• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Praattopic Achilles

DeletedUser1528

Gast
Tja , wat moet ik daarop zeggen ???

Je bent fier op het stelen van je huidig account !
Je pocht over "je goede spelwijze" !
En je durft nog eens jezelf "voor te stellen" via enkele krantenartikels !!!

Mooi bezig geweest ... ik heb tenminste nooit in de bak hoeven te zitten want ik heb waarden meegekregen van thuis uit.
Dat je dit fier op en bloot aan iedereen op Grepo durft te tonen , zegt veel over je.
Ik zou het NIET "durven" om dit te laten zien. Maar chapeau dat je eerlijk bent :)

Al hoop ik van harte dat je het eindelijk over een andere boeg gaat en wil gooien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19642

Gast
Tja , wat ik daarop zeggen ???

Je bent fier op het stelen van account !
Je pocht over "je goede spelwijze" !
En je durft nog eens jezelf "voor te stellen" via enkele krantenartikels !!!

Mooi bezig geweest ... ik heb tenminste nooit in de bak hoeven te zitten want ik heb waarden meegekregen van thuis uit.
Dat je dit fier op en bloot aan iedereen op Grepo durft te tonen , zegt veel over je.
Ik zou het "durven" om dit te laten zien. Maar chapeau dat je eerlijk bent :)

Al hoop ik van harte dat je het eindelijk over een andere boeg gaat en wil gooien.

Het stelen van een account is namelijk niet mogelijk verder kan ik er dus ook niet fier opzijn ..
Pochen als je leuk speelt en mensen zich als beter voor doen tegen over mij die kei hard tegen dek gaan ja das gewoon leuk !!
Ik durf me zelf voorstellen om het tegen deel te bewijzen van hoe jullie 'denken' hoe ik ben ;)

De 'BAK' is zelfs nog geen slechte plaats hoor ... Beetje bezig houding doen eten op uur en stond en je leert er zoveel bij dat je weer verder kan gebruiken in het real life ...

Beter opkomen voor je zelf dan je in je hoekje wegsteken ;) beetje zelfde karakter eigenschappen als de ally's No guts no glory, Swiss alliance, en de rest van de BG zooi lol hoog van de toren blazen maar weinig boem boem ...

mooi gezegt

btw ik hou van herhaling :p


Tuurlijk je weet niets anders gezet je weet van niets beter je zit binnen achter je pctje en weet niets van de buiten wereld af je hebt x aantal dubbel accounts 'veel broers' waar schijnlijk hahahaha en denkt dan oppermachtig te zijn ...

echter wel nog nooit van dag 1 op een wereld echt iets voorgesteld accounts overgenomen en zelf weinig moeten doen ...Enkel veel Praatjes en jongere spelers je doen aanvallen op aan je gevechtspunten te komen... TRIESTIG
 

DeletedUser1528

Gast
mooi gezegt

btw ik hou van herhaling :p

Als het over keigoede reeks op tv gaat ik ook , anders hoeft het voor mij niet.
Er is zo een reeks die al bijna 10jaar gedaan is en waarvan ze al evenlang herhalingen geven , DAT is pas overdreven herhalen .
Ik denk dat ze een dikke cent krijgen voor elke keer "De pussycat" wordt gezegd ... (de belgen zullen het wel begrijpen over wat ik het heb)
 

DeletedUser

Gast
aahahahah moet je horen wie het zegt ik steel ze niet

als jij zo goed was zou je nooit acc stelen en opnieuw beginnen en kijken hoe goed jij bent

als jij dat kan bewijzen dan kan ik je repecteren jij blijft een noob
 

DeletedUser19642

Gast
aahahahah moet je horen wie het zegt ik steel ze niet

als jij zo goed was zou je nooit acc stelen en opnieuw beginnen en kijken hoe goed jij bent

als jij dat kan bewijzen dan kan ik je repecteren jij blijft een noob

Nee je steelt ze niet je praat veel en veel tegen kleine mannekes van gemiddelde leeftijd 10 a 12 jaar daar kan je wat op overheersen en zo kom je aan de accounts ...

Dat plezier gun ik je niet want jij hebt hier ook niet van 1 stad begonnen ;) war jij van 1 stad begint ben je een grote flop speler ...

wat heb je op chi bekomen lol een lachwekkende HISTORY ;)

je kan nog niet eens deftig een kolo timen laat staan iemand actief overnemen ...
 

DeletedUser

Gast
weet je het zeker dan kan je aan iedereen vragen

op chi heb je me kapot genaaid hahahaha jij wel dan jij trekt elke keer je kolo terug dan praat jij over timen wahhahahaha
 

DeletedUser1528

Gast
Het stelen van een account is namelijk niet mogelijk verder kan ik er dus ook niet fier opzijn ..
Pochen als je leuk speelt en mensen zich als beter voor doen tegen over mij die kei hard tegen dek gaan ja das gewoon leuk !!
Ik durf me zelf voorstellen om het tegen deel te bewijzen van hoe jullie 'denken' hoe ik ben ;)

De 'BAK' is zelfs nog geen slechte plaats hoor ... Beetje bezig houding doen eten op uur en stond en je leert er zoveel bij dat je weer verder kan gebruiken in het real life ...

Beter opkomen voor je zelf dan je in je hoekje wegsteken ;) beetje zelfde karakter eigenschappen als de ally's No guts no glory, Swiss alliance, en de rest van de BG zooi lol hoog van de toren blazen maar weinig boem boem ...

Opkomen voor jezelf kan op een andere manier ook.
Ik gebruik NOOIT mijn vuisten , die spreken niet en weet dat sommige woorden meer pijn doen een slag in het gezicht.

Ik twijfel daar niet aan dat je in den bak meer leert , maar of het allemaal positief is , dat is weeral wat anders.

Wat ik wel weet is dat jij en bevoordeeld bent , jij hebt bij manier van spreken bijna 24/24 tijd om te spelen terwijl de rest gaat werken , slapen en gewoon weg is. Jij kan rusten wanneer je wil , spelen wanneer je wil , ...
Serieus voordeel. Dus geen twijfel dat jij momenteel in de positievere flow zit.

Maar zoals jij hoog van de toren blaast , kan je ook eens zonder adem vallen hoor.
Je bent mij net wat TE zelfzeker ...
 

DeletedUser19642

Gast
Opkomen voor jezelf kan op een andere manier ook.
Ik gebruik NOOIT mijn vuisten , die spreken niet en weet dat sommige woorden meer pijn doen een slag in het gezicht.

Ik twijfel daar niet aan dat je in den bak meer leert , maar of het allemaal positief is , dat is weeral wat anders.

Wat ik wel weet is dat jij en bevoordeeld bent , jij hebt bij manier van spreken bijna 24/24 tijd om te spelen terwijl de rest gaat werken , slapen en gewoon weg is. Jij kan rusten wanneer je wil , spelen wanneer je wil , ...
Serieus voordeel. Dus geen twijfel dat jij momenteel in de positievere flow zit.

Maar zoals jij hoog van de toren blaast , kan je ook eens zonder adem vallen hoor.
Je bent mij net wat TE zelfzeker ...


Ik heb een eigen zaak sinds 3 weken waar voor ik al 2 jaar studeer en de nodige Centen moesten voor sparen om nog maar te kunnen starten ,... dus zoveel voor oordelen heb ik niet toch ik weet gewoon hoe je moet spelen en dat is niet op de manier jullie hanteren ...

MASSA wint nooit van elite

en zeker al helemaal niet van een massa Noobs die nog niet weten hoe aan te vallen ze weten mss net hoe ze moeten zich zelf verdedigen door weg te kruipen in de uit hoek van de wereld en iedereen overhalen vriend te houden hahahahah
 

DeletedUser

Gast
wahahahah jij bent nummer 1 noob


OUROBOROS. 50378948 68 wou je zeggen dat deze niet massa is
 

DeletedUser19642

Gast
wahahahah jij bent nummer 1 noob


OUROBOROS. 50378948 68 wou je zeggen dat deze niet massa is



1 ally met 1 bg

en wie ben jij ?

1 ally met 2 wings

1 bg swis
1 nap piraten
1 nap EEEF
1 nap CREATIO

Wie blijft nog over die jij kan aanvallen ?

BLOK EN OUROBOROS wie val jij aan ?

Niemand want je neemt enkel interenen en ligt op geen enkel FRONT !! ;)
haha je valt mij aan als ik geblokt ben ja dat doe je maar nu durf je niet meer ja ilusies das ook alles die jij hebt geleerd ILUSIES hahhaa
 

DeletedUser

Gast
wij hebben geen nap met eeef

heb drie steden van blok gepakt dalijk van pirates
jij alleen intern
 

DeletedUser1528

Gast
Als een eiltegroepje zich in een massa-alliantie wordt vormt , dan heb je een grote kans op slagen.
Ik weet nog op beta met Belgianblood , Alanus , RPDboys dat daar weinig aan te beginnen was.
Op 10min was je stad verloren : 5min om te clearen , kolo erin en op 5 min een massa aan OS.
DAT was pas het spel spelen zoals het hoort en zie je zelfs hier niet ! Nergens en bij niemand.

Ach , het is gewoon een eindeloze en vervelende discussie tussen NOOBS en DIKKE NEKKEN.
Ik ben geen van beide , dus ik trek mij terug.

Hou jullie goed en succes ermee !
 

DeletedUser

Gast
ik ben ook weg jim begin lekker te lullen tegen je zelf

veel succes met internen
 

DeletedUser19642

Gast
wij hebben geen nap met eeef

heb drie steden van blok gepakt dalijk van pirates
jij alleen intern


ow hebben ze daar paar stoppers mss lol of heb je enkel kolo moeten sturen en hebben wat betere mensen alles voor je gedaan lol ;)

van de piratjes ja lol daarom dat ik dit bericht heb onderschept

achilles069 op 26-09-13 om 21:52 (DEZE IS EEN PIRATEN SPELER)
ik heb vandaag een pm gekregen en op het forum kunnen lezen dat wij nu een NAP hebben met the new tempelars en ng ng ...


Wat zit jij te LIEGEN UIT JE NEK ....

HIER ZIE JE ZWART OP WIT ;)

iedereen die de pm ingame wil zien mag hem vragen ...
 

DeletedUser19642

Gast
ik ben ook weg jim begin lekker te lullen tegen je zelf

veel succes met internen



zul je morgen op chi merken wie internen doet 7 minuten planning morgen merk je val zelf wel wie de dube werd aan mijn TERROR

BEREID JE MAAR AL VOOR WANT OOIT KOM IK OOK VOOR JOUW
 

DeletedUser10508

Gast
Ik heb een eigen zaak sinds 3 weken waar voor ik al 2 jaar studeer en de nodige Centen moesten voor sparen om nog maar te kunnen starten ,... dus zoveel voor oordelen heb ik niet toch ik weet gewoon hoe je moet spelen en dat is niet op de manier jullie hanteren ...

Voetballerke, in het begin had ik nog respect voor je, maar des te meer je vertelt of opschept, des te meer mijn respect vergaat. Hoe kan je nu in godsnaam tevreden zijn dat je mensen in elkaar slaagt? En het verbaast me dat ze je nog een eigen zaak lieten starten, als wat er in de nieuws stond juist was, zou ik je laten rotten in de gevangenis.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1528

Gast
Voetballerke, in het begin had ik nog respect voor je, maar des te meer je vertelt of opschept, des te meer mijn respect vergaat. Hoe kan je nu in godsnaam tevreden zijn dat je mensen in elkaar slaagt?

Klopt , en dat hij dan zoiets aan iedereen laat lezen ...
Als je daar fier moet op zijn ... dan heb je wel heel lage waarden.
Maar ach , als je het maar fijn vind ... als je ooit eens halfdood wordt geklopt zul je het veel minder leuk vinden.
Want alles begint met een woordenwisseling , 1 klop en daarna een pak slaag.
En zoals alles tegenwoordig gaat , ben je sneller doodgeklopt door 1 of andere wacko dan dat je je gelijk haalt met woorden.

Ik vind het serieus triest dat met zulke dingen wordt opgeschept ... opscheppen is sowiso verkeerd of dit met zulke zaken is of over een dikke bankrekening of ferme wagen of een topjob ... I don't give a shit !!! Alsof ik mijn slaap laat over wat iemand "gelukkig" maakt ...
 
Bovenaan