• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #106 - De eindexamenboefjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Zoiets heet een leven, Eli. Ook tegen Genade trouwens. Er bestaan mensen van wie de hoofdbezigheid niets met internet te maken heeft.

Dus je wil zeggen dat je gewoon kan gaan stemmen op iemand en zeggen omdat ik dat vind en dus . einde discussie?
Dat hij moet studeren en dat dat belangrijker is heeft ie ook gelijk in. Daar zal ik ook niet over beginnen.
Ik vroeg ook aan hem of hij iets meer kon vertellen voordat hij ging studeren.
Maar hij heeft wel tijd om een stem neer te zetten maar geen 5 tellen meer om enige vorm van uitleg te geven en gewoon eigenlijk een random stem maar neer te zetten?

Sorry maar dan kan ik nu dus ook een stem neer zetten voor het gemak en zeggen ik ben er niet meer en doei.
Omdat ik ook een leven heb en meer dingen te doen heb dan alleen maar een beetje op het internet te spammen.
Maar als je mee doet aan wvw mag je toch wel iets meer inzet verwachten?
Sorry maar dit gezeur hebben we al een keer eerder gehad. En dat RL voor internet gaat. Ben ik ook mee eens.

Laat ook maar waarom spelen we dan nog als het toch niks uit maakt wat je bij je stem neer zet.
Ik zet dan voortaan ook overal bij dat mijn RL en kids of wat voor bezigheid ik ook maar heb voor gaan.


Want zoiets heet een leven!!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20542

Gast
Punt is dat Gekko nergens op ingaat, en Imrahil met zijn post aangeeft alles wel gelezen te hebben, maar vervolgens maar op een bepaald gedeelte ingaat. Gekko zal vast idd geen tijd hebben, maar als Inra wel tijd heeft voor het Initia-stukje, waarom dan niet voor de rest, en waarom precies dat stukje?
Ik heb het dan ook niet over Imra, maar over Gekko.

Verder zal je vast gelijk hebben, hoor. Dat niet. Imra moet snel even komen piepen. Maar wat ik niet snap misschien; Imra moet op alle verdachte dingen ingaan, terwijl sowieso niet iedereen dat doet. Verder, als hij dat zou doen zou hij net zo goed in herhaling vallen als bij wat hij nu al zegt.
 

DeletedUser22575

Gast
Omdat om één of andere reden iedereen me dood wil als ik stem. Geen idee waarom.

Archer maakt constant domme opmerkingen en stelt vragen die niemand verdacht maken. Zo proberen wolven niet-wolvisch over te komen

Ehm... Hoeveel posts heb ik nou helemaal ;)

En ik vroeg het me gewoon af :O
Benieuwd wat hij zou reageren, meer niet. En Initia geef is een goede reden waarom je op mij stemt.
 

DeletedUser16774

Gast
Ehm... Hoeveel posts heb ik nou helemaal ;)

En ik vroeg het me gewoon af :O
Benieuwd wat hij zou reageren, meer niet. En Initia geef is een goede reden waarom je op mij stemt.
Een voorbeeldje: "Omdat het je medewolf is?" Dat zeg je wel vaker en ook andere dingen in die aard. Heeft niemand wat aan.
 

DeletedUser16774

Gast
Er is een groot verschil tussen weinig toevoegen en maar wat liggen roepen.
 

DeletedUser22575

Gast
Er is een groot verschil tussen weinig toevoegen en maar wat liggen roepen.

Zoals ik zei, ik was benieuwd naar zijn reactie ;)

Maar loop niet onzin uit te kramen dat ik allemaal domme reacties geef als niet met meer dan die post kunt komen oke? :rolleyes:
 

DeletedUser

Gast
Zal ik je eens wat zeggen? Dat doet-ie altijd.*Ook Rabbid zou ik om deze post niet verdacht vinden @Altijd Bezig; het lijken me eerder twee goedjes die hier tegen elkaar gaan.
Waarschijnlijk heb je hier gelijk in, of je probeert op deze manier de aandacht van een medewolf af te houden.
Aan de hand van deze post is een discussie ontstaan. Ik kan zeggen dat ik de post niet verdacht vind. Initia lijkt hier bepaalde informatie gewoon niet te willen delen, maar er wél iets mee te willen doen, iets wat past bij het gedrag van een goedje.
Dit is een niet netwerk potje, dus vraag ik mij af hoe Initia dan informatie kan hebben die de rest niet heeft op dag 1.
Even logisch denkend kom ik uit op de wolvenchat, is dit nu in dezelfde post de tweede keer dat je de aandacht ergens vanaf probeert te halen?

Omdat om één of andere reden iedereen me dood wil als ik stem. Geen idee waarom.

Archer maakt constant domme opmerkingen en stelt vragen die niemand verdacht maken. Zo proberen wolven niet-wolvisch over te komen
Ik ben om ongeveer 16:30 uur begonnen met lezen op het forum.
Ik heb toen geen stem gezien in jou post.
Toen ik 20 minuten later weer de posts die ik interessant vond bijlangs ging om een reactie te geven zag ik dat er ineens een stem bij stond.
Waarom een post aanpassen als er al meerdere andere spelers hebben gereageerd?
Of heb ik de eerste keer scheel gekeken en de stem gemist?
 

DeletedUser22575

Gast
Ben er eens rap doorgegaan.


Tel ik niet mee. Is normaal.

Dat was die post. Mijn bronnen komen ook bij dit soort reacties in jouw vorige potjes.

Vergeef me als ik één van je posten vergeten ben.

Vorige potjes bieden haast niks voor de volgende potjes hoor ;)

En had vandaag tot laat school dus zie dit nu pas. Maar wat is nu de échte reden dat ik je lynch ben? Om een misschien onnozele reactie?
 

DeletedUser16774

Gast
Waarschijnlijk heb je hier gelijk in, of je probeert op deze manier de aandacht van een medewolf af te houden.

Dit is een niet netwerk potje, dus vraag ik mij af hoe Initia dan informatie kan hebben die de rest niet heeft op dag 1.
Even logisch denkend kom ik uit op de wolvenchat, is dit nu in dezelfde post de tweede keer dat je de aandacht ergens vanaf probeert te halen?


Ik ben om ongeveer 16:30 uur begonnen met lezen op het forum.
Ik heb toen geen stem gezien in jou post.
Toen ik 20 minuten later weer de posts die ik interessant vond bijlangs ging om een reactie te geven zag ik dat er ineens een stem bij stond.
Waarom een post aanpassen als er al meerdere andere spelers hebben gereageerd?
Of heb ik de eerste keer scheel gekeken en de stem gemist?
Kan wel, pc stond nog open op die pagina, nadat ik de post had gemaakt.

Vorige potjes bieden haast niks voor de volgende potjes hoor ;)
En had vandaag tot laat school dus zie dit nu pas. Maar wat is nu de échte reden dat ik je lynch ben? Om een misschien onnozele reactie?
Het feit dat je dit zegt bewijst weer je wolverigheid van dit potje. Je weet niets meer, dus zeg je maar iets wat niet klopt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Omdat mijn hoofdbezigheid nu hoort te zeggen.... let op.... ik ga eten koken.
Zodat het eten op tijd klaar is we dus voor 18:15 klaar moeten zijn met eten omdat Naomi van 18:30 tot 19:30 kaatsen heeft.
Afwas moet ik ook nog doen.
Kinderen hun rotzooi opruimen.
Omdat ik daarna kind moet helpen met douchen.
Daarna is het 2 kinderen hun bed tijd zodat ze tussen 20:00 en 21:00 op bed liggen omdat 1 van de 2 morgen weer naar school moet.

Conclusie ik moet nu ook maar gaan stemmen omdat ik er anders geen tijd meer voor heb.
Snap ook niet waarom ik me heb ingeschreven heb het elke avond :O

Dus stem ik op mezelf om omdat ik op reacties wacht die er blijkbaar niet meer bij hoeven te komen.

Eli

Ow ja vergeet mijn BM stem....

Hmm eens denken mezelf lynch ik dus dan maar Genade

Meer tijd en uit leg geef ik niet meer doe het er maar mee!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22575

Gast
Kan wel, pc stond nog open op die pagina, nadat ik de post had gemaakt.


Het feit dat je dit zegt bewijst weer je wolverigheid van dit potje. Je weet niets meer, dus zeg je maar iets wat niet klopt.

Hoezo weet ik niets meer? Srry slechte beargumentatie zorgt voor deze stem: Initia
Deze zal waarschijnlijk later veranderd worden.
 

DeletedUser21204

Gast
Eli, doe nu eens even rustig.
Het is ieder zijn eigen afweging wat hij voor laat gaan.
Is dit bij jou het forum, zijn we daar heel blij om, want dan ben jij actiever.
Is dit bij een ander niet het forum, is dat spijtig gezien de activiteit, maar dan kunnen wij niet anders dan dit te accepteren.

Waarom vragen we Gekko niet gewoon toelichting te geven wanneer hij er weer is? Tenzij hij vandaag dood gaat, is hij er morgen ook nog gewoon om de gevraagde toelichting voor zijn stem te geven. En kan hij dit niet, of is het verdacht ofzo, kan hij later nog altijd op het verdachtenlijstje belanden. Inactieven zijn niet fijn, maar het is en blijft ieders goed recht om zo nu en dan dingen als leerwerk voor te laten gaan. En vooral in deze examentijd.
Dus herstel jezelf, haal die lynchstem op jezelf weg, en accepteer dat er spelers zijn die zich eens een dagje volledig willen focussen op het leren, of om de een of andere reden geen zin in wvw hebben, en je hier een waardeloze stem van krijgt. Blijft dit gebeuren, gaan ze toch wel dood (lynch omdat ze te weinig zeggen of vervanging omdat ze echt inactief zijn).
 

DeletedUser13353

Gast
Initia, heb je ook nog wat zelf bij te voegen of ga je op iemand stemmen,
die je (waarschijnlijk) alleen verdenkt omdat andere redenen geven?

Te makkelijk vind je niet ;)
Zelf iets te verbergen?
 

DeletedUser21204

Gast
Of heb ik de eerste keer scheel gekeken en de stem gemist?

Nee, dat heb je niet. Ik had hetzelfde.
Overigens is het "wolfish", Initia. Bij "wolvisch" moet ik denken aan walvis.

Maargoed, on-topic, het is inderdaad raar dat Initia er later een stem bijvoegt, alsof hij niet wil dat iemand hem ziet.
 

DeletedUser

Gast
Gelieve stemmen niet in posts te editten, tenzij je natuurlijk anders dubbelpost, anders loop je het risico dat ik hem over het hoofd zie.
 

DeletedUser21204

Gast
Omdat om één of andere reden iedereen me dood wil als ik stem. Geen idee waarom.

Archer maakt constant domme opmerkingen en stelt vragen die niemand verdacht maken. Zo proberen wolven niet-wolvisch over te komen

12:59 die eerste zin, 16:43 die laatste zinnen.

Aangezien ik me hier in kan vinden, ik nu ga studeren voor de examens en wss niet terug ben voor de deadline, ga ik op Archer.

He, wat toevallig, Gekko zet een stem op Archer om 15:58.



Deze zal waarschijnlijk later veranderd worden.

Als je toch al weet dat hij veranderd gaat worden, waarom dan neerzetten?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22575

Gast
12:59 die eerste zin, 16:43 die laatste zinnen.



He, wat toevallig, Gekko zet een stem op Archer om 15:58.

[dn][/dn]



Als je toch al weet dat hij veranderd gaat worden, waarom dan neerzetten?

Misschien als Initia nog met iets anders kwam, meer niet ;)

Maar nu zie ik niet waarom ik hem zou veranderen, ik zie geen verdediging.
 

DeletedUser

Gast
Initia.
Waarom: omdat hij raar doet.
Ja domme reden misschien, maar het is dag 1, en wolven vangen op dag 1 is niet zo makkelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan