• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Toekomst van de heldenwerelden

DeletedUser20686

Gast
Ik ben hier vel op tegen!!!

Ik en meer mensen hebben juist archilles gekozen om plezier te hebben op deze oneindige wereld! , en nu wordt dat allemaal verpest in 1 klap, ik hoop dat er nog een stemming wordt gedaan in archilles en durf te wedden dat meer dan 90% hierop tegen stemt!

Denk hier nog eens over na grepolis leiding!!!

hier ben ik het helemaal mee eens!

doe het niet, en laat ons eeuwig doorspelen!!!
bovendien, de wereld is nog niet dood! wij op achilles hebben een alliantie van 32 leden (beginners ook soms) (niet dat ik daar wat tegen heb hoor) en dat zijn ook diehards! van onze 32 leden, staat er 1 geel (met reden) en stopt er 1 vanwege school! hij is nog niet dood!

een heldenwereld heeft toch iets, je bent op een wereld waar niet iedereen zomaar op kan komen (al zijn de eisen niet heel hoog) als we wereldwonderen en dus ook een einde van de wereld toevoegen, hadden we net zo goed gelijk kunnen stoppen, omdat het straks toch allemaal weg is! ik (en vele anderen) zitten juist op achilles OMDAT hier geen ww's zijn, wij willen juist echt groot worden. WW's maken mij opzich niet uit, alleen ALS DE WERELD MAAR NIET STOPT DAN!!!

behoud de heldenwereld! denk aan de spelers die er wel actief zijn (toch wel zown 1400), is dit nou democratie? neeeee, dit noem ik geen democratie! dit is denken aan de bankrekening!

Ik vind het gewoon niet kunnen dat ze de wereld stoppen , en de enigste denkbare reden is dat ze het teveel geld kost en er te weinig winst op maken , als het geen geld zou kosten zouden ze t ook gewoon eeuwig door laten gaan, dus ik vind dit erg sneu van de grepolis leiding, ik denk dat rond de 500 spelers alleen op Archilles actief zijn, en hierdoor voorgoed met grepolis stoppen, waaronder mijzelf

Geachte nieuwe reageerders,

Ik denk dat het voor jullie interessant zou zijn om de gehele discussie op dit forum nog eens na te lezen. Dit zal een hele hoop voor jullie duidelijk maken omdat wij van het management al uitgebreid met de spelers hier in gesprek zijn gegaan en de beweegredenen achter deze sluiting al hebben uitgelegd. Bovenstaande reacties maken duidelijk dat niet iedereen dat heeft meegekregen.

Zo heeft de sluiting van Achilles niets met geld te maken, doen we het niet om spelers weg te jagen, is er lang over nagedacht en was dit de beste oplossing. Verder is het nog niet zeker of er WW's op Achilles komen. Dat ligt er natuurlijk aan wanneer het endgame tijdperk eventueel zou starten. En misschien is dat wel ná de verandering van de endgame die aangekondigd staat in de roadmap.

Dit zijn momenteel nog punten waar ook wij nog geen duidelijkheid over hebben.
 

DeletedUser

Gast
En tot slot geloof ik in de kracht van de herhaling. Als je dingen vaak herhaald blijven ze beter hangen. Iedereen heeft recht op zijn mening. Zoals jij het stelt is het genoeg wanneer 1 iemand tegen onze CM's zegt: "Hey kerels, dit is geen goed idee, want...".

Waarop de reactie van de CM's zal zijn: "Jij bent kennelijk de enige die klaagt, dus de rest is wel blij, dus het is wel een goed idee" (ze zeggen nu altijd al: op het forum komen maar x% van de mensen, dus als die allemaal klagen is dat niet representatief voor alle spelers, een punt dat ik wel kan begrijpen maar dat wetenschappelijk kant noch wal raakt).

Dat klopt, maar de CM's hebben nu echt wel door dat er heel veel mensen tegen zijn. Ze zijn niet dom hoor. En ik zeg niet dat het genoeg is als 1 persoon het zegt, maar wel als al dagenlang iedereen het zegt. Dan is het wel duidelijk.
 

DeletedUser17035

Gast
Geachte nieuwe reageerders,

Ik denk dat het voor jullie interessant zou zijn om de gehele discussie op dit forum nog eens na te lezen. Dit zal een hele hoop voor jullie duidelijk maken omdat wij van het management al uitgebreid met de spelers hier in gesprek zijn gegaan en de beweegredenen achter deze sluiting al hebben uitgelegd. Bovenstaande reacties maken duidelijk dat niet iedereen dat heeft meegekregen.

Zo heeft de sluiting van Achilles niets met geld te maken, doen we het niet om spelers weg te jagen, is er lang over nagedacht en was dit de beste oplossing. Verder is het nog niet zeker of er WW's op Achilles komen. Dat ligt er natuurlijk aan wanneer het endgame tijdperk eventueel zou starten. En misschien is dat wel ná de verandering van de endgame die aangekondigd staat in de roadmap.

Dit zijn momenteel nog punten waar ook wij nog geen duidelijkheid over hebben.

Oke, maar je zegt net dat er al uitgebreid met spelers is overlegd, maar niet echt veel spelers dan, want zoals u al heeft kunnen merken is ongeveer 95% hierop tegen van archilles, des noods kunt u een soort poll in archilles doen om echt erachter te komen wat voor invloed het heeft over veel spelers , in ieder geval weet ik al van 25 spelers (Waaronder mij) die voorgoed met grepolis zullen stoppen als de helderwereld sluit, daarom hoop ik dat er nog goed na wordt gekeken!

Gr, DobbieDice
 

DeletedUser17035

Gast
Als het er komt, zal er waarschijnlijk niet aan gebouwd worden, van de top 25 allianties hebben vandaag al 10 besloten er niet aan te beginnen te bouwen, ik verwacht eigelijk dat geen 1 alliantie in de top 25 hieraan wilt beginnen, omdat zij allemaal in deze wereld gekomen zijn voor de oneindige strijd.
 

DeletedUser1528

Gast
Ik heb alle berichten gelezen...
Als ik het goed begrijp willen we dat de Duitsers met iets beter komen toch?
wat als wij hen een duw in de rug geven dan vanplaats hen de grond in te duwen zij zijn ook mensen maken fouten, fouten maken is menselijk toch?
ik stel voor dat iedereen met zijn idee(ën) komt en dat wij de beste eruit kiezen en naar grepo brengen dat zou meer pakken dan dat iedereen het voor zichzelf doet, als je ideeën brengt graag kijken of het haalbaar is en het een mooi einde is voor achilles,
zo ervaar je ook dat bedenken niet één van de makkelijkste dingen zijn, ik wil niet dat er mensen in grond worden geboord als je het idee niet goed breng het voorzichtig met een goede reden... Zal het hier bij laten...

Wij kunnen inderdaad met ideeën op de proppen komen , maar er zijn wel mensen er die voor betaald worden.
Zij kennen beter aan wat alles moet voldoen en wat er in de mogelijkheden ligt.
Wij kunnen 1001 zaken aanbrengen maar als er overal 1 ding is dat er niet in kan geprogrammeerd worden dan heeft het ook geen nut.

Er zijn werknemers bij Innogames die weten waar ze mee bezig zijn maar ze moeten wel een opdracht krijgen.
Daar zit het probleem , er is geen opdracht tot het schrijven en ontwerpen van een ander eindspel.
Maar kan wel geen kwaad om al wat denkwerk voor hun te verrichten.

Nu we weten dat het geen zekerheid is dat er effectief WW's komen maar dat het een idee is dat heel sterk staat , is er niets dat ons belet om met alle mogelijke middelen de sterkte van idee van de WW's af te breken.
Zeker als wij hun inspiratie geven tot een mogelijk ander eindspel !
 

DeletedUser17035

Gast
Weet je wat ik ook altijd zo leuk vind, de helft op dit forum van de forummods en leiders en andere hoger gerankte forumgebruikers hierop is past sinds eind 2013/begin 2014 begonnen met grepolis dus snappen de lol niet aan een oneindige wereld,

Maar wat dus innogames het probleem vindt , is dat ze denken dat het niet meer leuk is voor nieuwe spelers om te starten op een wereld zoals Archilles, maar dat is het dus wel, want dan kun je juist groeien totdat je zelf ook een supermacht bent, ik ben ook pas midden 2013 begonnen terwijl de wereld al begin 2012 gestart is , en ik heb hier vol plezier, plus nieuwe spelers starten bij andere nieuwe spelers meestal dus is de strijdt altijd wel redelijk gelijk :p
 

DeletedUser9408

Gast
Wie denk je dan dat er eind 2013, begin 2014 begonnen zijn met grepolis? Welke hoog gerankte spelers? Het probleem voor veel spelers (Wat je zou weten als je alles even doorleest) is dat er volgens sommige al te grote spelers op Achilles spelen. Die vinden het niet meer leuk om op een wereld te beginnen waarop al spelers spelen met meer dan 1.000.000 punten. Ergens begrijp ik dat ook wel. Kom je met een van je eerste steden naast zo'n speler, dan is er ook niks aan.

Overigens is Archilles een leuke wereld? Ik ken alleen Achilles. Nog nooit van Archilles gehoord.
 

DeletedUser1528

Gast
Zie eens de spelersranking : top 3 van spelers zijn van Het Blok
Arnoniempje : 300 steden en een puntentotaal van 5.2 miljoen punten .... Dat is wat over vind ik LOL

Probeer daar nog eens wat aan te doen.
 

DeletedUser23311

Gast
Beste Innogames

Ik heb de wereldwonderen van nabij meegemaakt op Omega. Had al voorspeld dat het een drama zou worden, het werd nog erger dan dat.

Daarom heb ik besloten dat ik GEEN wereldwonderen meer wil meemaken. Nu niet, nooit.

Zetten jullie dit idee toch door, dan zal ik zeker 100% meehelpen om dit te saboteren.
Mocht dat niet slagen, is het bye bye Grepolis, en wellicht bye bye Innogames.

Ik weet dat jullie alles zelf willen bedenken, is vaak ook nodig. En jullie doen dat meestal ook erg goed, jullie bedenksels zijn soms briljant, mijn complimenten daarvoor.

Maar het maakt jullie ook ontzettend arrogant, niet in staat om te luisteren. Natuurlijk zien alleen jullie het "grote plaatje" en zijn de spelers maar dom.

Maar de spelers betalen (ik in ieder geval wel), en DUS moeten jullie ook luisteren naar wat de spelers hebben te zeggen. En daar ook naar handelen!
 

DeletedUser17035

Gast
Weet je wat ik nu nog het allerleukste vind , wat ik net heb gezien:

Aantal spelers per wereld:
PSI 588
Chi 440
PHI 452
Achilles 1485 , dat is 3 keer zoveel als de 3 minst drukste actieve werelden :p , dus Archilles is in die jaren dat die al actief is, nog steeds redelijk populair
 

DeletedUser22196

Gast
Goed, de heldenwerelden halen hun rendement niet dus we openen geen nieuwe: dat begrijp ik.

Maar welke halvezole idiote halvegare etc bedenkt het om va de bestaande heldenwerelden 'krijgerswerelden' te maken en ineens de WW (waar nog veel meer kritiek op is dan op de heldenwerelden) in te voeren?

Achilles is een wereld die al 2 of 3 jaar draait. Niemand heeft zich ooit op de ww voorbereid en na zo'n lange tijd staan alle belangrijke diplomatieke verhoudingen al vast. Het is niet eens spannend wie de strijd om de WW zullen aangaan...dat kunnen maar 3 allianties zijn en ik kan nu al voorspellen wie (makkelijk) gaan winnen. Echt, jullie bij inno hebben dit spel nog nooit echt gespeeld he? Zijn jullie nou echt zo achterlijk...?

En tot slot, de wereld nu nog openhouden etc, dat is toch al helemaal zinloos?

Hiermee ga je zoveel meer spelers van achilles wegjagen...zo ongelofelijk dom... Doe dan geen eindspel...

echt volledig met je eens. en dat wegjagen niet alleen van achilles, waar moet je anders nog spelen als je schijt hebt aan die klote ww's, en ik ben echt niet de enige. zogauw ze beginnen stop ik acuut en zoek een andere hobby. mn vriendin hoopt morgen al :)
 

Gollum Returns

Manticore
Oke,

Ik ga even inbreken op deze discussie.

Ook ik sta bekend als een enfant terrible op het forum als het gaat om functioneren omtrent Innogames gerelateerde mensen. Mijn mening is vaak hard en over het randje, maar ik probeer hem wel vaak goed te onderbouwen.

Geen idee of ik met hoog gerankte forumgebruiker wordt bedoeld, maar ik denk dat ik precies weet waarom Het Blok op Achilles Het Blok heet. Ik denk dat 90% van de Achilles spelers dat niet eens weet.

Ik gebruik dit account pas sinds dit jaar, maar ik speel al iets langer.... En ook veel intensiever en actiever dan de meesten nu op Achilles doen. Sterker nog, denk dat geen 1 van de spelers momenteel op de heldenwereld zich kan meten aan mijn persoon op een actieve wereld. (zo, dat is ff arrogant maar wel de waarheid.)

Heel veel mensen wijzen nu naar de stats van Achilles, maar sorry. In mijn ogen waren er maar een paar helden werelden en dat waren Epsilon en Lambda. Sorry jongens, maar op Achilles komen jullie nog lang niet aan dat niveau.

Ik had wel de hoop dat Innogames misschien ooit een keer werelden zou creëren die spelers met dat niveau weer zou aantrekken om te gaan spelen. Geen WW bagger, maar gewoon strijden.

Gaat dus niet gebeuren. Heel erg jammer. Krijgen we wel op nieuwe werelden een hoop feature`s voor terug.

Achilles moet ten einde komen ooit. Begrijpelijk, alleen had ik liever een andere manier gezien en die discussie hebben we nu opgestart.

Hopelijk gaan ze er iets mee doen, enigste wat we enkel nog kunnen doen is vertrouwen op onze CM`s en hun blijven steunen.


Nuff said.
 

DeletedUser

Gast
En ik die dacht na een tweetal jaar. Ik ga eens terug herbeginnen op Grepo. Ik kies er daarvoor speciaal Achilles uit omdat daar geen WW's zouden komen. Net door die WW's ben ik destijds getopt op Alpha. En nu krijgen we dit weer. Is voor direct een spontane haaruitval van te krijgen. Dus....in al die tijd houdt Innogames nog altijd geen rekening met de wensen van hun rijkmakers, de spelers.
Maar...tot die WW's zal ik wel blijven, als het de moeite loont tenminste!!
 

DeletedUser23303

Gast
ja, maar ik wil gewoon niet dat achilles gaat sluiten, dat is het enige wat mij irriteert aan dit voorstel,
wat dobbiedice zegt is waar, achilles is nog steeds een actieve wereld.
 

DeletedUser23303

Gast
het lijkt mij gewoon leuk om door te spelen, totdat 1 alliantie gewoon over de hele wereld is verspreidt. dat zij gewoon winnen, ik vind het leuker dat er na een tijdje, als de wereld genoeg punten heeft gehaald, dat cp een stuk goedkoper wordt, zodat er een echte oorlog uitbreekt.
 

DeletedUser17035

Gast
het lijkt mij gewoon leuk om door te spelen, totdat 1 alliantie gewoon over de hele wereld is verspreidt. dat zij gewoon winnen, ik vind het leuker dat er na een tijdje, als de wereld genoeg punten heeft gehaald, dat cp een stuk goedkoper wordt, zodat er een echte oorlog uitbreekt.

Wat een goed einde zou zijn, is dat ze dan, vanaf een bepaalde datum , de wereld sluiten, en maand erna telt CP niet meer mee, en kun je grenzeloos steden overnemen, stichten kan dan ook niet meer, en als je eenmaal als je steden kwijt bent, ben je voorgoed weg van Achilles, misschien klinkt dit stom, en kleine spelers zullen dit niet willen , want die worden zo uitgeroeid.
Maar mij lijkt dit dan het leukste als er een einde aan Achilles moet komen
 

DeletedUser6742

Gast
Wat een goed einde zou zijn, is dat ze dan, vanaf een bepaalde datum , de wereld sluiten, en maand erna telt CP niet meer mee, en kun je grenzeloos steden overnemen, stichten kan dan ook niet meer, en als je eenmaal als je steden kwijt bent, ben je voorgoed weg van Achilles, misschien klinkt dit stom, en kleine spelers zullen dit niet willen , want die worden zo uitgeroeid.
Maar mij lijkt dit dan het leukste als er een einde aan Achilles moet komen

Dit lijkt mij een enorm leuk eindspel. De inactieven worden in een korte tijd geëlimineerd en in no-time staan de besten (en laatsten) tegenover elkaar voor de eindstrijd. Bovendien geeft het een enorme twist aan het spel, want als je ineens al je troepen voor overnames gebruikt, kun je zelf makkelijker overgenomen worden.
Als je dit idee uit wou werken, zou ik 100% voor zijn. Niet dat Innogames van het idee zal horen, laat staan erover na zal denken het in te voeren, maar het lijkt mij wel een ontzettend intens eindspel.
 

DeletedUser10534

Gast
Ik ben hier niet tegen maar dan moet een kleinere speler een verdedegings bonus krijgen of iets dat erop lijkt anders is de wereld wel op hoog tempo leeggelopen en geen cp meer best extreem een voordeel voor grepolis is de meesten gaan commandant gebruiken om niet teveel te verliezen...maar als je geen cp moet kopen vind ik wat te extreem... Jij komt s'avonds trug van school ofzo en al je steden zijn belegerd door maar 1 speler!!! En jij hebt bv 30 steden normaal is dat onmogelijk... Maar word hierdoor mogelijk ik zou de kostprijs van stadsfeesten -50% doen of hoeveel cp je per lvl nodig hebt -40% doen hiermee zou je ook vlot mee kunnen overnemen...

( mijn excuses als er fouten in staan....)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22783

Gast
ik ben hier ook vol op tegen je heb hier hard voor gewerkt om in de helden wereld te komen en dan ga je hem nu sluiten. Als je de ww's daar nu ook doet is dat zo afgelopen omdat de top 3 spelers bijna allemaal 300 steden hebben kleine speler die net beginnen zijn blij dat ze er zijn en dan krijg straks die te horen dat hier ook ww's komen dan denk ik waarom heb ik zoveel moeite gedaan om daar te komen. mocht er dan nog ooit een heldenwereld komen denk ik dat dit soort spelers dan denken ja ik ga er niet want over aantal jaar wordt het toch weer ww wereld.

Als dit idee toch door gaat vindt ik dit een zeer dom idee want hierdoor kan je ook spelers gaan verliezen die alleen op de heldenwereld speelde.
 
Bovenaan