• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Toekomst van de heldenwerelden

DeletedUser23082

Gast
De wereldwonderen gaan sowieso drastisch op de schop en al dan niet een volledig nieuw eindspel als dat nodig is. Wanneer dat echter zal gaan plaatsvinden weet ik helaas niet.

Is het mogelijk dat het nieuwe Eindspel (zou dat er komen) wordt afgeleid van een van de ideeën betreffende het Eindspel op het Ideeënforum? Ik had daar namelijk een zelfbedacht eindspel geplaatst en een paar positieve reacties gekregen, en ik denk dat dat het spel toch wel een redelijke kans van slagen heeft als Eindspel :)

Ik begrijp het natuurlijk als het Team graag zelf experimenteert met het Eindspel, maar als jullie er zelf niet uit kunnen komen en wat inspiratie zoeken, you know where to find me ;)
 

DeletedUser9408

Gast
raar verhaal .in de pm word gezegd dat achilles geen ww dus geen eind spel krijgt hier word het tegenovergestelde beweerd

wat is het nu want geen eind spel betekend een oneindige wereld zonder einde

Wat er in die pm stond over het eindspel is het volgende:

Oorspronkelijk plan:
We zullen de wereldwonderen activeren op heldenwereld Achilles om een (enigszins) eindspel te kunnen aanbieden aan de spelers.

Nieuw plan:
We zullen de wereldwonderen niet activeren op heldenwereld Achilles. Deze wereld zal voor nu geen eindspel hebben.

Voor nu dus.
 

DeletedUser21182

Gast
Afgezien van hoe het met Achilles verder gaat. En of dat wel of niet op een goede manier is
Dít:
Wanneer een nieuwe wereld opent, zullen deze de volgende features van de heldenwerelden bevatten:
Additionele gebouwlevels:
Pakhuis 30 + 5 = 35
Boerderij 40 + 5 = 45
Academy 30 + 6 = 36
Tempel 25 + 5 = 30

Nieuwe technologieën in de academie

Nieuwe godin Artemis, inclusief:
Mythische eenheden Griffioen en Calydonisch zwijn

Spreuken:
- Geschenk van de natuur
(de geselecteerde stad krijgt 650 steen)
- Doel van de vrouwelijke jager
(afstandswapeneenheden veroorzaken 15% extra schade bij uitgaande aanvallen)
- Illusie
(de stadseigenaar ziet een binnenkomende aanval en merkt pas na aankomst dat het om een illusie ging)
- Zuivering
(alle op het doel werkende negatieve krachten worden opgeheven)

De instellingen om met 3 steden te starten zal compleet verwijderd worden.
vind ik persoonlijk toch wel een behoorlijke impact hebben.

Vanaf nu zijn de werelden dus behoorlijk anders!
En ik heb het idee dat ik zelf het er niet leuker op ga vinden...

Hopelijk vergis ik me ;)
 

DeletedUser19428

Gast
Afgezien van hoe het met Achilles verder gaat. En of dat wel of niet op een goede manier is
Dít:

vind ik persoonlijk toch wel een behoorlijke impact hebben.

Vanaf nu zijn de werelden dus behoorlijk anders!
En ik heb het idee dat ik zelf het er niet leuker op ga vinden...

Hopelijk vergis ik me ;)

Ik zou de extra onderdelen ook gaan invoeren in de huidige speelwerelden, maar dan gaan verwerken in het eindspel, zodat dit aantrekkelijker wordt ook voor de allianties die beslist geen wereldwonderen gaan bouwen.
Het doel van het spel dan is om zoveel mogelijk volle eilanden te bezitten en voor elk vol eiland een bepaalde bonus te geven (uit de huidige wereld Achilles).
Het doel je maakt dan het spel aanvallender en leuker en er komt meer spanning in, zo staat niet alleen het bouwen van de wereldwonderen centraal op de wereld en is er naast het bouwen van die krengen nog een ander doel.
Ik denk persoonlijk dat dit meer mensen aan zal spreken.
 

DeletedUser20633

Gast
Is het mogelijk dat het nieuwe Eindspel (zou dat er komen) wordt afgeleid van een van de ideeën betreffende het Eindspel op het Ideeënforum? Ik had daar namelijk een zelfbedacht eindspel geplaatst en een paar positieve reacties gekregen, en ik denk dat dat het spel toch wel een redelijke kans van slagen heeft als Eindspel :)

Ik begrijp het natuurlijk als het Team graag zelf experimenteert met het Eindspel, maar als jullie er zelf niet uit kunnen komen en wat inspiratie zoeken, you know where to find me ;)

Je weet dat jouw idee slechts een van de honderden ideeën verdeelt over tientallen servers is en dat de NL-crew dat niet bepaald ;)
 

DeletedUser19428

Gast
Ik probeer gewoon een steentje bij te dragen :)

Maar wel op een manier dat jou idee het beste is van allemaal, terwijl er misschien wel veel betere ideeën zijn.
Inno-games is zich er heus wel van bewust dat er wat moet veranderen en daarmee zullen ze heus nu wel mee bezig zijn. Vergeet niet dat het ontwikkelen van een nieuw spel veel tijd vraagt en nog veel meer geld.
 

DeletedUser

Gast
orspronkelijk plan:
We zullen de wereldwonderen activeren op heldenwereld Achilles om een (enigszins) eindspel te kunnen aanbieden aan de spelers.

Nieuw plan:
We zullen de wereldwonderen niet activeren op heldenwereld Achilles. Deze wereld zal voor nu geen eindspel hebben.

We hopen dat jullie blij en opgelucht zijn omtrent deze veranderingen. Laat het ons a.u.b. weten in dit discussietopic.

Ik ben blij met het genomen besluit, en zeker ook blij dat er naar een meerderheid geluisterd is.

/Gerard
 
Bovenaan