• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Community Stem welke instellingen de volgende wereld moet krijgen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser25006

Gast
En sws is het best wel raar om de ally limiet zo hoog mogelijk te willen,
`

Ik zeg dat het niet zo hoog mogelijk moet he, maar vind wel dat het meer mag zijn dan 35. Er gebeuren ook vaak fusies op werelden, en dat is met zon limiet ook al weer bijna onhaalbaar.
 

DeletedUser27373

Gast
`

Ik zeg dat het niet zo hoog mogelijk moet he, maar vind wel dat het meer mag zijn dan 35. Er gebeuren ook vaak fusies op werelden, en dat is met zon limiet ook al weer bijna onhaalbaar.
Wat betekend dat je met het eind spel dus meerdere allianties hebt die kunnen strijden om de winst ipv 2 allianties.
 

zebia

Winnaar Bingo 2018
Ik hoop dat er in de toekomst dat de werelden wat spannender worden, zijn vaak 2 allianties die met de WW's overblijven uiteindelijk.
De vraag die hierbij hoort : Hoe kun je een wereld het spannendst maken en eerlijk houden tegenover iedereen?
 

DeletedUser23442

Gast
`

Ik zeg dat het niet zo hoog mogelijk moet he, maar vind wel dat het meer mag zijn dan 35. Er gebeuren ook vaak fusies op werelden, en dat is met zon limiet ook al weer bijna onhaalbaar.
Je hoeft geen fusie te doen om samen te werken.
En een fusie om het doen van een fusie heeft ook niet zoveel zin.

De enige goede reden voor een fusie is als 2 ally's echt te klein zijn om apart mee te kunnen en liever samen verder willen, en in dat geval moet je aan 35 ruim genoeg hebben.

En zolang geen enkele ally heel groot kan zijn, is het ook niet nodig om dat zelf wel te moeten zijn, dus werkt 35 gewoon prima :)

Dan wordt je ook niet gedwongen om een grote ally te moeten zijn omdat je tegenstander veel groter is en kan je gewoon lekker klein blijven met vertrouwde mensen.

PS.
En zoals hierboven heel terecht al wordt gezegd, zolang de klassieke WW er nog zijn zijn die met veel kleine ally's een stuk interessanter dan met een paar (meestal 2-3) grote. En dat geldt niet eens voor alleen de ww maar het hele spel (hoewel het daar dmv bg's natuurlijk nogsteeds wel deels te omzeilen is)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan