• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Spelupdate 2.124

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser27183

Gast
slechte update.
Ik vind het niet meer normaal dat er niet naar 90% van de cm word geluisterd door dit niet in te voeren, maar zoals gewoonlijk trekt inno weer zijn eigen plan net als met de war-packets Ze vervreemden zich meer en meer van de spelers met als gevolg dat er steeds meer mensen gaan stoppen met dit spel.
 

DeletedUser22289

Gast
Erg goede feedback, DusDavid, daar heeft iedereen iets aan. Precies wat ik van je gewend ben :D

Ik ga ervanuit dat die wijzigingen mbt de bd niet met terugwerkende kracht zijn? Ik kan me niet voorstellen dat je gp terugkrijgt.

Als er daadwerkelijk meer wordt gedaan dan gewoon doorgegeven wil ik gerust wel eens mijn feedback geven, maar hoe het er nu naar uitziet zou ik gewoon mijn tijd verprutsen aan het typen van een veel te lange tekst.
 

DeletedUser27183

Gast
Antwoord hebben we 1 keer gehad toen zouden de war-packets in de koelkast worden gezet, nou die zijn er inmiddels al lang weer uit gehaald en hebben al hun intrede gedaan voor de rest heb ik hier nog nooit een feetback van de ned. cm terug gezien
 

DeletedUser

Gast
Als er daadwerkelijk meer wordt gedaan dan gewoon doorgegeven wil ik gerust wel eens mijn feedback geven, maar hoe het er nu naar uitziet zou ik gewoon mijn tijd verprutsen aan het typen van een veel te lange tekst.

Gewoon je mond houden dan.

Antwoord hebben we 1 keer gehad toen zouden de war-packets in de koelkast worden gezet, nou die zijn er inmiddels al lang weer uit gehaald en hebben al hun intrede gedaan voor de rest heb ik hier nog nooit een feetback van de ned. cm terug gezien

Ik vind idd dat er wat vaker terugkoppeling naar de community zou mogen komen, al is dat in dit geval al veel te laat: de wijziging is gebeurd en wij hebben er met zijn allen blijkbaar niks over te zeggen.
 

DeletedUser27183

Gast
oorzaak er word niks gemeld door de cm leden, want wat niet weet wat niet deert denkt het ned. grepoteam
Het is aan een aantal oplettende spelers van de beta-sever dat het hier op het forum is verschenen anders was er helemaal niks hier op het forum gekomen.
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
oorzaak er word niks gemeld door de cm leden, want wat niet weet wat niet deert denkt het ned. grepoteam
Het is aan een aantal oplettende spelers van de beta-sever dat het hier op het forum is verschenen anders was er helemaal niks hier op het forum gekomen.
Dat jij dit soort uitspraken kunt doen vind ik vreemd, maargoed.

Uiteraard is alles doorgegeven (zoals aangegeven in het vorig topic) en heb ik samen met mede CM's gedaan wat we konden. Het resultaat is dat deze aanpassing in ieder geval niet per direct op werelden met de wonderen actief zal worden geactiveerd. Geen dikke win, maar wel IETS zodat iedereen zich er op kan voorbereiden.
 

DeletedUser27183

Gast
terwijl 90% tegen is!
Ik heb niet voor niets om een peiling gevraagd en je hebt niet eens de moeite genomen om daar naar te kijken of dit te doen. Geen enkele reactie van heel het grepo-team Ned.
dit is wel erg goedkoop de belangen van de leden verkwanselen Kroenuh
 

DeletedUser16731

Gast
Dus met dat "Iets" moeten we het doen???
Net zoals met het eerder gemelde "Echter"???

Dit is een waardeloze actie, die niemand "iets" brengt.
Had op z'n minst gezorgd voor een ingang bij nieuwe spelwerelden ipv. de al lopende.
Zo heeft niemand een keus die nu in het bezit is van ww-steden, het word je nu gewoon door de strot geduwd en wij als community moeten maar slikken.

Het is voor mij duidelijk met welke bedoelingen deze update ingevoerd wordt.

Persoonlijk ben ik al een tijdje klaar met Grepolis zoals het er de laatste tijd aan toe gaat en nu weet ik zeker dat er voor mij geen volgende wereld meer komt.

Pella zal ik afmaken, puur voor de community waar ik mee speel, maar voor daarna zoek ik een ander tijdverdrijf waar ik me wel goed bij voel.
 

DeletedUser23442

Gast
terwijl 90% tegen is!
Ik heb niet voor niets om een peiling gevraagd en je hebt niet eens de moeite genomen om daar naar te kijken of dit te doen. Geen enkele reactie van heel het grepo-team Ned.
dit is wel erg goedkoop de belangen van de leden verkwanselen Kroenuh

Zoals ik volgens mij al eerder gezegd heb, ook zonder peiling is het al duidelijk dat 90% tegen is, niet alleen in Nederland.
Dat weet jij, dat weet ik, dat weet Kroenuh en dat weet inno, daar is geen peiling voor nodig.

Maar blijkbaar besluit inno om het ondanks dat 90% tegen is toch gewoon door te voeren.
Daar hebben ook wij mee te leven en verder geen inspraak meer op.

De enige consessie die ze bereid waren te doen was om het voor lopende werelden eventjes uit te stellen, maar helaas was dat het
 

DeletedUser27183

Gast
Zoals ik volgens mij al eerder gezegd heb, ook zonder peiling is het al duidelijk dat 90% tegen is, niet alleen in Nederland.
Dat weet jij, dat weet ik, dat weet Kroenuh en dat weet inno, daar is geen peiling voor nodig.

Maar blijkbaar besluit inno om het ondanks dat 90% tegen is toch gewoon door te voeren.
Daar hebben ook wij mee te leven en verder geen inspraak meer op.

De enige consessie die ze bereid waren te doen was om het voor lopende werelden eventjes uit te stellen, maar helaas was dat het
Hoe is het dan mogelijk dat de Amerikanen met succes dmv van oa een peiling het nieuwe boerendorpen systeem hebben tegen gehouden? op de USA servers
 

joppie86

Hopliet
Uiteraard is alles doorgegeven (zoals aangegeven in het vorig topic) en heb ik samen met mede CM's gedaan wat we konden. Het resultaat is dat deze aanpassing in ieder geval niet per direct op werelden met de wonderen actief zal worden geactiveerd. Geen dikke win, maar wel IETS zodat iedereen zich er op kan voorbereiden.

Dus er worden gewoon zaken doorgevoerd waar CM's en de hele community op tegen is?
Wat ligt daaraan ten grondslag?
- technische onmogelijkheden?
- commerciële overwegingen?
- geen invloed van CM's op beleid van Inno?
- Inno & CM's met onvoldoende feeling voor het spel en de community?
 

DeletedUser26399

Gast
Ik bedenk net dat dit wel interessant kan zijn, stel iemand een stad op je WW eiland verovert en in VM vlugt, dan kan je die niet meer terug nemen, dit kan nu dus wel
 

DeletedUser22289

Gast
Innogames is aan het experimenteren, als we genoeg blijven zagen zal het wel weg gaan. Denk maar aan de tekeningen van eenheden die een tijdje geleden werden ingevoerd maar weer snel werden weggedaan door de slechte commentaar.
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Ik zie niet in wat het nieuwe boerendorpen systeem met deze discussie te maken heeft, maar het is niet zo dat het op de US server niet is doorgevoerd op basis van 'geklaag'. ;)

En onthoudt ook zeker: wat niet is kan nog komen.
 

DeletedUser22289

Gast
Ik zie niet in wat het nieuwe boerendorpen systeem met deze discussie te maken heeft, maar het is niet zo dat het op de US server niet is doorgevoerd op basis van 'geklaag'. ;)

En onthoudt ook zeker: wat niet is kan nog komen.

Ik wel hoor ;) op beide ideeën is een hevige discussie geweest.
 

DeletedUser27183

Gast
Dat wilde ik er ook mee zeggen Dusdavid2 maar Kroentje doet net of zijn neus bloed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan