• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Stoere Jongens

DeletedUser

Gast
AW: Stoere Jongens

Als je in staat bent om ze tegen de grond te werken, dan houden ze echt hun mond wel. Een van de "stoer" voorwaarden is om alleen je bek open te trekken als je er niet mee in de problemen komt.

De enige uitzondering zou zijn als je een zwarte band in de een of andere martial art zou hebben, maar iedereen die eruit ziet alsof ie zichzelf kan verdedigen laten ze heus wel met rust.
 

DeletedUser

Gast
AW: Stoere Jongens

Ja jongens, het is raar dat jullie de naam "Jobeh" hier zien.
Maar ik heb zowaar een onderwerp waar ik mee zit gevonden, dat ik graag met jullie wil delen.

Wat vinden jullie van die jongens die bier drinken, en roken enz.
en die alleen maar met 5 vs 1 tegen iemand durven?
en denken dat ze alles zijn?

want ik mag die lui echt niet

Als je bier drinkt, ben je niet lijp
Als je rookt, ben je ongezond
Als je 5 vs 1 doet, ben je zielig

Dat is mijn stelling hierover.
Maar wat vinden jullie hier nou van?

als je je broek op je enkels hebt, vanaf je 12de bier drinkt en rookt
en vervolgens denken dat je alles bent?

Kortom: Discussiëren!


Kijk het zit zo.

Ik ben lijp en daarnaast hou ik van een biertje.
Die combinatie komt voor.

Daarbij komt dat roken er al vroeg in is gekomen en ik heb het tot op heden nog niet afgeleerd.
Scheelt een boel dat ik het gewoon kan betalen.
En pret-sjekkies roken is zwaar ontspannend (op sommige momenten)
Niet raar kijken naar rokers, doen wij rokers ook niet naar jullie niet-rokers.
behalve als de enige niet-roker stampij gaat maken tussen rokers.


1 op 1
5 tegen1
1 tegen 5
het maakt me niks uit, ligt er maar net aan hoe de situatie is.
Zo gaat het in het leven, leer je daarbij neerleggen.
Het leven is nu eenmaal niet eerlijk.
Daarom ben je aan jezelf verplicht zoveel mogelijk uit elke situatie te halen.
kun je een gevecht niet winnen NIET HUILEN MAAR VECHTEN
Twee keer jouw gewicht en een kop groter?
Gewoon aanpakken die hap.

Daarbij komt vaak dat mensen heel stoer doen, daarmee geconfronteerd worden en dan zielig afdruipen.
Achteraf tegen zichzelf durven beweren dat ze echt helemaal niets verkeerd hebben gedaan.
Me Hoela (om het netjes te zeggen)
 

DeletedUser

Gast
AW: Stoere Jongens

Roken? Moeten ze zelf weten. Maar waarom behoort dat meteen tot stoere jongens? Benoem je een vent van 80 ook daartoe als hij rookt? Beetje onzin dus ;)
Bier drinken? Moeten ze zelf weten. Tegenwoordig drinken veel mensen. En dus weer 'Benoem je een vent van 80 ook daartoe als hij drinkt?'

Omdat ze roken/drinken moet je ze niet meteen in het hok stoere jongens plaatsen enkel omdat je zelf misschien niet rookt/drinkt.

5 tegen 1 vindt ik laf maar tegenwoordig is het inderdaad helaas de realiteit. Mensen durven geen 1 op 1 meer.
Als je een van diezelfde 5 personen dan later tegenkomt zeggen ze niks meer.
 

DeletedUser

Gast
AW: Stoere Jongens

Ik ken karate, Kung Fu…en nog 47 andere gevaarlijke woorden. probeer dit wie weet helpt het. :p
 

DeletedUser

Gast
AW: Stoere Jongens

Tja roken is gewoon stom, 5vs1 is laf, maar bier drinken doen we allemaal vroeg of later. Wacht maar een jaartje of 5 en jij doet het ook:)

Ik ken karate, Kung Fu…en nog 47 andere gevaarlijke woorden. probeer dit wie weet helpt het. :p

Dit werkt zeker! Ze lachen je zo hard uit dat ze dood neervallen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Stoere Jongens

Mwah ik hou het niet drinken van bier aardig vol en ik ben 24 :p Ik drink liever andere dingen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Stoere Jongens

als je 5 vs 1 staat, gewoon op de leider aflopen en een knal voor z'n bek geven. Durven ze helemaal niks meer (zorg er wel voor dat ie meteen neer gaat, anders denken ze dat je niet kan slaan)

Je kunt het ook anders zien: Wanneer ze alleen maar met 5 tegen je durven, betekent dit wel dat ze bang voor je zijn ;) gewoon in je voordeel gaan gebruiken ;)

Drinken: Ik vind het prima. als jij jezelf op je 13de in coma wil hebben, prima jongen. Ik hou hem echt niet tegen hoor. Van een paar keer goed dronken leer je genoeg (oke de kater achteraf meer ;)

Roken: Ligt aan de leeftijd en de omgeving. ik ken genoeg mensen die roken, maar vaak zijn deze begonnen door "verkeerde" vrienden, of omdat hun ouders ook roken. Dan wordt het ook meteen makkelijker geaccepteerd. Als ik als niet-roker tegen mijn ouders zou zeggen dat ik rook heb ik echt dikke problemen thuis...
 

DeletedUser

Gast
AW: Stoere Jongens

maak je niet druk om anderen. en wees nooit bang het ergste dat kan gebeuren is een gekrenkt ego. :p
 

DeletedUser

Gast
AW: Stoere Jongens

Op school was er iemand die dacht dat hij stoer was en kwam op me afgelopen langs achter.
Ik bukte en hij viel over me heen. :)
 

DeletedUser

Gast
AW: Re: Stoere Jongens

Zijn da stoere jongens? Da zijn gewoon zielige ventjes dewelke wa de grote willen uithangen als ze in ne groep zijn. Als ge die alleen eens voor uwe neus hebt staat dan piepen die al een pakske minder denk ik.8-)
 

DeletedUser6513

Gast
AW: Stoere Jongens

ach die jongens zijn vroeger gepest of hebben veel broers en zussen en dus geen aandacht dus nu willen ze aandacht of ze willen terugpesten
 

DeletedUser

Gast
AW: Stoere Jongens

Jobeh, ik kan je geen ongelijk geven.
Al die jochies die zaterdag in het café zich helemaal kapot zuipen en dan maandag weer op school komen en dan ff vertellen hoeveel bier hun wel niet op hebben.
Ik dacht dan altijd, ga werken en doe iets goeds met je geld.
Maar die gedachte is blijkbaar ouderwets... of niet?
 

DeletedUser

Gast
AW: Stoere Jongens

Ik vind rokers in koude tijdens als deze best wel cool om eerlijk te zijn, als je buiten moet gaan staan. Je moet er nogal wat voor over hebben om kanker te krijgen tegenwoordig. Een frisse pint drinken kan iedereen wel is doen en is vaak zeer lekker. 5 tegen 1, dat soort mannen pakken vroeg of laat toch is die foute 1ne en dan krijgen ze zelf het grootste pak rammel van hun leven.
 

DeletedUser

Gast
AW: Stoere Jongens

Middelbare school: vol met irritante jongetjes die menen dat ze wat zijn met hun scootertjes. (overigens kunnen meiden er ook wat van met behoorlijk ordinaire kleding.)

Dan kom je op de hoge school en denk je dat het eindelijk voorbij is (want tja, je verwacht toch wat serieuze mensen daar). Nee hoor, dan wordt je juist in een groep geplaatst bij allemaal jongens die alleen maar kunnen praten over: Voetbal, buizen? (kennelijk een nieuw woord voor zuipen... ja 'whatever' :rolleyes:) en hoe waardeloos vrouwen wel niet zijn. En dat elke dag weer. Vooral de eeuwige discussie over welk bier nou het beste is.

En daar zit je dan als enigste vrouw in de groep en moet je met zo'n types samenwerken, gezellig... :(


ps: overigens hadden ze pas de opmerking dat als je in je jeugd een serieuze relatie hebt, je later niet vrolijk zal terug kijken naar je jeugd. Misschien jaloers dat ze nooit een fatsoenlijke relatie hebben gehad? Heb ze daarna wel uitgescholden na die belachelijke opmerking.
 

DeletedUser

Gast
AW: Stoere Jongens

nu ja, niet iedereen die drinkt, rookt en op brommertjes rijdt wil stoer doen eh... ik rook ongeveer 1pakje per 2 dagen en heb een paar weken geleden mijn rijbewijs voor een brommertje gehaald. ook heb ik nu een brommertje.
dat is gewoon een typisch beeld dat de mens van de maatschappij heeft. er zijn zo'n jngeren, maar ze zijn niet allemaal zo. ik rook niet om stoer te doen. het was gewoon iets wat ik wilde proberen. ik heb geen motortje gekocht om stoer te doen. ik vindt dat gewoon handig.
nu jah, 5 vs 1 is egt zielig, en je zat zuipen ook. daar ben ik het mee eens.

Gewoon iets wat je wou proberen... en je hebt besloten dat het zo'n leuke activiteit was dat het je het geld (bijna 80 euro de maand in jou geval), de ellende van iedere keer een rokers plek op moeten zoeken en de gigantisch gezondheids risico's wel waar was ???
 

DeletedUser

Gast
AW: Stoere Jongens

Gewoon iets wat je wou proberen... en je hebt besloten dat het zo'n leuke activiteit was dat het je het geld (bijna 80 euro de maand in jou geval), de ellende van iedere keer een rokers plek op moeten zoeken en de gigantisch gezondheids risico's wel waar was ???




of hij heeft het geprobeerd, was toen verslaafd en kon toen niet anders..
 
Bovenaan