• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Stoere Jongens

DeletedUser

Gast
ik geef jou deel gelijk over het moeten wennen ik dronk ook niet in 1 klap veel bier :) nu heb ik nog steeds niet dat ik het nodig vind om elke zaterdag veel te moeten drinken :p

en ik drink enkel als ik dat zelf wil :) mensen kunnen mij aan bieden wat ze willen als ik geen alco wil drinken drink ik dit ook niet.

en sorry hoor maar ik kom hier in Groningen genoeg mensen tegen die er over op scheppen met hoe veel glazen ze nog wel achter het stuur kunnen zitten
 

DeletedUser

Gast
nou niet iedere jongen die dat doet wil stoer zijn ik neem mezelf als voorbeeld ik rook en blow best vaak(drank alleen op feesten) maar dat doe ik niet om stoer te doen maar omdat ik thuis nog wel veel meegemaakt heb:confused:
 

DeletedUser199

Gast
nou niet iedere jongen die dat doet wil stoer zijn ik neem mezelf als voorbeeld ik rook en blow best vaak(drank alleen op feesten) maar dat doe ik niet om stoer te doen maar omdat ik thuis nog wel veel meegemaakt heb:confused:

Dus je rookt net zo lang dat je een hersenbeschadiging hebt en je niks meer herinnert?
 

DeletedUser199

Gast
Persoonlijk vindt ik drinken/roken omdat je problemen hebt ronduit zwak.
In plaats van er iets aan te doen ga je het weg drinken/roken zodat je lekker in coma beland.Natuurlijk maakt het niks uit dat mensen je willen helpen want jij hebt in coma geen problemen.Als je een proefwerk verknalt/ontslagen wordt denk je toch ook niet ik stop met proefwerken maken/ik ga lekker op de bank zitten tot ik dood ga?
 

DeletedUser

Gast
Dan moet je juist hulp zoeken en niet zielig gaan doen...
Onder neem actie en ga niet blowen of roken vanwege 'problemen'
 

DeletedUser

Gast
Persoonlijk vindt ik drinken/roken omdat je problemen hebt ronduit zwak.
In plaats van er iets aan te doen ga je het weg drinken/roken zodat je lekker in coma beland.Natuurlijk maakt het niks uit dat mensen je willen helpen want jij hebt in coma geen problemen.Als je een proefwerk verknalt/ontslagen wordt denk je toch ook niet ik stop met proefwerken maken/ik ga lekker op de bank zitten tot ik dood ga?

er is een verschil in problemen
het is van eh proefwerk verknallen tot zelfmoord van je vader.
en elk persoon zit anders in elkaar je kan niet iemand zwak gaan noemen omdat hij/zij niet zo is zoals jij denkt dat een persoon moet zijn
 

DeletedUser199

Gast
Dan moet je juist hulp zoeken en niet zielig gaan doen...
Onder neem actie en ga niet blowen of roken vanwege 'problemen'

Dat zeg ik toch :p



Edit.
Natuurlijk zijn er altijd dingen waarbij je gewoon helemaal kapot gaat maar moet je dan niet denken 'Hij/zij komt echt niet terug als ik me zelf in coma drink.'
Maar 9 op de 10 is het bij kinderen zo dat ze 'stoer''respectvol' of 'bijzonder' willen zijn.
Je krijgt mij respect echt niet als je met 5 kinderen van 15a16 een jochie van 12 in elkaar gaan slaan.
Dan ben je gewelddadig .
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
er is een verschil in problemen
het is van eh proefwerk verknallen tot zelfmoord van je vader.
en elk persoon zit anders in elkaar je kan niet iemand zwak gaan noemen omdat hij/zij niet zo is zoals jij denkt dat een persoon moet zijn

Ik moet zeggen dat het verschil tussen deze twee voorbeelden niet tijd even helder is - ik weet er alles van :(
 

DeletedUser

Gast
ik weet ook veel van, ook wel wat problems

verder drink ik niet veel, maar vind zeker wel lekker.
ik heb veel gerookt, ben al heel lang gestopt, doe nu nog heel af en toe op een feestje een sigaretje, en over dat stoppen met roken moeilijk is, ik had helemaal nergens last van.
paar x geblowd gewoon om ff problemen te vergeten.
5vs1 is kansloos
 

DeletedUser3061

Gast
Wacht maar tot je wat ouder wordt en een baan heb ,elke dag er vroeg uit laat thuis week in week uit ect dan is zo'n kouwe rakker na afloop welverdiende kost. Of wanneer je een paar uur lang gebuffeld heb en dan even een sjekkie rookt om alles weer eve op een rijtje teleggen ,armemansluxe ey?
 

DeletedUser

Gast
Ik hou totaal niet van bier. Als ik savonds ga stappen drink ik meestal gewoon 7up of ice tea. Geweldig vind ik dat.

Ik drink enkel bier met nieuwjaar, en op verjaardagen soms 1.
Roken is natuurlijk vies. bah bah bah

Ik vecht wel eens 5v1. Ik ben dan die eenling:(
 

DeletedUser

Gast
paar x geblowd gewoon om ff problemen te vergeten.

Wat is dat voor onzin? problemen vergeten als je blowd? Vind ik dus wel mee vallen, meestal worden ze juist meer versterkt. :rolleyes:
 

DeletedUser3061

Gast
Laat die jongen toch lekker blowen ,als hij dat lekker vindt nouw en.
 

DeletedUser

Gast
Jongens en meiden. geloof me, dat stoere gedoe gaat echt wel over. Ht is de leeftijd. Of het blijft zo en dan zie je ze later als draaideurcrimineel terug.
 
Bovenaan