• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wat Vind Jij Van? #6

DeletedUser23053

Gast
Ben lui, korte uitleg bij iedereen!

Araluen
Fanta, koek, verder nog nooit in privé mee gepraat (buiten WvW om)
7/10

Archer of Doom
Goeie kerel, enige smetje is dat hij voor ajax is en irritant is met WvW.
E: Archer is lame geworden.
E2: Hij gaat nu ook haten op Rutger :O
9.5/10 --> 4.5/10 --> 2.5/10

AriChibi
WOTM, ken ik niet.
6/10

Batbeetje45
Eerst ergerde ik me mateloos aan deze kerel, maar ondertussen zeker een van mijn favoriete forumposters.
8.5/10

Conceptation
Ex-alliantiegenootje, verder ken ik 'm niet.
6/10

Gekkootje
Niet veel mee gepraat buiten toen we diplomacy speelden en met WvW. Ga niet zeiken dat ik je punt omlaag haal, maar een 8 is wel wat hoog voor iemand met wie ik amper gesproken heb :O
7.5/10

Heir of Carthago
Voor iedere first die ik van je heb gezien krijg je -1. Ik heb even geteld en je eindtotaal komt uit op een mooie 4/10.

Imrahil
Imra is wolf, verder weinig over te zeggen. Een mod die me nog niet berispt heeft. Mooie 6.5/10 dan maar.

Initia
Mensen zeggen wel eens dat er bij jou een steekje los zit. Een grotere understatement heb ik nog nooit gehoord. Slijmbal eerste klas, psychopatische vragen. Wel soms leuke projectjes. Nog nooit met je gesproken, dus echt over je oordelen kan ik niet, maar op basis van forumposts en berichten in skypegroepen:
3/10

Jaspenia
Sorry dat we je niet in onze ally wilden op Juktas! Big mistake! :p
In ieder geval, leuke wvw-er, goede grepo-er en ook altijd wel in voor speed wvw, goeie kerel!
9/10

KingSpartacus
Je maakt wat veel topics aan, misschien wat té veel. Wel gewoon een aardige man, ken je niet heel goed, maar denk dat een 7/10 wel op zijn plaats is!

Kyraco
Erg fanatiek, leuke persoon om samen een forumspel mee te spelen. 8/10

Marcoknight
Altijd aardig gevonden, behalve op Juktas even maar daar praten we niet meer over D:.
7.5/10

Maior
Soms vraag ik me af hoe je ooit leraar geworden bent. Maar soms zie je juist waarom. Verder niet echt veel op tegen of juist voor, leuk van de tijd die je in de Times stopt!
6.5/10

MoonMonkey
Dramaqueen spotted. Maar wel fanatiek enzo, zei eerst dat dit soms nog wel leuk is, maar begin me er steeds meer aan te ergeren.
5/10

Neusje
Die is er nooit, 5.

PartOfTheGame
Goeie WvW-er, verschrikkelijke muzieksmaak, TW forum.
Na een goede calculatie, een aantal hertellingen en uren zwoegen op het perfecte cijfer voor deze belieber gekomen. 8.7/10

RabbidRobin
K'nijn. Goeie mod, Belg, leid vaker WvW dan dat hij speelt.
7.7/10

Rutger
Waar heb je geen memes voor, vraag ik me wel eens af.
8.5/10

Sammy95
De Nieuwe Ouwerd. Nooit mee gesproken in privé, 7.5/10

SignLady
Moddin. Nooit mee gesproken ofzo, maar lijkt me altijd wel aardig.
7/10

Ticolo
Weer zo iemand die ik amper ken.
6/10

Wouterjs
Verhip POTG, dit moet met een kleine letter :/

Ydeger
Wielerfan, TW, WvW, 8.5/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik ben er even niet voor een paar dagen (2 maanden maar hoor ofzo) en ik lig er gelijk uit?:( :p
 

DeletedUser

Gast
Lijstjes of commentaar op lijstjes ja

Vergeet de spoilers niet of quote gewoon het relevante deel van de post
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ben lui, korte uitleg bij iedereen!

Araluen
Fanta, koek, verder nog nooit in privé mee gepraat (buiten WvW om)
7/10

Archer of Doom
Goeie kerel, enige smetje is dat hij voor ajax is en irritant is met WvW.
9.5/10

AriChibi
WOTM, ken ik niet.
6/10

Batbeetje45
Eerst ergerde ik me mateloos aan deze kerel, maar ondertussen zeker een van mijn favoriete forumposters.
8.5/10

Conceptation
Ex-alliantiegenootje, verder ken ik 'm niet.
6/10

Gekkootje
Niet veel mee gepraat buiten toen we diplomacy speelden en met WvW. Ga niet zeiken dat ik je punt omlaag haal, maar een 8 is wel wat hoog voor iemand met wie ik amper gesproken heb :O
7.5/10

Heir of Carthago
Voor iedere first die ik van je heb gezien krijg je -1. Ik heb even geteld en je eindtotaal komt uit op een mooie 4/10.

Imrahil
Imra is wolf, verder weinig over te zeggen. Een mod die me nog niet berispt heeft. Mooie 6.5/10 dan maar.

Initia
Mensen zeggen wel eens dat er bij jou een steekje los zit. Een grotere understatement heb ik nog nooit gehoord. Slijmbal eerste klas, psychopatische vragen. Wel soms leuke projectjes. Nog nooit met je gesproken, dus echt over je oordelen kan ik niet, maar op basis van forumposts en berichten in skypegroepen:
3/10

Jaspenia
Sorry dat we je niet in onze ally wilden op Juktas! Big mistake! :p
In ieder geval, leuke wvw-er, goede grepo-er en ook altijd wel in voor speed wvw, goeie kerel!
9/10

KingSpartacus
Je maakt wat veel topics aan, misschien wat té veel. Wel gewoon een aardige man, ken je niet heel goed, maar denk dat een 7/10 wel op zijn plaats is!

Kyraco
Erg fanatiek, leuke persoon om samen een forumspel mee te spelen. 8/10

Marcoknight
Altijd aardig gevonden, behalve op Juktas even maar daar praten we niet meer over D:.
7.5/10

Maior
Soms vraag ik me af hoe je ooit leraar geworden bent. Maar soms zie je juist waarom. Verder niet echt veel op tegen of juist voor, leuk van de tijd die je in de Times stopt!
6.5/10

MoonMonkey
Dramaqueen spotted. Maar wel fanatiek enzo, zei eerst dat dit soms nog wel leuk is, maar begin me er steeds meer aan te ergeren.
5/10

Neusje
Die is er nooit, 5.

PartOfTheGame
Goeie WvW-er, verschrikkelijke muzieksmaak, TW forum.
Na een goede calculatie, een aantal hertellingen en uren zwoegen op het perfecte cijfer voor deze belieber gekomen. 8.7/10

RabbidRobin
K'nijn. Goeie mod, Belg, leid vaker WvW dan dat hij speelt.
7.7/10

Rutger
Waar heb je geen memes voor, vraag ik me wel eens af.
8.5/10

Sammy95
De Nieuwe Ouwerd. Nooit mee gesproken in privé, 7.5/10

SignLady
Moddin. Nooit mee gesproken ofzo, maar lijkt me altijd wel aardig.
7/10

Ticolo
Weer zo iemand die ik amper ken.
6/10

Wouterjs
Verhip POTG, dit moet met een kleine letter :/

Ydeger
Wielerfan, TW, WvW, 8.5/10

First die reageert op deze post!
 

DeletedUser

Gast
araluen
De man van de vele waarschuwingen, altijd vriendelijk maar niet zo actief, 7/10

Archer of Doom
wordt aan gewerkt/10

AriChibi
Leuk actief een gematigde lars 8/10

Batbeetje45
Zie ik niet vaak kan ik niet veel over zeggen dus. 6/10

Conceptation
inactief/10

Gekko
Zie ik niet vaak maar blijkbaar bevriend met iedereen. 6,5/10

Heir of Carthago
Wel, soms ben ik echt irritant maar ik val nog mee hoop ik. 7/10

Imrahil
Nog nooit berispt geweest door hem, beste mod die er is en redelijk actief op skype 7/10

Initia
Gekkie tweede klas, +1 wegens het niet gristen zijn 1/10

Jaspenia
Zeer goede WvW'er droge humor beste hl's evah altijd vriendelijk 8,5/10

KingSpartacus
Wel, je topics trekken op niets maar je bent nog oke I guess 6/10

Kyraco
Wel niet zo actief op skype tenzij het over WvW gaat, wel een goede speelster 7/10

Marcoknight
Grappige gast zit in de elite chat en is er actief aanwezig. Nog niet mee gesproken in prive dus daarom een goede 7/10

Maior
wordt aan gewerkt/10

MoonMonkey
Serieus doe normaal elk WvW potje waar je inzit maak je een drama van 2/10.

Neusje
Soms grappig soms gewoon gemeen niet zo vaak actief op forum wel op skype 7/10

PartOfTheGame
Beste troller ooit droge gast beter dan rutger in GP confirmed 9/10

RabbidRobin
Beste WvW potjes en redelijke mod 8/10

Rutger
Onze messias. Wordt actiever en leuker 9,5/10

Sammy95
Infinity/10 levendige prive we komen goed overeen we kunnen altijd over het kleinste ragen bij elkaar. Ik pest hem wel en hij mij ook maar het is allemaal voor de liefde <3

SignLady
Ilja is altijd heel liev en is een goed luisterend oor en ze is de 2de best mod. 8,5/10

Ticolo
0/10 zielig, gewoon zielig.

Wouterjs
Ken ik niet zo goed, speel ik wel wat WvW mee 6/10

Ydeger
Yde! Altijd vriendelijk volwassen, slim en heeft de beste bijnaam voor mij. Ook goede WvW speler, en hij moet me eens vertellen wat OHs is :O 9/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Genius0615

Erinys
Kort lijstje, geen zin :x

Araluen: Wel leuk en aardig enzo, is er al een tijd en heeft zn fanta ava weer :D
8/10

Archer of Doom: Een tijdje niet meer gesproken maar van wat ik gehoord heb en zelf gezien heb ben je van nog een redelijk leuke dude naar een falerd gegaan die denkt dat hij beter is dan de rest, 4.5/10 dus.

AriChibi: Ziet er wel leuk uit, heeft wel nog altijd geen plaatje voor me gemaakt :(. Ook lekker actief enzo
E: Plaatje gemaakt :O
8.5/10

Batbeetje45: Vroeger mocht ik m niet zo, altijd inactief bij spellen die hij zelf maakte. 1 van de enige overgebleven oerouwerds van het forum die we nu zeker nodig hebben tijdens de nieuwerdinvasie!
7/10

Conceptation: Ken ik niet of nauwelijks, dus neutrale 6

Gekkootje: Gekkerd <3. Ook al een tijdje niet meer gesproken maar was altijd wel leuk een cuwl enzo.
8.5/10

Heir of Carthago: Belg, illuminati dude. is wel nice op skype enzo
7.5/10

Imrahil: Ook al een tijd niet gesproken (zal vast aan mij liggen). Speelt nog steeds veel te weinig LoL naar mijn mening, en als hij dan speelt invite hij me niet eens :(. Wel altijd leuk enzo geweest en 1 van mn favoriete mods.
8/10

Initia: Hellup D:

Jaspenia: Degene met die ava waar je spontaan nachtmerries van krijgt?
7/10

KingSpartacus: Doet naar mijn mening iets te hard zijn best voor dit forum, is ook nogal lichtgeraakt. Verder mag ik hem niet zo maar dat is puur persoonlijk, niets met jou te maken.
6.5/10

Kyraco: Ook al veel te lang niet meer gesproken, vroeger nog wel leuwk enzo, heeft me ook slechts 1 keer gestabd in alle spellen waar we samen in meespeelden <3
8.5/10

Marcoknight: Speel ik veel te weinig LoL mee, kan aan mij liggen ook, ben daar nu niet bepaald populair bij jullie :x
7.5/10

Maior: Gigantische falerd, mede door zn overdadig gebruik van die *** groene smileys
0.5/10

MoonMonkey: 1, nuff said.

Neusje: Mag me niet zo, heeft daar waarschijnlijk zijn redenen voor.
3/10

PartOfTheGame: 1, omdat hij me gewoon uit het lijstje verwijderd D:

RabbidRobin: K'nijn <3. Mag wel wat actiever beginnen worden op LoL enzow.
9/10

Rutger: Chille dude, hilarisch, altijd wel een paar afbeeldingen klaar.
9/10

Sammy95: Ken ik niet zo heel goed, leek me wel leuk toen ik hem de laatste keer zag.
8/10

SignLady: spreek ik niet.
6/10

Ticolo:
<3. Zat ik samen mee in de ally op duknow welke wereld, was altijd wel leuk en lachen enzo.
8.5/10

Wouterjs: 8/10, geen zin om uit te breiden, mn inspiratie is hier gestopt :x

Ydeger: Slimmerder dan mij ;(
8/10
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Gast
Wel, ik zou me offended willen voelen door er niet op te staan, maar het is wel waar dat ik de laatste tijd geen fuck meer op het forum zeg en op skype enkel af en toe op de latere uurtjes of tijdens schooluren, dus... terecht...

Araluen: Ara is het type die geen vlieg kwaad zou doen (behalve als hij moet modereren natuurlijk, dan wordt hij een beest dat alles in zijn pad probeert te verslinden). Ik vind het nog steeds jammer dat de goede ouwe SWTOR tijden niet meer dan nostalgie zijn, en zijn legendarische sprongen waarbij hij als een gek "WAAAA" begon te roepen zullen voor altijd in mijn geheugen gegrift staan. Dat EN zijn geweldige stem natuurlijk ^^
Langs de andere kant vond ik hem de laatste paar keren dat ik met hem heb gesproken veel minder aangenaam, en dat heeft veel te maken met zijn nieuwe status als mod. Soms wil hij zijn werk te goed doen, en deelt hij bans uit voor het kleinste beetje dat er getrolled wordt. Voor sommigen is dit de hemel, maar voor mij was dit een van de redenen om minder actief te worden.
Maargoed, het zou mij totaal niet staan om iemand te bekritiseren vanwege zijn corruptie. Daarbij blijft hij gewoon een aangename jongen. Daarom voor Ara een
8/10

Archer of Doom: Vroeger wel aangenaam, nu vooral een grepolis-gek en aanhanger van maior. Dat, en hij haat trolls.
5/10

AriChibi: Wel, zij is actief geworden in de periode dat ik inactief ben geworden, zo rond de paasvakantie, dus er is niet echt veel dat ik over haar kan vertellen. ALS ik al eens besluit om te chatten heb ik vaak de indruk dat ze naast me praat, net alsof ik niet interessant genoeg ben om een converstie mee te hebben. Kan dat dit slechts schijn is tho.
Ik ken haar niet genoeg om er een cijfer op te plakken, dus laten we het voorlopig maar leeg laten.

Batbeetje45: Is Bat actief? O.O
Anyway, ik mag m wel, meestal dan. Vroeger vond ik hem te grof tegenover nieuwerds en idioten, maar nu snap ik hem perfect. Waarschijnlijk ben ik zelf te verbitterd geworden, of zoiets. Ohja, en hij is goed in diplomacy.
7/10

Conceptation: Ik heb zijn naam wel eens zien verschijnen... Komt over als een grepo'erd die denkt dat wij ook allemaal geinteresseerd zijn in dat spel. Ken hem niet genoeg om er een cijfer op te plakken.

Gekkootje: In welke wereld is Gekko actiever dan ik O.O
Lang geleden dat ik hem nog heb gesproken, maar ik vond hem altijd een van de aangenamere mensen op het forum. Daarbij mogen we natuurlijk niet vergeten dat ik mijn allereerste WvW met hem geleid heb, en dat hij diplo meespeelde. Ik heb het altijd jammer gevonden dat deze Belg plots verdwenen was en enkel af en toe op woensdagen te zien was, maar als hij in deze lijst staat is dat een teken dat hij terug actief geworden is, toch?
8/10

Heir of Carthago: Iemand die ik nog steeds eens moet stalken. Ooit ga ik je ontmoeten, Gentenaar, ooit... Just you wait.
8.5/10

Imrahil: Just Imra.
10/10

Initia: Gestoord, geflipt, mentaal niet goed, pervers... Ehm... Ik denk dat dat Initia best wel opsomt.
Wees niet zo onzeker man, je kan zo geweldig zijn, stop met dat kinderachtige gedoe en toon de mensen eens je goede kantjes die je mij wel al hebt laten zien.
8/10

Jaspenia: Ohja, onze mol :)
Ik weet niet zo veel over je, maar je was best wel een aangename kerel. En goed in spelletjes.
7/10

KingSpartacus: Ik vrees dat ik mijn mening over hem beter voor mij houd. Niet dat hij niet vriendelijk is hoor, gewoon... Tjah...

Kyraco: Het vrouwelijk geweld dat niet van vrouwen houdt. Ik heb altijd een zekere connectie met Kyra gevoeld, hoewel we in dat vrouwen-haten opzicht zo'n beetje het omgekeerde zijn (hehe). Waarschijnlijk omdat ze even verknipt, manipulatief en gevaarlijk is. Daarbij zijn we beiden gevaarlijk met een vliegenmepper (wat een marteltuig). Oh god, er moet echt nog eens een meeting komen (en dan bedoel ik dus niet een binnen de vriendengroep van Nyrio die me vgm niet echt mogen)
8.5/10

Marcoknight: Ik vind het erg, er zijn zo veel dingen die ik over Marco zou moeten kunnen vertellen, maar niets schiet me te binnen. Ach, misschien later.
8/10

Maior: Mening al gegeven.

Neusje: Ha, die troll. Ohja, en KOM OP MEETING GVD.
9/10

PartOfTheGame: Ten tijde van de eerste anonieme WvW konden we goed met elkaar overweg, maar das allemaal nogal weggegaan om duidelijke redenen. Tegenwoordig zie ik te weinig van hem om er een gefundeerde mening over te kunnen vellen.

RabbidRobin: Ook hem zie ik de laatste tijd te weinig om er een deftig oordeel over te kunnen vellen. Maar hij was altijd wel een aangename gast wies zonden te snel vergeven werden ;)

Rutger: Wel, hij heeft een liefde voor gruwelijke dingen wat ik natuurlijk altijd kan appreciëren. Daarbij vervelen zijn plaatjes nooit, heeft hij steeds een gepeperde mening als je die nodig hebt (en soms ook niet :p ) en is hij een gigantische troll.
9/10

Sammy95: Zelfde als bij Rutger, zonder de plaatjes dan. Ohja, en ooit zal ik je vinden; is het niet dit jaar, dan gebeurt het volgend jaar zeker. Ik hoop dat je klaar bent voor het onvermijdelijke :O
9/10

SignLady: Oh, Ilja blijkbaar. Wel, alweer, ik ken haar niet genoeg om een gefundeerd oordeel te kunnen vellen. Behalve dan dat ze aardig is en haar mening duidelijk laat horen als ze het ergens niet mee eens is weet ik niet veel over haar.

Ticolo: Ehm...

Wouterjs: Te lang geleden dat ik hem gesproken heb. Dat, en ik moet nu eigenlijk gaan.

Ydeger: Ydeger is een verschrikkelijk slim joch voor zijn leeftijd (naja, eigenlijk voor alle leeftijden, maar ik bedoel gewoon dat hij veels te veel kennis heeft). Ik heb hem altijd wel gemogen, denk ik. Soms is hij wel een beetje snel offended, maar zelfs dan is hij nog steeds voor rede vatbaar (ik denk terug aan een zeker homo-incident). Ohja, en hij houdt van spelletjes ^^
(heuy, nu klink ik als een pedofiel)
8/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
RabbidRobin: Ook hem zie ik de laatste tijd te weinig om er een deftig oordeel over te kunnen vellen. Maar hij was altijd wel een aangename gast die wies zonden te snel vergeven werden ;)

Heb je het nog steeds over die ene diplo-match die ik overhoop gooide? D:
Enneuh, die Nederlands is helemaal mooi.
 

DeletedUser

Gast
Wel, ik zou me offended willen voelen door er niet op te staan, maar het is wel waar dat ik de laatste tijd geen fuck meer op het forum zeg en op skype enkel af en toe op de latere uurtjes of tijdens schooluren, dus... terecht...

Araluen: Ara is het type die geen vlieg kwaad zou doen (behalve als hij moet modereren natuurlijk, dan wordt hij een beest dat alles in zijn pad probeert te verslinden). Ik vind het nog steeds jammer dat de goede ouwe SWTOR tijden niet meer dan nostalgie zijn, en zijn legendarische sprongen waarbij hij als een gek "WAAAA" begon te roepen zullen voor altijd in mijn geheugen gegrift staan. Dat EN zijn geweldige stem natuurlijk ^^
Langs de andere kant vond ik hem de laatste paar keren dat ik met hem heb gesproken veel minder aangenaam, en dat heeft veel te maken met zijn nieuwe status als mod. Soms wil hij zijn werk te goed doen, en deelt hij bans uit voor het kleinste beetje dat er getrolled wordt. Voor sommigen is dit de hemel, maar voor mij was dit een van de redenen om minder actief te worden.
Maargoed, het zou mij totaal niet staan om iemand te bekritiseren vanwege zijn corruptie. Daarbij blijft hij gewoon een aangename jongen. Daarom voor Ara een
8/10

Archer of Doom: Vroeger wel aangenaam, nu vooral een grepolis-gek en aanhanger van maior. Dat, en hij haat trolls.
5/10

AriChibi: Wel, zij is actief geworden in de periode dat ik inactief ben geworden, zo rond de paasvakantie, dus er is niet echt veel dat ik over haar kan vertellen. ALS ik al eens besluit om te chatten heb ik vaak de indruk dat ze naast me praat, net alsof ik niet interessant genoeg ben om een converstie mee te hebben. Kan dat dit slechts schijn is tho.
Ik ken haar niet genoeg om er een cijfer op te plakken, dus laten we het voorlopig maar leeg laten.

Batbeetje45: Is Bat actief? O.O
Anyway, ik mag m wel, meestal dan. Vroeger vond ik hem te grof tegenover nieuwerds en idioten, maar nu snap ik hem perfect. Waarschijnlijk ben ik zelf te verbitterd geworden, of zoiets. Ohja, en hij is goed in diplomacy.
7/10

Conceptation: Ik heb zijn naam wel eens zien verschijnen... Komt over als een grepo'erd die denkt dat wij ook allemaal geinteresseerd zijn in dat spel. Ken hem niet genoeg om er een cijfer op te plakken.

Gekkootje: In welke wereld is Gekko actiever dan ik O.O
Lang geleden dat ik hem nog heb gesproken, maar ik vond hem altijd een van de aangenamere mensen op het forum. Daarbij mogen we natuurlijk niet vergeten dat ik mijn allereerste WvW met hem geleid heb, en dat hij diplo meespeelde. Ik heb het altijd jammer gevonden dat deze Belg plots verdwenen was en enkel af en toe op woensdagen te zien was, maar als hij in deze lijst staat is dat een teken dat hij terug actief geworden is, toch?
8/10

Heir of Carthago: Iemand die ik nog steeds eens moet stalken. Ooit ga ik je ontmoeten, Gentenaar, ooit... Just you wait.
8.5/10

Imrahil: Just Imra.
10/10

Initia: Gestoord, geflipt, mentaal niet goed, pervers... Ehm... Ik denk dat dat Initia best wel opsomt.
Wees niet zo onzeker man, je kan zo geweldig zijn, stop met dat kinderachtige gedoe en toon de mensen eens je goede kantjes die je mij wel al hebt laten zien.
8/10

Jaspenia: Ohja, onze mol :)
Ik weet niet zo veel over je, maar je was best wel een aangename kerel. En goed in spelletjes.
7/10

KingSpartacus: Ik vrees dat ik mijn mening over hem beter voor mij houd. Niet dat hij niet vriendelijk is hoor, gewoon... Tjah...

Kyraco: Het vrouwelijk geweld dat niet van vrouwen houdt. Ik heb altijd een zekere connectie met Kyra gevoeld, hoewel we in dat vrouwen-haten opzicht zo'n beetje het omgekeerde zijn (hehe). Waarschijnlijk omdat ze even verknipt, manipulatief en gevaarlijk is. Daarbij zijn we beiden gevaarlijk met een vliegenmepper (wat een marteltuig). Oh god, er moet echt nog eens een meeting komen (en dan bedoel ik dus niet een binnen de vriendengroep van Nyrio die me vgm niet echt mogen)
8.5/10

Marcoknight: Ik vind het erg, er zijn zo veel dingen die ik over Marco zou moeten kunnen vertellen, maar niets schiet me te binnen. Ach, misschien later.
8/10

Maior: Mening al gegeven.

Neusje: Ha, die troll. Ohja, en KOM OP MEETING GVD.
9/10

PartOfTheGame: Ten tijde van de eerste anonieme WvW konden we goed met elkaar overweg, maar das allemaal nogal weggegaan om duidelijke redenen. Tegenwoordig zie ik te weinig van hem om er een gefundeerde mening over te kunnen vellen.

RabbidRobin: Ook hem zie ik de laatste tijd te weinig om er een deftig oordeel over te kunnen vellen. Maar hij was altijd wel een aangename gast die wies zonden te snel vergeven werden ;)

Rutger: Wel, hij heeft een liefde voor gruwelijke dingen wat ik natuurlijk altijd kan appreciëren. Daarbij vervelen zijn plaatjes nooit, heeft hij steeds een gepeperde mening als je die nodig hebt (en soms ook niet :p ) en is hij een gigantische troll.
9/10

Sammy95: Zelfde als bij Rutger, zonder de plaatjes dan. Ohja, en ooit zal ik je vinden; is het niet dit jaar, dan gebeurt het volgend jaar zeker. Ik hoop dat je klaar bent voor het onvermijdelijke :O
9/10

SignLady: En dit is?

Ticolo: Ehm...

Wouterjs: Te lang geleden dat ik hem gesproken heb. Dat, en ik moet nu eigenlijk gaan.

Ydeger: Fuck, ik moet gaan. Ik beoordeel je later wel, hehe... :$
Language young lady.

Niemand wilt je gef*** lezen. Dit is vgm een net forum en ik denk dat niemand wilt, dat het helemaal ondergescholden wordt. Ow, buiten Harry ofc.
 

DeletedUser

Gast
De andere helft komt morgen. ;)

Araluen
Past uitstekend in het rijtje mods. Dat wil zeggen, onbuigzaam, geen kans op discussie en het komt totaal niet in hem op om gewoon eens even in je privé te praten, in plaats van een berisping eruit te gooien. Dat leidt ertoe dat ik vrijwel nooit met hem praat, omdat ik deze negatieve beeldvorming van hem heb. Is dat jammer? Nee, want als ik lurk op Skype en ik zie hem ergens praten, krijg je de indruk dat hij iedereen aardig vindt. Wat natuurlijk niet zo is. Araluen is weer zo'n type dat iedereen aardig vindt, simpelweg omdat hij zelf dan ook aardig wordt gevonden. Dat is erg jammer, want zo krijg je nooit écht te horen wat hij van jou, of van iemand anders denkt. Daarom zal ik zijn lijstje, als hij dat hier plaatst, niet serieus nemen. Wat hij ook denkt, ook als mod mag en kan je best een voor- of afkeur hebben voor bepaalde spelers.
4/10

Archer of Doom
Was tot voor kort een neutrale nieuwerd, zag ik niet zo vaak meer, maar had ik toch geen negatieve gedachten bij. En waarom hij dan opeens zo raar gaat doen met die groene smileys enzo, Joost mag het weten. :s In ieder geval is hij nu niet meer voor rede vatbaar, ik vermoed dat hij bij iemand in de kont wil kruipen, dus daarom dat hij het doen. In ieder geval is het raar, ik had het helemaal niet van hem verwacht. Maar zoals ik al eerder zei, we zullen het maar op de hormoontjes gooien!
2/10

AriChibi
Amai, een nieuwerd. En een bijzondere, want deze keer is het er geen van de leeftijdscategorie 12-14, dus dat is een meevaller. Dacht ik aan het begin tenminste.

Het is oké als je wat over jezelf vertelt, dan kan men je wat beter leren kennen. Zo vond ik het bijvoorbeeld vermakelijk om te lezen dat je een weeb bent. Maar om daar dan elke dag 3 posts over te maken, vind ik wat minder. Wat ik nog veel minder vind, is dat tweederde van je zinnen met 'ik' of 'mijn' begint. Je hoeft echt niet je hele leven hier uit te storten. In het begin is het nog wel leuk, maar na 2 dagen is niemand meer geïnteresseerd. Op de mensen zoals Araluen na, want die doen aardig tegen iedereen, maar ik weet niet of je daar blij mee moet zijn.

Misschien zonder dat aandachtshoerige gedrag dat er nog een voldoende uit kan worden gehaald, ik vind het voor nu nogal gemaakt en herhalend worden.
4/10

Batbeetje45
Objectieve 10

Conceptation
Ik weet niet wie dit is, kan zijn dat het PapaRon is, dan rate ik een voldoende, maar anders niet. Net niet, want ik kan me niet herinneren dat ik me aan hem geërgerd heb.
5/10

Gekkootje
Wij hebben vast wel eens ruzie gehad, maar dat is dan al zo lang geleden dat ik me dat niet meer kan herinneren. Ondertussen ook wel een beetje bij het meubilair van het forum horende. Niet dat je geen nieuwerd meer bent natuurlijk, kom nou! In ieder geval inactief genoeg, net als de persoon hierboven, zodat ik geen hekel aan je heb. En kudo's dat je het inmiddels al zo lang volhoudt.
6/10

Heir of Carthago
Weer een nieuwerd en weer eentje die niet in de leeftijdscategorie 12-14 valt. (Net nagevraagd!!!!!!) En geen zorgen, je krijgt een hoger cijfer dan de vorige. ;)

Je praat in ieder geval niet de helft van de tijd over jezelf, dat is dus een pluspunt. Eigenlijk zijn er, op 1 dingetje na, maar daar kom ik nog wel op, niet zo gek veel minpunten aan te stippen. Je bent (volgens mij) redelijk actief met WvW, bent niet zo'n rare nieuwerd als Initia en je trekt je ook niet zo gek veel van andere mensen aan. Alleen je neemt jezelf wel héél serieus. Dat is soms vervelend en leidt tot andere nare dingen. Zoals de totale incompetentie om die Skypechat de modereren. Wat dat betreft zou je zomaar mod kunnen worden, want jij hebt ook totaal niet de capabiliteit om met mensen in discussie te gaan. Ondanks dat kom je toch nog wel op een voldoende uit, maar werk eens aan je incasseringsvermogen. Overigens ben je bij deze ook getipt voor toekomstig mod! :O
6,5/10

Imrahil
Sinds de vorig keer is er niet zoveel veranderd bij jou, ik zie je nog steeds weinig op Skype en je bent nog steeds mod. En dan zijn we wel weer klaar denk ik. Want ook al heb je, zoals alle mods, de eigenschap dat je niet zegt wat je denkt, om mensen te vriend te houden, meestal is dat toch wel duidelijk. ;)
7,5/10

Initia
Bij jou is ook niet veel veranderd. Enkel misschien dat je nog minder humor en relativeringsvermogen hebt gekregen. Kortom, je bent nog steeds dat jochie dat met legoblokjes gooit. En waarschijnlijk kun je er ook niet tegen als je verliest met korfbal. (Korfbal xdd)
0/10

Jaspenia
Neutrale nieuwerd, zelfde verhaal als ik eerder afstak.
6/10

KingSpartacus
De enige 40-plusser op het forum. En ik vermoed dat dat meer iets over hem zegt, dan over ons. Het opvallendste aan hem is, is dat hij schijnt te denken dat het forum een plaats is om advies te vragen over je privéproblemen. Zo had ik het nooit bekeken en ik zou dat ook nooit doen, maar hij doet het wel. En dat levert soms hilarische verhalen op.

Je komt in ieder geval genoeg over deze man te weten, en niet op zo'n irritante manier als bij AriChibi. Alleen zijn de dingen die je over hem komt te weten nogal stereotypisch. Sociaal werker, burn-outs etc. Hij zal ongetwijfeld een zwaar leven hebben, maar meestal heb ik er geen begrip voor.

Het is wel moeilijk om hem een cijfer te geven, gezien het leeftijdsverschil. Daarom kijk ik er maar zo tegen aan: als hij mijn oom was geweest, zou ik er denk ik wel vrede mee hebben.
6/10

Kyraco
Doet alleen nog maar WvW, zie ik nooit meer en m'n mening is niet verandert t.o.v. de vorige keer. Een solide
7/10
 
Bovenaan