• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #119: Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser20542

Gast
Daar ik Sander sws niet meer meekrijg, en Fireas mss nog, en daar ik geen reden zie om Sander te vertrouwen, Sanhal.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Daar ik Sander sws niet meer meekrijg, en Fireas mss nog, en daar ik geen reden zie om Sander te vertrouwen, Sanhal.

Dus je zegt nu dat als je mij mee zou krijgen je fireas zou lynchen maar aangezien dat niet gaat lukken je hoopt om hem mee te krijgen om mij te lynchen?
 

DeletedUser20542

Gast
Dus je zegt nu dat als je mij mee zou krijgen je fireas zou lynchen maar aangezien dat niet gaat lukken je hoopt om hem mee te krijgen om mij te lynchen?
Ergens misschien wel. However, in hoe je doet vind ik jou verdachter. Je wil mensen meekrijgen om de BM te doden, waardoor er dus kans komt op een slechtje als BM, wat vrij fataal kan zijn met nog 3 mensen in leven. Verder had Fireas als slechtje wss gewoon net zo hard mij gelyncht, omdat dat wel zo simpel is en het argument hier boven.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ergens misschien wel. However, in hoe je doet vind ik jou verdachter. Je wil mensen meekrijgen om de BM te doden, waardoor er dus kans komt op een slechtje als BM, wat vrij fataal kan zijn met nog 3 mensen in leven. Verder had Fireas als slechtje wss gewoon net zo hard mij gelyncht, omdat dat wel zo simpel is en het argument hier boven.

Ne, jij weet zeker net als de rest dat 1 van ons goed is. Kies die dan als bm. Ik zie dan het probleem niet.
 

DeletedUser23053

Gast
Wat zeg jij nu gast, ik zit je hier te verdedigen en ik heb gewoon gelijk.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ff serieus, waarom stemmen op Ydeger, die gast is gewoon bewezen Orakel :rolleyes:

En hij kan ook geen slecht Orakel zijn, omdat de 2 samenwerkende slechtjes er al uit liggen en niet geïnfecteerd hebben.

Kijk ik wist dus niet dat hij bewezen orakel was. Dat veranderd het idd wel. Omdat ik geloof dat jij goed bent ga ik ervan uit dat je gelijk hebt.
ydeger.
 

DeletedUser23053

Gast
Araluen

Na een boel netwerken zijn we tot de conclusie gekomen dat Araluen slechtje is. Hij heeft claimt namelijk een rol die al 2 mensen hebben. Ook viel het op dat er veel rollen 2x voorkwamen en de verdwaalde grijze magiër maar 1x, Ara heeft gezegd dat hij mij als goedje ziet en dat hij Mayco als goedje ziet, past natuurlijk perfect in die rollenomschrijving.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Heel veel genetwerkt en ook tot de conclusie gekomen dat Araluen zijn claim niet kan kloppen, fireas z'n maycostem waardoor we een extra dag hebben gekregen hebben we heel veel geluk mee gehad door het netwerken.
 

Araluen

Manticore
Dat weet ik wel zeker.
En moon had de infectie niet moeten vergeten. En stemmen op een dooie had niet moeten kunnen.
 

DeletedUser

Gast
Dat lost iig een boel op. thanks voor t netwerken, ik mis t netwerk altijd. Araluen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan