• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Kaatsheuvel #217 - De Efteling deel 3

DeletedUser28458

Gast
Dasios is meestal wolf als hij heel vaak zijn keuzes onderbouwt met veel te correct geformuleerde antwoorden x)

Dat is nu dan niet echt het geval. Jou al iets opgevallen verder?

E: hoe kan ik trouwens uitzetten dat ik steeds automatisch een topic waarop ik reageer volg? Word helemaal lijp van die mailtjes.
 

DeletedUser27427

Gast
Om dan toch nog maar wat argumenten tegen Dasios te geven, zodat hij zich tenminste nog ergens tegen kan verdedigen:



Ik vind deze post zeer twijfelachtig overkomen. Let bijvoorbeeld op het woordgebruik: "Ik geloof" komt over als iemand die twijfelt bij zijn stem, maar toch geforceerd een reden zoekt om op Genade te stemmen. Daarbij geeft hij aan wat extra aandacht te bieden aan de nieuwere spelers, wat in mijn ogen vrij overbodige inhoud is en dus vooral is om af te leiden van de verdere inhoud van de post of om de post wat meer 'body' te geven.

Vervolgens spreekt ik hem hierop aan:


Hij zegt hier voldoende redenen te hebben om in Genade te vertrouwen. Waarom dan eerst zo twijfelachtig posten en nu ineens zo zeker zijn van je zaak, nadat je erop aangesproken wordt? Ari wilde best graag BM worden, waarom geef je haar dan niet je stem? Ik denk dat dit komt doordat Dasios dus geforceerd op Genade wilde stemmen en zo een wit voetje wilde halen bij iemand die hier bekend staat als een sterke speler.



Vervolgens geeft hij in onderstaande post al aan vandaag niet actief te zijn en misschien zelfs niet te stemmen. Waarom zou je niet op z'n minst gewoon een stem plaatsen, angst om er een goedje uit te stemmen?



Dit zijn dus een aantal dingen die mij zo snel opvielen en welke leiden tot een slecht gevoel bij Dasios. Verder heb ik helaas weinig interessante dingen gezien en ik lynch niet graag op basis van (in)activiteit.

Ik gebruik wel vaker voorzichtig geformuleerde redenaties. Ik wilde met mijn tweede reactie vooral voorkomen dat ik commentaar kreeg omdat ik stemde op iemand over wie ik twijfelde. De twijfel viel namelijk nog wel mee.
Tot slot stemde ik niet alvast omdat ik er gewoon geen fan van ben om zonder informatie een stem uit te brengen zonder dat iemand zich later kan verdedigen. Dan heb ik liever een inactiviteitspuntje, want morgen heb ik toch wel tijd.
 

DeletedUser28458

Gast
Nog geen gehoor gekregen van @TangoWhisky, @Hertog Takkie, @wouterjs en @LittleTiger in dit topic sinds "vandaag", hoewel dat weinig zegt in een netwerkpotje.

Zelf heb ik ook nog met niemand echt over WvW gepraat omdat ik bezig was overdag, dus veel meer heb ik ook niet te zeggen.

Maar je hebt toch met Genade gesproken?
Ik gebruik wel vaker voorzichtig geformuleerde redenaties. Ik wilde met mijn tweede reactie vooral voorkomen dat ik commentaar kreeg omdat ik stemde op iemand over wie ik twijfelde. De twijfel viel namelijk nog wel mee.
Tot slot stemde ik niet alvast omdat ik er gewoon geen fan van ben om zonder informatie een stem uit te brengen zonder dat iemand zich later kan verdedigen. Dan heb ik liever een inactiviteitspuntje, want morgen heb ik toch wel tijd.

Dus je bevestigd wat Ari over je zegt?
 

DeletedUser28458

Gast
Dat zeg ik toch:

Daar doelde ik niet op. Ik bedoelde dat je argument om niet te claimen niet klopt, want hij vraagt enkel om de naam die bij je rol kreeg. Daar kun je nooit iemand op welpen en hooguit raden of je een speciaaltje of dus een wolf bent. Dan ben je dus hooguit de lunch.
 

DeletedUser21356

Gast
Voor nu Weedish
Eerst is het alleen een gevoel, dan komt hij aanzetten met 'argumenten waarin vooral dit mij opvalt:
Vervolgens geeft hij in onderstaande post al aan vandaag niet actief te zijn en misschien zelfs niet te stemmen. Waarom zou je niet op z'n minst gewoon een stem plaatsen, angst om er een goedje uit te stemmen
Het lijkt me logisch dat een Goedje schrik heeft om op een ander Goedje te stemmen? Een Slechtje daarentegen zou daar juist geen probleem mee hebben. Dus waar dit argument vandaan komt, snap ik niet helemaal.
 

DeletedUser21204

Gast
Daar doelde ik niet op. Ik bedoelde dat je argument om niet te claimen niet klopt, want hij vraagt enkel om de naam die bij je rol kreeg. Daar kun je nooit iemand op welpen en hooguit raden of je een speciaaltje of dus een wolf bent. Dan ben je dus hooguit de lunch.

En hoe weet jij dat? Ik geloof dat er echt wel saracenen en welpen zijn geweest die de rolnaam nodig hadden. Ik snap Ari's voorzichtigheid dus volledig, en zie niet in waarom je dit zo loopt aan te vallen.

Momenteel is dit het enige wat ik heb, gezien er niet heel veel gebeurd is, en ik eigenlijk enkel nog mensen heb die wél goed op me overkomen. Ik vrees dus dat dit genoeg is voor een lynchstem.
Weedish
 

DeletedUser28458

Gast
Voor nu Weedish
Eerst is het alleen een gevoel, dan komt hij aanzetten met 'argumenten waarin vooral dit mij opvalt:

Het lijkt me logisch dat een Goedje schrik heeft om op een ander Goedje te stemmen? Een Slechtje daarentegen zou daar juist geen probleem mee hebben. Dus waar dit argument vandaan komt, snap ik niet helemaal.

Dus jij stemt alleen als er een ziener in het spel zit die alles voor je voorkauwt? Je hebt altijd risico om op een goedje te stemmen, dus ik zou niet weten waarom je geen risico zou durven nemen. Dat is mijn ogen toch wel een belangrijke kwaliteit van een sterke WvW'er.
 

AriChibi

Hydra
Daar doelde ik niet op. Ik bedoelde dat je argument om niet te claimen niet klopt, want hij vraagt enkel om de naam die bij je rol kreeg. Daar kun je nooit iemand op welpen en hooguit raden of je een speciaaltje of dus een wolf bent. Dan ben je dus hooguit de lunch.
Dat ligt echt aan de WvW, aangezien iedereen in deze WvW een rol met een naam heeft, kan er makkelijk een exclusief neutraaltje zijn die de namen moet raden.
 
Bovenaan