• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Praattopic Achilles

DeletedUser15406

Gast
Hij blokkeert mij steeds na elke vraag???
Stel dan geen vraag maar denk dan na over de onnozele inhoud die je wilt vaststellen
weet allang al dat meneer alleen via profiel en op Af de binkie wil uithangen en op me profiel kun je lezen wat ik bedoel
ik heb er zelfs een levensmotto voor:

Heb er zoveel schijt aan kom gewoon stront tekort

zal me wel weer een ban opleveren maar so be it
het lucht me toch enorm op dit gewoon eens openbaar te zeggen want anders krijg ik een verdomd dikke bult op mijn rug
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19642

Gast
wat ben jij een bangepoepert zeg, snel even mailen en weer blokkeren

waarom?

omdat je een laffaard bent daarom en ik je op je ziel kan trappen als ik wil en ohja we worden een beetje misselijk van al je spelfouten maar goed!
maar mij blokkeren maakt mij alleen maar gelukkig
scheelt mij weer werk

haha

ow je was blokt ja ik had gisteren zo druk dat ik al vast gans de ally blokte van jullie wouw niet van me concentratie wegvallen toen ik al die steden aanvalde
 

DeletedUser15406

Gast
leer eens typen man we hebben al kampioenschappen klinkt als ingesteld om nou te ontcijferen met wat je nou bedoeld

nou doe dat alvast dan en stel dan niet van die domme vragen waar je het antwoord al van weet
vragen zijn nooit dom maar uit jouw mond wil ik daar best nog wel een discussie aan wagen .... zonder schrijffouten dan
 

DeletedUser15406

Gast
ow je was blokt ja ik had gisteren zo druk dat ik al vast gans de ally blokte van jullie wouw niet van me concentratie wegvallen toen ik al die steden aanvalde
het is alvast.....en wou geconcentreerd blijven terwijl ik al deze steden aanviel ... noob
 

DeletedUser19642

Gast
het is alvast.....en wou geconcentreerd blijven terwijl ik al deze steden aanviel ... noob



ja dat ik bekend ben als swerelds slechte typer boeit me weinig das om dak voordurend om de 5 minuten opeis en geen elke minut wil missen hoe meer gs hoe sneller je groeit niej waar op achilles zit ik al weer rond 20uur aan me max van de dag ;)

haha en maar door gaan ;)
 

DeletedUser15406

Gast
ohwja ken je vast wel mellow moe nie mouwen

zei je nou wat??? hmmm hoorde piepje in mijn oor vast verbeelding
kan je niet horen en lezen heb ik op gegeven (je gedraagt je als een kind op de kleuterschool dus zo wordt je ook behandeld)

goede nacht gewenst
 

DeletedUser19642

Gast
ohwja ken je vast wel mellow moe nie mouwen

zei je nou wat??? hmmm hoorde piepje in mijn oor vast verbeelding
kan je niet horen en lezen heb ik op gegeven (je gedraagt je als een kind op de kleuterschool dus zo wordt je ook behandeld)

goede nacht gewenst

lol is goed behandel hoe je wil ,

ik neem gewoon over verder ondertussen tot iedereen uit ze diepe winterslaap is ;)
 

DeletedUser10508

Gast
Ach als we het toch hebben over onze profiel, dan zal ik er ook maar een tekstje opzetten voor jullie! :)

"If you like to gamble, I tell you I'm your man
You win some, lose some, It's all the same to me
The pleasure is to play, makes no difference what you say"
 

DeletedUser19642

Gast
ohwja ken je vast wel mellow moe nie mouwen

zei je nou wat??? hmmm hoorde piepje in mijn oor vast verbeelding
kan je niet horen en lezen heb ik op gegeven (je gedraagt je als een kind op de kleuterschool dus zo wordt je ook behandeld)

goede nacht gewenst


morgen een mooie melding op je overzicht van de ally
 

DeletedUser4382

Gast
je kan beter gaan zwijgen voetbal. zoveel grootspraak, maar ondertussen ontwijk je de gevechten met de de spelers met wie je ruzie maakt en ben je naar een veilige oceaan vertrokken. je kan nu ook in het flop topic.
 

DeletedUser10508

Gast
En nu ben ik eerlijk gezegd het gezever wel zat. KeyserSoze wilt de wereld veranderen en schept op. Goed, gelieve nu niet over 'KeyserSoze' te praten maar over 'Achilles'! Dat zal het al veel 'aangenamer' maken...
 

DeletedUser19642

Gast
je kan beter gaan zwijgen voetbal. zoveel grootspraak, maar ondertussen ontwijk je de gevechten met de de spelers met wie je ruzie maakt en ben je naar een veilige oceaan vertrokken. je kan nu ook in het flop topic.

waar ontwijk ik wat in mijn overzicht is de oorlog nog steeds gaande hoor ...

heb pas 7 steden van de nummer 2 gepakt van de wereld ( gevolg naar onze bg gegaan)

verder een stad gepakt van de huidige vijand van men ally die het meer nodig vind ik strijd tegen die ally in ons center gedeelte verder vlucht ik voor niemand elke gevecht ga ik niet uit de weg en als iemand dat denkt moet ie maar komen ;)

ik wacht weken op een teken van leven op die wereld en mag niet al te veel overnames doen want anders komt de ally gek moet me beperken tot 2 per week max 1 per dag

geen 10 a 15 want zoveel deff en activiteit is er niet ...

ben me eigen deff aant bouwen voorbereiding enz enz ;)

jon fanta en ingame hoe heet jij ?

slechtste speler van achilles?



/////
+

ik lig op 40 minuten varen van de meeste steden van je en 20 minuten vliegen ....

is dat te ver mss van je ?

hahaha laat me niet lachen je maakt je belachelijk hier met je onzin

http://nl.grepostats.com/world/nl16/player/66573/colonizations


hahahahahahahahhahahahha je neemt enkel intern steden !!!!

hahahahahaha wat zit jij hier me tijd te verdoen !!!

je hebt laatst 6 maand geleden een active speler die van de vijand die nu bg is ondertussen en dus ook inactief wel was veroverd hahaha
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19642

Gast
En nu ben ik eerlijk gezegd het gezever wel zat. KeyserSoze wilt de wereld veranderen en schept op. Goed, gelieve nu niet over 'KeyserSoze' te praten maar over 'Achilles'! Dat zal het al veel 'aangenamer' maken...

Vroeg me af wanneer je 15 werd?
 

Armand0

Manticore
okee kop dicht voetballerke... Er was een korte periode dat ik dit grappig vond, nu niet meer;)

Ga lekker spelen en in-game huilen of zeveren over je nederlagen/successen, het boeit mij namelijk niks. En waarschijnlijk spreek ik voor meer mensen:)

Gelukkig gebeuren er nog interessante dingen in-game en op het AF.

Oh, nog 1 tip voor je voetballerke, als je een leuke oorlog wilt zoek dan leuke tegenstanders op. Je pikt er ook alleen de noobs (toch raar voor zo'n "top-speler" als jou) uit dus krijg je geen leuke oorlog. Maar het is maar zeer de vraag of jij met jouw gedrag wel ooit die leuke oorlog zal kunnen krijgen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan