• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolvan van Wakkerdam #160 - Invasion of Endor

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23701

Gast
Mooie manier om niet geluncht of gelyncht te worden?

tja, op het moment ben ik echt gewoon goed
en als je wilt kun je het uittesten maar dan komt dat niet goed uit voor jullie vrees ik
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ja dat dacht ik ook
[16:54:10] Laurence Ingels: dit is van mij mail van me'n rol
[16:54:13] Laurence Ingels: : Je bent gevangen in steen. Omgetoverd in een stenen beeld en kan dus niets doen, totdat iemand de betovering verbreekt. De eerste persoon die een actie op jou doet, zal sterven en jij zal herrijzen

Doet me denken aan mijn rol van Count Dooku. Daar zou ik wolf worden als ik stierf of zienertarget van de meeste soorten zieners was, en de persoon die me doodde/bekeek zou sterven. Daar was ik van in het begin slecht, nooit goed.
 

DeletedUser

Gast
bijna vergeten

Imrahil graks
:D
Ik dacht al, wanneer gaat iemand het zeggen. Doe ik een keer mee zegt niemand het :p
Fireas
Doet me denken aan mijn rol van Count Dooku. Daar zou ik wolf worden als ik stierf of zienertarget van de meeste soorten zieners was, en de persoon die me doodde/bekeek zou sterven. Daar was ik van in het begin slecht, nooit goed.
Die omschrijving van zijn rol klinkt nu niet bepaald als een goedje inderdaad. De kans dat je gered wordt door een slechtje is namelijk zeer klein, want waarom zou een slechtje ooit een extra goedje met krachten willen? Kortom, ziet er dus gewoon uit als een slechte rol (in de zin van vijandelijk, niet in de zin dat je er niets mee kan :p).
 

DeletedUser23701

Gast
ik weet dat ik er weinig mee kan daarom vraag ik ook om me goed te laten zijn zolang dat mogelijk is.
pas als iemand anders mij met ze'n speciale krachten "aanvalt / ziet" wordt ik neutraal.
dus als je niet wilt dat er een goedje verdwijnt moet je dat doen.
dan kunnen de slechtjes mij eventueel lunchen maar dat betekent meteen dat ik al een slechtje neerhaal.

het is dus enkel maar positief te noemen om mij in leven te houden voor de goedjes.
maar als je zekerheid wilt is het mij niet gelaten.
 

DeletedUser

Gast
ik weet dat ik er weinig mee kan daarom vraag ik ook om me goed te laten zijn zolang dat mogelijk is.
pas als iemand anders mij met ze'n speciale krachten "aanvalt / ziet" wordt ik neutraal.
dus als je niet wilt dat er een goedje verdwijnt moet je dat doen.
dan kunnen de slechtjes mij eventueel lunchen maar dat betekent meteen dat ik al een slechtje neerhaal.

het is dus enkel maar positief te noemen om mij in leven te houden voor de goedjes.
maar als je zekerheid wilt is het mij niet gelaten.

Dus best nu gewoon lynchen zodat je niet slecht wordt?
 

DeletedUser23701

Gast
ik wordt niet slecht maar neutraal. lunchen kan ik dus niet maar het is mij niet gelaten
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
ik weet dat ik er weinig mee kan daarom vraag ik ook om me goed te laten zijn zolang dat mogelijk is.
pas als iemand anders mij met ze'n speciale krachten "aanvalt / ziet" wordt ik neutraal.
dus als je niet wilt dat er een goedje verdwijnt moet je dat doen.
dan kunnen de slechtjes mij eventueel lunchen maar dat betekent meteen dat ik al een slechtje neerhaal.

het is dus enkel maar positief te noemen om mij in leven te houden voor de goedjes.
maar als je zekerheid wilt is het mij niet gelaten.
Het is niet enkel positief om jou in leven te laten, wij weten niet zeker of je ook echt goed bent. Je rol schreeuwt nou niet bepaald "goed".
Dus best nu gewoon lynchen zodat je niet slecht wordt?

Ja dat denk ik ook Mark, dag 1 weten we nog niet wie slecht is, maar we weten nu iig al wel wie neutraal kan worden... Klinkt een beetje bot, maar atm lijkt Light me dan de beste lynch.
 

DeletedUser

Gast
Ik vind het nog steeds vreemd. Als je een wolf dood kan krijgen door hem jou te laten lunchen is dat toch alleen maar voordelig? Die ruil zou ik direct maken als ik dat kon. Dan zou ik dat dus zeker niet in het topic roepen, met als gevolg dat het niet zal gebeuren. Nee, er is hier volgens mij meer aan de hand.
 

DeletedUser

Gast
Ja dat dacht ik ook
[16:54:10] Laurence Ingels: dit is van mij mail van me'n rol
[16:54:13] Laurence Ingels: : Je bent gevangen in steen. Omgetoverd in een stenen beeld en kan dus niets doen, totdat iemand de betovering verbreekt. De eerste persoon die een actie op jou doet, zal sterven en jij zal herrijzen

Ik vind dit vreemd. Als ik dit lees vraag ik me als eerste af wat het betekent dat je een stenen beeld bent, klinkt alsof je nu niet zou mogen stemmen e.d.
En er moet meer achter zitten dan een neutraaltje worden, want van een goedje een neutraaltje worden heb je weinig aan tenzij je ziek sterke krachten krijgt, dus imo klopt er iets niet aan het verhaal.
 

DeletedUser23701

Gast
wel ja

Functie:
Spoiler
: Je bent gevangen in steen. Omgetoverd in een stenen beeld en kan dus niets doen, totdat iemand de betovering verbreekt. De eerste persoon die een actie op jou doet, zal sterven en jij zal herrijzen. Vanaf dan ben je premiejager, en krijg je tactische doelwitten die nog uit de weg moeten geruimd worden vooraleer je jouw heerschappij over de maan kan afroepen.




Verplichtingen:
Spoiler
Nog niets, je moet wachten vooraleer je je macht en toverkrachten terugkrijgt.




conclusie ik ben nog een goedje. doe je een speciale kracht ofzo op mij wordt ik premiejager.
dat is iets wat nadelig is voor zowel wolf als goedjes en andere neutraaltjes.
van mij mag je me lynchen heb ik weinig probleemen mee.
zoniet ben ik nog steeds gelijkgesteld aan een burger.

het is nu aan jullie om te beslissen wat je doet met deze info.

verder Labr aangezien het close kan worden om nog voor de dl te reageren hierna.
 

DeletedUser20542

Gast
Wow, Lightpolis, je speelt het spel echt slecht.

Het komt erop neer dat we hier iemand hebben die in geen enkel geval van nut kan zijn voor de goedjes, dus waarom laten we die leven
 

DeletedUser

Gast
wel ja

Functie:
Spoiler
: Je bent gevangen in steen. Omgetoverd in een stenen beeld en kan dus niets doen, totdat iemand de betovering verbreekt. De eerste persoon die een actie op jou doet, zal sterven en jij zal herrijzen. Vanaf dan ben je premiejager, en krijg je tactische doelwitten die nog uit de weg moeten geruimd worden vooraleer je jouw heerschappij over de maan kan afroepen.




Verplichtingen:
Spoiler
Nog niets, je moet wachten vooraleer je je macht en toverkrachten terugkrijgt.




conclusie ik ben nog een goedje. doe je een speciale kracht ofzo op mij wordt ik premiejager.
dat is iets wat nadelig is voor zowel wolf als goedjes en andere neutraaltjes.
van mij mag je me lynchen heb ik weinig probleemen mee.
zoniet ben ik nog steeds gelijkgesteld aan een burger.

het is nu aan jullie om te beslissen wat je doet met deze info.

verder Labr aangezien het close kan worden om nog voor de dl te reageren hierna.

Lightpolis premiejager claim
 

DeletedUser

Gast
Ik twijfel nogal. Ik zit meer met de vraag hoezeer ik zijn claim vertrouw. Als er niets gebeurt is het een goedje, maar dit is wel een ideale claim voor een neutraaltje. Volgens de claim kunnen wolven en dodende goedjes hem niets maken en moeten ze zijn claim als een soort burger vertrouwen. Maar voor je het weet is hij opeens een premie...

Ik vind dat sommige mensen wel heel snel zijn claim zien als een premie terwijl dat zeker niet zo hoeft te zijn. En als zijn claim waar is, is hij ook niet nutteloos voor de goedjes, maar als hij liegt en we geloven hem op een burger claim hebben we wel problemen.
 

DeletedUser20542

Gast
Ik twijfel nogal. Ik zit meer met de vraag hoezeer ik zijn claim vertrouw. Als er niets gebeurt is het een goedje, maar dit is wel een ideale claim voor een neutraaltje. Volgens de claim kunnen wolven en dodende goedjes hem niets maken en moeten ze zijn claim als een soort burger vertrouwen. Maar voor je het weet is hij opeens een premie...

Ik vind dat sommige mensen wel heel snel zijn claim zien als een premie terwijl dat zeker niet zo hoeft te zijn. En als zijn claim waar is, is hij ook niet nutteloos voor de goedjes, maar als hij liegt en we geloven hem op een burger claim hebben we wel problemen.
Conclusie: hij moet dood. Of begrijp ik je verkeerd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan