• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Verhuizing naar nieuwe forumsoftware

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Dus, je neemt eerst mijn bolletjes af. Nu neem je mijn titels af. Wat is het volgende dat je gaat afnemen, mijn posts?
Daarom dat ik iedereen die dierbare titels heeft wil meegeven om ze zelf op te slaan en/of te onthouden. Dan bekijken we daarna per individu wat we ervan kunnen gaan maken. :)

Daarnaast zijn de smileys wel aartslelijk, maar daar staat wel een degelijke, gebruiksvriendelijke BB-codering tegenover.
Ik heb vooralsnog de intentie om de huidige Grepolis smileys mee te nemen (naast het aanbod van de inderdaad minder coole standaard smileys).

De tags/prefixen zijn niet afgrijselijk, maar best nog fancy.
Zullen op het begin nog vrij standaard en niet zo fancy zijn, maar wil ik op termijn wel een beetje pimpen.

Het taggen komt ook, hier komt niets dan miserie mee, dat voorspel ik nu al. Mensen nodeloos notificaties geven is zelfs niet meer moeilijk. Wie moet er nu nog een pm sturen, als je ze gewoon met een post kan irriteren ^^.
Haha, interessant. Ik wil het in ieder geval aanbieden en proberen. Als het uiteindelijk niet blijkt te werken kan het alsnog uitgeschakeld worden. ^^
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Zullen op het begin nog vrij standaard en niet zo fancy zijn, maar wil ik op termijn wel een beetje pimpen.

Is dit niet sowieso de standaard? Of zijn die op het tw2-forum al gepimpt? In dat 2e geval, gewoon overnemen die handel :x
(Of Relax vragen :p)

97a9835a4246421a84a7b805c4a2a43d.png
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Is dit niet sowieso de standaard? Of zijn die op het tw2-forum al gepimpt? In dat 2e geval, gewoon overnemen die handel :x
(Of Relax vragen :p)

97a9835a4246421a84a7b805c4a2a43d.png
Die zijn als enigszins gepimpt, ja. En qua kleurtjes niet helemaal Grepolis-achtig. Maar komt goed!
 

DeletedUser21204

Gast
En ik kan mijn handtekening wel opslaan, maar gaat die quote nog werken....?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Bestaat de kans dat topics , al dan niet bedoeld, verdwijnen? Of kan je ons beloven dat alle topics blijven.
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
En ik kan mijn handtekening wel opslaan, maar gaat die quote nog werken....?
Goede vraag. Mogelijk worden de linkjes anders, dus het kan zijn dat de redirect naar de quote dan niet meer werkt. Durf ik helaas niet zeker te zeggen.

Bestaat de kans dat topics , al dan niet bedoeld, verdwijnen? Of kan je ons beloven dat alle topics blijven.
Zover het er nu naar uit ziet wordt alles behouden. :)
 

DeletedUser

Gast
Alvast RIP forum, die nieuwe software is echt verschrikkelijk.
 

DeletedUser26927

Gast
Dinsdag is echt een grote dag in de geschiedenis van grepo:

nieuw forum
grote update
zeldzame wereld
 

DeletedUser22289

Gast
Wat een grote dag zeg :O ik zou het pas een grote dag noemen als ze eens wat aan dat pay2win gaan doen.

We zitten toch zeker niet op facebook?????

Tegenwoordig hebben ze er ook al anderen, zouden die er ook zijn?
 

DeletedUser27102

Gast
Ik vind het forum van Tribalwars 2 iets kinderlijks hebben, weet niet echt hoe ik het moet verwoorden, maar het onze waar we nu nog de laatste uurtjes van kunnen genieten, ziet er volwassener uit en fijner, vind ik persoonlijk :p
 

DeletedUser10470

Gast
Ik zit hier al dagen lang te snikken en te snotteren omdat deze nostalgie straks zal verdwijnen :(

Ik blijf dus even een dagje extra lang online zodat ik nog even goed hiervan kan genieten.
 

DeletedUser20232

Gast
Ik zit hier al dagen lang te snikken en te snotteren omdat deze nostalgie straks zal verdwijnen :(

Ik blijf dus even een dagje extra lang online zodat ik nog even goed hiervan kan genieten.
Haha idd, al kijk ik uit hoe het er straks zal uitzien :)
 

DeletedUser24191

Gast
Verdrietig... Tijden op TW gespeeld, daar de overgang van het fora meegemaakt.. Dit is nog een mooie layout, ben bang dat het typische ' griekse' gedeelte verdwijnt in het nieuwe :(
 

DeletedUser27102

Gast
We zullen zien hé, misschien moeten we dinsdag pas echt beginnen huilen ;)
 
Bovenaan