• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Toekomst van de heldenwerelden

DeletedUser

Gast
hij heeft wel een punt maar misschien hadden ze het ook gewoon voor iedereen moeten maken zo dat er meer mensen kwamen
 

DeletedUser

Gast
Na het vieren van mijn verjaardag en gister gewerkt te hebben (kortom, druk weekend), ben ik er weer om te reageren.

Allereerst, ik heb respect voor deze beslissing.

Verder, ben ik erg benieuwd naar wat deze beslissing voor gevolgen zal hebben voor de aankomende werelden. Ik heb namelijk het vermoeden dat de registratie op die wereld enorm is tegenover de andere werelden. Gezien het feit dat vele (onervaren) spelers nog nooit het "heldenwereld"-gevoel gekend hebben.

Ook ben ik erg benieuwd naar wat de gevolgen zijn voor Achilles, naar mijn idee zal dit als gevolgen hebben dat deze werelden, uiteraard, sneller leeg zullen lopen.

Maar, ik ben niet helemaal positief. Namelijk het volgende;

In plaats van het verwijderen van de heldenwerelden had ik er voor gekozen om te experimenteren met een nieuw idee op de Bèta. Een nieuw soort heldenwereld met ándere features etc. Gewoon, een totaal nieuwe ervaring! Ik kan geen ideeën geven, maar Innogames komt met genoeg ideeën om het spel te verbeteren. Hopelijk komen ze ook met iets om dit te verbeteren, in de toekomst.

Ik kan nog wel een tijdje door gaan, maar ik hou het hierbij.
 

DeletedUser20586

Gast
Ik scheld wel eens ernstig, maar nooit, nog nooit, wens ik iemand WERELDWONDEREN OP ACHILLES TOE!
 

DeletedUser

Gast
De winnaars van een wereld, die als eerste 4 van de 7 wereldwonderen heeft gebouwd, zal genieten van een verhoogde gunstproductie van 50 gunst op de wereld waar deze wereldwonderen gebouwd zijn.

50 extra gunst per uur voor elke god? Dat klinkt als een ENORM voordeel, ik mag hopen dat dat een typfout is, en, zoals op de wiki staat, de winnaar daarvoor in de plaats 10% extra opslag (dus maximaal 550 gunst) krijgt.

Verder kijk ik best uit naar de extra gebouwlevels, dat klinkt best leuk. Artemis, mwah, kan prima zonder, weet niet of het leuker wordt met Artemis erbij. 'Nieuwe' onderzoeken kunnen ook interessant zijn, dat valt nog te bezien.
Nieuwe wereld wordt nu wel enorm wennen, ik heb nog niet met helden gespeeld, en dan ook nog de features van Achilles erbij, dat komt wel allemaal als een hele berg.
 

DeletedUser

Gast
Ik scheld wel eens ernstig, maar nooit, nog nooit, wens ik iemand WERELDWONDEREN OP ACHILLES TOE!

Doe jij is even normaal. Ik heb het hierbij niet over deze post, maar over het algemeen.

Jij spamt meer dan ik (geloof me, dat is best knap), en wat je zegt slaat helemaal nergens op. En áls het ergens op slaat, dan is het negatief naar Innogames of een speler. Heb is respect man/vrouw!

Misschien denk jij dat het bericht grappig is, maar andere spelers kunnen er anders over denken.

InnoGames heeft dit toegevoegd in de hoop een mooi eindspel te hebben. Dit is mislukt, dit weten zij en dus doen ze er wat aan (zie Roadmap).

Even een voorbeeld. Stel nou, jij werkt bij Innogames. Maanden lang werk jij aan de Wereld Wonderen (ja, daar zitten maanden in). Je bent trots op je product en bent erg benieuwd naar wat dit brengt in het spel. Dan vindt jij het toch ook vervelend als spelers zeggen dat ze niemand de Wereld Wonderen toewensen?

Ja, het resultaat van de Wereld Wonderen valt tegen. Dat is bekend bij iedereen, maar de meeste spelers brengen het voorzichtig, omdat ze weten dat er maanden van tijd een (letterlijk) tonnen van geld in wordt gestoken. Het mislukt, dat is jammer, maar kom dan gewoon met ideeën in plaats van alleen maar zeggen dat het verschrikkelijk is.

Jij bent een soort mens (als je dat al bent) waar ik echt van walg. Iemand die geen respect heeft voor wat andere ergens in steken en die alleen aan zijn/haar eigen reputatie denken door er grappen over te maken. Maar raad is, ook grappen kunnen pijn doen!
 

Gollum Returns

Manticore
hij heeft wel een punt maar misschien hadden ze het ook gewoon voor iedereen moeten maken zo dat er meer mensen kwamen

No offence, maar je hebt net een idee gepost waaruit duidelijk blijkt dat je nog veel te leren hebt. Geeft niets, maar het punt van de heldenwerelden was dat daar het niveau iets hoger zou liggen doordat daar enkel ervaren spelers op konden.

Alleen die award die je daarvoor moet halen is zo simpel dat iedereen die het spelletje 3 weken speelt er alsnog op kan.

Verder zijn de instellingen van de Heldenwereld wel zo belabberd. (moraal en lage snelheid) Dit alles samen zorgt ervoor dat het nog steeds geen wereld is met een hoog niveau, het is enkel een fijne wereld voor mensen met niet zoveel tijd en die geen zin hebben in de WW`s.

Spelen nu nog +/- 1500 diehards en die krijgen nu in 1x de WW`s voor de kiezen.

Toekomstige heldenwerelden hadden veel beter gemaakt kunnen worden, alleen zijn ze dan weer bang dat de n00bs die dit spel rijk is daar dan niet op kunnen spelen omdat die niets kunnen. Oftewel, Innogames is gewoon bang om een echte helden wereld te maken.

Maak een soort Lambda zonder de WW`s ofzo, gegarandeerd dat je daar echte diehards tegen zal komen. Enkel toegankelijk met een award met de door mij eerdere genoemde vereisten. En hoppa. Daar heb je je heldenwereld.
 

Armand0

Manticore
@beme, volgens mij lees en interpreteer jij nu echt iets totaal fout.

Lees het allemaal nog eens goed door, laat het tot je doordringen en ga je dan even schamen. Misschien is een nachtje slaap ook verstandig...maar kom even tot rust want je zet jezelf nu wel een beetke voor schut;)
 

DeletedUser

Gast
@beme, volgens mij lees en interpreteer jij nu echt iets totaal fout.

Lees het allemaal nog eens goed door, laat het tot je doordringen en ga je dan even schamen. Misschien is een nachtje slaap ook verstandig...maar kom even tot rust want je zet jezelf nu wel een beetke voor schut;)

Ik schaam me nergens voor, ik ben niet iemand die let op wat andere van mij vinden. Al vindt iedereen mij een egoïstische pannenkoek (wil geen berisping), kan mij helemaal niets schelen.

Ga naar zijn/haar/het profiel en lees daar zijn/haar berichten. Er staan wat neutrale berichten tussen, maar er staan er genoeg tussen waarin hij/zij andere afkraakt. Even de waarheid tegen iemand zeggen, zoals ik net heb gedaan, is goed. Dat levert alleen maar op dat diegene op een positieve zin veranderd. Maar andere alleen maar afkraken om er beter van te worden, dat gaat mij te ver. En alle berichten van gewooneenspartaan zijn allemaal negatief naar iemand.
 

DeletedUser15415

Gast
Op zich vind ik het besluit om geen heldenwereld meer te openen zeer goed en die features op de nieuwe krijgerswerelden te zetten. Daar ben ik zeer blij mee. Ik heb hier al een lange tijd naar uitgekeken.

De heldenwereld was in mijn gedachten nooit een succes. Er zijn meer noobs dan echt goede spelers gekomen die echt hebben gestreden om in de top zoveel te komen maar zoals Gollum al zei is het te makkelijk zo'n award te halen. Zijn nieuwe eisen vond ik eigenlijk nog te makkelijk. Je hoort op snelheid 2 10 steden per maand te kunnen pakken dus zal je er al in hoogstens 10 maanden er al in kunnen. Ik zie liever 100 steden, meer dan 1 miljoen punten en 500.000 gp hierdoor kreeg je dan de echte diehards. Maar ja het was alleen niet zo ;)

WW's maken mij niks uit kroontje zegt bij mij in ieder geval niks. Heb je het in een massa of in een elite gekregen.

Maar de features die op de nieuwe krijgerswerelden komen zullen zeker zorgen voor meer tactiek. Dus mooi gedaan innogames
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
dat mag ook wel eens gezegd worden.
 

Gollum Returns

Manticore
Ik schaam me nergens voor, ik ben niet iemand die let op wat andere van mij vinden. Al vindt iedereen mij een egoïstische pannenkoek (wil geen berisping), kan mij helemaal niets schelen.

Ga naar zijn/haar/het profiel en lees daar zijn/haar berichten. Er staan wat neutrale berichten tussen, maar er staan er genoeg tussen waarin hij/zij andere afkraakt. Even de waarheid tegen iemand zeggen, zoals ik net heb gedaan, is goed. Dat levert alleen maar op dat diegene op een positieve zin veranderd. Maar andere alleen maar afkraken om er beter van te worden, dat gaat mij te ver. En alle berichten van gewooneenspartaan zijn allemaal negatief naar iemand.

Wat armando bedoelt is dat je nu GeS loopt te verbeteren, alleen je mist het punt van deze post helemaal. Niet lullig bedoelt, maar Achilles had geen WW`s. Leuk dat je het voor het innogames team wil opnemen, alleen daar hebben ze al forum modjes voor die berispingen uitdelen. (net 1 in de bus :p)

Achilles is de enige wereld die bespaard bleef van het "fenomeen" WW`s. En nu als dank voor 2-3 jaar trouwe dienst krijgen die spelers het alsnog door hun strot gedouwd.

En daar mag je best wel even mee spotten. Innogames blundert continu met grote update`s. Volgens mij is er maar 1 daar die het spelletje ook daadwerkelijk speelt. Ik zou het ze toch aanraden om eens hun eigen spel te gaan spelen en dan ook eens proberen een top account op te bouwen, en als ze dat niet kunnen opbrengen dat ze dan eens naar hun klanten gaan luisteren.

WW`s? Mislukt spelonderdeel.
App? Mislukt speltoevoeging.
Verandering Heldenwereld? Bij voorbaat al mislukt.

Oftewel, allemaal dikke mislukkelingen in mijn ogen.

Achilles is een te dure wereld, levert niks meer op en die server kunnen ze voor andere doeleinden beter gebruiken.

Het draait om geld, en niet om de spelers. Zover is wel weer duidelijk.
 

DeletedUser22135

Gast
Even wat feedback naar mijn mening.
Wel super dat de wereld geopend wordt voor de spelers zonder : strateeg", kunnen we lekker farmen.
Maar ik hoop niet ,maar volgens mij is dat wel zo dat je met meer steden begint en naar mijn zeggen vindt ik daar niet zoveel aan, omdat je dan al gauw onder de voet wordt gelopen door de goud gebruikers. Verder vindt ik het prima.
Ik ga graag in discussie xD
 

DeletedUser22651

Gast
Heb je ooit gezien hoe het daar is? De wereld is niet echt vol en het blok domineert daar. De meesten hebben daar niets te zoeken. Ik heb grote twijfels bij het openen van deze wereld voor iedereen, mensen lijken deze wereld te overschatten (de award is nou ook weer niet zó speciaal), ook hier heerst inactiviteit, verraad, etc. Tis geen zevende hemel ;)
 

DeletedUser22945

Gast
we kunnen ook het blok gewoon geluk wensen met het behalen van alle 7 wonderen of is r iemand die geloofd dat ze dat niet halen
top gedaan innogames nu is de wereld echt naar de kl...te

ik ben het niet vaak met de rupies eens maar dit is echt het stomste idee dat innogammes ooit heeft bedacht doen dan het zelfde als op TW wereld dominatie je moet 75% van de dorpen bezitten. daar zit nog een beetje moeilijkheid in. die WW's zijn binnen een week voltooid iedere top 10 ally heeft meer dan 2 oc's in bezit en onze ally zelfs 5 dat is toch geen doen
 

DeletedUser22945

Gast
even een citaatje van TW over hoe zij het doen dit zijn wel leuke wat moeilijkere eindspellen





Aan alles komt een einde, zo ook aan een wereld op Tribal Wars. Om te bepalen wanneer een wereld ten einde is en wie de uiteindelijke winnaar is, worden Overwinningsvoorwaarden gesteld. Deze pagina geeft een overzicht van deze overwinningsvoorwaarden.
Houd steeds rekening met de overwinningsvoorwaarden van jouw wereld! Wanneer je enkele dagen voor het sluiten van de wereld een Premium Account koopt, dan zullen de dagen die je niet op kan gebruiken niet vergoed worden.
Inhoud [verbergen]
1 Werelddominantie
2 Punten en dorpen ben ik persoonlijk niet voor
3 Deadline
4 Geheimen van de macht
5 Richtlijn overige werelden
Werelddominantie
Als overwinningsvoorwaarde kan gesteld worden dat een stam een bepaald percentage van de wereld in haar bezit moet proberen te krijgen en behouden voor een bepaalde periode. Deze voorwaarde werd gesteld op de volgende werelden:
Wereld 26: Een stam behoudt gedurende 180 dagen minstens 60% van de dorpen.
Wereld 29: Een stam behoudt gedurende 180 dagen minstens 75% van de dorpen.
Wereld 31: Een stam behoudt gedurende 180 dagen minstens 60% van de dorpen.
Wereld 34: Een stam behoudt gedurende 90 dagen minstens 60% van de dorpen.
Classic: Een stam behoudt gedurende 31 dagen minstens 15% van de dorpen.
Wanneer een stam het benodigde percentage kan bemachtigen, zal de prijs van goudmunten automatisch gehalveerd worden. Wanneer de stam de voorwaarde vervolgens voor de benodigde periode kan vasthouden, eindigt de wereld.


Punten en dorpen
Een andere mogelijkheid is dat een stam bepaald aantal punten en dorpen moet behalen en behouden voor een bepaalde periode om te overwinnen. Deze voorwaarde is op de volgende werelden actief:
Wereld 20: De stam moet 300.000.000 punten behalen en 35.000 dorpen bezitten.
Wereld 24: de stam moet 200.000.000 punten en 20.000 dorpen behalen en beide voor 14 dagen behouden.
Wereld 32: De beste 40 stamleden behouden gedurende 48 uren 300.000.000 punten en 35.000 dorpen.
Zodra een stam hieraan voldoet, zal de wereld definitief afgesloten te worden.



Deadline
Bij deze overwinningsvoorwaarde wordt een bepaalde datum of deadline gesteld. De stam die op dat specifieke moment het grootst is, zal de wereld winnen.
Momenteel geen
De wereld zal op die dag in vredesperiode gaan, om vervolgens definitief beëindigd te worden.


Geheimen van de macht
De geheimen van de macht vormen een eindspel waarin bepaald wordt welke stam uiteindelijk als sterkste uit de bus zal komen. Hierin is het de bedoeling een reeks geheimen in het bezit te krijgen: zodra je als stam een volledige set in het bezit hebt, zal je de wereld winnen. Meer info over dit eindspel vind je op de pagina Geheimen van de macht.
De geheimen van de macht zijn actief op:
Wereld 25: Een stam behoudt gedurende 48 uur 12 unieke geheimen in haar bezit
Wereld 27: Een stam behoudt gedurende 48 uur 12 unieke geheimen in haar bezit
Wereld 28: Een stam behoudt gedurende 48 uur 12 unieke geheimen in haar bezit
Wereld 30: Een stam behoudt gedurende 48 uur 12 unieke geheimen in haar bezit
Wereld 33: Een stam behoudt gedurende 168 uur 18 unieke geheimen in haar bezit
Zodra een bepaalde stam in het bezit komt van al deze geheimen, dan zal de wereld in vredesperiode gaan om uiteindelijk definitief afgesloten te worden.
Richtlijn overige werelden
Een wereld zonder vooraf bepaalde eindvoorwaarden eindigt wanneer één stam 100% van alle dorpen in haar bezit heeft en dus de winnaar is van de wereld. Dit betreft alleen dorpen die in het bezit zijn van spelers, barbarendorpen tellen dus niet mee.
Van zodra één stam apart of 2 stammen samen echter 85% van de wereld domineren, kunnen ze contact opnemen met het Tribal Wars Team met de vraag om de wereld eerder te beëindigen.
Er zal dan specifiek voor die wereld bekeken worden wat de mogelijkheden zijn. Elk geval wordt dus apart bekeken.


geheimen van de macht extra uitleg

(barbaren dorpjes zijn in grepo spookjes)

1 Geheimen van de macht
1.1 Een Geheim controleren
1.2 Verspreiding van Geheimen
1.3 Het spel winnen
Geheimen van de macht

Geheim van macht op de kaart
Je hebt je troepen gerekruteerd, de vijand overgenomen, een succesvolle stam achter je staan en de terreur van de kleine spelers op de wereldkaart. Wat doe je als volgt? Op een bepaald moment in het spel zullen de "Geheimen van de macht" in barbarendorpen over de gehele kaart verschijnen. Deze Geheimen zijn uitvindingen en ontdekkingen die je wereld tot een nieuw tijdperk zullen leiden. Het zijn de objectieven van het spel: Een stam die een volle set van Geheimen kan controleren voor een bepaalde tijd zal de dominante kracht zijn in dit nieuwe tijdperk en de spelwereld winnen!
Een Geheim controleren
Je krijgt de controle over een Geheim wanneer je het dorp overneemt dat het Geheim zich momenteel bevindt (aangetoond door een speciaal vlagicoon op de kaart) of wanneer het Geheim wordt verplaatst naar 1 van je dorpen. In tegenstelling tot troepen kan een Geheim slechts een beperkt aantal velden verplaatsen.
Nadat het verplaatst is moet het Geheim voor een langere tijd in dat dorp blijven. Wanneer je een verplaatsingsbevel geeft aan een Geheim zal je het niet langer controleren. Je kan het bevel niet afbreken of terugkrijgen (buiten als het terug naar jou verplaatst wordt). Wees dus voorzichtig wie je vertrouwt!
Verspreiding van Geheimen
Na een tijdje zullen de Geheimen zich verspreiden binnen de stammen die ze hebben. Je zal een update krijgen wanneer en mogelijk naar waar het geheim zich zal verspreiden. De nieuwgemaakte "Kopie" van het geheim is even goed als het originele Geheim. Uiteindelijk zullen de geheimen zich meer en meer verspreiden zodat het moeilijker wordt om het voor de vijand te verdedigen. Uiteindelijk zal het tijd worden om een aanval te plannen op dorpen die Geheimen bevat dewelke je stam nog niet controleert.

Het spel winnen
Om het spel te winnen moet je als stam een volledige set Geheimen vasthouden. Hiermee bedoelen we dat je niet alle Geheimen op de kaart moet controleren maar tenminste 1 van elk Geheim. Nadat een stam de volledige set heeft zal er een aftelling voor de overwinning gestart worden. Als een stam de controle behoudt van de volledige set voor de volledige aftellingsperiode zal deze stam het spel winnen. Let op dat een volledige set telt: Als een stam meer dan 1 kopie van een Geheim heeft dan is het voldoende om tenminste 1 van deze items te behouden om de volledige set te behouden en het spel te winnen.

Nadat een stam gewonnen heeft zal de wereld automatisch in vredestijd gaan en uiteindelijk gesloten worden
 

DeletedUser22945

Gast
Wat armando bedoelt is dat je nu GeS loopt te verbeteren, alleen je mist het punt van deze post helemaal. Niet lullig bedoelt, maar Achilles had geen WW`s. Leuk dat je het voor het innogames team wil opnemen, alleen daar hebben ze al forum modjes voor die berispingen uitdelen. (net 1 in de bus :p)

Achilles is de enige wereld die bespaard bleef van het "fenomeen" WW`s. En nu als dank voor 2-3 jaar trouwe dienst krijgen die spelers het alsnog door hun strot gedouwd.

En daar mag je best wel even mee spotten. Innogames blundert continu met grote update`s. Volgens mij is er maar 1 daar die het spelletje ook daadwerkelijk speelt. Ik zou het ze toch aanraden om eens hun eigen spel te gaan spelen en dan ook eens proberen een top account op te bouwen, en als ze dat niet kunnen opbrengen dat ze dan eens naar hun klanten gaan luisteren.

WW`s? Mislukt spelonderdeel.
App? Mislukt speltoevoeging.
Verandering Heldenwereld? Bij voorbaat al mislukt.

Oftewel, allemaal dikke mislukkelingen in mijn ogen.

Achilles is een te dure wereld, levert niks meer op en die server kunnen ze voor andere doeleinden beter gebruiken.

Het draait om geld, en niet om de spelers. Zover is wel weer duidelijk.

misschien kan innogames ook een team van ervaren spelers (van alle grote werelden) aannemen die van tevoren gaan kijken of het een goede toevoeging is
 

DeletedUser20686

Gast
misschien kan innogames ook een team van ervaren spelers (van alle grote werelden) aannemen die van tevoren gaan kijken of het een goede toevoeging is

Je bedoeld natuurlijk de Beta Focus Groep! ;) Die is er al. En dat werkt over het algemeen prima.

Daarnaast zul je zien dat 'de wereld opengooien' wel makkelijk gezegd is. Aangezien Gollum al eerder aangaf, is het nou echt een gesloten wereld? Iedereen die 2 weken op een 'normale' wereld speelt kon deelnemen aan de heldenwereld.

Wat betreft de wereldwonderen wil ik iedereen nogmaals verwijzen naar de Roadmap van dit jaar. Jullie weten dat er grote wijzigingen in het eindspel aangebracht gaan worden. Ik merk dat een groot deel van deze discussie dan ook over de endgame van Achilles gaat.

Verder werd hier en daar even aangehaald dat sommige van jullie niet op Artemis en zijn hogere gebouwlevels zitten te wachten, maar hoe vaak hebben we hier in het ideeenforum en voorkeursinstellingen geen oproepen hiervoor gehad? Wordt er eens naar jullie geluisterd.. Nee maargoed, bij elke nieuwe ingevoerde verandering zullen er altijd mensen zijn die voor of tegen zijn. Dat is altijd al zo geweest. De een wil meer vooruitgang, de ander wil terug naar 'vroeger' en het spel wat zij hebben leren spelen. We kunnen helaas niet iedereen pleasen dus volgen we over het algemeen de meningen die op ALLE fora verzameld worden, gecombineerd met de ingame feedback rondes en de bevinden van de diverse testteams: Beta focus group, QA CM team. Dit samen geeft een beeld waaraan de ontwerpers de verschillende updates op baseren. En ook eventueel aanpassingen maken. Het eindresultaat komt vervolgens wederom eerst op de beta-wereld waar het getest wordt en daarna pas live. Er gaat dus heel wat vooraf eer er een aanpassing online komt en die worden dus nooit 'zomaar' gedaan.
 

Gollum Returns

Manticore
Relax, ik weet niet welk forum jullie lezen, maar toch wat anders dan die van ons.

Oke, positief puntje aan het verhaal is dat nieuwe werelden straks iets meer te bieden hebben.

Maar als ik de internationale server bekijk. Ha, dezelfde argumenten komen daar ook voorbij.

Innogames verziekt het spel voor de trouwe spelers. Heldenwereld wordt om zeep geholpen in plaats van dat men hier een aanpassing op doet die misschien meer het gewenste resultaat zou halen..

Het is dat ik geen tijd heb voor de Beta focus groep, en ik denk dat er van NL kant wel goede spelers in zitten, dus die hoeven we niet te vervangen. Maar ik denk dat ze gewoon wat vaker en wat harder met de vuist op tafel moeten rammen.

Misschien als die nullen op het hoofdkantoor dan eens echt luisteren, misschien is dit spel dan nog te redden voor de toekomst.

Ik zeg misschien, omdat in de roadmap ook weer genoeg rommel staat naast de mooie beloftes. Rommel waar geen hond op zit te wachten, maar bedoelt zijn om meer geld uit de zakken te kloppen.

Ik hoop echt dat ze de fora eens goed doorlezen.... En dit laten bezinken en dan er naar gaan handelen. Want niet alleen op de NL server maar ook op de internationale server is dit nieuws ingeslagen als een bom.
 

DeletedUser20232

Gast
Hoewel het een goed idee lijkt om de heldenwerelden 'op te knappen' (en het van een soort eindspel te voorzien), kost dit ook een gigantische hoeveelheid aan tijd en middelen, terwijl ook andere zaken de aandacht vraagt. Ze laten zoals ze zijn was ook geen optie, omdat ze niet voldoen aan de verwachtingen.

Serieus?! Innogames zal wel genoeg tijd en zeker de middelen hebben om een deftig eindspel te verzinnen! Ze zijn al bezig met TW2 en een nieuwe game Rising Generals.. En dan zeggen dat ze niet genoeg tijd of middelen hebben. Maak dat iemand anders wijs! Ze zouden beter eens wat tijd steken in het eindspel van Grepolis ipv alvorens een nieuwe game te ontwikkelen!
 

DeletedUser

Gast
Serieus?! Innogames zal wel genoeg tijd en zeker de middelen hebben om een deftig eindspel te verzinnen! Ze zijn al bezig met TW2 en een nieuwe game Rising Generals.. En dan zeggen dat ze niet genoeg tijd of middelen hebben. Maak dat iemand anders wijs! Ze zouden beter eens wat tijd steken in het eindspel van Grepolis ipv alvorens een nieuwe game te ontwikkelen!

Neem bijvoorbeeld de bouw van De Grote Markt in Rotterdam, een woningscomplex dat een markt overdekt. Dat hebben ze jaren van te voren verzonnen, geplant en het geld bij elkaar gekregen. Hier, precies hetzelfde (neem ik aan tenminste, als dit niet zo is heb je gelijk). Een game verzin je, plan je en sprokkel je het geld bij elkaar om de game te maken. Als, op het moment dat ze de game verzonnen en hadden ingeplant, toen pas het probleem met de wereldwonderen te spraken kwamen, waren ze al te laat. Dat kun je er namelijk niet even tussendoor plannen.

Al moet ik je wel gedeeltelijk gelijk geven, je moet bij je voorgaande spellen een naam opbouwen voordat je een volgende game kunt uitbrengen, anders is de kans dat dat een flop word groter. En op dit moment heeft Innogames de naam van "Geld is koning", i.p.v. "Klant is koning".
 
Bovenaan