• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Kaatsheuvel #192 - De Efteling

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Wat vind jij van de mogelijkheid dat jij Heart hebt geluncht? Of iemand anders? In welk opzicht wijst deze lunch naar Neusje, als ik vragen mag?

Hij was redelijk gefrustreerd over Heart. Ik zie neusje er nog wel aan om gewoon te doen wat hij wilt en gewoon de lunch af te sturen op de mensen die hem storen en die hij graag dood ziet.
In dat opzicht past het plaatje mooi. Nu zijn er zeker wel meerdere plaatjes die passen. Daar twijfel ik niet aan. Maar hoe dan ook kijk je best plaatje per plaatje, allemaal door elkaar wordt een beetje een warboel.

Je hebt nog steeds geen concreet antwoord gegeven wat jij van die mogelijkheid vindt. Je stuurt de vraag gewoon naar mij terug ipv hem te beantwoorden. Iets minder ontwijkend zou welkom zijn.
 

latdekat

Harpij
Ik ontwijk je vraag niet, volgens mij was dat een redelijk duidelijk antwoord. Het is kortzichtig om iemand te gaan verdenken omdat er een lunch is geweest. Ik zeg niet dat er daar niet mag naar gekeken worden. Maar om daarop theorieën te baseren...

Maar goed, vooralsnog ga ik ervan uit dat je activiteit probeert te creëren.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik zeg toch ook niet dat ik hem daarom ga verdenken? Ik kijk er enkel naar, noem mijn bevindingen en speel ze door naar jou. Nu heb je trouwens nog steeds geen enkel antwoord gegeven.

Ik vroeg jou wat jij daar van vond. Ik heb nog geen enkel stukje mening van jou kunnen zien. Ben je bang die te tonen?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Je geeft dus nog steeds niet volledig je mening weer. Dat is helaas iets moeilijker te plaatsen dan wanneer je wel voluit je mening zou geven. Maargoed, we komen er wel.
 

latdekat

Harpij
@RabbidRobin Ik vraag me toch iets af. Je probeert overduidelijk activiteit te creëren. Ik wil hierbij best bijdragen, maar dan blijkt mijn antwoord telkens niet goed genoeg. Tja, dan kan je zeggen dat de "discussie" dan nog verder duurt. Echter moet ik zeggen dat je uit dit echt niets gaat halen. Uiteraard heb ik er niets tegen dat jij vragen stelt, want zonder gebeurt er niets. Maar stel dan niet telkens dezelfde vraag, waarvan ik niet eens weet wat je ermee wil bereiken. In mijn ogen is dit een beetje teveel van het goede. Alsof je koste wat het kost toch wil kunnen zeggen dat je iets hebt bijgedragen, terwijl het in mijn ogen bijzonder weinig uithaalt.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser21204

Gast
Wat wil jij dan? Stilzwijgen en wachten in je hol tot de volgende lynch om dan 5 minuten voor deadline maar iemand te roepen en te lynchen. Het kan zijn dat de WvW'ers van tegenwoordig zo'n spel prefereren, maar daarom moet ik er nog niet aan meedoen.

Ilja stemt graag met een random generator.
 

DeletedUser10470

Gast
Wow, nu weten we gelijk dat het verdacht is als ze niet random stemt. Goed om te weten :)
 

DeletedUser9104

Gast
Voor elke nuttige discussie die in een WvW-topic staan, zijn er 5 onnuttige. Inderdaad jammer dat het momenteel zo gesteld is in WvW. Maar dat houdt ook in dat vroeg of laat er wel iets nuttigers boven komt drijven. Je moet alleen niet stoppen met discussiëren en praten. Want dan kan een wolf zich niet verraden.

Wat wil jij dan? Stilzwijgen en wachten in je hol tot de volgende lynch om dan 5 minuten voor deadline maar iemand te roepen en te lynchen. Het kan zijn dat de WvW'ers van tegenwoordig zo'n spel prefereren, maar daarom moet ik er nog niet aan meedoen.

Langs de ene kant ben ik het wel met je eens, Ilja. Het is niet dat die discussie zoveel toevoegt. Ook gaan we er wss geen wolven uit vinden. Maar ik geloof niet dat er ooit iemand wolven gevonden heeft met één zin. Die discussie zorgt voor activiteit en dus ook voor reacties. Die reacties zorgen op hun beurt ook voor activiteit enz. Je kan op dag 0 geen zinnige discussie vinden. Beter iets dan niets dan, zou ik zeggen.

Ik zeg nergens dat we niet moeten discussiëren, ik geef alleen aan dat met Neus het weinig zin heeft. Gezien ik je van te voren zijn reacties ook wel had kunnen vertellen. De discussie tussen jullie twee daarentegen is een stuk interessanter.

En voor onderstaande: Flikker 'n eind op zeg.

Ilja stemt graag met een random generator.

Heeft ze ooit zonder generator gestemd?

Ja hoor, op de zevende persoon in de lijst.
En ik geloof dat ze zelfs een paar keer gewoon meegelopen is :eek:


@De Wolven. Lunch me maar. Met zulke achterlijke aanvallen hoef ik niet te spelen. Het is zonde voor de goedjes. #Muizenval
 

DeletedUser21575

Gast
Ilja, beetje overdreven reactie als je het mij vraagt.. De meerderheid geeft je niet voor niets BM status. Laat je niet trollen door die idioten en haal in godsnaam je rol weg uit het topic. Misschien hebben de verkeerde mensen dit nog niet gezien..

Nee dit is niet prachtig, dit schaad ons. Als jij dit prachtig vind dan is er toch heel wat meer met jou aan de hand Griekje.
 

DeletedUser26399

Gast
Ze kan evengoed liegen, ik wil ook gerust claimen en zeggen lunch me maar

@De Wolven. Lunch me maar. Met zulke achterlijke aanvallen hoef ik niet te spelen. Het is zonde voor de goedjes. #Burger
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik zeg nergens dat we niet moeten discussiëren, ik geef alleen aan dat met Neus het weinig zin heeft. Gezien ik je van te voren zijn reacties ook wel had kunnen vertellen. De discussie tussen jullie twee daarentegen is een stuk interessanter.

Haal je daar dan meer uit dan bij neusje? Wat haal je er juist uit? Want door enkel te roepen dat je er iets uithaalt, schiet je ook nergens mee op.


@De Wolven. Lunch me maar. Met zulke achterlijke aanvallen hoef ik niet te spelen. Het is zonde voor de goedjes. #Burger

Waar zie jij achterlijke aanvallen?
 

DeletedUser

Gast
nbytev.jpg


Mededeling*


Beste inwoners van de Efteling, dit is de aandeelhoudersmededeling, live vanuit het Eftelingtheater.

De letter A kan in vele gevallen zorgen voor een goedaardig karakter, echter in sommige gevallen is dat niet zo en kun je de A niet vertrouwen.
 

DeletedUser21204

Gast
Oh wauw, dit is ook gwn niet eens een verstopte hint ofzo x)

Nouja, als 2 van Latdekat/Nissassa/Jaspenia dood zijn gegaan als goedje, hebben we daar iig wss wel een wolf uit x) Tenminste, denk dat dat t is :p

Dit voelt zo ongelooflijk lame tho x)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Nouja, als 2 van Latdekat/Nissassa/Jaspenia dood zijn gegaan als goedje, hebben we daar iig wss wel een wolf uit x) Tenminste, denk dat dat t is :p

Hoezo kom je bij deze namen? Het zijn de namen met 2 A's, maar ik zie niet hoe je dat uit die hint afleidt.
En dit is idd heel lame en gewoon kak, vandaar dat ik het niet zo op hints heb.
 
Bovenaan