• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Spelleider: Weerwolven van Wakkerdam #99

Wie moet WvW #99 leiden?


  • Totaal aantal stemmers
    18
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
De afgelopen 2, niet 1 van de 2.

En Rabbid, post eens een tussenstand wil je.

'Je mag alleen stemmen voor spelleiding als je in minstens 1 van de 2 laatste potjes WvW actief hebt meegedaan.'

Silaske mag volgens mij niet stemmen.
 

DeletedUser22163

Gast
ach ik denk dat rabbid alles moet controleren en dan kan pas de inschrijf topic geopend worden.
 

DeletedUser21674

Gast
ik zeg we tellen de wvw acc's van chaos gewoon niet, mee eens?
 

DeletedUser19654

Gast
Mensen doe niet zo moeilijk, die van vinnie staat voor en die nemen we gewoon, word beetje klaar hiermee :confused:
Ik ga echt niet vanuit dat hier een paar waardeloze mensen zijn die dubbel hebben gestemd
 

DeletedUser22163

Gast
ik heb mijn inschrijf topic klaar staan. ik kan hem zo posten als jullie willen.
 

DeletedUser

Gast
Mensen doe niet zo moeilijk, die van vinnie staat voor en die nemen we gewoon, word beetje klaar hiermee :confused:
Ik ga echt niet vanuit dat hier een paar waardeloze mensen zijn die dubbel hebben gestemd

Nee, totaal niet. Silaske doet niet mee, verder weten we van meerdere niet of ze wel of niet met Chaos hebben gespeeld
 

DeletedUser22163

Gast
ik heb mijn stem terug getrokken, heb ik naar rabbid gestuurd. dus dan is er eentje minder bij noobje. maar rabbid moet het maar snel uittelling. Maar voor nu ben ik eerste
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22163

Gast
bij noobje zat ook een anoniem account :O

het word dus spannend en rabbid moet de knoop doorhakken
 

DeletedUser21204

Gast
ik heb mijn stem terug getrokken, heb ik naar rabbid gestuurd. dus dan is er eentje minder bij noobje. maar rabbid moet het maar snel uittelling. Maar voor nu ben ik eerste

Stemt eerst op Noobje en Ed, en wil vervolgens per se winnen :rolleyes:
 

DeletedUser22163

Gast
ja, ik dacht dat veel mensen op vakantie waren en daarom had ik voor noobje gekozen. Ik dacht gewoon dat er niet zoveel mensen gingen online zijn
 

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
Heel toevallig dat juist dan Noobje wint

pff, heb ik zelfs niet eens naar gekeken. Ik wil gewoon een eerlijke stemming. Die accounts zijn bedoeld voor een spel, niet om mee te stemmen. Wij weten namelijk helemaal niet wie hier wel of niet dubbel heeft kunnen stemmen met die andere acc's, mods wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan