• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolvan van Wakkerdam #160 - Invasion of Endor

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser21356

Gast
Ydeger

Als Prinses Kneessaa zo goed wil zijn zich aan kassa 18 te melden. :)
 

DeletedUser

Gast
[16:52:01] Laurence Ingels: mag ik vragen of je een neutraaltje, goedje of slechtje bent?
[16:52:04] Mark |HoC: Goed
[16:52:30] Laurence Ingels: ik voorlopig ook nog
[16:52:37] Mark |HoC: wat bedoel je
[16:53:04] Laurence Ingels: als ik 1 keer dood ga door lynch of door lunch, dan wordt ik neutraal
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
[16:52:01] Laurence Ingels: mag ik vragen of je een neutraaltje, goedje of slechtje bent?
[16:52:04] Mark |HoC: Goed
[16:52:30] Laurence Ingels: ik voorlopig ook nog
[16:52:37] Mark |HoC: wat bedoel je
[16:53:04] Laurence Ingels: als ik 1 keer dood ga door lynch of door lunch, dan wordt ik neutraal

Mooie manier om niet geluncht of gelyncht te worden?
 

DeletedUser

Gast
Mooie manier om niet geluncht of gelyncht te worden?

Ja dat dacht ik ook
[16:54:10] Laurence Ingels: dit is van mij mail van me'n rol
[16:54:13] Laurence Ingels: : Je bent gevangen in steen. Omgetoverd in een stenen beeld en kan dus niets doen, totdat iemand de betovering verbreekt. De eerste persoon die een actie op jou doet, zal sterven en jij zal herrijzen
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ja dat dacht ik ook
[16:54:10] Laurence Ingels: dit is van mij mail van me'n rol
[16:54:13] Laurence Ingels: : Je bent gevangen in steen. Omgetoverd in een stenen beeld en kan dus niets doen, totdat iemand de betovering verbreekt. De eerste persoon die een actie op jou doet, zal sterven en jij zal herrijzen

Dat is iets heel anders dan lynchen geloof ik?
 

DeletedUser

Gast
Acha!
Kiney chattu! Ninga ninga Nissassa

(nee, dit heeft niet met mijn rol te maken, maar vorige keer vond ik dit fun, dus ik doe t gwoon weer)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan