• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wat Vind Jij Van? #6

DeletedUser21204

Gast
Bats, in WVJV 5 zei je ook "hetzelfde als de vorige keer", net zoals in WVJV 4.
Alleen in WVJV 3 gaf je je mening, en dat was dat ik de vriendin van Tristan was, en een beetje eng.
Dus ik betwijfel of "hetzelfde als de vorige keer" echt toepasbaar is hier x)
 

DeletedUser

Gast
Seg ik spreek tog normaal ??? En om iemand te negeren moet je die dus negeren he en op die zijn post reageren is dus niet negeren he xD
 

DeletedUser23053

Gast
Ff opmerken, Archer is in privé heel anders dan op het forum :O
Ik zeg doe er wat aan want op het forum ben je best ergerlijk (heb ik eerst niet echt opgemerkt omdat ik nooit meer op het forum zit :p)
 

DeletedUser

Gast
Heb je het nog steeds over die ene diplo-match die ik overhoop gooide? D:
Enneuh, die Nederlands is helemaal mooi.

Ik verwijs niet altijd terug naar diplo-matches, weet je :p

En ja, ik weet het, mijn Nederlands is best slecht in deze post. Was op de iPad getypt :x
 

DeletedUser

Gast
Bats, in WVJV 5 zei je ook "hetzelfde als de vorige keer", net zoals in WVJV 4.
Alleen in WVJV 3 gaf je je mening, en dat was dat ik de vriendin van Tristan was, en een beetje eng.
Dus ik betwijfel of "hetzelfde als de vorige keer" echt toepasbaar is hier x)
Oke, dan zal ik dat nog wel aanpassen bij de tweede helft.
En als je graag aandacht van me wil mag je dat zeggen hoor. :p
Ff opmerken, Archer is in privé heel anders dan op het forum :O
Ik zeg doe er wat aan want op het forum ben je best ergerlijk (heb ik eerst niet echt opgemerkt omdat ik nooit meer op het forum zit :p)
Kan zijn, maar dat is dan volledig zijn eigen schuld lijkt me. En ik voel me daardoor ook niet erg aangetrokken om met hem in gesprek te gaan, dus hij isoleert zichzelf een beetje, in ieder geval ten opzichte van mij.
 

AriChibi

Hydra
De andere helft komt morgen. ;)

AriChibi
Amai, een nieuwerd. En een bijzondere, want deze keer is het er geen van de leeftijdscategorie 12-14, dus dat is een meeval
Het is oké als je wat over jezelf vertelt, dan kan men je wat beter leren kennen. Zo vond ik het bijvoorbeeld vermakelijk om te lezen dat je een weeb bent. Maar om daar dan elke dag 3 posts over te maken, vind ik wat minder. Wat ik nog veel minder vind, is dat tweederde van je zinnen met 'ik' of 'mijn' begint. Je hoeft echt niet je hele leven hier uit te storten. In het begin is het nog wel leuk, maar na 2 dagen is niemand meer geïnteresseerd. Op de mensen zoals Araluen na, want die doen aardig tegen iedereen, maar ik weet niet of je daar blij mee moet zijn.

Misschien zonder dat aandachtshoerige gedrag dat er nog een voldoende uit kan worden gehaald, ik vind het voor nu nogal gemaakt en herhalend worden.
4/10

Weet je, dit is vast enorm hypocriet, maar ik kan niet slapen en een betoog is best kalmerend. Voor mijn part haat je, lijstjes zijn toch op haat gebaseerd, dus ieder commentaar is jammer dan.
Dit van dat ik-gedoe weet ik van mezelf. Het is een soort sociaal defect dat opgelegd is door een kant van mijn familie. Beetje deftige kant, niet spreken totdat je iets gevraagd wordt e.d.
Voor mij is het dus een soort van handje dat ik vasthoud als ik een gesprek wil voeren. Ik maak een statement, iemand vraagt mij iets daarover en daarna is het voor mij 'veilig' om verder te converseren.
Bij een ongemakkelijke stilte oid gebeurt hetzelfde. Dan is het voor mij te 'onbeschoft' om een ander zomaar iets te vragen, dus kom ik weer met iets over mezelf om opnieuw het gesprek in die volgorde te openen.
Het is echt k*t zeg maar dat het voor mij een soort dwangneurose is geworden om eerst iets totaals irrelevants te melden, voordat ik een eigenlijk gesprek kan beginnen. Op een of andere manier kom ik er ook niet vanaf, zelfs irl betrap ik mezelf er steeds op, hoewel het bij bekenden wel meevalt, omdat zij misschien uit gewenning meteen met de eerste vraag komen of het voor mij gewoon iets vertrouwder voelt om direct een gesprek te gaan voeren. Idk.
Het is niet dat je er niet op mag haten of zo, daar heb ik simpelweg wel schijt aan, ik vind het gewoon irritant dat het telkens op aandachtshoererij wordt afgeschreven terwijl het voor mij bijna oncontroleerbaar is.
 
Laatst bewerkt:
Weet je nu wat het is Ari ze moeten wel iets te zeuren hebben terwijl ze zelf verre van perfect zijn.
Concentreer je op de mensen die jou wel mogen, zoals ik, en laat degene die kritiek hebben lekker in hun sop gaar koken.
 

DeletedUser23053

Gast
de andere helft komt morgen. ;)

araluen
past uitstekend in het rijtje mods. Dat wil zeggen, onbuigzaam, geen kans op discussie en het komt totaal niet in hem op om gewoon eens even in je privé te praten, in plaats van een berisping eruit te gooien. Dat leidt ertoe dat ik vrijwel nooit met hem praat, omdat ik deze negatieve beeldvorming van hem heb. Is dat jammer? Nee, want als ik lurk op skype en ik zie hem ergens praten, krijg je de indruk dat hij iedereen aardig vindt. Wat natuurlijk niet zo is. Araluen is weer zo'n type dat iedereen aardig vindt, simpelweg omdat hij zelf dan ook aardig wordt gevonden. Dat is erg jammer, want zo krijg je nooit écht te horen wat hij van jou, of van iemand anders denkt. Daarom zal ik zijn lijstje, als hij dat hier plaatst, niet serieus nemen. Wat hij ook denkt, ook als mod mag en kan je best een voor- of afkeur hebben voor bepaalde spelers.
4/10

archer of doom
was tot voor kort een neutrale nieuwerd, zag ik niet zo vaak meer, maar had ik toch geen negatieve gedachten bij. En waarom hij dan opeens zo raar gaat doen met die groene smileys enzo, joost mag het weten. :s in ieder geval is hij nu niet meer voor rede vatbaar, ik vermoed dat hij bij iemand in de kont wil kruipen, dus daarom dat hij het doen. In ieder geval is het raar, ik had het helemaal niet van hem verwacht. Maar zoals ik al eerder zei, we zullen het maar op de hormoontjes gooien!
2/10

arichibi
amai, een nieuwerd. En een bijzondere, want deze keer is het er geen van de leeftijdscategorie 12-14, dus dat is een meevaller. Dacht ik aan het begin tenminste.

Het is oké als je wat over jezelf vertelt, dan kan men je wat beter leren kennen. Zo vond ik het bijvoorbeeld vermakelijk om te lezen dat je een weeb bent. Maar om daar dan elke dag 3 posts over te maken, vind ik wat minder. Wat ik nog veel minder vind, is dat tweederde van je zinnen met 'ik' of 'mijn' begint. Je hoeft echt niet je hele leven hier uit te storten. In het begin is het nog wel leuk, maar na 2 dagen is niemand meer geïnteresseerd. Op de mensen zoals araluen na, want die doen aardig tegen iedereen, maar ik weet niet of je daar blij mee moet zijn.

Misschien zonder dat aandachtshoerige gedrag dat er nog een voldoende uit kan worden gehaald, ik vind het voor nu nogal gemaakt en herhalend worden.
4/10

batbeetje45
objectieve 10

conceptation
ik weet niet wie dit is, kan zijn dat het paparon is, dan rate ik een voldoende, maar anders niet. Net niet, want ik kan me niet herinneren dat ik me aan hem geërgerd heb.
5/10

gekkootje
wij hebben vast wel eens ruzie gehad, maar dat is dan al zo lang geleden dat ik me dat niet meer kan herinneren. Ondertussen ook wel een beetje bij het meubilair van het forum horende. Niet dat je geen nieuwerd meer bent natuurlijk, kom nou! In ieder geval inactief genoeg, net als de persoon hierboven, zodat ik geen hekel aan je heb. En kudo's dat je het inmiddels al zo lang volhoudt.
6/10

heir of carthago
weer een nieuwerd en weer eentje die niet in de leeftijdscategorie 12-14 valt. (net nagevraagd!!!!!!) en geen zorgen, je krijgt een hoger cijfer dan de vorige. ;)

je praat in ieder geval niet de helft van de tijd over jezelf, dat is dus een pluspunt. Eigenlijk zijn er, op 1 dingetje na, maar daar kom ik nog wel op, niet zo gek veel minpunten aan te stippen. Je bent (volgens mij) redelijk actief met wvw, bent niet zo'n rare nieuwerd als initia en je trekt je ook niet zo gek veel van andere mensen aan. Alleen je neemt jezelf wel héél serieus. Dat is soms vervelend en leidt tot andere nare dingen. Zoals de totale incompetentie om die skypechat de modereren. Wat dat betreft zou je zomaar mod kunnen worden, want jij hebt ook totaal niet de capabiliteit om met mensen in discussie te gaan. Ondanks dat kom je toch nog wel op een voldoende uit, maar werk eens aan je incasseringsvermogen. Overigens ben je bij deze ook getipt voor toekomstig mod! :O
6,5/10

imrahil
sinds de vorig keer is er niet zoveel veranderd bij jou, ik zie je nog steeds weinig op skype en je bent nog steeds mod. En dan zijn we wel weer klaar denk ik. Want ook al heb je, zoals alle mods, de eigenschap dat je niet zegt wat je denkt, om mensen te vriend te houden, meestal is dat toch wel duidelijk. ;)
7,5/10

initia
bij jou is ook niet veel veranderd. Enkel misschien dat je nog minder humor en relativeringsvermogen hebt gekregen. Kortom, je bent nog steeds dat jochie dat met legoblokjes gooit. En waarschijnlijk kun je er ook niet tegen als je verliest met korfbal. (korfbal xdd)
0/10

jaspenia
neutrale nieuwerd, zelfde verhaal als ik eerder afstak.
6/10

kingspartacus
de enige 40-plusser op het forum. En ik vermoed dat dat meer iets over hem zegt, dan over ons. Het opvallendste aan hem is, is dat hij schijnt te denken dat het forum een plaats is om advies te vragen over je privéproblemen. Zo had ik het nooit bekeken en ik zou dat ook nooit doen, maar hij doet het wel. En dat levert soms hilarische verhalen op.

Je komt in ieder geval genoeg over deze man te weten, en niet op zo'n irritante manier als bij arichibi. Alleen zijn de dingen die je over hem komt te weten nogal stereotypisch. Sociaal werker, burn-outs etc. Hij zal ongetwijfeld een zwaar leven hebben, maar meestal heb ik er geen begrip voor.

Het is wel moeilijk om hem een cijfer te geven, gezien het leeftijdsverschil. Daarom kijk ik er maar zo tegen aan: Als hij mijn oom was geweest, zou ik er denk ik wel vrede mee hebben.
6/10

kyraco
doet alleen nog maar wvw, zie ik nooit meer en m'n mening is niet verandert t.o.v. De vorige keer. Een solide
7/10

;dddd .
 

DeletedUser

Gast
Ik zeg hier maar dat ik binnenkort een ding ga schrijven, dan kunnen mensen bij mij klagen als ik dat later niet gedaan blijk te hebben ^^
btw ari, Je hebt gelujk, maar zonder argumenten mag ik iemand ook nog wel kut vinden en mij totaal niet aanspreken
 

DeletedUser19689

Gast
Mooi dat mensen nog steeds enorm veel waarde -en de bijhorende teleurstelling/woede als iemand hen niet leuk vindt- hechten aan onbekende mensen hun mening op een pietluttig forum.
 

DeletedUser

Gast
Mooi dat mensen nog steeds enorm veel waarde -en de bijhorende teleurstelling/woede als iemand hen niet leuk vindt- hechten aan onbekende mensen hun mening op een pietluttig forum.

Onderschat de sociale structuren op zo'n forum niet!!!
 
Bovenaan