• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #106 - De eindexamenboefjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Succes iedereen!
E: Animal. Waarom? Gaat je niets aan (maar niet omdat hij wolf is).

Waarom zeg je dit? Dit is toch wel vreemd om te gaan zeggen "waarom? Gaat je niks aan (maar niet omdat hij wolf is)"
Hoe kan jij nou weten dat hij wel of geen wolf is?
En als je geen reden hebt of wel maakt niet uit maar dan zet je er toch gewoon alleen een stem neer of omdat ik bla bla bla verhaal...
Maar jij kiest er juist voor om dit er neer te zetten.

Omdat als ik wel een reden geef ik direct doodga :mad: Zie vorige potjes.

En dan denk je dat je dood gaat omdat je wel een reden geeft?
Ik denk nu waarom doe je zo vreemd om een BM stem?
En maak je je juist verdacht door verder niks te willen zeggen waarom je dit gedaan hebt.

beledigend :( En dan vind je dat maar wolfachtig, ik ben toch goed. Maak me maar voor de zoveelste keer wegens zo'n reden dood.

En dan zeg je dit? Om je zelf te redden ik ben toch goed? En om zo'n reden dood?
Ik zie nog geen stem op je staan. Dus zo dood ben je niet.
Maar je geeft niet gewoon reden je blijft bij je verhaal gaat je niks aan?
Hier door ga ik je in de gaten houden.


Dude, je lijkt wel een Animal + , wat ben jij vervelend. Die spelfouten, zelfs ik ben niet ZO erg

Worden we beoordeeld op onze taal fouten?

Het is half 1 snachs... en ik typ nog voorzichtig op me mob kan erger hoor

En waarom verdedigen op een paar taal fouten?
Beter spammen jullie wat minder.

Vaag, Initia, erg vaag.

Ik stem dit keer op Rabbid, ben er zeker van dat hij een uitstekende BM is.

Omdat hij je medewolf is?

Archer leg uit waarom zeg je dit over de BM stem van Harry?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Waarom toch iets posten, als je toch niet zo heel veel te vertellen hebt, om actiever te lijken. Zoals ik het nu zie, zie ik je nu gewoon posten, zonder dat je effectief iets bijdraagt.
Zal ik je eens wat zeggen? Dat doet-ie altijd.
2gt9od2.gif
Ook Rabbid zou ik om deze post niet verdacht vinden @Altijd Bezig; het lijken me eerder twee goedjes die hier tegen elkaar gaan.

Succes iedereen!
E: Animal. Waarom? Gaat je niets aan (maar niet omdat hij wolf is).
Aan de hand van deze post is een discussie ontstaan. Ik kan zeggen dat ik de post niet verdacht vind. Initia lijkt hier bepaalde informatie gewoon niet te willen delen, maar er wél iets mee te willen doen, iets wat past bij het gedrag van een goedje. Vaak zijn spelers die vage dingen zeggen en niet alles willen uitleggen gewoon goedjes die actief op zoek gaan naar wolven. Wolven gedragen zich over het algemeen niet zo, omdat die gewoon een zo logisch mogelijk verhaal willen ophangen ipv op vage manieren de goedjes vooruit te helpen.
Neemt niet weg dat ik geen reden die voor Initia om zijn BM-stem niet uit te leggen.

Mij vallen wel enkele dingen op.

Omdat ik vorige potje heb gewonnen, stel ik mijzelf verkiesbaar als BM. Gewoon omdat het kan en ik in een feestelijke bui ben.

Succes (goedjes)!
Het woord 'goedjes' staat hier tussen haakjes. Dat geeft aan dat er over is nagedacht. Als ik als goedje een post zou maken waarin ik mijn team succes wenste, zou ik 'Succes' of 'Succes goedjes' schrijven. Als wolf zou ik er meer over nadenken. 'Succes' heeft als nadeel dat mensen op je post stom kunnen antwoorden: 'Hoezo geen 'goedjes' er achter, ben je dan geen goedje?' 'Succes goedjes' heeft als nadeel dat mensen kunnen zeggen: 'Je probeert jezelf nu wel heel overduidelijk als goedje te presenteren, dat is wolfisch.' The Holy Warrior lijkt te hebben nagedacht over het feit of hij het woord 'goedjes' nu wel of niet achter 'Succes' moest plaatsen om minder verdacht over te komen, en heeft het uiteindelijk maar tussen haakjes geplaatst.
Het kan zijn dat hij gewoon als goedje probeert om niet verdacht over te komen, maar verdacht maakt dit hem wel.

Ik stem dit keer op Rabbid, ben er zeker van dat hij een uitstekende BM is.
Hmm waarom denk jij, nee, ben jij er zeker van dat Rabbid een uitstekende BM is?

Omdat hij je medewolf is?
Ik ben het met elienolanaomi eens dat dit een vreemde post van Archer is. Jij bent niet zo dom als goedje om serieus te denken dat Harry Hipster op Rabbid als BM zou stemmen omdat hij zijn medewolf is. Dat je het dan toch post, doet mij denken dat je deze post niet maakt omdat je bezig bent met wolven vangen, maar omdat je bezig bent met actief te lijken, iets wat past bij het gedrag van een wolf.

Oh, en mijn eigen BM-stem:

Ik hoop dat alle dertien jarige jochies hun geslachtsdeel weer in hun broek terug kunnen stoppen en zichzelf de vraag stellen kunnen stellen; ben ik objectief bezig, of ben ik drukker bezig met een kansloze poging om Kyra kont te kussen?
Hihi nou ik ben dan wel geen 13 meer maar het lijkt me alsnog wel spannend :$ Kyraco

Overigens Animal ik schaar me achter Rabbid: Speel gewoon normaal of je wordt tot in de eeuwigheid vervloekt. Bedankt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21204

Gast
Het woord 'goedjes' staat hier tussen haakjes. Dat geeft aan dat er over is nagedacht. Als ik als goedje een post zou maken waarin ik mijn team succes wenste, zou ik 'Succes' of 'Succes goedjes' schrijven. Als wolf zou ik er meer over nadenken. 'Succes' heeft als nadeel dat mensen op je post stom kunnen antwoorden: 'Hoezo geen 'goedjes' er achter, ben je dan geen goedje?' 'Succes goedjes' heeft als nadeel dat mensen kunnen zeggen: 'Je probeert jezelf nu wel heel overduidelijk als goedje te presenteren, dat is wolfisch.' The Holy Warrior lijkt te hebben nagedacht over het feit of hij het woord 'goedjes' nu wel of niet achter 'Succes' moest plaatsen om minder verdacht over te komen, en heeft het uiteindelijk maar tussen haakjes geplaatst.
Het kan zijn dat hij gewoon als goedje probeert om niet verdacht over te komen, maar verdacht maakt dit hem wel.

Ik denk dat jij hier 10000x zo veel over twee woorden hebt nagedacht dan hijzelf.
Zie jij THW er nu echt voor aan om na te gaan zitten denken over het succeswensen?
Volgens mij wou hij gewoon iedereen succes wensen, maar bedacht hij zich toen dat hij de wolven helemaal geen succes wou wensen, en zette hij er ter verduidelijking de goedjes tussen haakjes bij.
Je gaat mij namelijk niet vertellen, Genade, dat jij als je wolf bent niet begint met je standaard iedereen succes wensen, exact zoals je dit elk potje, en dus ook als goedje doet. Anders is het gewoon onnodig jezelf verdacht maken, en wel heel dom om te doen.
Ik denk dus dat je er te veel achter zoekt.


En jij mag altijd mijn kont kussen hoor Genade <3
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16774

Gast
Initia, ik denk dat je er op het moment het verstandigst aan doet gewoon te zeggen waarom je voor BM op hem stemt.

Initia, vertel toch maar waarom je op Animal stemt als bm, want wat je nu doet is nog dommer dan uitleggen denk ik.
Animal speelt namelijk niet echt heel goed atm.

Best, ik denk dat Adi goed kan nadenken over een lynch.
 

DeletedUser16774

Gast
Omdat om één of andere reden iedereen me dood wil als ik stem. Geen idee waarom.

Archer maakt constant domme opmerkingen en stelt vragen die niemand verdacht maken. Zo proberen wolven niet-wolvisch over te komen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20542

Gast
Ik heb gewoon geen zin om alweer een bm stem uit te leggen. Daar heb ik gewoon mijn mening voor of je die nu leuk vind of niet... en waarom zou je normaal moeten spelen als niemand dat doet?

Daarnaast leuke uitspraak daar in vet. Leg hem eens voor me uit, aangezien ik toch wel benieuwd ben waarom ik dat als goedje zou doen. Zoals ik het nu zie... zie jij mij als een zwakke schakel gezien vorige potje en een simpele lynch mogelijkheid voor dag 1 om als wolf een goedje eruit te halen. Tenminste feit dat jij al begint met roepen dat ik niet normaal kan spelen zegt al genoeg dat jij je aan me ergert... en je bent waarschijnlijk ook echt niet de enige.
Je hebt dus een fijne mening, lees ik. Niets mis mee. Maar je weet dat je jezelf verdacht maakt door zo'n stem. Want dat doe je nooit. Dus het is alleen maar normaal dat ik hier op inga. En ook daarom, je weet dat je jezelf verdacht maakt. Maar toch ga je heel overdreven reageren als ik vertel dat je solliciteert voor lynch.

Je vertelt dat niemand normaal speelt. In mijn ogen weer pure onzin. Of heb je concrete voorbeelden? En nee, ik bedoel niet dag 1-spam. Echte voorbeelden, van verderop.

Je geeft mij ook nog de schuld voor jouw vreemde gedrag. Dat ik zoals gezegd op jou inga en daarmee iedereen mee zou nemen. Slechts omdat ik me aan je erger, en niet de enige ben. Wel, daar hebben we, los van alles, inderdaad genoeg redenen toe. Maar dit spel is niet lynchen wie je niet aardig vindt. Dit spel is lynchen wie wolf is. En als jij wolf bent, of mensen hebben er reden toe om dat te denken, dan is het niets dan normaal dat ze even een postje voor je inrichten.

Ik vind persoonlijk dat je hier ook weer direct vreselijk aangetikt moet reageren, of elke letter van mijn post een persoonlijke belediging is. Maar daar val je niet om te verdenken. Desondanks vroeg ik je iets, de enige zin in deze post met een vraagteken erachter, en daar wil ik wel antwoord op. Bij voorbaat dank.
 

DeletedUser

Gast
Ik denk dat jij hier 10000x zo veel over twee woorden hebt nagedacht dan hijzelf.
Zie jij THW er nu echt voor aan om na te gaan zitten denken over het succeswensen?
Volgens mij wou hij gewoon iedereen succes wensen, maar bedacht hij zich toen dat hij de wolven helemaal geen succes wou wensen, en zette hij er ter verduidelijking de goedjes tussen haakjes bij.
Je gaat mij namelijk niet vertellen, Genade, dat jij als je wolf bent niet begint met je standaard iedereen succes wensen, exact zoals je dit elk potje, en dus ook als goedje doet. Dat is gewoon onnodig jezelf verdacht maken, en wel heel dom om te doen.
Ik denk dus dat je er te veel achter zoekt.
Mee eens, THW is niet de persoon die zo erg over dingen als een succeswensen zou nadenken.

Omdat om één of andere reden iedereen me dood wil als ik stem. Geen idee waarom.
We willen je niet dood omdat je stemt hoor, we willen je dood omdat een stem uit de lucht gegrepen is of een vreemde argumentatie bevat. Dan is het nog normaler om gewoon niks bij je stem te zetten dan er bij te zetten "ik heb wel een reden voor mijn stem maar die wil ik niet zeggen." Dat is gewoon ontzettend vaag.

Had trouwens nog niet gezien dat Genade meedeed :O

Owja, en aangezien dit mijn eerste post is: Succes slechtjes, jullie zullen het nodig hebben :)
 

DeletedUser

Gast
Omdat om één of andere reden iedereen me dood wil als ik stem. Geen idee waarom.
Als je de reden er in eerste instantie bij had gezet had ik ook geen idee gehad waarom mensen op je zouden willen stemmen. Maar met dat vage gedoe moet je niet raar opkijken als men je verdacht gaat vinden :p
 

DeletedUser21911

Gast
Ik denk dat jij hier 10000x zo veel over twee woorden hebt nagedacht dan hijzelf.
Zie jij THW er nu echt voor aan om na te gaan zitten denken over het succeswensen?
Volgens mij wou hij gewoon iedereen succes wensen, maar bedacht hij zich toen dat hij de wolven helemaal geen succes wou wensen, en zette hij er ter verduidelijking de goedjes tussen haakjes bij.
Je gaat mij namelijk niet vertellen, Genade, dat jij als je wolf bent niet begint met je standaard iedereen succes wensen, exact zoals je dit elk potje, en dus ook als goedje doet. Dat is gewoon onnodig jezelf verdacht maken, en wel heel dom om te doen.
Ik denk dus dat je er te veel achter zoekt.

Kyra heeft gelijk :)
 

DeletedUser

Gast
Ik ga voor Ydeger
Hij is een ervaren speler en weet wat hij doet dus hij krijgt mijn vertrouwen.
 

DeletedUser21356

Gast
Ik ben het met elienolanaomi eens dat dit een vreemde post van Archer is. Jij bent niet zo dom als goedje om serieus te denken dat Harry Hipster op Rabbid als BM zou stemmen omdat hij zijn medewolf is. Dat je het dan toch post, doet mij denken dat je deze post niet maakt omdat je bezig bent met wolven vangen, maar omdat je bezig bent met actief te lijken, iets wat past bij het gedrag van een wolf.
Aangezien ik me hier in kan vinden, ik nu ga studeren voor de examens en wss niet terug ben voor de deadline, ga ik op Archer.
 

DeletedUser21204

Gast
Mee eens, THW is niet de persoon die zo erg over dingen als een succeswensen zou nadenken.

Had trouwens nog niet gezien dat Genade meedeed :O

Je zegt dat hij inderdaad achter dingen te veel zoekt, en dus eigenlijk onnodig mensen verdacht zit te maken, en stemt vervolgens voor BM op hem? Het zal vast een standaard stem zijn als hij meedoet, maar misschien dat je dingen als die 1e quote toch even bij je bm-stem zult moeten betrekken.
En nu zeg ik niet dat ik Genade verdacht vind ofzo, ik zeg enkel dat ik het vreemd vind dat je uit al die spelers precies je bm-stem zet op degene waarvan jij ook al vond dat hij te veel achter dingen zat te zoeken.
 

DeletedUser

Gast
Kyra en Alice, ik denk juist niet dat THW lang heeft nagedacht over zijn post, anders had hij wel ingezien dat het verdacht was om het woord 'goedjes' tussen haakjes te zetten. Mijn punt is dat ik denk dát hij er over heeft nagedacht. De door mij geschetste gedachtegang nam wel wat regels in beslag, maar het is er eentje die zo door iemands hoofd zou kunnen flitsen (in elk geval het mijne dan) en waar dus niet veel en lang denkwerk achter zit.

Kyra heeft gelijk :)
En deze post vind ik er irritant verdacht uitzien, vooral met die smily en de ontbrekende punt op het einde.

Maar uit het vorige potje weet ik dat mijn indrukken op dag 1 niet meer zijn wat ze geweest zijn, dus ik zal me nergens blind op staren.

Aangezien ik me hier in kan vinden, ik nu ga studeren voor de examens en wss niet terug ben voor de deadline, ga ik op Archer.
Hmm Gekko loopt met mij/elienolanaomi mee dat is interessant.

En Alice, wat Kyraco zegt.

Imrahil:
Als je de reden er in eerste instantie bij had gezet had ik ook geen idee gehad waarom mensen op je zouden willen stemmen. Maar met dat vage gedoe moet je niet raar opkijken als men je verdacht gaat vinden :p
Dit is na je succeswens je eerste post. Er zijn een aantal dingen gebeurd en beschuldigingen gevallen; waarom pak je dan precies het gedoe omtrent Initia er uit om op te reageren, en herhaal je daarin bovendien ook iets wat al eerder gezegd is?
 

DeletedUser

Gast
Best, ik denk dat Adi goed kan nadenken over een lynch.

Dat had je er toch ook gewoon gelijk bij kunnen zetten?
Maar je kiest er bewust voor om iets er bij te zetten wat de aandacht van anderen trekt.
Dat vind ik gewoon een beetje vreemd maar niet om je gelijk een stem te geven.

Omdat om één of andere reden iedereen me dood wil als ik stem. Geen idee waarom.

Waar uit blijkt het dan dat iedereen je dood wil omdat je stemt?


Aangezien ik me hier in kan vinden, ik nu ga studeren voor de examens en wss niet terug ben voor de deadline, ga ik op Archer.

Zou je voor je gaat studeren iets meer uit leg kunnen geven dan alleen maar ik kan me hier niet in vinden?
Dit vind ik een beetje kort door de bocht?!
En heel vreemd....
 

DeletedUser20542

Gast
Zou je voor je gaat studeren iets meer uit leg kunnen geven dan alleen maar ik kan me hier niet in vinden?
Dit vind ik een beetje kort door de bocht?!
En heel vreemd....
Zoiets heet een leven, Eli. Ook tegen Genade trouwens. Er bestaan mensen van wie de hoofdbezigheid niets met internet te maken heeft.
 

DeletedUser21204

Gast
Zoiets heet een leven, Eli. Ook tegen Genade trouwens. Er bestaan mensen van wie de hoofdbezigheid niets met internet te maken heeft.

Punt is dat Gekko nergens op ingaat, en Imrahil met zijn post aangeeft alles wel gelezen te hebben, maar vervolgens maar op een bepaald gedeelte ingaat. Gekko zal vast idd geen tijd hebben, maar als Inra wel tijd heeft voor het Initia-stukje, waarom dan niet voor de rest, en waarom precies dat stukje?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan