DeletedUser
Gast
Ik ben eigenlijk wel fan van dat systeem. Veel beter voor inactieve zakken zoals ik.
Dus er worden gewoon zaken doorgevoerd waar CM's en de hele community op tegen is?
Wat ligt daaraan ten grondslag?
- technische onmogelijkheden?
- commerciële overwegingen?
- geen invloed van CM's op beleid van Inno?
- Inno & CM's met onvoldoende feeling voor het spel en de community?
Excuses, ik heb je post denk ik over het hoofd gezien.Dus er worden gewoon zaken doorgevoerd waar CM's en de hele community op tegen is?
Wat ligt daaraan ten grondslag?
- technische onmogelijkheden?
- commerciële overwegingen?
- geen invloed van CM's op beleid van Inno?
- Inno & CM's met onvoldoende feeling voor het spel en de community?
Dat wilde ik er ook mee zeggen Dusdavid2 maar Kroentje doet net of zijn neus bloed
Excuses, ik heb je post denk ik over het hoofd gezien.
Het heeft inderdaad deels met technische problemen te maken. De code die voor "grote aanpassingen" aangeraakt/omgegooid zou moeten worden is ook echt oude code. Dan moet het hele codekader eromheen dus ook vernieuwd moeten worden om ervoor te zorgen dat het een het ander niet kapot maakt en anderzijds toekomstig onderhoud te doen houdt.
Anderzijds liggen er andere ook uitdagingen. Veel spelers zijn namelijk al gestopt voordat de gevechten om de wereldwonderen überhaupt begonnen zijn. Wanneer InnoGames dat een beetje stabiel heeft wordt gekeken naar (kleine) conceptveranderingen aan de wereldwonderen, om ze meer essentie en oorlogsdoeleinden mee te geven.
In de tussentijd worden op de pijnpunten van de wereldwonderen (de eeuwenoude bugs en problemen die elke taalversie heeft) pleisters geplakt om er een halt toe te roepen. Deze vakantiemodus aanpassing is daar één van. Je wilt niet weten hoeveel werelden op alle taalversies om zeep zijn geholpen door spelers die lekker in VM gaan en zo de wereld winnen, zonder dat anderen weerstand konden bieden. Hier zijn massale resetacties om geweest. Ik ben dus enorm blij dat hier iets aan gedaan gaat worden, hoewel ik dit ook bij lange na geen ideale fix kan noemen, nee. Maar InnoGames heeft ook al te lang niets eraan gedaan en al die klachten laten liggen. Nu worden ze eindelijk opgepakt en is de enige reactie die sommigen kunnen geven enorm veeleisend. Wellicht terecht kijkend naar de inhoud, maar niet terecht als je kijkt naar de intentie.
Je wilt niet weten hoeveel werelden op alle taalversies om zeep zijn geholpen door spelers die lekker in VM gaan en zo de wereld winnen, zonder dat anderen weerstand konden bieden. Hier zijn massale resetacties om geweest. Ik ben dus enorm blij dat hier iets aan gedaan gaat worden, hoewel ik dit ook bij lange na geen ideale fix kan noemen, nee.
Als leider van een alliantie die al driemaal een kroontje heeft gehaald ken ik ondertussen alle trucs en strategieën mbt de WW wel+1, zou het zelf niet beter kunnen verwoorden. Weet wel zeker dat de spelers die hier over klagen er heel anders over zouden denken als ze het eens zelf meemaken.
Ja de ww steden zijn aanvalbaar.Kan je ook vijanden die in VM vluchten op je WW eiland aanvallen, zo ja eindelijk verlost van een ambetanterik die onze WW's heeft stilgelegd
De tijdelijke oplossing is om de WW bezitters in VM een schorsing aan de broek te geven. Ok het stopt de aanvallen maar om nou te zeggen dat dit een mooie oplossing is.InnoGames is dat op dit moment aan het oplossen, komt goed. Laten we in de tussentijd contact houden via de support om te kijken wat wij als lokaal supportteam voor je kunnen betekenen.