• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #119: Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23053

Gast
Declined!

Of toch niet, infectie hebben we namelijk al gekilled en anders was er allang geïnfecteerd. :O
Moon
 

DeletedUser19654

Gast
Declined!

Of toch niet, infectie hebben we namelijk al gekilled en anders was er allang geïnfecteerd. :O
Moon
Idd, kyra zegt het zelf... waarom had ik dag 3 dan niet geïnfecteerd??
Alhoewel, t zal voor de goedjes uiteindelijk toch niet veel uitmaken.
 

DeletedUser21204

Gast
Declined!

De zienering van dag 1 op jou is mislukt, en dat zal geen toeval zijn.
Dus, nice try.
 

DeletedUser19654

Gast
Declined!

De zienering van dag 1 op jou is mislukt, en dat zal geen toeval zijn.
Dus, nice try.
Daar weet ik eerlijk gezegd niks vanaf, maar ben wel super vereerd gezien te zijn op dag 1 (tenminste geprobeerd)

En wouter is gewoon ook zow dom haha

Ach met 6 zieners en 20 spelers, nou dan heb je in 3 dagen een dik netwerk van bewezen goedjes zeer gemakkelijk opgebouwd. Het is de zien krachten waardoor de goedjes uiteindelijk hebben gewonnen :(

Ook al was ik infectie-infectiewolf, imra werd bad luck direct gezienerd en aangezien er weer met deadlines word geschoven weet ik nooit welke dag het meer is dus ik was vergeten zelf te infecteren. En toen mocht ik op dag 4 niet meer waardoor we zo goed als verloren waren.

Beetje flauw van rabbid aangezien de slechtjes gewoon alles tegen hadden zitten. Ijzer die achterlijk speelde (hij had ara en imra gezien, maar niet even zeggen dat je slechtje bent *-*) en dan imra die gelijk gezien werd. Bezem die op de een of andere manier meteen lynch was...
En dan mogen wij dag 4 niet infecteren als we dag 3 vergeten zijn, nou dan bevoordeel je de goedjes vrij hard (als ze nog 5 zieners hebben aangezien imra ook ziener was). Hoewel het is hoe je het ook bekijkt mijn eigen schuld en daar valt weinig bij rabbid op aan te rekenen.

Had het potje wel veel leuker gemaakt dan dit...

Ow en dat van alice, nogal obvious NIET ziener, maar toch leuk om te lunchen aangezien ik gewoon benieuwd was naar wat ze wel was en we toch al hadden verloren.

Meer heb ik eigenlijk niet te zeggen over dit potje... was op zich wel leuk verder.

Nu wachten op de konijnenspelen :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Leek mij toch al onwaarschijnlijk. Ik claim zelf al Lycantroop en zie de kans miniem dat hij dat ook nog is.
 

Araluen

Manticore
Moon monkey wat moet ik hier verder nog bij zeggen.

inderdaad, Fireas, maar aan de andere kant, er zaten ook twee Saracenen in, wie verwacht dat nu?
 

DeletedUser

Gast
Lynch Dag 5

De vijfde dag. De dag dat het moest gebeuren. De magie van Ydeger geraakte uitgeput. Je zag de verschijnselen van vermoeidheid opduiken. Er kwamen rimpels onder zijn ogen, hij werd trager zowel van reactie als van doen. De magie en het in stand houden van de geslotenheidsbezwering putte hem uit, hij had veel energie verloren en niemand kon hij genoeg vertrouwen om hem te helpen bij zijn loodzware taak. Toen hij dan ook vandaag de stemming opende, kwam iedereen al snel aangelopen zodat het snel achter de rug kon zijn en Ydeger terug kon gaan liggen om de volgende 24 uur door te komen. Maar desondanks duurde het even. De discussies waren fel en hard, en niemand bleef buiten schot. En het schot, dat viel uiteindelijk op de juiste persoon.

- MoonMonkey blijkt lynch vandaag en is Belichaming Zwarte Magie(Slecht)



Lunch Dag 5

De Vijfde nacht. Na het verlies van hun meester bleven de duistere magiërs een beetje doelloos achter, of niet? In ieder geval bleven ze desondanks niet bij hun pakken zitten. Ook deze nacht spookten ze doorheen de zaal. Men was ondertussen oververmoeid aan het geraken, men probeerde niet in slaap te vallen maar iedereen ging eraan onder en zo werden de momenten van slaap van de oververmoeide mensen steeds langer. En hadden de zwarte magiërs steeds meer tijd voor meer slachtoffers. Meer en meer slachoffers...

- Tristan is lunch en blijkt Gele Magiër.
- Ook Kyraco sterft, echter uit liefdesverdriet. Ze blijkt Rode Magiër.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ja ik had eigenlijk wel verwacht dat de slechtjes nu dood zouden zijn...
Vooral door Moon z'n laatste post.
 

DeletedUser23053

Gast
Ik denk dat ik dan maar voor Mayco ga, hij claimt dezelfde rol te hebben als die ik heb.
Geen idee of dit nu een goede verdenking is, maar het is het proberen waard...
Mayco11
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Inactiviteit Dag 6

BAM. DOOD.

- Mayco11 blijkt lynch vandaag en is Blauwe Magiër(Goed)
- Ydeger krijgt een inactiefpuntje


Indien jullie meer tijd nodig hebben voor de deadline:
- Als de meerderheid van de stemmen op Mayco staat bij de deadline, zal de deadline naar morgen verschoven worden. Dus, indien meer tijd nodig, gewoon Mayco stemmen. Zoniet, gewoon normale gangetje gaan.
 

Araluen

Manticore
Ik denk dat ik dan maar voor Mayco ga, hij claimt dezelfde rol te hebben als die ik heb.
Geen idee of dit nu een goede verdenking is, maar het is het proberen waard...
Mayco11

Die sterft waarschijnlijk toch aan inactiviteit.
wat claimt mayco dan?

E: ik had gelijk, zie ik! :O
 

DeletedUser

Gast
Kan dan wel de lijst aan t begin geupdate worden? Want volgens mij leeft er ook niet meer zo veel...
 

Araluen

Manticore
ik heb een aantal conclusies getrokken, door dingen in het topic en dingen die ik weet.
één daarvan is dat we wouter beter kunnen vertrouwen.
een andere is dat Fireas waarschijnlijk naar waarheid heeft geclaimd.

en als laatste, ik besef dat we niets van Ydeger afweten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan