• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #106 - De eindexamenboefjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser21204

Gast
Het is een stem, eigenlijk alleen omdat ik anders niet stem, en kan doodvallen aan inactiviteit. En je kan zelf zijn posts nalezen en zien dat ie raar speelt. Ik hoef niet dingen uit te leggen die je zelf kan zien. En laat mij dat lekker neerzetten als ik dat wil. Je komt nogal voor hem op zeg...

Ik kom niet voor hem op, ik val jou aan. Dat jij dan toevallig Initia aanvalt, heeft daar niets mee te maken. Als je daar een andere naam had ingevuld met dezelfde waardeloze redenen, had ik hetzelfde gedaan. Maar oke, ik zal je voor nu met rust laten :p

En nu naderen we het moment dat ik lynch word. "Oeps, Initia is een goedje! Wat jammer, zeg!"
Reken er maar op dat ik volgend potje me zo verdacht mogelijk ga gedragen, misschien dat jullie het dan eens leren.

Je zit zelf als een of andere beginner te spelen, met je "ik zeg niet waarom ik die stem zet, want dan word ik gelyncht" en die aanpassing van de stemmen, en gaat dan vervolgens ons erop aanrekenen dat we jou lynchen. Het begint er gewoon op te lijken alsof jij jezelf verdacht zit te maken enkel om ons achteraf uit te kunnen lachen omdat je goedje was.

Ga je gang, boeit me niks.
En meelopen met Archer zou niet echt het slimste zijn wat je kan doen, mensen zouden eerder achter Genade of Kyra's kont lopen.

Waarom is in dit potje mijn kont nu al twee keer ter sprake gekomen? :confused:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik kom niet voor hem op, ik val jou aan. Dat jij dan toevallig Initia aanvalt, heeft daar niets mee te maken. Als je daar een andere naam had ingevuld met dezelfde waardeloze redenen, had ik hetzelfde gedaan. Maar oke, ik zal je voor nu met rust laten :p

Dus je valt me aan? En wat probeer je daarmee? Een goedje aanvallen, jazeker, ik ben een goedje. Maar omdat ik vorig potje doodleuk meteen werd gewelpt omdat ik openlijk claimde, ga ik dat nu niet doen. Daarom stresst het me dat het een Non-Netwerk potje is, anders had ik heus al bij je geclaimd. Nou ja, niet meteen natuurlijk, want dat je ervaren bent neemt niet weg dat je nog net zo goed een wolf bent.
 

DeletedUser

Gast
Je zegt dat hij inderdaad achter dingen te veel zoekt, en dus eigenlijk onnodig mensen verdacht zit te maken, en stemt vervolgens voor BM op hem? Het zal vast een standaard stem zijn als hij meedoet, maar misschien dat je dingen als die 1e quote toch even bij je bm-stem zult moeten betrekken.
En nu zeg ik niet dat ik Genade verdacht vind ofzo, ik zeg enkel dat ik het vreemd vind dat je uit al die spelers precies je bm-stem zet op degene waarvan jij ook al vond dat hij te veel achter dingen zat te zoeken.

Punt is dat Gekko nergens op ingaat, en Imrahil met zijn post aangeeft alles wel gelezen te hebben, maar vervolgens maar op een bepaald gedeelte ingaat. Gekko zal vast idd geen tijd hebben, maar als Inra wel tijd heeft voor het Initia-stukje, waarom dan niet voor de rest, en waarom precies dat stukje?

Dit soort posts zie ik nou wel weer enige logica achter. Hoewel ik moet toegeven dat ik meestal niet echt fan/overtuigd ben van de "tijd hebben" of andere tijd argumenten. :p
Maar bij deze alvast mijn BM stem naar Kyraco

Mijn stem gaat op Animal voor nu.
Aangezien hij in al zijn posts nog niets heeft toegevoegd. En misschien speelde hij daarvoor ook wel zo, maar hij is niet in te schatten en iig niet echt behulpzaam
 

DeletedUser21204

Gast
Dus je valt me aan? En wat probeer je daarmee? Een goedje aanvallen, jazeker, ik ben een goedje. Maar omdat ik vorig potje doodleuk meteen werd gewelpt omdat ik openlijk claimde, ga ik dat nu niet doen. Daarom stresst het me dat het een Non-Netwerk potje is, anders had ik heus al bij je geclaimd. Nou ja, niet meteen natuurlijk, want dat je ervaren bent neemt niet weg dat je nog net zo goed een wolf bent.

Wat ik daarmee probeer? Heel simpel, Mayco, reactie krijgen! Ik vind je stem vaag, en dus ga ik lekker doorzeuren tot ik wat uit je krijg dat fatsoenlijker is dan die stem :)
Waarom had je anders al bij me geclaimd? :p Vertrouw je me omdat ik je aanval, of wat? Je hebt nog niet eens één lynchstem op je? :confused:
 

DeletedUser16774

Gast
Ik kom niet voor hem op, ik val jou aan. Dat jij dan toevallig Initia aanvalt, heeft daar niets mee te maken. Als je daar een andere naam had ingevuld met dezelfde waardeloze redenen, had ik hetzelfde gedaan. Maar oke, ik zal je voor nu met rust laten :p



Je zit zelf als een of andere beginner te spelen, met je "ik zeg niet waarom ik die stem zet, want dan word ik gelyncht" en die aanpassing van de stemmen, en gaat dan vervolgens ons erop aanrekenen dat we jou lynchen. Het begint er gewoon op te lijken alsof jij jezelf verdacht zit te maken enkel om ons achteraf uit te kunnen lachen omdat je goedje was.



Waarom is in dit potje mijn kont nu al twee keer ter sprake gekomen? :confused:

Welnee, ik ben veel te egoïstisch om mezelf op te offeren. En dat komt ervan als je een vrouw bent.
 

DeletedUser

Gast
Wat ik daarmee probeer? Heel simpel, Mayco, reactie krijgen! Ik vind je stem vaag, en dus ga ik lekker doorzeuren tot ik wat uit je krijg dat fatsoenlijker is dan die stem :)
Waarom had je anders al bij me geclaimd? :p Vertrouw je me omdat ik je aanval, of wat? Je hebt nog niet eens één lynchstem op je? :confused:

Nou mijn reactie heb je, en ik zou hebben geclaimd omdat dat kan. Ook om dan jou claim te willen krijgen, want het is niet zo dat je helemaal geen wolf bent voor mij. En die aanval was zo zwak, die zou een nog noober persoon dan ik nog makkelijk af kunnen slaan. En wat hebben lynchstemmen nou weer met claimen te maken? Wat is dat nou weer voor een onzin, dat je gaat claimen als er op je wordt gelyncht.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Maar maakt dat Initia verdacht? Ik denk van niet. Als wolf ben je voorzichtiger en zul je eerst checken of er inmiddels meer in het topic staat voor je gaat posten.

Dat zeg ik ook nergens en bedoel ik ook helemaal niet. Ik probeer enkel maar mijn meningen over andere mensen hun posts te formuleren om zo een beetje discussie gaande te krijgen. Verder vind ik wat ik tot nu toe van Initia heb gezien, gewoon volkomen normaal. De mensen die nu op hem aan het stemmen zijn, stemmen gewoon dom. Geef eens een argument/voorbeeld waarom hij raar speelt en dus anders dan anders post/reageert? Archer? Mayco?

@Moon, ik weet dat ik niet de beste WvW'er ben, daar mag je voor naar Genade gaan. Maar ik doe gewoon mijn best en probeer gewoon wolven te vangen, dat ik daar niet altijd in slaag of soms/vaak op het verkeerde been wordt gezet, kan ik niet ontkennen. Maar, ik probeer zo goed mogelijk, meer kan ik niet doen.

En wat die BM-stem betreft, ik zie zonet dat ie nog maar 5 berichten heeft, elk van die berichten is nuttig en draagt ook iets bij. Verder merken we het wel vanzelf mocht hij er geen wolven uithalen/slechte beslissingen nemen, dunkt mij. Zolang hij dat wel blijft doen, mag hij gewoon BM blijven.
Andere mogelijkheid was Kyra, maar die spamt wel een beetje te veel, waardoor mijn keuze snel gemaakt was. Van andere potentiële goede BM'en nog niet zo heel veel gezien tot nu toe op dag 1, eventueel Jochem maar die komt maar traag op gang ^^.
 

DeletedUser

Gast
Hij kan vermoedens hebben die hij niet wil uiten. En Initia is er wel de persoon naar om zaan zijn eigen vermoedens veel waarde te hechten.
Wel vreemd dat je het hier wel voor Initia opneemt maar de vragen naar jou goed/slecht zijn negeert.
ik hou jou dus even nauwlettend in de gaten.

*knip*
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21911

Gast
Nog niet veel vreemds op te vallen, ik ga maar eens op iemand die dat juist wel vindt. Fireas
 

DeletedUser

Gast
Dit soort posts zie ik nou wel weer enige logica achter. Hoewel ik moet toegeven dat ik meestal niet echt fan/overtuigd ben van de "tijd hebben" of andere tijd argumenten. :p
Maar bij deze alvast mijn BM stem naar Kyraco

Mijn stem gaat op Animal voor nu.
Aangezien hij in al zijn posts nog niets heeft toegevoegd. En misschien speelde hij daarvoor ook wel zo, maar hij is niet in te schatten en iig niet echt behulpzaam

En jij wilt me zeggen dat jij wat hebt toegevoegd met je 2 posts? Moet ik jou nu ook gaan lynchen? Seems legit to me.
 

DeletedUser16774

Gast
En jij wilt me zeggen dat jij wat hebt toegevoegd met je 2 posts? Moet ik jou nu ook gaan lynchen? Seems legit to me.
Het gaat niet over hem, maar over jou. Je verdedigt jezelf niet door naar anderen te wijzen.
 

DeletedUser

Gast
Netwerken


Mayco valt jammer genoeg dood vanwege het in enige mate netwerken. Hij was beschermengel.

Nota bene: ik ben dus zeer streng, let hierop.
Nota bene2: dit vergrijp was wel vrij licht, dus van mij bezien hoeft dit geen consequenties te hebben voor de eventuele deelname van Mayco aan volgende potjes.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
En jij wilt me zeggen dat jij wat hebt toegevoegd met je 2 posts? Moet ik jou nu ook gaan lynchen? Seems legit to me.

Nou, ik ben niet posts gaan quoten van mensen om daar vervolgens wat letters dikgedrukt te maken om daar wolfische zinnen mee te maken, of om gewoon te zeggen dat je ergens de letter door elkaar kan husselen en er wat weg kan halen om er "ik ben wolf" van te maken. Hoeveel van jouw posts zijn echt serieuze theorieën of überhaupt op WvW gericht? Ik heb dan maar weinig posts, maar ik probeer er wel mijn serieuze gedachtes te tonen.
 

DeletedUser

Gast
Nou, ik ben niet posts gaan quoten van mensen om daar vervolgens wat letters dikgedrukt te maken om daar wolfische zinnen mee te maken, of om gewoon te zeggen dat je ergens de letter door elkaar kan husselen en er wat weg kan halen om er "ik ben wolf" van te maken. Hoeveel van jouw posts zijn echt serieuze theorieën of überhaupt op WvW gericht? Ik heb dan maar weinig posts, maar ik probeer er wel mijn serieuze gedachtes te tonen.

wacht even, wil je me dood hebben omdat ik niet op de serieuze manier speel die jij prefereert of omdat je serieus denkt dat ik wolf ben?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan