• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

School en fatsoenlijk leven? onmogelijk

DeletedUser

Gast
AW: School en fatsoenlijk leven? onmogelijk

nee hoor, vanaf drie havo/vwo heb je ook toetsweken in nederland :D

Ja, maar wij hebben daar bovenop ook nog het hele jaar door toetsen. Zij hebben dat niet. Zij hebben alleen de toetsweken...
 

DeletedUser

Gast
AW: School en fatsoenlijk leven? onmogelijk

Ja, school verpest gewoon je leven, zo is het gewoon :p

Ik zit nu ook op school :(
 

DeletedUser3865

Gast
AW: School en fatsoenlijk leven? onmogelijk

Lol hoe oud ben je?

Want wij hebben op een week al is dit gekregen:

Maandag:


Toets Frans
Toets Engels
Toets wiskunde
Toets REV


Dinsdag:


Taak Engels
Test Zwemmen

Woensdag:


Toets Fysica
Toets Aardrijkskunde
Toets Nederlands
Toets chemie
-_-
Enzovoort :p

wij hebben regels op school dat je maar maximaal 3 toetsen op een dag mag en 8 in een week geloof ik (behalve natuurlijk in de toetsweek)

Idd, heb ik nu ook, vreselijk, van klas 3 naar 4 is ineens een heel stuk lastiger.

daar heb ik nog geen last van hoor en ik zit nu ook in 4 VWO.

[QOUTE=daniel111;195869]nee hoor, vanaf drie havo/vwo heb je ook toetsweken in nederland :D[/QOUTE]

bij ons op school al vanaf de 1ste, alleen duren ze dan maar 3-4 dagen.
 

DeletedUser

Gast
AW: School en fatsoenlijk leven? onmogelijk

jullie moeten gewoon allemaal slimmer worden...
 

DeletedUser

Gast
AW: School en fatsoenlijk leven? onmogelijk

Met sommige lessen merk ik dat niet echt :confused:
Bijvoorbeeld filosofie, dat is alleen maar lachen xD
 

DeletedUser

Gast
AW: School en fatsoenlijk leven? onmogelijk

Volgens mij is de stelling precies andersom, zonder school krijg je nooit een fatsoenlijk leven....
 

DeletedUser

Gast
AW: School en fatsoenlijk leven? onmogelijk

Is dat jouw schuld of die van iemand anders? Als je gaat met de gedachte "vandaag ga ik niks leren", dan doe je dat ook niet.

Bijvoorbeeld filosofie, dat is alleen maar lachen xD

Filosofie kan een van je meest leerzame vakken zijn... afhankelijk van je inzet en je leraar.
 

DeletedUser

Gast
AW: School en fatsoenlijk leven? onmogelijk

Ja klopt, filosofie kan ook wel leerzaam zijn.

Maar het ligt veel aan de leraar...
(volgens mij)
 

DeletedUser5117

Gast
AW: School en fatsoenlijk leven? onmogelijk

als al het huiswerk je teveel word ga je toch gewoon een niveau lager les volgen??:O
 

DeletedUser

Gast
AW: School en fatsoenlijk leven? onmogelijk

Ik zit in Waregem (België) op school en ik doe Grieks-Latijns 5 uur wiskunde (3de jaar, maar ik heb het 2de niet moeten doen ;) en wij hebben al pakken vol met werk, elke dag minstens 2 lesbeurten en 1 Herhalingstoets :mad:
 

DeletedUser

Gast
AW: School en fatsoenlijk leven? onmogelijk

Ik zit in Waregem (België) op school en ik doe Grieks-Latijns 5 uur wiskunde (3de jaar, maar ik heb het 2de niet moeten doen ;) en wij hebben al pakken vol met werk, elke dag minstens 2 lesbeurten en 1 Herhalingstoets :mad:
WTF zoveel werk
 

DeletedUser9608

Gast
AW: School en fatsoenlijk leven? onmogelijk

Ik verspilde na school ongeveer een half uurtje aan mijn huiswerk :)

En voor toetsen leerde ik een uurtje.
Behalve als we Frans/Engels/Duits hadden :mad:

Want ik ben niet zo gek om Gymnasium te gaan doen :)
 

DeletedUser

Gast
AW: School en fatsoenlijk leven? onmogelijk

Maakwerk, daar doe ik (bijna) niet aan. Ze moeten echt stafwerk gaan geven, wil ik het maken. Voor toetsen leer ik gemiddeld half uurtje. Sommige vakken wel wat langer...
Cijfers zijn dus niet echt denderend, maar als je er mee over kan gaan, is het goed genoeg voor mij ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: School en fatsoenlijk leven? onmogelijk

Maakwerk, daar doe ik (bijna) niet aan. Ze moeten echt stafwerk gaan geven, wil ik het maken. Voor toetsen leer ik gemiddeld half uurtje. Sommige vakken wel wat langer...
Cijfers zijn dus niet echt denderend, maar als je er mee over kan gaan, is het goed genoeg voor mij ;)

Bekijk je rapporten maar eens vanaf de eerste klas, je zult zien dat ze langzamerhand dalen door toenemende, moeilijkere stof. Met slechts een half uurtje voor toetsen red je het straks niet meer. ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: School en fatsoenlijk leven? onmogelijk

Je kan natuurlijk ook gewoon stoppen met school en zien hoe je leven er verder uit ziet zonder diploma en misschien een simpel baantje waarbij je je het lazerus moet werken, eens kijken hoe je dan 's avonds er bij zit.

Klaag niet zo en geniet van je schooltijd, voor je het weet is het voorbij en dan moet je pas echt werken.

Groet benstijn
 

DeletedUser

Gast
AW: School en fatsoenlijk leven? onmogelijk

Bekijk je rapporten maar eens vanaf de eerste klas, je zult zien dat ze langzamerhand dalen door toenemende, moeilijkere stof. Met slechts een half uurtje voor toetsen red je het straks niet meer. ;)

Zolang die het nog WEL red met een half uurtje is er geen probleem toch?:p
 

DeletedUser

Gast
AW: School en fatsoenlijk leven? onmogelijk

Bekijk je rapporten maar eens vanaf de eerste klas, je zult zien dat ze langzamerhand dalen door toenemende, moeilijkere stof. Met slechts een half uurtje voor toetsen red je het straks niet meer. ;)
Ik denk dus ook dat ik volgend jaar aan de bak moet. Maar als het in VWO 4 nog lukte, is dat best mooi ;)
Je kan natuurlijk ook gewoon stoppen met school en zien hoe je leven er verder uit ziet zonder diploma en misschien een simpel baantje waarbij je je het lazerus moet werken, eens kijken hoe je dan 's avonds er bij zit.

Klaag niet zo en geniet van je schooltijd, voor je het weet is het voorbij en dan moet je pas echt werken.

Groet benstijn
Mij hoor je niet klagen ;)
 
Bovenaan