• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Spelleider: Weerwolven van Wakkerdam #99

Wie moet WvW #99 leiden?


  • Totaal aantal stemmers
    18
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Stemt eerst op Noobje en Ed, en wil vervolgens per se winnen :rolleyes:

Raar ja, maar aan de andere kant had ik ook wel een stem van óf noobje óf Ed verwacht(heeft Ed al ooit een potje meegespeeld?:O)

Gewoon wachten op Robin, die komt wel met de uitslag.
 

DeletedUser21674

Gast
Raar ja, maar aan de andere kant had ik ook wel een stem van óf noobje óf Ed verwacht(heeft Ed al ooit een potje meegespeeld?:O)

Gewoon wachten op Robin, die komt wel met de uitslag.

Ik wil zelf leiden dus stemmen op vinnie doe ik niet, daarbij is stemmen op mezelf zwak.
 

DeletedUser22163

Gast
Ach, wacht gewoon af mensen. En robin was toch online vandaag?
 

DeletedUser19654

Gast
En als we gewoon allebij de potjes doen komop echt waar!! Dat jullie hier nu zo moeilijk over moeten doen terwijl het ook echt zo makkelijk kan... weg met konijn en we spelen beide potjes hij is geen dictator of zow en dan is deze tijdverspilling eindelijk voorbij
 

DeletedUser

Gast
En als we gewoon allebij de potjes doen komop echt waar!! Dat jullie hier nu zo moeilijk over moeten doen terwijl het ook echt zo makkelijk kan... weg met konijn en we spelen beide potjes hij is geen dictator of zow en dan is deze tijdverspilling eindelijk voorbij

*kom op
*zo
 

DeletedUser22163

Gast
Oke, ik geef noobje gewoon deze keer zijn zin. Van mij mag hij zijn potje doen als hij wil?
 

DeletedUser

Gast
T spijt me dat ik deze even over het hoofd heb gezien. Rabbid en ik zijn hier beide verantwoordelijk voor, al doet Rabbid meestal t meeste werk:
Volgens de uitslag mag vinie zijn potje (The Game of Wakkerdam) leiden. Als hij er echter zeker van is dat hij toch niet meer wilt leiden, dan wordt t uiteraard het andere potje (van noobje en EdAtGlorie).
Dus Vinie zeg het maar, en daarna mag de gelukkige spelleider het inschrijftopic openen.
 

DeletedUser22163

Gast
Ach ik geef dit keer de kans aan noobje. Ik hoop dat je het goed gaat doen en ik doe de volgende keer wel. Ik heb alles voorberreid en kan het de volgende keer weer proberen. Dus noob open het topic maar.
 

DeletedUser21674

Gast
Ach ik geef dit keer de kans aan noobje. Ik hoop dat je het goed gaat doen en ik doe de volgende keer wel. Ik heb alles voorberreid en kan het de volgende keer weer proberen. Dus noob open het topic maar.

Jij wint fair en square, dus jij mag leiden ;)
 

DeletedUser20586

Gast
Ga nou niet zo van : jij moet leiden, nee jij moet leiden, nee jij!

Ga verdorie gewoon leiden Noobie!
 

DeletedUser19654

Gast
Oké een van jullie gaat vandaag dat inschrijf topic openen, en dat zoeken jullie maar uit op skype fzow, maar aub niet hier!!!
Eerst moeilijk doen wie er mag leiden en dan mag de een leiden en willen ze dat de ander gaat leiden echt waar, straks ga ik nog gewoon leiden :confused:
 

DeletedUser

Gast
Omg. Wint Vinie eerlijk, en gaan jullie nu echt beide zeggen: "De ander mag leider?"

Kom op zeg. Als we nu echt gaan zeuren om wie gaat leiden!
 

DeletedUser22163

Gast
ik heb het inschrijf topic gepost je kunt je inschrijven
 

Genius0615

Erinys
Oké een van jullie gaat vandaag dat inschrijf topic openen, en dat zoeken jullie maar uit op skype fzow, maar aub niet hier!!!
Eerst moeilijk doen wie er mag leiden en dan mag de een leiden en willen ze dat de ander gaat leiden echt waar, straks ga ik nog gewoon leiden :confused:

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :(:(:(:(:(:(

:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan