• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wat Vind Jij Van? #6

007jelmer

Griffioen
Araluen
Te (politiek) correct. Een matige 5 dus.

Archer of Doom
Heeft zich negatief ontwikkeld. Een 4 voor hem.

AriChibi
Mwah, een 7,5 volstaat.

Batbeetje45
Dikke 8,5, mede vanwege zijn cartoonstopic.

Conceptation
Vooral op IG fora te vinden, waar ik, behalve Lamia dan, juist niet te vinddus een neutrale 5.5.

Gekkootje
Altijd wel aardig, dus een 7.

Heir of Carthago
Mag hem niet zo, een 4 volstaat dus wel.

Imrahil
Niet zoveel mee in contact gekomen, dus een 6. Voor het feit dat hij ex-mod is dan wel te verstaan.

Initia
Is nog een grotere kleuter geworden dan dat ie al was. Een 2,5 dus.

Jaspenia
Is wel oké. 7.

KingSpartacus
Omdat hij toch soms grappig kan zijn, een 5,5.

Kyraco
Een 6,5. Why? Weet ik eigenlijk niet.

Marcoknight
Een 6, omdat ik hem verder nooit zie.

Maior
Denkt teveel dat hij grappig is, verder behoord hij tot het randvolk der Nederlandse samenleving, schooldocenten. Een 4 dus.

MoonMonkey
5,5. Ken ik verder niet echt.

Neusje
Kan altijd wel lachen om z'n opmerkingen, verder ook wel een chille gozer. 8,5 dus.

PartOfTheGame
IG held op Lamia. Een 7,5 omdat hij mij niet heeft genomineerd voor deze lijst. :p

RabbidRobin
Mod, dus een 5,5.

Rutger
100% forumheld. Scherp en doordacht. Kritisch genoeg. 10+.

Sammy95
Mede-reserve-Belg. Alleen daarvoor al een 9.

SignLady
Een 7 volstaat.

Ticolo
Bondgenootje IG, dus een 6,5.

Wouterjs
Een 6, omdat hij zich in tegenstelling tot AoD niet tot een kneus eerste klas heeft ontwikkeld.

Ydeger
Belg, dus een ook maar een 6 omdat hij verder wel oké is.
 

DeletedUser

Gast
Zal eens wat van me laten horen.
Mening van 2 maanden terug ofzo, toen ik stopte aanwezig te zijn iig. Als iedereen nog is als toen dan is het dus nog accuraat.
Araluen beste stem 7/10
Archer of Doom noob 4/10
AriChibi dunno/10
Batbeetje45 leuke praat op het AF 8/10
Conceptation kan er mee door/10
Gekkootje neutraal/10
Heir of Carthago nieuwerd, daarna nieuwerdhelper ofzo, daarna raar figuur? wtf/10
Imrahil baas/10
Initia gek/10
Jaspenia 8==D/10
KingSpartacus rare praat/10
Kyraco metaal/10
Marcoknight laten we eerlijk zijn/10
Maior geen idee/10
MoonMonkey nee/10
Neusje baas/10
PartOfTheGame altijd aardig, 8.5/10
RabbidRobin baas/10
Rutger baas/10
Sammy95 geen idee/10
SignLady baas/10
Ticolo wat is dit/10
Wouterjs nee/10
Ydeger goed genoeg/10
 

DeletedUser20586

Gast
Ken er heel veel niet.

Araluen 6/10
Archer of Doom 6/10
AriChibi 7/10
Batbeetje45 toffe gast 7/10
Conceptation -/10
Gekkootje -/10
Heir of Carthago 6,5/10
Imrahil 6/10
Initia 5/10
Jaspenia -/10
KingSpartacus rare praat, deelt zijn hele leven ongeveer op het forum, lachwekkend soms (omdat ik niet weet of het waar is), maar ook wel ernstig. Gelukkig wordt hij goed geholpen met zijn problemen 6,5/10
Kyraco 5/10
Marcoknight 7/10
Maior -/10
MoonMonkey -/10
Neusje 7/10
PartOfTheGame 6,5/10
RabbidRobin 8/10
Rutger 9/10
Sammy95 -/10
SignLady 8/10
Ticolo -/10
Wouterjs 6/10
Ydeger 7/10
 

DeletedUser

Gast
Rutgers lijstje zonder Genade



Araluen: De meest sneue forummod van de drie. Inconsequent, roept als je hem aanspreekt direct 'ticket', en vindt Danny maar een goede gozer tegen wie we niet onaardig mogen zijn. Hoewel je als persoon altijd aardig probeert te zijn / bent heb ik tot nu toe nog geen enkele vorm van persoonlijkheid in je kunnen ontdekken. Gecombineerd met het modwerk dat ronduit droef is kom je niet verder dan een matige 2,5 / 10.

Archer of Doom: Als nieuwerd niet veel soeps, maar ergens toch wat opgekrabbeld, en toen ging je ineens doen alsof je een IG-held was die recht had om hier met z'n 'vrienden' stoer te komen doen. Ach, whatever. Weinig interessant allemaal. 2 / 10.

AriChibi: Wat begon jij slecht zeg. Toen verder met een falend dubbeltje, Japanse troep, irritante anime-spam en gepauper alom. Wel zelfspot en een semi-interessante studie, pluspunten confirmed. Awkward treinmeeting altijd +1, dus dat wordt een acceptabele 7 / 10 voor jou.

Batbeetje45: De enige persoon op het forum die wel eens dingen zegt waarvan zelfs ik ze hard vind. Niet dat ik daar problemen mee heb, maar wel opvallend. Heeft een matige mening over stemmen en wanneer iets wel of niet hypocriet is, naar mijn mening zijn z'n gedachten niet altijd even logisch, maar bij hem ik heb ik het gevoel dat dat wel eens aan mij zou kunnen liggen. Af en toe huwr, daarna verdwijnt de twijfel weer heel snel. Goede humor, recht voor z'n raap, 9 / 10.

Conceptation: Lutser van de bovenste plank. 1 / 10.

Gekkootje: Gekkerd <3 *Hugglewuggle*. Altijd leuk in Nachtwaker, helaas nu weer minder actief. Ook jammer dat je niet meer zo vaak aan spelletjes meedoet. Daarom kom je niet verder dan een welverdiende 7,5 / 10.

Heir of Carthago: Idioot bij WvW en in het algemeen überhaupt van discutabel niveau. Maar het is niet zo ergerlijk als eerst, en verder is hij wel oké. Je ava is matig though, 6 / 10 in totaal.

Imrahil: Oei, ex-mod, dus geen aftrek voor het modzijn. Oké, stiekem toch wel, want op het forum is hij niet actief meer, en de laatste keer dat hij wel actief was was hij nog mod. De meeting bij de BK Arnhem was natuurlijk ronduit geweldig, overall ben je een prima gozer, altijd wel gezellig. Hoed +1, rode panda's -1, geweldige auto +1. 7,5 / 10.

Initia: Oeioeioei, daar zul je hem hebben hoor. Wel, over drie jaar ben jij vermoedelijk net zoals Danny. Let wel: dat is geen belediging, want onze Kapster vindt dat Danny helemaal niets fout doet, dus geen probleem. Maar goed, de omschrijving is zo wel duidelijk. Verder een droeftoeter van het ergste niveau, opmerkelijk dat niemand jou IRL flink op je bek heeft geslagen. 1 / 10. Nee. Dat was mijn oorspronkelijke ondergrens, maar voor jou maak ik een uitzondering; 0 / 10.

Jaspenia: Aardige volwassen gast. Fijn bij WvW. Weinig niet-Grepo-gerelateerde gesprekken mee, en dat zou misschien wel een keer kunnen. Zou actief mogen worden in Nachtwaker. 8 / 10.

KingSpartacus: Bedoelt het niet verkeerd, het is ook minder erg dan vroeger, maar de hoeveelheid topics en onzinposts van zijn hand waren toch pittig annoying. Sterke quiz though, dus 6 / 10.

Kyraco: Lang niet meer gesproken. Roept al drie jaar lang bij elke potje WvW dat het haar laatste is. Tsja. 7 / 10.

Marcoknight: Geweldige donderdagmiddag confirmed. Weinig over te vertellen verder, lang niet gesproken. 6 / 10.

Maior: Hihi, leraar AK en GS. En nog iets, maar het is me ontschoten wat. Het was niet veel soeps though. Loopt hier elke keer flink te brullen, maar heeft nu een perma aan z'n broek omdat hij niet lief tegen Kroenuh was, en dat is dan weer te begrijpen. Toch goed geëindigd dus. 5 / 10.

MoonMonkey: Topkek, ragequitboy confirmed. Lapzwans. 3 / 10.

Neusje: Jeuj, onze Nessie. Altijd leuk, maar in de call altijd aan het zeiken over LoL. BK in Arnhem was +1, aardige humor ook, maar helaas een totaal verkeerd beeld van mijn toekomst. Toch een nette 8 / 10.

PartOfTheGame: Vond hem eigenlijk wel nice eerst, maar zijn voortdurende trolls doorspekt met narcisme werden me uiteindelijk toch teveel. Hem ook, want hij is totaal verdwenen. Matig mentoridee, matig gezeik heel de tijd. 4 / 10.

RabbidRobin: Moeilijk. Aan de ene kant waardeer ik zijn grote inzet voor het forum, aan de andere kant ben ik het zo af en toe totaal niet eens met z'n modwerk. Hij is wel de beste forummod (niet moeilijk though), dus ach. Prima Knijntje verder. Inclusief fatsoenlijke ava nu. Ik ben blij met al je geduld, stiekum mag ik je best. 8 / 10.

Rutger: I never fail to disappoint / 10.

Sammy95: Geweldige vent. Een van de weinige talerds met humor, dus hoewel ik hem eerst een jankerd vond zijn er weinig mensen die nu aan hem kunnen tippen. Heb zin in de meeting die nooit gaat komen. Wel jammer dat je je ingelaten hebt met dat tuig van een Alysha, die heeft je meegetrokken in de anime-zooi, dus RIP. 9 / 10 though.

SignLady: Oei. Wel, laten we wat haar betreft maar even zoveel mogelijk naar haar forumactiviteiten kijken. Vrij actief in Nachtwaker en met spellen, wel mod dus -1. Verder wel aardig dat een niet-forummod zich een beetje met de community bezighoudt, kan vast geen kwaad. 8 / 10.

Ticolo: Minder wiet roken, meer werk zoeken. 1 / 10.

Wouterjs: Hmm, minder actief dan eerst. Geen verkeerd figuur. Weinig over te zeggen though. 6,5 / 10.

Ydeger: Altijd aardig, relaxt, credits voor PPP. Mag hem wel, slimme gozer. Helemaal niets over te klagen dus. 7 / 10.
 

DeletedUser20586

Gast
Jammer dat ik er niet bij sta :(

Overigens een aanpassing van mijn lijstje:
Neus: 4/10. Vervelend gedrag.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21204

Gast
Ik heb helemaal nooit geroepen dat een potje WvW mijn laatste is, behalve nu want nu zeg ik dat het potje dat ik ga leiden, wat als het goed is de volgende is, mijn laatste is, en dat is ook zo.
 

DeletedUser

Gast
Araluen: nog nen chillen kerel op zig, ken hem verder nie zo ghoed: 6/10
Archer of Doom: Remoon is nen held 8/10
AriChibi: Arie is raar, ik snap die nie, die doet alsof hij een vrouw is of zoiet, wel nog een chille gast op zich ze die Arie 7/10
Batbeetje45: waardeerdt mijn niet, 3/10
Conceptation: ken ik nie 0/10
Gekkootje: siempatieken 6/10
Heir of Carthago: goeie wvw speler 6/10
Imrahil: ken ik nie 0/10
Initia: ken ik nie 0/10
Jaspenia: ken ik nie 0/10
KingSpartacus: kan eght nie fotosjoppen xD 4/10
Kyraco: ken ik nie 0/10
Marcoknight: ken ik nie 0/10
Maior: ken ik nie 0/10
MoonMonkey: ken ik nie 0/10
Neusje: kei arroogant en zeer slechte kwoot in sig 3/10
PartOfTheGame: ken ik nie 0/10
RabbidRobin: ken ik nie 0/10
Rutger: 2/10 sarkastiescen hater
Sammy95: ken ik nie 0/10
SignLady: ken ik nie 0/10
Ticolo: goeie kerel 6/10
Wouterjs: ken ik nie 0/10
Ydeger: ken ik nie 0/10
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Deze lijst is grotendeels op 11/05 gemaakt, dus outdated, but /care.
Owja, hoe meer naar boven hoe meer ik mijn haat probeer te verbloemen, dus als je beneden staat en enkel haat krijgt, jouw fout, moet je maar geen username pakken zo laat in't alfabet. Na eventjes lief zijn was ik dat ook beu.

Ik wil allereerst verduidelijken dat ik helemaal niet sociaal ben aangelegd en mijn sociale skills en mijn menseninschattingsvermogensniveau vrij laag liggen.(Lol, het woordenboek keurt dat woord goed :x)

Araluen
Mod. Corrupt. Aardig. Held. Geel. Jong.

Archer of Doom
Grootheidswaanzin. Grepo'er. Spammer. Onzin. Kinderachtig. Flauw. Gemeen.
Redelijk Braaf. Actief. Enigzins Naiëf. Met momenten wel liev.

AriChibi
Nieuw. Vrouw die zich zoals alle andere weer veels te graaf voelt. Noob. Vreemd. Aandachtstekort. Vaag. Zwaar overschat.

Batbeetje45
Baas.

Conceptation
Inactief. Geen idee. Niet-lijst-waardig.

Gekkootje
Gekko. Aardig. Inactief.

Heir of Carthago
Omhooggevallen nieuwerd. Veel te graaf. Actief. Laatste tijd gemeen, ooit was het beter. Stoker.

Imrahil
Inactieve zak. Mod. Held. Baas.

Initia
Aardig. Te oversekst voor zijn leeftijd. Inactiever. Iets te persoonlijk en creepy. Diep van binnen nog wel een goede gast, alleen komt het er soms iets te onhandig en te slecht uit. (That's not what she said.)

Jaspenia
Was er een beetje plots. Is nog wel aardig en een baasje. Geen idee waar ie vandaan komt tho. Overschat WvW-speler. Inactief buiten WvW.

KingSpartacus
Vervelend. Spam. Onnutigge commentaar. Aardig. Doorzettend. Actief.

Kyraco
Inactief. Niet-lijst-waardig. Kyra.

Marcoknight
Baas. Houdt ervan koekjes te eten zonder dat zijn moeder het weet. Aardig. Redelijk inactief.

Maior
Moet een leven gaan zoeken. Voelt zich net iets te graaf. Iets te fel. Verder wel een aangename speler, als ie je mag tenminste(en als je geen mod bent).

MoonMonkey
Speelt iets te aggresief WvW. Niet altijd even aardig. Soms wel liev.

Neusje
Neus.

PartOfTheGame
Pro-grepo-speler. Baasje. Stijl.

Rutger
Anti-mod. Bijna-pro-grepo-speler. Pauper. Treinerd. Levenloos. Liev.

Sammy95
Rebel. Troll. Zo op zijn kop gevallen dat ie talen leuk vind. Nog wel aardig.

SignLady
Medemod. Forumfiguur. Pas.

Ticolo
Nee, dankje.

Wouterjs
Naar't schijnt Tw-mod, geen idee hoe ie dat heeft geflikt. Vrij vaag. Vrij rebels, maar op een negatieve manier. Saai. Eerder storend. Negatieve evolutie. Haters gonna hate.

Ydeger
Genius. PPP <3. Belgje. Aardig. Spellenforum-minded. Nog wel een van de betere overblijvers van de nieuwere generatie. Genade-afhankelijk. Genade-in-wording? ^^.
 

DeletedUser24422

Gast
Araluen
Slechtste mod by far. Heeft een piek op mij denk ik. Ik geef hem nog een 1/10 voor de moeite dat ie doet om redenen te zoeken om mij de bannen.

Archer of Doom
Een kleinen die af en toe eens komt piepen. Zal wel geen eigen mening hebben. Naar het schijnt een grote fan van Maior. Weet verder niet veel van hem. 6/10

AriChibi
Soms super random wat ik leuk vind. Soms ietwat saai. Is een 'beetje' geeky maar dat heeft ook zijn charmes, I guess. Is blijkbaar chinees, misschien dat dat de animeverslaving verklaart? (sorry als dit racistisch is)
Nog een mooie 7.5/10

Batbeetje45
Kan ik echt niet af, lijkt mij een typisch schaap dat enkel wat achter de pc durft zeggen. Gelukkig zien we hem niet te veel. 3/10 voor deze opperkneus.

Conceptation
Is niet erg actief op het forum. Maar omdat ie fan is van de wallen (geef hem geen ongelijk) een welverdiende 7/10.

Gekkootje
Blijkbaar gek, ken hem niet echt goed. Maar bij deze een 6.5 omdat ik hem toch wat moet geven.

Heir of Carthago
Is nogal een beïnvloedbaar kereltje. Soms lachen met deze gast, soms wat minder. Haat voetbal, dat is dus alweer een minpuntje. Nog een 6/10 voor deze meeloper (hij maakt er zelfs een sport van).

Imrahil
Ken ik niet goed, zal me wel eens hebben geband omdat ie forummod is en omdat ik #tuig ben (lol) 5/10

Initia
Lijkt mij een 12 jarig kereltje die de 'seksualiteit' nog moet verkennen. Heeft er nogal rare ideeën op naar het schijnt, die jammer genoeg worden verwijderd. Zou nog lachen zijn als ik die lees, I guess. Stelt ook heel wat vervelende vragen maar ja zo leert ie wat bij. Een 6.5 voor dit kindje.

Jaspenia
Ken ik niet goed, komt me erg nerdy over. Heeft wel een erg lelijke forumnaam. Als ie jasper noemt IRL zou ik wel lachen. Een 6/10 voor deze vermoedelijke Jasper.

KingSpartacus
Vriendelijke man die soms te veel denkt dat het forum facebook is. Vind z'n topics af en toe vermakelijk, maar ie is soms wat saai. Zou misschien nog een toffe kerel zijn om samen eens op café te gaan zuipen. Moet wel eens stoppen met medelijden te zoeken om eerlijk te zijn. 7/10

Kyraco
Is naar het schijnt een vrouw, daarvoor al een 7.5. Ken haar niet erg goed. Heb enkel eens ff in het voorsteltopic gepiept.
Komt me alternatief voor en houdt blijkbaar van metal, misschien nog een puntje extra daarvoor? :p

Marcoknight
Ken ik niet buiten dat ie een belachelijke naam gebruikt.
Maar het is nog altijd beter dan Marconicht (wat ie misschien wel is :O ).
Een 5/10 voor deze nicht dan.

Maior
Was mijn favoriete forumposter, spijtig dat ie is geband. Altijd lachen met die kerel. Ie weet de juiste mensen op stang te jagen.
Hij is tevens geschiedenisleraar wat mij echt niet verbaasd omdat ie een alternatief kantje heeft. Zou ik nog een pintje mee gaan drinken.
Een 9.5/10 voor deze toffe peet.

MoonMonkey
Ken ik niet. Naam doet me denken aan een klein kindje, daarvoor 3/10

Neusje
Ken ik niet, steekt zijn neus niet in andere zaken wat je misschien van hém wel zou verwachten.
Een 6/10

PartOfTheGame
Ook een kneusje en een meeloper. Gelukkig is deze nerd niet te veel online. Een 3/10 voor deze gast.

RabbidRobin
In het begin vond ik hem niet echt een goede mod, maar doet het buiten de wereldfora niet slecht.
Zit in de gang van rutger.
Niet dat er veel concurrentie is met Araluen in de buurt.
Ook doet ie dit als jonge kerel en woont ie in Antwerpen (waar ik een hoop leuke mensen ken).
7/10 voor deze mod (dat had ik ff geleden zeker niet gegeven aan hem :p )

Rutger
Zwaar overrate kerel en doet zich voor als alfa-man.
Weet deze wiskundenerd echter recent iets meer te appreciëren ook al snap ik hem niet vaak.
Maar dat zal wel aan mijn pauperhersenen liggen zeker? :p
Ook is ie nogal bekrompen qua mening en hij doet me zo denken aan mn autistische broer.
Toch nog een 6/10.

Sammy95
Is best nog grappig maar het meeloopgehalte is best hoog.
Als ie z'n eigen mening heeft, is ie best nog grappig en aangenaam.
En voor een nerd valt ie echt nog mee.
7.5/10 voor hem.

SignLady
Seut eerste klas :p
Maar nog vriendelijk en liev.
Kjoet zal ze wss niet zijn maar dat geeft niet.
Ze is toch al bezet ;)
Een 7/10 voor haar.

Ticolo
Overrate grepolisspeler die veel goud gebruikt.
Zie hem verder niet echt op forum, maar als ik hem ziet, irriteer ik mij aan deze noob.
Een 4/10 is al heel wat voor dit noobje.

Wouterjs
Kom ik af en toe op forum tegen.
Is nogal een kneusje maar wel vriendelijk.
5/10

Ydeger
Is blijkbaar erg populair om z'n talenten.
Zal wel een nerd zijn, heb hem nog niet echt tegengekomen maar heb zo'n vermoeden.
6/10 voor deze jonge nerd.
 
Bovenaan