• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Spelupdate 2.124

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hello Nurse

Boogschutter
heilige boontje
jij had natuurlijk niks gedaan
als je de kans kreeg deed je net zo hard mee

eerlijkheid moet beloond worden

Nope, ik heb zelfs WdW en AoW gewaarschuwd ivm deze fout, zodat ze support konden aanschrijven.

Want dat is eerlijk nl, niet het bewust misbruiken van een fout.
 

DeletedUser26367

Gast
Nee lemmond

Ik zag een speler 2 dagen inactief staan en dan ga je gelijk kijken of je ze ww steden kan aanvallen...dat kon..dus massaal ww stad aangevallen zonder eerst te weten dat het om een bug ging..

Toen later bleek dat hij in vm was waren de troepen al 15 a 20min onderweg..
Dan kan je niet meer cancelen en als ze na een half uur de kolo's vs cancelen en myts laten lopen die nu dood zijn ipv op bezoek is het een grote fout van inno...

Als ik morgen mijn ww stad kan aanvallen ga je dan eerst kijken of ik in vm zit als er staat dat het per 2-1 pas ingaat ikke niet

Was het zo niet precies hetzelfde met Co27 gebeurd gisteren? 3 dagen inactief en krijgt meteen enorme hoeveelheden aanvallen binnen, nu is het in dit geval een speler van WdW die 2 dagen inactief is en blijkt het achteraf over een bug te gaan, is MM ineens de schuldige.... Ligt de fout hier bij niet bij Inno en niet bij de MM spelers?
 

DeletedUser25035

Gast
Dat is nou juist waarom jij geen vergoeding verdient in mijn ogen, jij bent niet eerlijk geweest door de bug te melden. daarnaast wil ik je wel graag bedanken voor de leuke lading GP die ik ontvang.

Toen later bleek dat het een bug was is het gemeld maar als je troepen onderweg zijn langer dan 10min kan je niet cancelen
En later kwamen me vs en kolo's terug en niet me myts dus is handmatig gedaan
Overal heb ik screenshot voor..

Het kan misschien idd een bug zijn maar er is gesjoemelde binnen het spel en dat gaat zeker een staartje krijgen
En inno
 

DeletedUser25035

Gast
Was het zo niet precies hetzelfde met Co27 gebeurd gisteren? 3 dagen inactief en krijgt meteen enorme hoeveelheden aanvallen binnen, nu is het in dit geval een speler van WdW die 2 dagen inactief is en blijkt het achteraf over een bug te gaan, is MM ineens de schuldige.... Ligt de fout hier bij niet bij Inno en niet bij de MM spelers?


Nee want co27 is gewoon druk en kon alleen gisterenavond online komen die is niet in vm
En waar ging er gisteren eerst een trip af bij ons?
Ww stad van co27 dus jullie loeren daar ook als eerste op
 

DeletedUser26367

Gast
Klopt, sorry. Was vergeten er bij te zetten dat Co niet in VM was maar wel 3 dagen inactief was
 

Lemmod

Hopliet
terwijl dit gemeld was bij spelers dat Co27 afwezig is door real life omstandigheden en geen vm dagen meer heeft er is netjes gevraagd de aanvallen te staken en wat doet WdW?
gewoon doorgaan en dat durft hier de grote bek open te trekken over vals spel Pleur toch lekker op
Daar is mij niks van bekend van de situatie bij co27 dus ja dan val ik aan. Als ik geen verbod op aanvallen krijg van de leiding is iedereen die ik aan wil vallen gewoon de pineut. Helemaal als die speler een paar dagen inactief is en op een ww ligt.

Deze update was wel bekend dat die zou komen dus dit had je kunnen weten.
 

DeletedUser24849

Gast
Schandalig wat hier nu weer gebeurd is! Het bewust annuleren van lopende aanvallen door de support is ten strengste verboden no matter what. En in dit geval gaan ze nog eens bewust een gedeelte niet cancellen om zo GP te geven aan een welbepaalde alliantie, het is toch te gek voor woorden dit. Een speler in VM zou je ook niet moeten kunne ondersteunen en wat zien we in de rapporten?? bij 5000 snelle transport dus ook hier heeft support bewust en moedwillig MM benadeeld. Als speler kan je niet weten of het om een bug gaat of niet, Inno beslist wel meer rare dingen zonder vooraf een aangekondiging. Nee Wij hebben grepolis gespeeld zoals het hoort, een WW stad aanvalbaar en speler inactief is vol erop! Als inno fouten maakt in hun spel moeten ze ook verantwoordelijkheid nemen hiervoor en niet schuilen achter drogredenen. Als jullie zo doorgaan is grepolis binnekort helemaal gedaan.
 

