• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #106 - De eindexamenboefjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser21204

Gast
Omdat ik vorige potje heb gewonnen, stel ik mijzelf verkiesbaar als BM. Gewoon omdat het kan en ik in een feestelijke bui ben.

Succes (goedjes)!

Het vorige potje heb ik alles gedaan, en jij kon niet eens van die lijst van "te vervangen personen" afblijven.
Geen goed voorbeeld dus, naar mijn mening.
 

DeletedUser

Gast
Het vorige potje heb ik alles gedaan, en jij kon niet eens van die lijst van "te vervangen personen" afblijven.
Geen goed voorbeeld dus, naar mijn mening.

Natuurlijk Kyra, jij bent geweldig, jij bent de beste, uhu. Volgens mij heb jij iets wolfisch in je posten, als ik je letters door elkaar hussel staat er toch echt Ik ben wolf.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Dit doet me denken aan een paar potjes terug. Toen ik jou ook wou lynchen, gewoon omdat je niets nuttigs toevoegde en spamde als de pest. Zou je alsjeblieft deze keer iets deftiger willen spelen, ik heb nogal de neiging om oude gewoontes terug op te pikken, en dan boeit het me geen bal dat ik daardoor verdacht wordt, maar speel ik er met plezier jou en je gespam eruit. Dus alsjeblieft, Adi, speel wat normaal.
 

DeletedUser

Gast
Dit doet me denken aan een paar potjes terug. Toen ik jou ook wou lynchen, gewoon omdat je niets nuttigs toevoegde en spamde als de pest. Zou je alsjeblieft deze keer iets deftiger willen spelen, ik heb nogal de neiging om oude gewoontes terug op te pikken, en dan boeit het me geen bal dat ik daardoor verdacht wordt, maar speel ik er met plezier jou en je gespam eruit. Dus alsjeblieft, Adi, speel wat normaal.

Voor jou? Altijd <3
 

DeletedUser21204

Gast
Ik stel mij bij deze beschikbaar voor BM.

Natuurlijk Kyra, jij bent geweldig, jij bent de beste, uhu. Volgens mij heb jij iets wolfisch in je posten, als ik je letters door elkaar hussel staat er toch echt Ik ben wolf.

Nope, er staat geen "w" in mijn post.
 

DeletedUser

Gast
Aha, gaat niet gebeuren lieverd <3

Imrahil

E: @Kyra
spongebob-imagination-jpg.26156
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Door vaderdag ben ik vandaag niet echt actief.
Ik zal dit morgen gaan inhalen maar hier is alvast een eerste indruk van mijn kant:


Iets met het vorige potje weerhoud mij van een stem op jou!

Omdat ik vorige potje heb gewonnen, stel ik mijzelf verkiesbaar als BM. Gewoon omdat het kan en ik in een feestelijke bui ben.

Succes (goedjes)!

En het risico lopen op een inactieve BM?

Ik stel mij bij deze beschikbaar voor BM.



Nope, er staat geen "w" in mijn post.

Verleidelijk om op jou te stemmen :O

Alleen jammer dat je in de verdediging schiet.
Dat roept dan weer vraagtekens bij mij op.


uiteraard stel ik mijzelf beschikbaar als BM deze ronde.
Aangezien jullie een ietwat volwassener leider nodig hebben denk ik dat ik daar de aangewezen persoon voor ben.
Uiteraard zal mijn "AB gevoel" ook zeker weer deze ronde van de partij zijn :p
 

DeletedUser21204

Gast
Door vaderdag ben ik vandaag niet echt actief.
Ik zal dit morgen gaan inhalen maar hier is alvast een eerste indruk van mijn kant:



Iets met het vorige potje weerhoud mij van een stem op jou!



En het risico lopen op een inactieve BM?



Verleidelijk om op jou te stemmen :O

Alleen jammer dat je in de verdediging schiet.
Dat roept dan weer vraagtekens bij mij op.


uiteraard stel ik mijzelf beschikbaar als BM deze ronde.
Aangezien jullie een ietwat volwassener leider nodig hebben denk ik dat ik daar de aangewezen persoon voor ben.
Uiteraard zal mijn "AB gevoel" ook zeker weer deze ronde van de partij zijn :p

Ik schiet in de verdediging?
Alsjeblieft zeg.
Hij doet niet serieus door zoiets te zeggen, en wat ik dan doe is hem erop wijzen dat zijn niet-serieuze opmerking niet klopt.
Dat is echt niet in de verdediging schieten, hij viel me niet eens echt aan.
Bovendien kan je bij het einde van het vorige potje wel lezen dat Adi en ik niet echt lekker met elkaar kunnen opschieten, en dat Adi zei alleen mee te doen om mijn spel te verpesten.
 

DeletedUser

Gast
Wees dan de verstandigste en negeer het ;)
Of laat je inderdaad je spel door een ander bederven?
 

DeletedUser21204

Gast
Wees dan de verstandigste en negeer het ;)
Of laat je inderdaad je spel door een ander bederven?

Negeren is zo lastig als iemand iets zegt wat niet klopt waar je dus prima iets tegenin kan brengen :x
En ik laat mijn spel niet bederven hoor :p Anders had ik me wel uitgeschreven ;)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Door vaderdag ben ik vandaag niet echt actief.
Ik zal dit morgen gaan inhalen maar hier is alvast een eerste indruk van mijn kant:

Waarom toch iets posten, als je toch niet zo heel veel te vertellen hebt, om actiever te lijken. Zoals ik het nu zie, zie ik je nu gewoon posten, zonder dat je effectief iets bijdraagt. Je voegt namelijk niet zo heel veel toe, een postje van Moon quoten, met een of ander vaag verwijt. Een slechte BM-campagne citeren en zeggen dat ie slecht was, alhoewel de meesten dat wel konden raden. En verder nog een opmerking dat je wel voor Kyra wilt stemmen, maar het toch niet doet omdat ze in de verdediging was geschoten. Op dat laatste na dus eigenlijk niet zo veel inhoud, maar toch een post en wel wat tekst, vrij onnuttig in mijn ogen. Het klopt dan wel weer dat dit een non-netwerk potje is en posten vrij belangrijk is, maar dan nog vind ik het vrij onzinnig om zo'n post te maken. Zeker als het dan op het eerste zicht nog eens lijkt alsof je wel wat inhoudelijks en wat tekst hebt. Verder is het potje nog maar een uur of 4 open en is er nog tijd tot morgenavond om degelijke discussies en verdenkingen te uiten, vanwaar de haast om toch al enkele dingen te zeggen die anderen zonder jouw hulp ook zouden kunnen vinden? Het enige nut dat ik zie is om actief te lijken. Dit is handig voor een wolf of voor iemand die graag BM wilt zijn. Geen idee welke van de 2 het is, maar je hebt jezelf voor mij in ieder geval verdacht gemaakt.
 

DeletedUser

Gast
En wat is het nut van een lange post maken waar je jezelf in blijft herhalen?
Is dat zodat de andere spelers denken:
"wou die Rabbid maakt een lange post, dan zal hij wel gelijk hebben"
Bij jou zijn jou eigen argumenten nu ook wel op hun plaats.
In eerste instantie lijkt het een goede post met inhoud, tot je verder gaat lezen en ziet dat het een herhaling is van de vorige zin/zinnen.

Ik heb tot nu toe nog geen enkele verdenking uitgesproken.
Ik probeer alleen reacties los te krijgen door het duidelijke aan te kaarten.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Nu ik mijn post zo teruglees, zie ik inderdaad dat ik voornamelijk in de eerste regels in herhaling valt, maar verder valt mijn post nog vrij goed mee wat herhalingen en hetzelfde zeggen, als ik het zelf zo bezie. Er staat ook wat inhoud in, van mijn kant gezien toch, en ik herhaal misschien wel de kerngedachte, maar het feit dat je heel de post als herhaling afschildert, doet mij dan weer denken dat je er vrij snel overheen hebt gelezen. Ik zie namelijk duidelijk voorbeelden bij mijn argument, mogelijke afzwakkingen en uiteindelijk een conclusie, en niet gewoon dezelfde zin keer op keer herkauwd, zoals jij meent te vinden? Of ligt dit echt aan mij :x
 

DeletedUser16774

Gast
Succes iedereen!
E: Animal. Waarom? Gaat je niets aan (maar niet omdat hij wolf is).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22793

Gast
Vaag, Initia, erg vaag.

Ik stem dit keer op Rabbid, ben er zeker van dat hij een uitstekende BM is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan