• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakerdam 215 - Chaos

DeletedUser18003

Gast
Nissassa. Ik vertrouw je niet x) Je draait er te veel omheen.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Deadline 1

Nissassa: Dutchgirl, AriChibi, Kyraco

Kyraco: Aeneas (1)
Ydeger: Nissassa (1)

Nissassa, Chaos is lynch.

Goed wint het spel.

Gekko: Eros - Verbinder
Alliantie: Orde (goed)

Jij kan elke deadline 2 spelers opsturen. Deze spelers zijn tijdens deze deadline innig met elkaar verbonden. Alle acties die op de ene persoon worden opgestuurd, worden ook geactiveerd op de andere persoon.

Zolang jij leeft zal elke actie bij de juiste persoon aankomen. Vanaf dat jij sterft kunnen hier storingen op zitten.

Ydeger: Gaia - Doorduwer
Alliantie: Orde (goed)

Jij bent eigenlijk stiekem machtiger dan de BM. Bij een gelijkspel zal jouw stem eerder dubbel tellen, pas daarna die van de BM. Staat jouw stem niet op 1 van de mogelijkheden, zal het echter wel de BM zijn naar wie er gekeken wordt.

Zolang jij leeft zal de lynch op een normale manier verlopen. Als jij sterft kan dit wel eens vreemd lopen.

Aeneas: Chronos - Tijdbewaker
Alliantie: Orde (goed)

Alles loopt volledig chronologisch. Elke deadline krijg jij een overzicht met alle acties die sinds de vorige deadline/start spel zijn gebeurd.

Zolang jij leeft blijft de deadline staan op 22.00 uur. Vanaf dat jij sterft kan die gaan schommelen.

AriChibi: Erebus - Vrouw met de Sluier
Alliantie: Orde (goed)

Zolang jij leeft zal de lunch verhuld blijven. Jij zal elke lunchdeadline 2 spelers moeten opsturen. Jij en die 2 spelers zijn de enige mensen die de rol van de lunch te horen krijgen. Vanaf dat jij sterft is de lunchuitslag terug openbaar zichtbaar. Als je niemand instuurt, kies ik.

Dutchgirl: Nyx - Ooggetuige
Alliantie: Orde (goed)

Elke nacht, elke lunchdeadline kan jij een speler opsturen. Jij zal een overzicht krijgen van wie een actie uitvoerde op deze speler en ook een vage omschrijving van de actie.

Zolang jij leeft verloopt het spel volledig normaal (dag/nacht) en worden acties enkel tijdens de lunchdeadline voltrokken. Van zodra jij sterft, kan dit vager worden.

Kyraco: Tartarus - Dodentolk
Alliantie: Orde (goed)

Elke deadline mag jij een speler opsturen. Als deze speler op dat moment sterft, krijgt hij een laatste pb, namelijk of hij naar het dodenrijk wil of niet. Als hij daarop positief antwoordt, zal jij zijn krachten erven.

Zolang jij leeft is het duidelijk wie er sterft. Van zodra jij sterft, kan dit onduidelijk worden.

Nissassa: Chaos - Chaos
Alliantie: Chaos (slecht)
Je mag allereerst lunchen elke nacht uiteraard, daarbij:

Jij hebt een overzicht over de Goddelijke Aura's. Alles is uit jouw voortbestaan dus jij kunt er nog een invloed op uitoefenen. Stuur voor de eerste deadline wie welke nummers (dus 3 nummers per medespeler).
Die spelers krijgen die 3 aura's toegestuurd, ze kiezen er voor deadline 1 eentje uit, deze krijgen ze ook.
(Je hebt 15 aura's, je mag dus 3 aura's dubbel gebruiken)

Als er meer dan 2 spelers voor een Chaos-aura kiezen, zal één van hen geïnfecteerd worden.
Als alle 5 de Chaos-aura's gekozen worden, win jij het spel.


1. BM-waardig (Veroorzaakt meer Orde)
Alle personen die op jou stemden voor BM zullen niet meer op jou voor de lynch kunnen stemmen. Hun stem zal nog op jou kunnen staan, maar bij de telling wordt deze geweigerd/ongeldig verklaard.

2. Positiviteit (Veroorzaakt meer Orde)
Elke deadline kan jij een persoon doorsturen. Bij deze deadline wordt deze persoon bekend gemaakt als de positivist. Hij zal geen lynchstem kunnen zetten, maar een blauwe stem. Deze stem telt als -1 tijdens de lynchuitslag.

3. Avontuurlijk (Veroorzaakt meer Orde)
Jij kan eenmalig in het spel op reis gaan, die nacht zal je veilig zijn voor alle acties. Al die acties mislukken.

4. Rechtvaardigheid (Veroorzaakt meer Orde)
Wanneer jij gelyncht wordt na een gelijkstand met iemand anders of met maar 1 stem meer dan iemand anders, zal jij ophef maken. Jij vindt dat niet kunnen. De anderen zijn zo druk bezig dat die lunchdeadline er geen enkele actie doorgaat.

5. Beschermend (Veroorzaakt meer Orde)
Jij kan elke lunchdeadline een speler opsturen. Deze speler zal die nacht niet door de slechtjes kunnen worden gedood. Iedere goede actie op die persoon heeft wel een dodelijke bijwerking.

6. Bezorgd (Veroorzaakt meer Orde)
Jij kan elke lunchdeadline een speler opsturen, als deze speler die nacht lunch is zal jij hem kunnen wreken. De volgende lynchdeadline loopt namelijk per pm, de stemmen van de goedjes tellen dan voor 2.

7. Stiptheid (Veroorzaakt meer Orde)
De speler die als eerste na jou stemt, zal tijdens die lunchdeadline geen acties kunnen uitvoeren. Hij/zij is niet op de hoogte.

8. Nederig (Veroorzaakt meer Orde)
Jij stuurt elke lunchdeadline een speler op. Als deze dan komt te overlijden zal jij zijn bezigheden voortzetten. Jij erft zijn rol over, naast jouw bestaande rol. Je kan elke lunchdeadine een speler blijven opsturen.

9. Volgend (Veroorzaakt meer Orde)
Jij stuurt een andere speler op. Je krijgt het goddelijk aura dat hij/zij kiest. Als hij/zij er geen kiest of geen kon kiezen, krijg je geen aura.

10. Machtig (Veroorzaakt meer Orde)
Jij wordt bekend gemaakt als bewezen goedje. Iedere lynchstem op jou verdubbelt.

11. Onweerstaanbaar (Veroorzaakt meer Chaos)
Elke actie die op jou uitgevoerd wordt, heeft vanaf nu een kans van 50% om te mislukken.

12. Schattigheid (Veroorzaakt meer Chaos)
De eerste actie die op jou wordt uitgevoerd, zal mislukken. Die persoon wordt daarnaast gekoppeld aan jou. Verdere acties op jou verlopen normaal.

13. Arrogant (Veroorzaakt meer Chaos)
Iedere speler die op jou stemt, zal het merken. De volgende lynchdeadline krijgt die persoon automatisch een stem tegen. Deze stem blijft 'geheim' en wordt enkel bekend gemaakt indien het een verschil zou maken in uitslag.

14. Dodelijk (Veroorzaakt meer Chaos)
Elke derde persoon die een actie op jou uitvoert, sterft (Je kan jezelf ook op deze manier killen).

15. Jaloers (Veroorzaakt meer Chaos)
Jij stuurt elke deadline een speler op. Als deze een Goddelijk Aura bezit, verliest hij/zij dit Aura.
 

DeletedUser

Gast
Kyraco, ooit ben je wolf. I believe

Ooit ben je wolf. I still believe.

Wauw. Deze meeloop.

Thanks voor de onderbouwde stemmen hè x)

Netwerken ftw. Je gedrag op het forum tegenover mij vind ik nog altijd vreemd, te verdacht. Geen idee waarom je dat deed.

Netwerken heeft het balans wellicht net wat verschoven, denk ik. Het maakte het vrij makkelijk door even kort te netwerken.
Verder wel zeer leuke rollen en jammer dat Ydeger inactief was.

Wellicht had je het infectie gedeelte moeten vervangen door iets anders en er 2 slechtjes ingedaan hebben? Wel een leuke insteek, maar moeilijk te balanceren zo. Wat zeer begrijpelijk is.
Zelfs met een lucky lynch hadden we kunnen winnen namelijk.
 

DeletedUser21575

Gast
Ooit ben je wolf. I still believe.





Netwerken ftw. Je gedrag op het forum tegenover mij vind ik nog altijd vreemd, te verdacht. Geen idee waarom je dat deed.

Netwerken heeft het balans wellicht net wat verschoven, denk ik. Het maakte het vrij makkelijk door even kort te netwerken.
Verder wel zeer leuke rollen en jammer dat Ydeger inactief was.

Wellicht had je het infectie gedeelte moeten vervangen door iets anders en er 2 slechtjes ingedaan hebben? Wel een leuke insteek, maar moeilijk te balanceren zo. Wat zeer begrijpelijk is.
Zelfs met een lucky lynch hadden we kunnen winnen namelijk.
Ik discussierde met jou omdat ik al van Arichibi had gehoord dat zij verantwoordelijk was voor de rol PM's. Dus ik vroeg me oprecht af waar jij alles opeens vandaan haalde terwijl dat niet zo was zegmaar. Ik zag het als een prima aangelegenheid om wat discussie in de pot te brengen. (Iets wat ik ook gedaan zou hebben als ik zelf goed was, maar me eigenlijk wel vaker een lynch oplevert. Goed of slecht, ik ga niet mijn speelstijl veranderen. )

Blijkbaar had ik gewoon 2x per dag een onzinpost moeten plaatsen en verder niet reageren. Had ik meer succes gehad. Jammer.
Gekko en Ydeger waren btw de ingestuurde lunches omdat zij de minste posts hadden. Ik dacht beloon activiteit een keer, misschien te veel als er maar één slechtje is.
 

DeletedUser21356

Gast
Want Ydeger had echt wel meer posts dan ik gisteren?
 

DeletedUser

Gast
Dus ik vroeg me oprecht af waar jij alles opeens vandaan haalde terwijl dat niet zo was zegmaar.

Dat gedeelte is alles wat ik niet snap. Ik haalde nergens informatie vandaan o.i.d. in mijn discussie. Letterlijk het enige wat ik constant probeerde duidelijk te maken is hoe de rol van Gekko werkt en daar bleef jij omheen draaien op elke mogelijk manier.
De gehele discussie was het probleem voor mij niet, wel hoe je deze voerde.

Daarnaast, snap ik dat je activiteit wilt belonen, maar zo sportief lunchen als enige wolf in een potje met theoretisch gezien alleen maar actieve spelers is wellicht iets teveel van het goede inderdaad.

Ik dacht dat het verhullen van de lunch een wolf was, wat het voor mij duidelijk maakte dat DutchGirl geen wolf was -> anders zou ze nooit alsnog de rol laten zien = netwerkpartner die 99% te vertrouwen is. Daarna is het vrij makkelijk als Ari, DutchGirl hetzelfde liet weten als jou en Kyra liep mee, logisch, want ze was goed.

Potjes met 7 spelers en verzonnen rollen zijn gewoon moeilijk te balanceren.
 

DeletedUser21356

Gast
Op het moment van insturen wel ja. Dat jij 5 min voor de DL nog even het topic snipete kon ik van te voren niet weten x)
True. x)
En btw, niet posten wanneer er niks zinvol is te zeggen =/= niet actief.
 

DeletedUser21204

Gast
Ik heb niet genetwerkt :p Niemand wil met mij praten :(
Oh, en ik was aan t leren, examens enzo.

Ik stemde op je eigenlijk vooral vanwege de lunch. Als er iemand na vorig potje sportief zou lunchen, was jij het wel. Dat + die discussie + stonden al meer stemmen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan