• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakerdam 215 - Chaos

AriChibi

Hydra
Wellicht is er geen BM omdat het teveel invloed op de balans zou hebben met de hoeveelheid spelers oid.
 

DeletedUser21575

Gast
Er wordt een BM aangehaald. En groene stemmen. Aangezien het niet duidelijk is ga ik liever een groene stem te veel zetten dan te weinig.
 

DeletedUser21356

Gast
Bij manier van stemmen staan rood en groen wel in de omgekeerde volgorde. Ik hoop dat een groene stem niet opeens een lynchstem impliceert?
 

DeletedUser21204

Gast
Gezien ik geen idee heb of lynchstemmen ook moeten, voor de zekerheid: Aeneas.
100% random, maar denk toch dat ik m de komende 3 deadlines ofzo wel zo laat staan.
 

DeletedUser

Gast
Het zekere voor het onzekere: DutchGirl
En leuk dat je me probeert te bm'en Kyra maar helaas stond mijn stem vorig potje niet 100% random, wel drie dagen tho.

Het zekere voor het onzekere deel 2: Kyraco, counterstem
 
Laatst bewerkt door een moderator:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Deadline 0

Ydeger: Kyraco, Gekko (2)

Kyraco: Nissassa (1)
Dutchgirl: Aeneas (1)
Aeneas: Dutchgirl(1)

Ydeger heeft de meeste groene stemmen.

Morgen inderdaad lynch.

Gekko lunch.
 

DeletedUser21575

Gast
Had yde niet 2 stemmen? (ook die van Gekko) Of telt zijn stem niet meer mee?
 

DeletedUser

Gast
Gekko lunch, onbekende rol. Verhullende wolf wellicht?

Daarnaast heb ik mijn stem tegen Kyra meteen ongedaan gemaakt, aangezien het alleen voor de zekerheid was deze DL. We willen natuurlijk niet hebben dat er iemand op de teentjes getrapt is.
Gefeliciteerd @ydeger met het soort van BM schap, niet in de klassieke zin. Heeft Rabbid je wellicht een PM gestuurd met wat het precies inhoudt?
 
Bovenaan