• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Praattopic Achilles

Armand0

Manticore
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffft wat een boel gedoe weer.
 

DeletedUser19642

Gast
Voetballerke, in het begin had ik nog respect voor je, maar des te meer je vertelt of opschept, des te meer mijn respect vergaat. Hoe kan je nu in godsnaam tevreden zijn dat je mensen in elkaar slaagt? En het verbaast me dat ze je nog een eigen zaak lieten starten, als wat er in de nieuws stond juist was, zou ik je laten rotten in de gevangenis.

Daar eten ze mensen als jij op weet je dat ;)

die doen daar me was , of halen mij te eten daar noemen ze zulke mensen onze B*tches ;)

+ wie heeft gevraagd dat ik respect wil ;)

wat ik heb heb ik al houd ik en hoeft niets meer te zijn ;) zeker niet op achilles
 

DeletedUser19642

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19642

Gast
even termelding ik heb 19 kolo's liggen bij ARNONIEMPJE
sfw3.png

wie intresse heeft in deff ter overname pm me maar in game heb nog veel deff nodig lol :)

lekkere stunt die me hopelijk weer in de thimes brengt ;)

VOETBALLERKE VIJANDEN NOORDEN VALLEN STIL

GEVOLG PAKT IE ARNO AAN DE NUMMER 2 VAN DE WERELD
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Armand0

Manticore
Arnoniempje is ook alleen groot geworden op goud en stadsfeestjes. Zou me niet verbazen als ie ook nog allemaal theaters heeft.

net als TJTCKL ofzo, die heeft al helemaal geen GP:)
 

DeletedUser19642

Gast
Arnoniempje is ook alleen groot geworden op goud en stadsfeestjes. Zou me niet verbazen als ie ook nog allemaal theaters heeft.

net als TJTCKL ofzo, die heeft al helemaal geen GP:)

ja nou in ieder geval ik blijf door drammen of dat nu nummer 2 is van de wereld of niet ben van niemand bang weer al is aangetoond.


PRecies een noob festijn op achilles nu heb ik vijanden op een uurtje varen oooohh !! leuk men wens komt uit haha ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15406

Gast
wat ben jij een bangepoepert zeg, snel even mailen en weer blokkeren

waarom?

omdat je een laffaard bent daarom en ik je op je ziel kan trappen als ik wil en ohja we worden een beetje misselijk van al je spelfouten maar goed!
maar mij blokkeren maakt mij alleen maar gelukkig
scheelt mij weer werk

haha
 

DeletedUser15406

Gast
KeyserSoze vandaag om 00:07
bang echt ik ben bang ...

KeyserSoze vandaag om 00:14
waarom kom jij hier niet liggen ?

steeds weer vragen en dan meteen blokkeren
sorry maar dan ben je toch 1 natte panty of niet niet dan
diperboy ook goed
 

DeletedUser15406

Gast
maar omdat meneer graag in de spotlights wil staan zal ik zijn pfffff duh niet hier beantwoorden
sterker nog ..... negeren... want iemand die in de spotlights wil staan raak je het meeste met negeren en overgaan op de orde van de dag
 
Bovenaan