• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Stoere Jongens

DeletedUser

Gast
Jongens en meiden. geloof me, dat stoere gedoe gaat echt wel over. Ht is de leeftijd. Of het blijft zo en dan zie je ze later als draaideurcrimineel terug.
Hoe verklaar je dan de vroegere tijden, toen alles nog zo mooi rustig was? Als boerenknaap in 1800 hoefde je helemaal niet stoer te zijn - nu feitelijk ook niet. Waarom willen ze dat dan wel - nu?
 

DeletedUser

Gast
om indruk te maken op het vrouwelijk schoon. Ze hebben alleen nog niet in de gaten dat dat averechts werkt.
 

DeletedUser

Gast
Hoe verklaar je dan de vroegere tijden, toen alles nog zo mooi rustig was? Als boerenknaap in 1800 hoefde je helemaal niet stoer te zijn - nu feitelijk ook niet. Waarom willen ze dat dan wel - nu?

Geloof je dat serieus? :rolleyes:

Vroeger was iedereen zo. De verandering is dat sommige/veel mensen tegenwoordig niet stoer meer zijn.
 

DeletedUser

Gast
Als daar sarcasme in zat, dan heb je het bijzonder goed verstopt :p Meestal pik ik dat er heel makkelijk uit namelijk, maar uit jouw post komt nergens iets sarcastisch naar voren.

Maar dan heb ik je dus verkeerd begrepen ;)
 

DeletedUser

Gast
Ligt aan wie je wilt versieren. Sommige vrouwen vallen op stoere mannetjes en sommige hebben er een hekel aan.
 

DeletedUser

Gast
AW: Re: Stoere Jongens

Na ik hou niet van zulke jongens!

Ik denk ook niet dat jij een meisje bent :p

Maar verder heeft iedereen gelijk, je ziet vaker jongens die echt de macho uithangen om indruk te maken op het vrouwelijke geslacht. Meestal werkt hun methode dus niet.

Een voorbeeldje daarvan is bv die 5 tegen 1. Volgens mij zal het meisje vlugger geneigd zijn om zich te bekommeren om die ene die misschien een pak slaag gekregen had, en zal ze die 5 anderen verafschuwen voor wat ze gedaan hebben.

Alleen kan je niet zeggen dat iedereen die bier drinkt, stoer is. Ik drink ook wel graag eens een biertje, of een alcoholische drank. Niet omdat het stoer is, maar gewoon omdat het echt lekker is. Al neemt dat niet weg dat sommige jongens bier drinken tegen hun zin, enkel om op te vallen bij de meisjes.
 

DeletedUser

Gast
AW: Re: Stoere Jongens

Ik ben helaas toch een jogen ter teleurstelling van jou. wordt soms ook gepest door 12-13 jarigen dat is niet echt fijn hoor!
 

DeletedUser

Gast
AW: Re: Stoere Jongens

Ik denk ook niet dat jij een meisje bent :p

Maar verder heeft iedereen gelijk, je ziet vaker jongens die echt de macho uithangen om indruk te maken op het vrouwelijke geslacht. Meestal werkt hun methode dus niet.

Een voorbeeldje daarvan is bv die 5 tegen 1. Volgens mij zal het meisje vlugger geneigd zijn om zich te bekommeren om die ene die misschien een pak slaag gekregen had, en zal ze die 5 anderen verafschuwen voor wat ze gedaan hebben.

Alleen kan je niet zeggen dat iedereen die bier drinkt, stoer is. Ik drink ook wel graag eens een biertje, of een alcoholische drank. Niet omdat het stoer is, maar gewoon omdat het echt lekker is. Al neemt dat niet weg dat sommige jongens bier drinken tegen hun zin, enkel om op te vallen bij de meisjes.

Ik ben voor maar ik weet niet of 5vs1 macho is xd het is pas macho zoals ik het doe 1vs 15 (hele klas was pist op me) :p en jah drinken is gwn gezllig en doe ik ook niet altijd ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Re: Stoere Jongens

Ik ben helaas toch een jogen ter teleurstelling van jou. wordt soms ook gepest door 12-13 jarigen dat is niet echt fijn hoor!

Ik toen ik 8 was (agresief gedrag) in groep 4 word opeens geslgan door 2 uit groep 8 Ik flippe, slaan trappen word steeds op de grond gegooid (zandbak) sta ik op en bleef slaan en trappen tot ze weg gingen kwam de diriteur persoonlijk (ik huilen&blauw oog bloed lip) worden ze van school gestuurd.
(voorbeeld van stoer gedrag)
 

DeletedUser

Gast
AW: Re: Stoere Jongens

Ik toen ik 8 was (agresief gedrag) in groep 4 word opeens geslgan door 2 uit groep 8 Ik flippe, slaan trappen word steeds op de grond gegooid (zandbak) sta ik op en bleef slaan en trappen tot ze weg gingen kwam de diriteur persoonlijk (ik huilen&blauw oog bloed lip) worden ze van school gestuurd.
(voorbeeld van stoer gedrag)

Oohw foutje uuhw chill?
 

DeletedUser

Gast
AW: Stoere Jongens

De enige stoeren jongens zijn de jongens die niemand nodig hebben en een grote bek hebben zonder al zijn vriendjes en 1 vs 5 kan winnen :D
 

DeletedUser

Gast
AW: Stoere Jongens

De enige stoeren jongens zijn de jongens die niemand nodig hebben en een grote bek hebben zonder al zijn vriendjes en 1 vs 5 kan winnen :D

:p heb ik dus gedaan haha alhoewel er dan well veel mensen bang voor je zijn hoor wat ook kut is
 

DeletedUser

Gast
AW: Stoere Jongens

Hopelijk wordt ik niet zo als ik 14 ben(over 3 jaar).
 

DeletedUser

Gast
AW: Stoere Jongens

[sarcasm]Echt stoer ben je als je in de 1ste klas al rookt[/sarcasm]
 

DeletedUser199

Gast
AW: Stoere Jongens

Ik ben helaas toch een jogen ter teleurstelling van jou. wordt soms ook gepest door 12-13 jarigen dat is niet echt fijn hoor!
Trap een keertje de leider in z'n ballen.
Dan stoppen ze vanzelf.

jah drinken is gwn gezllig en doe ik ook niet altijd ;)
Je moet als 13 jarige je alleen niet in coma zuipen.
Ik toen ik 8 was (agresief gedrag) in groep 4 word opeens geslgan door 2 uit groep 8 Ik flippe, slaan trappen word steeds op de grond gegooid (zandbak) sta ik op en bleef slaan en trappen tot ze weg gingen kwam de diriteur persoonlijk (ik huilen&blauw oog bloed lip) worden ze van school gestuurd.
(voorbeeld van stoer gedrag)
Toen ik op de basischool zat moets je dan een half uurtje nablijven.
Gelukkig is dat verbeterd.


[sarcasm]Echt stoer ben je als je in de 1ste klas al rookt[/sarcasm]
Super stoer.
 
Bovenaan