DeletedUser17789

Gast
fouten zijn gerapporteerd kerel.
maar dan is handmatig ingrijpen bij 1 partij door support nog niet toegestaan.

natuurlijk wel, daar is support voor.
Ik vind dat spelers te schorsen een heel goede eerste oplossing was.
en aanvallen annuleren ook, ken niet al hun mogelijkheden maar neem aan dat het behoorlijk wat werk is om alle werelden zo na te lopen
 

DeletedUser25035

Gast
reactie van support dat ze alles kunnen cancelen binnen 10min
grappenmakers
OS kan niet gecanceld worden zeker
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif


2iszjbr.jpg

15wfpcp.jpg
 

DeletedUser27534

Gast
Bedankt MM voor de gp lading :)

Altijd leuk zo'n soort verrassingen, jammer dat Inno toch wat aanvallen heeft geannuleerd :(
lekker die myths opbouwen nu ;)
 

Lemmod

Hopliet
Schandalig wat hier nu weer gebeurd is! Het bewust annuleren van lopende aanvallen door de support is ten strengste verboden no matter what. En in dit geval gaan ze nog eens bewust een gedeelte niet cancellen om zo GP te geven aan een welbepaalde alliantie, het is toch te gek voor woorden dit. Een speler in VM zou je ook niet moeten kunne ondersteunen en wat zien we in de rapporten?? bij 5000 snelle transport dus ook hier heeft support bewust en moedwillig MM benadeeld.
Dus jullie konden zelf geen deff sturen naar jullie speler in VM op het WW? Niet boos worden omdat wij dat wel gedaan hebben en ze bij support het zo druk hebben dat ze niet alles hebben kunnen annuleren :)

Als speler kan je niet weten of het om een bug gaat of niet, Inno beslist wel meer rare dingen zonder vooraf een aangekondiging.
Melding van de spelupdates niet meegekregen?

Nee Wij hebben grepolis gespeeld zoals het hoort, een WW stad aanvalbaar en speler inactief is vol erop!
Dan niet
smiley_emoticons_frown.gif
huilen
smiley_emoticons_frown.gif
als wij een speler aanvallen op jullie WW die niet in VM zit waar ons niks over gemeld is dat die niet aangevallen zou mogen worden omdat meneer het druk heeft met zijn werk. Want als dat al een reden is dan mogen jullie de rest van de wereld ook niet meer aanvallen. Iedereen is druk met werk/school. Als er echt plotselinge dingen zijn dan kan ik me dat voorstellen maar dan wordt dat gecommuniceerd en niet achteraf gehuild op het algemeen forum

Als inno fouten maakt in hun spel moeten ze ook verantwoordelijkheid nemen hiervoor en niet schuilen achter drogredenen. Als jullie zo doorgaan is grepolis binnekort helemaal gedaan.
 

DeletedUser27534

Gast
Schandalig wat hier nu weer gebeurd is! Het bewust annuleren van lopende aanvallen door de support is ten strengste verboden no matter what. En in dit geval gaan ze nog eens bewust een gedeelte niet cancellen om zo GP te geven aan een welbepaalde alliantie, het is toch te gek voor woorden dit. Een speler in VM zou je ook niet moeten kunne ondersteunen en wat zien we in de rapporten?? bij 5000 snelle transport dus ook hier heeft support bewust en moedwillig MM benadeeld. Als speler kan je niet weten of het om een bug gaat of niet, Inno beslist wel meer rare dingen zonder vooraf een aangekondiging. Nee Wij hebben grepolis gespeeld zoals het hoort, een WW stad aanvalbaar en speler inactief is vol erop! Als inno fouten maakt in hun spel moeten ze ook verantwoordelijkheid nemen hiervoor en niet schuilen achter drogredenen. Als jullie zo doorgaan is grepolis binnekort helemaal gedaan.

jij bent zeker ook de slimste van de hoop?
Als jullie door een Bug een speler die in vm zit, kunnen aanvallen?

Lijkt het dan niet überlogisch dat wij deze dan kunnen ondersteunen?
Misschien best eerst logisch nadenken

Als ik jullie was, zou ik blij zijn dat Inno wat geannuleerd heeft hahaha, het was toch zoizo doodgelopen ;)
minder opbouwwerk mannen.
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Wellicht kunnen gedupeerden beter even reageren op de openstaande supportaanvragen zodat we dit samen kunnen oplossen, in plaats van hier blijven herrieschoppen. Willen jullie nu een snelle en goede oplossing of hier spot blijven maken?

Overigens raad ik de vijanden van de gedupeerden aan hier eveneens geen lacherige situatie van te maken. Een spelfout is een probleem, zeker wanneer er serieuze gedupeerden zijn. Wanneer je zelf in zo'n situatie zat zou je het ook alles behalve fijn vinden als men zo zou reageren.

Dit topic gaat op slot totdat de situatie hieromtrent onder controle is. Gelieve geen soortgelijke posts elders op het forum te gaan plaatsen, want dan zijn we genoodzaakt maatregelen te nemen.
Bedankt voor jullie begrip.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan