• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #106 - De eindexamenboefjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Kan wel, pc stond nog open op die pagina, nadat ik de post had gemaakt.

Dit slaagt dus nergens op aangezien je toch altijd eerst de nieuwe reacties leest voordat je gaat posten, of speel jij helemaal anders WvW?

Het feit dat je dit zegt bewijst weer je wolverigheid van dit potje. Je weet niets meer, dus zeg je maar iets wat niet klopt.

Waarom klopt dit niet, als ik vragen mag? Aangezien een wolf eveneens het gedrag van hemzelf als goedjes probeert na te spelen zal iemand of hij nu goed of slecht speelt, altijd proberen goed te lijken en op die manier spelen. Bijgevolg klopt dit gewoon wel en is dit een vrij goed punt, waarom deze opmerking, wat in zijn post overtuigd je ervan dat hij zomaar wat zegt?

Maar nu zie ik niet waarom ik hem zou veranderen, ik zie geen verdediging.

Ik zie ook geen aanval, wat is het verschil?
 

DeletedUser19654

Gast
woow... elli je lijkt net mij wel... (slecht voorbeeld) maar doe rustig :p
Hoewel je het soms ook niet kunt helpen.

En nu even Yde gaan quote *zucht*
 

DeletedUser21204

Gast
Initia.
Waarom: omdat hij raar doet.
Ja domme reden misschien, maar het is dag 1, en wolven vangen op dag 1 is niet zo makkelijk.

Je kan wellicht het proberen een iets minder domme reden te geven, door aan te geven wat er dan raar is aan zijn posts?
En je doet nu alsof je al weet dat Initia geen wolf is, waarbij je jezelf meteen indekt door alvast te zeggen dat het niet jouw schuld is omdat wolven vangen op dag 1 niet zo gemakkelijk is.
 

DeletedUser

Gast
Je kan wellicht het proberen een iets minder domme reden te geven, door aan te geven wat er dan raar is aan zijn posts?
En je doet nu alsof je al weet dat Initia geen wolf is, waarbij je jezelf meteen indekt door alvast te zeggen dat het niet jouw schuld is omdat wolven vangen op dag 1 niet zo gemakkelijk is.

Ik heb totaal geen zin om een post te maken die een half uur duurt over waarom hij raar zou moeten spelen. Hij speelt raar. Klaar. Hij stemt raar, post raar, doet raar. En ik dek mezelf helemaal niet in. En ik weet helemaal niet dat hij geen wolf is. Hoe jij daarbij komt is me totaal onduidelijk. Alsof jij elke keer op dag 1 een wolf hebt gevangen.
 

DeletedUser16774

Gast
Hoezo weet ik niets meer? Srry slechte beargumentatie zorgt voor deze stem: Initia
Deze zal waarschijnlijk later veranderd worden.
Pfft, counteren maakt je in mijn ogen nog verdachter.
Nee, dat heb je niet. Ik had hetzelfde.
Overigens is het "wolfish", Initia. Bij "wolvisch" moet ik denken aan walvis.

Maargoed, on-topic, het is inderdaad raar dat Initia er later een stem bijvoegt, alsof hij niet wil dat iemand hem ziet.
Nee, het is trouwens niet eens een woord. En als het
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21204

Gast
Ik heb totaal geen zin om een post te maken die een half uur duurt over waarom hij raar zou moeten spelen. Hij speelt raar. Klaar. Hij stemt raar, post raar, doet raar. En ik dek mezelf helemaal niet in. En ik weet helemaal niet dat hij geen wolf is. Hoe jij daarbij komt is me totaal onduidelijk. Alsof jij elke keer op dag 1 een wolf hebt gevangen.

Geef op zijn minst wat voorbeelden. Oke, jij vindt hem raar spelen. Daar schieten wij toch ook niets mee op, als jij niet zegt waarom.
Je dekt jezelf wel in, want je zet tegelijk een stem en je zegt dat wolven vangen op dag 1 niet makkelijk is. Daarmee zeg je eigenlijk, wat wolven ook vaak doen, "ik stem op ... want ik vind hem verdacht, maar ik ben niet zeker".
En inderdaad, ik vang op dag 1 niet vaak een wolf. Geef ik toe. Maar ik zet niet bij mijn posts elke keer iets in de vorm van "maar verwacht niet dat degene op wie ik stem ook echt wolf is, want wolven vangen is moeilijk".
 

DeletedUser

Gast
Geef op zijn minst wat voorbeelden. Oke, jij vindt hem raar spelen. Daar schieten wij toch ook niets mee op, als jij niet zegt waarom.
Je dekt jezelf wel in, want je zet tegelijk een stem en je zegt dat wolven vangen op dag 1 niet makkelijk is. Daarmee zeg je eigenlijk, wat wolven ook vaak doen, "ik stem op ... want ik vind hem verdacht, maar ik ben niet zeker".
En inderdaad, ik vang op dag 1 niet vaak een wolf. Geef ik toe. Maar ik zet niet bij mijn posts elke keer iets in de vorm van "maar verwacht niet dat degene op wie ik stem ook echt wolf is, want wolven vangen is moeilijk".

Het is een stem, eigenlijk alleen omdat ik anders niet stem, en kan doodvallen aan inactiviteit. En je kan zelf zijn posts nalezen en zien dat ie raar speelt. Ik hoef niet dingen uit te leggen die je zelf kan zien. En laat mij dat lekker neerzetten als ik dat wil. Je komt nogal voor hem op zeg...
 

DeletedUser19654

Gast
Je hebt dus een fijne mening, lees ik. Niets mis mee. Maar je weet dat je jezelf verdacht maakt door zo'n stem. Want dat doe je nooit. Dus het is alleen maar normaal dat ik hier op inga. En ook daarom, je weet dat je jezelf verdacht maakt. Maar toch ga je heel overdreven reageren als ik vertel dat je solliciteert voor lynch.

Je vertelt dat niemand normaal speelt. In mijn ogen weer pure onzin. Of heb je concrete voorbeelden? En nee, ik bedoel niet dag 1-spam. Echte voorbeelden, van verderop.

Je geeft mij ook nog de schuld voor jouw vreemde gedrag. Dat ik zoals gezegd op jou inga en daarmee iedereen mee zou nemen. Slechts omdat ik me aan je erger, en niet de enige ben. Wel, daar hebben we, los van alles, inderdaad genoeg redenen toe. Maar dit spel is niet lynchen wie je niet aardig vindt. Dit spel is lynchen wie wolf is. En als jij wolf bent, of mensen hebben er reden toe om dat te denken, dan is het niets dan normaal dat ze even een postje voor je inrichten.

Ik vind persoonlijk dat je hier ook weer direct vreselijk aangetikt moet reageren, of elke letter van mijn post een persoonlijke belediging is. Maar daar val je niet om te verdenken. Desondanks vroeg ik je iets, de enige zin in deze post met een vraagteken erachter, en daar wil ik wel antwoord op. Bij voorbaat dank.
Laten we beginnen met "in mijn ogen weer pure onzin":
Ik kan nu wel voorbeelden, wat ik ook ga doen omdat je het zo lief vraagt, maar zoals je al zegt in mijn ogen kan het niet normaal lijken maar in jou ogen is dat wellicht heel anders. Dus laten we beginnen met wie ik vind dat niet normaal kan spelen.

1. Ikzelf
2. THW.. heb ik TBH (sorry) niet echt iets normaals zien doen dusja...
3. Elli is op dit moment ook niet echt normaal te noemen aangezien ze net als mij nogal moet kalmeren nu (dat ik dit zeg omg)
4. Gerben die altijd een BM stem op zichzelf zet aangezien hij de rest nooit goed genoeg vind.
5. Archer in zijn vorige potje, aangezien hij abnormaal waardeloos zichzelf tegensprak. Ik kan dat zelfs voor je quote
6. Adi kan in mijn ogen gewoon niet normaal spelen...
7. De modjes... weet niet maar die hebben ook altijd iets apparts... zow van wow wat lijkt die post toch intelligent terwijl ze eigenlijk dipshit zijn.

Ik kan zow wel doorgaan over kyra, genade en alice en jou zelfs, maar denk dat wel duidelijk is. Als ik mensen heb beledigd hierin sorry das me mening en yde vroeg er gewoon naar.
 

DeletedUser16774

Gast
En nu naderen we het moment dat ik lynch word. "Oeps, Initia is een goedje! Wat jammer, zeg!"
Reken er maar op dat ik volgend potje me zo verdacht mogelijk ga gedragen, misschien dat jullie het dan eens leren.
 

DeletedUser

Gast
En nu naderen we het moment dat ik lynch word. "Oeps, Initia is een goedje! Wat jammer, zeg!"
Reken er maar op dat ik volgend potje me zo verdacht mogelijk ga gedragen, misschien dat jullie het dan eens leren.

Moet je ook niet raar doen, ben je ook geen lynch.
 

DeletedUser

Gast
Dit is een niet netwerk potje, dus vraag ik mij af hoe Initia dan informatie kan hebben die de rest niet heeft op dag 1.
Hij kan vermoedens hebben die hij niet wil uiten. En Initia is er wel de persoon naar om zaan zijn eigen vermoedens veel waarde te hechten.

Elienolanaomi, op jezelf stemmen is jezelf afzijdig proberen te houden in de extreemste vorm (achter niet stemmen, maar dan val je dood aan inactiviteit). Ik kan me er behoorlijk aan ergeren dat je het doet.
Elie kan met dat zichzelf afzijdig houden goed wolf zijn. Ze stemt overigens op mij voor BM, terwijl ik juist degeen was die een soort van afkeurde dat Gekko drukte als excuus gebruikte voor een makkelijke stem, terwijl ze dat zelf ook doet. Elie in de gaten houden.

Hoezo weet ik niets meer? Srry slechte beargumentatie zorgt voor deze stem: Initia
Deze zal waarschijnlijk later veranderd worden.
Hier biedt Archer of Doom zijn excuses aan voor zijn lynch! Als je vermoedt dat Initia wolf is (of ook een goedje zou kunnen zijn dat slecht speelt en daardoor wolf lijkt), waarom zou je dan in godsnaam je excuses aanbieden? Dit in combinatie met het feit dat je zelf al aangeeft dat je je stem waarschijnlijk terug zult trekken, maakt dat je totaal niet geloofwaardig overkomt.
Archer of Doom hoofdverdachte.

Dit slaagt dus nergens op aangezien je toch altijd eerst de nieuwe reacties leest voordat je gaat posten, of speel jij helemaal anders WvW?
Maar maakt dat Initia verdacht? Ik denk van niet. Als wolf ben je voorzichtiger en zul je eerst checken of er inmiddels meer in het topic staat voor je gaat posten.

Ik weet even niet wat ik van Mayco moet denken. De uitleg bij zijn stem was inderdaad verdacht, maar hoe hij op de verdenking van Kyra reageert, is niet zoals ik van hem zou verwachten. Ik moet zijn posts uit vorige potjes eens zien.
 

DeletedUser

Gast
Omdat een paar kippen zonder kop counteren en meelopen.
*word

Laat mijn Nederlands, en nee, ik loop niet mee, ik heb buiten Archers stem, dat een droge counter was, geen stem op je gezien. Ik stem gewoon op je omdat je raar doet, klaar.
Niks meelopen.
 

DeletedUser16774

Gast
Dan verdenk ik je van een ergere reden: geen argumentatie waarin meeloperij schuilt.
 

DeletedUser19654

Gast
Mijn mening is dat ini eigenlijk niet zow verdacht is. En ik zie dit voor wolven gewoon als makkelijke uitgangspositie zo een goedje te lynchen. Maar!! dit betekent niet dat ini voor mij bewezen is fzow!! Hij kan nog altijd wolf zijn, maar dat is wat ik voor nu denk.
 

DeletedUser

Gast
Dan verdenk ik je van een ergere reden: geen argumentatie waarin meeloperij schuilt.

Ga je gang, boeit me niks.
En meelopen met Archer zou niet echt het slimste zijn wat je kan doen, mensen zouden eerder achter Genade of Kyra's kont lopen.
 

DeletedUser

Gast
Laten we beginnen met "in mijn ogen weer pure onzin":
Ik kan nu wel voorbeelden, wat ik ook ga doen omdat je het zo lief vraagt, maar zoals je al zegt in mijn ogen kan het niet normaal lijken maar in jou ogen is dat wellicht heel anders. Dus laten we beginnen met wie ik vind dat niet normaal kan spelen.

1. Ikzelf
2. THW.. heb ik TBH (sorry) niet echt iets normaals zien doen dusja...
3. Elli is op dit moment ook niet echt normaal te noemen aangezien ze net als mij nogal moet kalmeren nu (dat ik dit zeg omg)
4. Gerben die altijd een BM stem op zichzelf zet aangezien hij de rest nooit goed genoeg vind.
5. Archer in zijn vorige potje, aangezien hij abnormaal waardeloos zichzelf tegensprak. Ik kan dat zelfs voor je quote
6. Adi kan in mijn ogen gewoon niet normaal spelen...
7. De modjes... weet niet maar die hebben ook altijd iets apparts... zow van wow wat lijkt die post toch intelligent terwijl ze eigenlijk dipshit zijn.

Ik kan zow wel doorgaan over kyra, genade en alice en jou zelfs, maar denk dat wel duidelijk is. Als ik mensen heb beledigd hierin sorry das me mening en yde vroeg er gewoon naar.

Ergens heb je hier wel gelijk. Maar bedenk ook wel even dat er niet echt een doorsnee speelstijl hebt. Dus iedereen heeft zo wel zijn opvallende manieren van spelen. Wat puntje 7 betreft, ik vind t stiekem wel mooi dat je het zegt, want soms is t best wel eens waar. Dan lijkt t alsof sommige mods een bepaalde overtuigingskracht hebben met puur hun naam bij argumenten die bij een flink aantal andere spelers anders zou zijn ontvangen.

Ik weet dat ik nog niets inhoudelijks heb gezegd, omdat ik nog even pagina 7-10 moet doorlezen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan