• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Spelupdate 2.124

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hello Nurse

Boogschutter
§6) Bugs


Het spel is geen eindproduct en is onderhevig aan constante ontwikkeling en verbetering. Het is dus mogelijk dat fouten ("bugs") optreden. Het is niet toegestaan om bugs in je voordeel te gebruiken. Fouten dienen gerapporteerd te worden aan het team.

Goed bezig dan, zelf de bug melden er er meteen misbruik van maken :p
 

DeletedUser25587

Gast
excuses voor de onduidelijkheid, ik val NIET aan. Ik heb het over de inkomende aanvallen op mijn alliantie genoten. krijg ik daar nog GP voor, aangezien ik natuurlijk gelijk ondersteuning heb gestuurd.
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
We hebben de wijziging voor werelden met wereld wonderen gelukkig weer kunnen uitschakelen. Ik heb nu een mooi knopje gekregen om dit op 2 januari te activeren, zoals beloofd. Excuses voor het ongemak.
 

Lemmod

Hopliet
Dus zoals ik het nu begrijp ..
Zijn er spelers boos omdat een van hun alliantieleden ( eigenaar ww-stad) aanvalbaar is ..terwijl ze zelf momenteel met aanvallen onderweg zijn naar een andere vijandige ww-stadhouder..in een gelijke situatie..??
Niet dat ik weet (tenminste voor zover ik voor mijn alliantie kan spreken).
Enige waar ik teleurgesteld over ben is de schijnbaar "goede" testen die gedaan zijn om deze update te testen en vlekkeloos te laten verlopen bij de integratie in het spel


Edit:
Even verder gekeken en ik denk dat ik al weet over welke speler het gaat die aangevallen werd. Beetje jammer dat ze dan zelf net zo hard aan de slag gaan om anderen aan te vallen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser27183

Gast
We hebben de wijziging voor werelden met wereld wonderen gelukkig weer kunnen uitschakelen. Ik heb nu een mooi knopje gekregen om dit op 2 januari te activeren, zoals beloofd. Excuses voor het ongemak.
Allemaal wel heel leuk en aardig Kroenuh
maar waarom zijn de vs aanvallen op wonderen gecanceld en de aanvallen met myth eenheden en de kolo's niet?

Reken maar dat hierover een klacht gaat naar inno-games door eigenhandig op te treden door support Nederland om aanvallen, met name vs aanvallen te cancellen en aanvallen terug te sturen handmatig en het spel te beinvloeden zodat alles nu doodloopt.
 

DeletedUser25035

Gast
Hallo mensen

ik zit niet vaak op het AF
maar ik ben zwaar teleurgesteld over de instelingen!
ik was inderdaad onderweg naar een WW stad van speler UNGAH omdat die aanvalbaar was!
toen ik een kwartier later op skype kwam heb ik het ook me leden verteld die dachten we gaan aanvallen!
toen we later keken bij onze VM spelers bleek ook dat te kunnen en hebben we support ingeschakeld.
mijn eenheden waren inmiddels dan al 20 a 30min onderweg dus ik kon niks cancelen

misschien is het niet goed te praten dat we het melden bij support en dat we zelf gaan aanvallen op een WW
maar ik durf me handen in het vuur te steken dat dit andersom ook gebeurd zou zijn!
en iedereen kan roepen we zijn eerlijke mensen maar iedereen doet dingen om maar te winnen in een spel
dus iedereen zou schuldig zijn aan dit gebeuren!

ook heb ik een klacht ingediend bij support!
omdat mijn eenheden allemaal onderweg waren en niet kon cancelen kon ik niks meer doen!
toen ik na een half uur keek waren de VS en kolo's terug gestuurd alleen de myts hebben ze niet gecanceld!

uiteraard draai ik er niet omheen om te zeggen ik stuur aanvallen en hopen dat na de ban de kolo landt
maar dat was andersom ook zo geweest!
maar hoop dat support hier wat mee doet, ook al is het idee niet netjes maar inno had wel beter mogen kijken bij de update
en leuk dat ze handmatig vs en kolo's terug sturen dan kunnen ze ook de myts terug sturen!
Dus support als jullie dit lezen zal ik maar met een vergoeding komen!
of alle aanvallen doorlaten of alles cancelen!

komt er geen vergoeding of iets ben ik weg van dit spel en ga ik hoger op via INNO duitsland
 

DeletedUser25035

Gast
owja als mijn troepen onderweg zijn en ik zelf niet kan cancelen
en ze later wel terug keren dan is dat handmatig gebeurd

en volgens mij is dat ten strengste verboden SUPPORT
volgens mij zitten er een paar bij support die een ALLY voortrekken
kolo en vs cancelen myts laten gaan!
ik denk diegene die handmatig gecanceld heeft wel binnenkort iets anders kan gaan zoeken
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Je situatie aankaarten bij de support en hier vervolgens op het forum over gaan klagen is een beetje dubbelop en onnodig. Wij handelen dit netjes af via de support, gezien we daar nog niet klaar waren.
 

DeletedUser25035

Gast
klacht ligt er al wordt dit netjes opgelost zal ik het ook neerzetten hier
 

DeletedUser27183

Gast
Je situatie aankaarten bij de support en hier vervolgens op het forum over gaan klagen is een beetje dubbelop en onnodig. Wij handelen dit netjes af via de support, gezien we daar nog niet klaar waren.
natuurlijk want het handmatig ingrijpen door support mag niet naar buiten komen en moet zoveel mogelijk binnenskamers blijven zodat het in de doofpot kan verdwijnen.
 

DeletedUser21182

Gast
natuurlijk want het handmatig ingrijpen door support mag niet naar buiten komen en moet zoveel mogelijk binnenskamers blijven zodat het in de doofpot kan verdwijnen.
(*sarcasm on)
Tuurlijk... Het veroveren van een WW-stad door gebruik te maken van een programeer-foutje mag wel
(*sarcasm off)
 

DeletedUser27183

Gast
Lol, misbruik maken van een fout, en dan ook nog klagen.
Wees blij als je niet geschorst wordt.

(sarcasm on)
Tuurlijk... Het veroveren van een WW-stad door gebruik te maken van een programeer-foutje mag wel
(*sarcasm off)
Ik heb zelf niet aangevallen en heb zelfs die speler gemeld bij support voor een niet aanvalbare ban.
Was ook niet op de hoogte van de aanvallen, maar het handmatig ingrijpen van support door aanvallen te cancellen zodat de rest doodloopt is echt van de zotte. Waarom werd de gestuurde os niet terug gestuurd?
Om zo de schade tot een minimum te beperken?
Er zijn grove fouten gemaakt door support door nu te verkondigen dat de aanvallen niet doodlopen maar slechts op bezoek komen de rapporten zeggen heel wat anders.
 

DeletedUser25035

Gast
Lol, misbruik maken van een fout, en dan ook nog klagen.
Wees blij als je niet geschorst wordt.

heilige boontje
jij had natuurlijk niks gedaan
als je de kans kreeg deed je net zo hard mee

eerlijkheid moet beloond worden
 

Lemmod

Hopliet
Als je dan toch wilt gaan wijzen met je vingers dan denk ook even aan het volgende:
cb69c9ec72.jpg


Je had dus zo slim moeten zijn om überhaupt niet aan te vallen bij deze bug. Want dat wist je heel goed dat dat het was
smiley_emoticons_lol.gif
 

DeletedUser27183

Gast
fouten zijn gerapporteerd kerel.
maar dan is handmatig ingrijpen bij 1 partij door support nog niet toegestaan.
 

DeletedUser25587

Gast
eerlijkheid moet beloond worden
Dat is nou juist waarom jij geen vergoeding verdient in mijn ogen, jij bent niet eerlijk geweest door de bug te melden. daarnaast wil ik je wel graag bedanken voor de leuke lading GP die ik ontvang.
 

DeletedUser25035

Gast
Als je dan toch wilt gaan wijzen met je vingers dan denk ook even aan het volgende:
cb69c9ec72.jpg


Je had dus zo slim moeten zijn om überhaupt niet aan te vallen bij deze bug. Want dat wist je heel goed dat dat het was
smiley_emoticons_lol.gif

Nee lemmond

Ik zag een speler 2 dagen inactief staan en dan ga je gelijk kijken of je ze ww steden kan aanvallen...dat kon..dus massaal ww stad aangevallen zonder eerst te weten dat het om een bug ging..

Toen later bleek dat hij in vm was waren de troepen al 15 a 20min onderweg..
Dan kan je niet meer cancelen en als ze na een half uur de kolo's vs cancelen en myts laten lopen die nu dood zijn ipv op bezoek is het een grote fout van inno...

Als ik morgen mijn ww stad kan aanvallen ga je dan eerst kijken of ik in vm zit als er staat dat het per 2-1 pas ingaat ikke niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan