• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #106 - De eindexamenboefjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser21356

Gast
Veel succes iedereen, hopelijk winnen de Goedjes. :)

Fireas

En waarom, Initia? (Iemand moet het vragen, ook al wil je het niet)
 

DeletedUser16774

Gast
Omdat als ik wel een reden geef ik direct doodga :mad: Zie vorige potjes.
 

DeletedUser21204

Gast
Omdat als ik wel een reden geef ik direct doodga :mad: Zie vorige potjes.

Ik moet zeggen dat ik dit toch wel heel wolfish vind.
Het is dat ik zelfs jou niet dom genoeg acht om gewoon te posten dat jij en Adi wolf zijn, maar dat is dan ook het enige dat me tegenhoudt een lynchstem op jou te zetten.
Alsnog denk ik dat je eerder doodgaat als je geen reden geeft.
 

DeletedUser16774

Gast
Ik moet zeggen dat ik dit toch wel heel wolfish vind.
Het is dat ik zelfs jou niet dom genoeg acht om gewoon te posten dat jij en Adi wolf zijn, maar dat is dan ook het enige dat me tegenhoudt een lynchstem op jou te zetten.
Alsnog denk ik dat je eerder doodgaat als je geen reden geeft.
beledigend :( En dan vind je dat maar wolfachtig, ik ben toch goed. Maak me maar voor de zoveelste keer wegens zo'n reden dood.
 

DeletedUser

Gast
beledigend :( En dan vind je dat maar wolfachtig, ik ben toch goed. Maak me maar voor de zoveelste keer wegens zo'n reden dood.

Volgens mij is de reden dat je mij voor BM stemt omdat je me de vorige keer neerschoot omdat je me niet mocht?
 

DeletedUser

Gast
Nu ik mijn post zo teruglees, zie ik inderdaad dat ik voornamelijk in de eerste regels in herhaling valt, maar verder valt mijn post nog vrij goed mee wat herhalingen en hetzelfde zeggen, als ik het zelf zo bezie. Er staat ook wat inhoud in, van mijn kant gezien toch, en ik herhaal misschien wel de kerngedachte, maar het feit dat je heel de post als herhaling afschildert, doet mij dan weer denken dat je er vrij snel overheen hebt gelezen. Ik zie namelijk duidelijk voorbeelden bij mijn argument, mogelijke afzwakkingen en uiteindelijk een conclusie, en niet gewoon dezelfde zin keer op keer herkauwd, zoals jij meent te vinden? Of ligt dit echt aan mij :x
Ik heb voor het gemak jou herhalingen even dikgedrukt misschien dat het dan duidelijk is dat er redelijk veel herhalingen in voorkomen.
Vervolgens kom jij aanzetten met "er staat ook wat inhoud in" met andere woorden het was een heel verhaal waar weinig tot geen effectieve bijdrage inzit.
Komt het je al bekend voor?



Waarom toch iets posten, als je toch niet zo heel veel te vertellen hebt, om actiever te lijken. Zoals ik het nu zie, zie ik je nu gewoon posten, zonder dat je effectief iets bijdraagt. Je voegt namelijk niet zo heel veel toe, een postje van Moon quoten, met een of ander vaag verwijt. Een slechte BM-campagne citeren en zeggen dat ie slecht was, alhoewel de meesten dat wel konden raden. En verder nog een opmerking dat je wel voor Kyra wilt stemmen, maar het toch niet doet omdat ze in de verdediging was geschoten. Op dat laatste na dus eigenlijk niet zo veel inhoud, maar toch een post en wel wat tekst, vrij onnuttig in mijn ogen. Het klopt dan wel weer dat dit een non-netwerk potje is en posten vrij belangrijk is, maar dan nog vind ik het vrij onzinnig om zo'n post te maken. Zeker als het dan op het eerste zicht nog eens lijkt alsof je wel wat inhoudelijks en wat tekst hebt. Verder is het potje nog maar een uur of 4 open en is er nog tijd tot morgenavond om degelijke discussies en verdenkingen te uiten, vanwaar de haast om toch al enkele dingen te zeggen die anderen zonder jouw hulp ook zouden kunnen vinden? Het enige nut dat ik zie is om actief te lijken. Dit is handig voor een wolf of voor iemand die graag BM wilt zijn. Geen idee welke van de 2 het is, maar je hebt jezelf voor mij in ieder geval verdacht gemaakt.


Omdat als ik wel een reden geef ik direct doodga :mad: Zie vorige potjes.
Dus door niks te delen gaan we jou niet verdenken :confused:
 

DeletedUser21204

Gast
Initia, ik denk dat je er op het moment het verstandigst aan doet gewoon te zeggen waarom je voor BM op hem stemt.
 

DeletedUser21204

Gast
Ow, maar over de kale stem van Gekko op Fireas zeg je niks?

Dat doen er wel meer, bmstemmen op goede spelers zonder toelichting.
Ik vind iemand die zegt dat er wel een reden is, maar deze vervolgens niet wil zeggen verdachter.
 

DeletedUser19654

Gast
Wat Don zegt inderdaad. Moon begon het vorige potje ook met een BM-stem zonder argumentatie, maar dat was niet op zichzelf. Nu solliciteert hij gewoon voor lynch
Ik heb gewoon geen zin om alweer een bm stem uit te leggen. Daar heb ik gewoon mijn mening voor of je die nu leuk vind of niet... en waarom zou je normaal moeten spelen als niemand dat doet?

Daarnaast leuke uitspraak daar in vet. Leg hem eens voor me uit, aangezien ik toch wel benieuwd ben waarom ik dat als goedje zou doen. Zoals ik het nu zie... zie jij mij als een zwakke schakel gezien vorige potje en een simpele lynch mogelijkheid voor dag 1 om als wolf een goedje eruit te halen. Tenminste feit dat jij al begint met roepen dat ik niet normaal kan spelen zegt al genoeg dat jij je aan me ergert... en je bent waarschijnlijk ook echt niet de enige.
 

DeletedUser

Gast
Ik heb gewoon geen zin om alweer een bm stem uit te leggen. Daar heb ik gewoon mijn mening voor of je die nu leuk vind of niet... en waarom zou je normaal moeten spelen als niemand dat doet?

Daarnaast leuke uitspraak daar in vet. Leg hem eens voor me uit, aangezien ik toch wel benieuwd ben waarom ik dat als goedje zou doen. Zoals ik het nu zie... zie jij mij als een zwakke schakel gezien vorige potje en een simpele lynch mogelijkheid voor dag 1 om als wolf een goedje eruit te halen. Tenminste feit dat jij al begint met roepen dat ik niet normaal kan spelen zegt al genoeg dat jij je aan me ergert... en je bent waarschijnlijk ook echt niet de enige.

Dude, je lijkt wel een Animal + , wat ben jij vervelend. Die spelfouten, zelfs ik ben niet ZO erg
 

DeletedUser19654

Gast
Het is half 1 snachs... en ik typ nog voorzichtig op me mob kan erger hoor
 

DeletedUser

Gast
Initia, vertel toch maar waarom je op Animal stemt als bm, want wat je nu doet is nog dommer dan uitleggen denk ik.
Animal speelt namelijk niet echt heel goed atm.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan