• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #119: Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser20542

Gast
Inderdaad. Juiste conclusie. Ik verbaas me er stiekum over dat ik nog maar 1 puntje heb. However. Ik heb vrij veel info, dus daar moet ik eens iets van gaan maken.

Verder denk ik even uit mn hoofd dat we naar een neutraaltje moeten zoeken en niet naar een slechtje.
 

Araluen

Manticore
het zou best kunnen dat een grafrover IJzer of Bezem heeft gekozen. 50% kans dat dat een slechtje is.

dubbelgoedjescupido wint met de goedjes mee en ik kan niet geloven dat er nog een saraceen is. (die had volgens mij dan toch al moeten sterven: 'De saraceen sterft verder indien de helft van de spelers dood is.')
 

DeletedUser23053

Gast
Die sterft waarschijnlijk toch aan inactiviteit.
wat claimt mayco dan?

E: ik had gelijk, zie ik! :O

De rol die in de spoiler staat :O
Maar zitten er dus gewoon 2x dezelfde in :p
Geen infectie, dus Yde is bewezen.
Ik zit op een dood spoor, misschien op Mayco stemmen en deadline uitstellen? :s
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Dat kan niet aangezien de infectie genoemd is. Aangezien er niks is gezegd over een infectie, kunnen we ervan uit gaan dat er geen was.
 

DeletedUser20542

Gast
Fireas. Zonder redenering stemmen ftw. Ik geef toe dat ik waardeloos bezig ben, ik heb namelijk enkel op goedjes gestemd tot nu toe ongeveer. Maar vertrouw me vooral, want mn claim is niet omheen te kijken.
 

DeletedUser

Gast
Ik heb het gehele netwerk gemist. Ik zie dat we nog maar met 5 over zijn. Ydeger en Sanhal zijn me erg weinig opgevallen en heb ik mijn twijfels bij. De anderen lijken mij iets meer goed, maar ik weet het nergens zeker.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ydeger genetwerkt met meerdere mensen en ik heb nog steeds mijn twijfels bij hem.
Ik denk dat of jij of fireas wolf is. Dus ik blijf voor vandaag bij Ydeger. Als hij goed is en de bm doorgeeft hoop ik dat het niet aan de wolf is, als hij wolf is en hij heeft de bm en overleeft het hoeven er morgen alleen maar een paar inactieven te zijn en hij kan winnen. Dus Yde.
 

DeletedUser

Gast
Mayco. Ik heb geen idee waarom Sanhal te vertrouwen is of niet, zelfde over yde, dus heb even tijd nodig
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan