• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #121: WvW Simpel

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser21204

Gast
POTG was beter dat potje... en dat kun je niet ontkennen.
Daarnaast is het ook gelogen, alice haalde er een wolf uit en POTG...

Jij wees er maar eentje aan en daar hebben wij goedjes totaal niks aan, dus beetje verspilling...

Hoezo gelogen? :confused:
Naar mijn weten was ik degene die op Bert begon en hierbij bleef?
En hoezo is het verspilling als ik er maar 1tje aan weet te wijzen in een potje? :p Sinds wanneer hebben goedjes er niets meer aan als een speler 1 wolf eruit haalt?

Daarnaast is het zo dat kyra altijd stemmen krijgt, en ook vaak dus BM wordt.

Dat is niet waar.
Ik krijg altijd wel een paar BM-stemmen, dat klopt, maar het is zeer zelden genoeg om BM te worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik ben blij dat jullie er zo veel waarde aan hechten wat er vorig potje is gebeurd, dat heeft vast veel te maken met wat er nu allemaal gaat gebeuren!
 

DeletedUser12379

Gast
Veel plezier iedereen!
Ik heb nog niet alles van het gespam van de eerste dag(en) ingehaald, ik hoop dat voor de deadline nog te kunnen doen.

Tuurlijk, heeft het altijd, toch?
Niet voor mensen die helemaal niet mee zijn (zoals ik :p) omdat ik de laatste potjes niet heb meegedaan. We kunnen er enkel uit besluiten wie goed wolfjes kan vangen, verder is inhoudelijke discussie over vorig potje nutteloos en hier geef ik Imra gelijk.
Mijn BM-stem gaat naar POTG.
 

DeletedUser22575

Gast
POTG was beter dat potje... en dat kun je niet ontkennen.
Daarnaast is het ook gelogen, alice haalde er een wolf uit en POTG...

Jij wees er maar eentje aan en daar hebben wij goedjes totaal niks aan, dus beetje verspilling...

Zoals Jonas al zei, Alice wist wie de wolven waren.

En nog weinig BM stemmen.
 

DeletedUser19654

Gast
Kyra zou je me kunnen uitleggen wat de reden is van je inactiviteit?
Maar 5 post en er is al een avond voorbij! It's a miracle

E: Daarnaast als ik G/S koppel zou zijn... met een wolf zou ik hem zeggen dat ik niet hoef te weten wie de wolven zijn. Geen idee waarom maar het is heel lastig om een goedje zwart te maken als je weet dat het geen slechtje is. Het gaat makkelijker als dat je echt denkt dat hij of zij wellicht een slechtje is.
 

DeletedUser22575

Gast
Kyra zou je me kunnen uitleggen wat de reden is van je inactiviteit?
Maar 5 post en er is al een avond voorbij! It's a miracle

E: Daarnaast als ik G/S koppel zou zijn... met een wolf zou ik hem zeggen dat ik niet hoef te weten wie de wolven zijn. Geen idee waarom maar het is heel lastig om een goedje zwart te maken als je weet dat het geen slechtje is. Het gaat makkelijker als dat je echt denkt dat hij of zij wellicht een slechtje is.

Na haar post van vanochtend is er ook niet echt heel veel activiteit geweest ;).
 

DeletedUser21204

Gast
Kyra zou je me kunnen uitleggen wat de reden is van je inactiviteit?
Maar 5 post en er is al een avond voorbij! It's a miracle

E: Daarnaast als ik G/S koppel zou zijn... met een wolf zou ik hem zeggen dat ik niet hoef te weten wie de wolven zijn. Geen idee waarom maar het is heel lastig om een goedje zwart te maken als je weet dat het geen slechtje is. Het gaat makkelijker als dat je echt denkt dat hij of zij wellicht een slechtje is.

Ik ben helemaal niet inactief?
Maar ok, ik zal mijn afgelopen 2 dagen eens netjes voor je op een rijtje zetten.

Dinsdag, 18:00: Ik kom terug van een feestje van een vriend van me, want de proefwerkweek is voorbij, dus dat is hét moment voor een verjaardagsfeestje.
Dinsdag, 18:30: Ik ben thuis, en ik ga even wat eten.
Dinsdag, 19:30: Vanaf hier heb ik de tijd gevonden om de pc aan te zetten, en mij met het forum en skype bezig te houden.
Dinsdag, 19:30-23:00: Hierin heb ik internet op mijn pc, en hierin heb ik dan ook gereageerd in het topic. Echter was er niet zo heel veel waar ik vond dat ik op moest reageren, dus heb ik het bij een paar kleine posts gelaten. Meer leek mij niet nodig, en ik ga toch echt niet puur voor postcount maar wat random dingen zitten posten. Daarbij had ik in deze periode wat gesprekken over de konijnenspelen die nogal wat tijd vergden, en wat persoonlijke gesprekken met verscheidene mensen, die ik zeker niet wou negeren, al was het voor kort. Prioriteiten stellen, heet dat.
Dinsdag, 23:00 en verder: Ik heb nog wat skype-gesprekken via mijn ipod, maar posten ga ik niet meer doen want dat is te veel gedoe. Ik ga ook al snel slapen.
Woensdag, 8:00: Ik kijk even snel op het forum, lees een klein beetje bij, en reageer, voordat ik naar school moet.
Woensdag, 15:15: Ik ben thuis, en ga rustig achter mijn pc zitten en lees het topic bij, en reageer waar nodig. Dat is nu :)

Dusseh, naar mijn weten valt mijn activiteit helemaal niet zo tegen, hoor. Ik reageer gewoon waar nodig. En zoals Archer al opmerkte is er niet altijd reden om te reageren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19654

Gast
Gezien 3 kwart van jou potjes reageer jij wel veel meer als normaal dit potje en ook vooral op dingen waarop je niet echt eens hoeft te reageren.
Maar aangezien je een heel mooi tijdschema hebt gemaakt, geef ik je nu nog voordeel van de twijfel, maar ik hou je nog in het oog.

Zoals vorig potje, daar had je nu al meer als 10 berichten. Ben je nog lang niet aan toe gekomen in dit potje. Verder is meestal je minder posten ook te linken aan het feit dat je wolf zou kunnen zijn. Dit concludeer ik uit andere potjes.
 

DeletedUser21204

Gast
Wow, wacht, wat?
Dan mag jij die potjes wel eens heel snel naar voren halen.
Want er is veel gezegd over manieren om mijn wolf-zijn te herkennen, maar dat ik minder zou posten is er toch ZEKER geen van.
 

DeletedUser

Gast
Moon, ik wil je een tip geven. Ik weet niet precies hoe het zit, maar er lijkt enige tunnelvisie van jouw kant jegens Kyra te zijn ontstaan. En dit is zeker niet de eerste keer. Als je wil dat mensen je verdenkingen nog serieus nemen zou ik je aan willen raden niet elke keer toe te geven aan een dergelijke tunnelvisie.
 

DeletedUser

Gast
Ik zet mijn BM-stem op POTG omdat hij in mijn ogen wel leuk WvW kan spelen.

Na het een en ander bij gelezen te hebben snap ik niet dat iedereen vol op Onne ging bashen aan het begin. Het is veel te 'risky' om als wolf direct zo'n stem te zetten op Wouter, omdat dit natuurlijk erg veel aandacht trekt. Daarom denk ik niet dat Onne wolf is. Echter ging iedereen er fel op in, en knalden sommigen meteen stemmen op Onne. Dat is dan natuurlijk een makkelijke lynch, je hoeft alleen maar te zeggen dat je op Onne stemt omdat zijn lynchstem nergens op slaat! Aran maakte hier gebruik van en stemde op hem. Toen trok hij de aandacht van Sanoj wat een stem op Aran opleverde, waarna hij de stem op Onne terugtrok. Dit deed hij om de aandacht weer van zich af te halen, denk ik. Dit vind ik verdacht, en daarom zet ik mijn lynchstem dan ook op Aran. Ik moet helaas om 5 uur weg, en dan ben ik niet meer terug voor de deadline, dus ik zal niks meer aan kunnen passen mochten er nog interessante dingen gaan gebeuren.
 

DeletedUser

Gast
Ik ruik sarcasme :O
Is het niet. Het is veel makkelijker wolven te vangen als je weet hoe mensen zich gedragen wanneer ze een bepaalde rol hebben.

Zoals Jonas al zei, Alice wist wie de wolven waren.
[6/11/14 20:41:25] Thomas|Gekko: Wie zijn je mede-Wolven? :O
[6/11/14 20:53:13] A(li)ce of Spades: Ik wil niet weten wie de wolven zijn
[6/11/14 20:53:27] A(li)ce of Spades: Haalt de natuurlijkheid van mijn acties als goedje weg

Gezien 3 kwart van jou potjes reageer jij wel veel meer als normaal dit potje en ook vooral op dingen waarop je niet echt eens hoeft te reageren.
Maar aangezien je een heel mooi tijdschema hebt gemaakt, geef ik je nu nog voordeel van de twijfel, maar ik hou je nog in het oog.

Zoals vorig potje, daar had je nu al meer als 10 berichten. Ben je nog lang niet aan toe gekomen in dit potje. Verder is meestal je minder posten ook te linken aan het feit dat je wolf zou kunnen zijn. Dit concludeer ik uit andere potjes.
Jij tunnelt wel heel hard op Kyra he?
 

DeletedUser19654

Gast
Moon, ik wil je een tip geven. Ik weet niet precies hoe het zit, maar er lijkt enige tunnelvisie van jouw kant jegens Kyra te zijn ontstaan. En dit is zeker niet de eerste keer. Als je wil dat mensen je verdenkingen nog serieus nemen zou ik je aan willen raden niet elke keer toe te geven aan een dergelijke tunnelvisie.
Ik zie niemand anders iets toevoegen of überhaupt iets doen...
Zoals jij bijvoorbeeld... niemand heeft iets aan wat jij nu zei. Net zoals al je andere post... probeer eens iets toe te voegen en niet overal iets te gaan doen, wat eigenlijk totaal niks waard is.
 

DeletedUser

Gast
Ik zie niemand anders iets toevoegen of überhaupt iets doen...
Zoals jij bijvoorbeeld... niemand heeft iets aan wat jij nu zei. Net zoals al je andere post... probeer eens iets toe te voegen en niet overal iets te gaan doen, wat eigenlijk totaal niks waard is.

Ik kijk momenteel nog rustig in het rond, het lijkt me nog niet nodig om te roeren in de gedragingen van bepaalde personen. Dat ik er nog geen opmerkingen over maak betekent niet dat ik mijn ogen in mijn zak heb ;)
 

DeletedUser23079

Gast
Gezien 3 kwart van jou potjes reageer jij wel veel meer als normaal dit potje en ook vooral op dingen waarop je niet echt eens hoeft te reageren.
Maar aangezien je een heel mooi tijdschema hebt gemaakt, geef ik je nu nog voordeel van de twijfel, maar ik hou je nog in het oog.

Zoals vorig potje, daar had je nu al meer als 10 berichten. Ben je nog lang niet aan toe gekomen in dit potje. Verder is meestal je minder posten ook te linken aan het feit dat je wolf zou kunnen zijn. Dit concludeer ik uit andere potjes.

Elk potje steeds opnieuw hetzelfde, volgens mij pak je gewoon random persoon van tevoren en zeg je tegen jezelf "Dat wordt mijn bashtarget dit keer :p".
En elke keer opnieuw moeten we ons de vraag stellen of we je moeten geloven :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan