• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Toekomst van de heldenwerelden

DeletedUser17035

Gast
Ik ben hier niet tegen maar dan moet een kleinere speler een verdedegings bonus krijgen of iets dat erop lijkt anders is de wereld wel op hoog tempo leeggelopen en geen cp meer best extreem een voordeel voor grepolis is de meesten gaan commandant gebruiken om niet teveel te verliezen...maar als je geen cp moet kopen vind ik wat te extreem... Jij komt s'avonds trug van school ofzo en al je steden zijn belegerd door maar 1 speler!!! En jij hebt bv 30 steden normaal is dat onmogelijk... Maar word hierdoor mogelijk ik zou de kostprijs van stadsfeesten -50% doen of hoeveel cp je per lvl nodig hebt -40% doen hiermee zou je ook vlot mee kunnen overnemen...

( mijn excuses als er fouten in staan....)

Dat zou ook inderdaad een erg goed idee zijn, veel makkerlijker CP binnenhalen, maar wat ik ook al zij , Cp oneindig maken , dan krijg je een oorlog tot het einde, alle kleine spelers zijn snel uitgeroeid , en krijg je de oorlog tussen de 'grote', misschien oneerlijk tegenover kleine spelers, maar dat is WW ook
 

Gollum Returns

Manticore
Ik weet niet of ze jullie bedoelen met de gemiddelde speler.... Maar goed.

CP vrijgeven? Ja, natuurlijk zou mij dat wel leuk lijken. Alleen is niet helemaal eerlijk ten opzichte van anderen.

Iemand die CP lvl 300 heeft, die heeft jaren lang moeite gedaan om zijn GS te balanceren zodat diegene zo veel mogelijk feestjes heeft kunnen draaien.

En dan in 1x na 2 jaar veranderen we dat even. Spelers die die moeite niet konden opbrengen worden in 1x beloond met totale vrijheid.

Kijk, het niet kunnen stichten is een leuke toevoeging. Want daarmee dwing je mensen dat ze moeten veroveren en niet meer achterover kunnen leunen.

Daarnaast zie ik iets van een verdedigingsbonus voor kleinere spelers? Wat dacht je van Moraal? Ja, dat is actief op Achilles.

Dit is een discussie topic, niet een of ander ideeën topic.

Als jullie de spelers moeten zijn die representatief voor Achilles moeten zijn, dan is het misschien maar goed dat die wereld verdwijnt. De hele wereld heeft niks te maken met helden en ervaren spelers.

Het is een saaie wereld vergeleken met andere werelden. Enigste voordeel is dat de wereld geen wereldwonderen heeft. Verder denk ik dat het niveau echt een stuk lager ligt dan op de krijgerswerelden.

En dat betreur ik, ik vindt het jammer dat Innogames niet de uitdaging is aangegaan om de Heldenwerelden wat uitdagender te maken.
 

Armand0

Manticore
Wil ik toch even een kleine correctie aanbrengen hoor, naast Achilles heb ik op nog wel wat andere werelden gespeeld, eigenlijk was overal het niveau bedroevend laag (op wellicht een epische beginfase na, waarna de boel wat inkakte, maar dat is op Achilles niet anders geweest).

Het lijkt wel een hype om Achilles qua niveau als zeer laag af te schilderen, ja de snelheid (2) is niet heel hoog, maar het niveau valt op zich wel mee in vergelijking met andere werelden.

De Achilles-spelers hier claimen gewoon hun (beloofde) rechten (ben het ook niet met iedereen eens maar so it), zelfs al is het niveau dan verrot laag (waar ik het niet zo mee eens ben), dan is dat pure bijzaak en zou dat niet mee horen te wegen.
 

DeletedUser23316

Gast
bedankt voor het niet luisteren naar de spelers

Oneens, zo creëer je een complete chaos. Er is ongelijkheid tussen de nieuwe spelers en de spelers met honderd steden. Bovendien vind ik dat ervaren spelers ook een hoekje verdienen, hoewel de toegang te makkelijk te verkrijgen is.

precies, bovendien complimenten voor het NIET luisteren naar de spelers, deze wereld zou niet stoppen en daar zijn de meeste spelers het mee eens, innogames heeft nog niet van democratie gehoort,
 

DeletedUser

Gast
Verder is het nog niet zeker of er WW's op Achilles komen. Dat ligt er natuurlijk aan wanneer het endgame tijdperk eventueel zou starten. En misschien is dat wel ná de verandering van de endgame die aangekondigd staat in de roadmap.

Wat ik niet begrijp (en volgens mij vele anderen ook niet), is waarom jullie blijven klooien met de wereldwonderen, terwijl het overduidelijk is dat die opzet totaal niet voldoet. Een merendeel van de spelers heeft zich hier al meerdere malen over uitgesproken.

Het zou jullie sieren als jullie hier iets mee zouden gaan doen, in plaats van het opstoken van een flink aantal speler die het blijkbaar erg naar hun zin hebben op 'hun' wereld.

Wees anders gewoon eerlijk en zeg dat Innogames de server nodig heeft voor een nieuwe wereld en dat daarom deze moet sluiten.
(anders beginnen jullie niet over een endgame....)

Dit zijn momenteel nog punten waar ook wij nog geen duidelijkheid over hebben.

Want het beleid wordt van hogerhand opgedrongen en daar hebben de Games mods in Holland (en Belgie) geen invloed op.....
 

DeletedUser22772

Gast
tegen hier zijn mensen bezig om de top te bereiken! en daar is iedereen van als er ww hier op komt gaat de ally uiteen en worden ze gierig en dan in plaats van vrienden vijanden worden! dit is een wereld voor legendes die op andere werelden legendes waren dus ik zelf ben hier tegen groeten matto76
 

Gollum Returns

Manticore
Kroenuh zei:
De toekomst van de heldenwerelden - Update!

Beste spelers,

Graag informeren we jullie, aan de hand van gekregen community feedback, over de gemaakte veranderingen aangaande de hiervoor aangekondigde toekomstplannen voor de heldenwerelden.

Oorspronkelijk plan:
De winnaars van een wereld, die als eerste 4 van de 7 wereldwonderen heeft gebouwd, zal genieten van het opslaan van +50 gunst op de wereld waar deze wereldwonderen gebouwd zijn.

Nieuw plan:
De winnaars van een wereld, die als eerste 4 van de 7 wereldwonderen heeft gebouwd, zal genieten van het opslaan van +50 gunst op alle werelden.


Oorspronkelijk plan:
We zullen de wereldwonderen activeren op heldenwereld Achilles om een (enigszins) eindspel te kunnen aanbieden aan de spelers.

Nieuw plan:
We zullen de wereldwonderen niet activeren op heldenwereld Achilles. Deze wereld zal voor nu geen eindspel hebben.

We hopen dat jullie blij en opgelucht zijn omtrent deze veranderingen. Laat het ons a.u.b. weten in dit discussietopic.

Feel free to discuss these changes in this feedback thread.

Met vriendelijke groet,
Namens het Grepolis team

Kroenuh
Community Manager Grepolis.nl

Hoera, wijs besluit van Innogames. Alleen 1 ding baart mij zorgen...

Nieuw plan:
De winnaars van een wereld, die als eerste 4 van de 7 wereldwonderen heeft gebouwd, zal genieten van het opslaan van +50 gunst op alle werelden.

Eigenlijk moeten we dit beschouwen als een plan om de Wereld Wonderen intact te houden als eindspel. Is een andere discussie weliswaar, maar het viel mij op.

In ieder geval denk ik dat heel veel Achilles spelers dit besluit zullen verwelkomen.
 

DeletedUser22651

Gast
Ben nu wel benieuwd wat er gebeurd met de heldenwereldfeatures. Ik hoop dat ze spoedig en permanent geïntroduceerd worden in gewone werelden
 

DeletedUser

Gast
GIGA VEEL DANK VOOR HET WijZIGEN VAN DE PLANNEN!!!!
wij van TIP en POL zijn zeer dankbaar voor het stoppen met de wereldwonder update op achilles!!!


Kroenuh zei:
De toekomst van de heldenwerelden - Update!

Beste spelers,

Graag informeren we jullie, aan de hand van gekregen community feedback, over de gemaakte veranderingen aangaande de hiervoor aangekondigde toekomstplannen voor de heldenwerelden.

Oorspronkelijk plan:
De winnaars van een wereld, die als eerste 4 van de 7 wereldwonderen heeft gebouwd, zal genieten van het opslaan van +50 gunst op de wereld waar deze wereldwonderen gebouwd zijn.

Nieuw plan:
De winnaars van een wereld, die als eerste 4 van de 7 wereldwonderen heeft gebouwd, zal genieten van het opslaan van +50 gunst op alle werelden.


Oorspronkelijk plan:
We zullen de wereldwonderen activeren op heldenwereld Achilles om een (enigszins) eindspel te kunnen aanbieden aan de spelers.

Nieuw plan:
We zullen de wereldwonderen niet activeren op heldenwereld Achilles. Deze wereld zal voor nu geen eindspel hebben.

We hopen dat jullie blij en opgelucht zijn omtrent deze veranderingen. Laat het ons a.u.b. weten in dit discussietopic.

Feel free to discuss these changes in this feedback thread.

Met vriendelijke groet,
Namens het Grepolis team

Kroenuh
Community Manager Grepolis.nl
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
...
Eigenlijk moeten we dit beschouwen als een plan om de Wereld Wonderen intact te houden als eindspel. Is een andere discussie weliswaar, maar het viel mij op.

In ieder geval denk ik dat heel veel Achilles spelers dit besluit zullen verwelkomen.
Daar hoef je niet bang voor te zijn. Dit is momenteel enkel om een 'tussenoplossing' te hebben voor degene die een betreffende beloning gewoon verdiend hebben.

De wereldwonderen gaan sowieso drastisch op de schop en al dan niet een volledig nieuw eindspel als dat nodig is. Wanneer dat echter zal gaan plaatsvinden weet ik helaas niet.

Ben nu wel benieuwd wat er gebeurd met de heldenwereldfeatures. Ik hoop dat ze spoedig en permanent geïntroduceerd worden in gewone werelden
Dat zal niet lang meer duren, geen zorgen. Weet wel dat deze features dan enkel op nieuw te openen werelden geïntroduceerd zullen worden.
 

DeletedUser19385

Gast
Het is ons gelukt!!
Grepolismensen bedankt voor het gehoor!!
 

zelway

Hopliet
raar verhaal .in de pm word gezegd dat achilles geen ww dus geen eind spel krijgt hier word het tegenovergestelde beweerd

wat is het nu want geen eind spel betekend een oneindige wereld zonder einde
 

DeletedUser22575

Gast
raar verhaal .in de pm word gezegd dat achilles geen ww dus geen eind spel krijgt hier word het tegenovergestelde beweerd

wat is het nu want geen eind spel betekend een oneindige wereld zonder einde

Joh, wat dacht je dat de bedoeling was? :rolleyes:
 

DeletedUser

Gast
Dat hebben jullie heel erg goed geregeld Kroenuh & Relax.
Daar mag een applausje voor af (ik denk in ieder geval dat jullie onze 'bezwaren' hebben doorgegeven?)
 

DeletedUser23303

Gast
YES, het is ons gelukt, hier gaat het forum waarin de nou, top 20 ally's samenwerken (dat is al heel bijzonder, eerst je vijand, nu werk je er mee samen) en dat is nu niet meer nodig! het is gelukt
 

Ajax204

Slingeraar
ik ben blij dat de heldenwereld achilles geen wereldwonderen krijgt.
vind wel dat om op deze wereld te mogen komen je wel de nu geldende eisen moet blijven hanteren.
zo blijven de spelers die hier nu spelen tegen gelijk gestemde spelen en niet tegen de zogenaamde amateurs.
smiley_emoticons_karte2_rot.gif
 

DeletedUser12793

Gast
Namens alle Rupelianen: Bedankt om de Achilles alsnog GEEN wereldwonderen te geven.
 
Bovenaan