DeletedUser27183
Gast
ja
klopt
klopt
Niet dat ik weet (tenminste voor zover ik voor mijn alliantie kan spreken).Dus zoals ik het nu begrijp ..
Zijn er spelers boos omdat een van hun alliantieleden ( eigenaar ww-stad) aanvalbaar is ..terwijl ze zelf momenteel met aanvallen onderweg zijn naar een andere vijandige ww-stadhouder..in een gelijke situatie..??
Allemaal wel heel leuk en aardig KroenuhWe hebben de wijziging voor werelden met wereld wonderen gelukkig weer kunnen uitschakelen. Ik heb nu een mooi knopje gekregen om dit op 2 januari te activeren, zoals beloofd. Excuses voor het ongemak.
natuurlijk want het handmatig ingrijpen door support mag niet naar buiten komen en moet zoveel mogelijk binnenskamers blijven zodat het in de doofpot kan verdwijnen.Je situatie aankaarten bij de support en hier vervolgens op het forum over gaan klagen is een beetje dubbelop en onnodig. Wij handelen dit netjes af via de support, gezien we daar nog niet klaar waren.
(*sarcasm on)natuurlijk want het handmatig ingrijpen door support mag niet naar buiten komen en moet zoveel mogelijk binnenskamers blijven zodat het in de doofpot kan verdwijnen.
Lol, misbruik maken van een fout, en dan ook nog klagen.
Wees blij als je niet geschorst wordt.
Ik heb zelf niet aangevallen en heb zelfs die speler gemeld bij support voor een niet aanvalbare ban.(sarcasm on)
Tuurlijk... Het veroveren van een WW-stad door gebruik te maken van een programeer-foutje mag wel
(*sarcasm off)
Lol, misbruik maken van een fout, en dan ook nog klagen.
Wees blij als je niet geschorst wordt.
Dat is nou juist waarom jij geen vergoeding verdient in mijn ogen, jij bent niet eerlijk geweest door de bug te melden. daarnaast wil ik je wel graag bedanken voor de leuke lading GP die ik ontvang.eerlijkheid moet beloond worden
Als je dan toch wilt gaan wijzen met je vingers dan denk ook even aan het volgende:
Je had dus zo slim moeten zijn om überhaupt niet aan te vallen bij deze bug. Want dat wist je heel goed dat dat het was