• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #123: Het ene Ding is het andere niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Je mag idd wel op me stemmen, maar dat betekend niet dat ik het wil.

Dus omdat jij het niet wilt, mag ik het niet doen?
Nja, om je een plezier te doen, stem ik wel op een ander.
Ydeger is spelleider, Kyra vertrouw ik niet meer, dus dan kom ik maar uit op POTG.
 

DeletedUser

Gast
Kyr 4 BM, as usual.

Ik zie niet echt nieuwe spelers, dus ik denk niet dat ik nog een keer moet benadrukken dat ik actief ben etc. Dat zou iedereen ondertussen wel door moeten hebben.

Tweede keer dat ik meedoe met WvW, ik zie mijzelf nog wel als een nieuwe speler. De eerste keer dat ik meedeed (Bij KS) was ik de eerste dag al lunch...:confused:

Dat even terzijde, verder.... wil ik vooral geen burgemeester worden wegens gebrek aan ervaring.

Wie mijn Burgemeester stem krijgt.. geen idee nog veel te weinig reactie's geweest om te beslissen.
 

DeletedUser21204

Gast
Oh. Inderdaad. Jou zag ik even over het hoofd. Sorry Aeneas (hug).

Speciaal voor jou dan even waarom je op mij zou moeten stemmen.
Nou, ik ben actief. Kijk maar naar de postcount van de vorige wvw, die anonieme. Of eigenlijk van elke wvw waarbij ik minstens dag 2 haalde.
Verder heb ik ook best wel wat ervaring, ik schat het op zo'n anderhalf jaar met maar maximaal 5 gemist wegens vakantie enzo.
Uhm, en dan gewoon mijn hele speeltactiek. Ik speel gewoon flink aanvallend altijd, en kijk kritisch naar elke post (vandaar de hoge postcount? :x) zodat ik voldoende reactie krijg. Oftewel, ik zorg voor leven en discussie in het topic.
 

DeletedUser

Gast
Oh ja tuurlijk... kan de beste overkomen :p

Bedankt om toch nog even de belangrijke puntjes aan te stippen. Maakt het beeld toch net iets vollediger :)
 

DeletedUser

Gast
Laat je niet gek maken door Kyra btw, daar is ze het beste in.
Ik waarschuw je alvast.
 

DeletedUser

Gast
Succes allemaal.

Helaas nog een beetje te weinig gepost om een juist oordeel te kunnen geven, zowel Mayco als Kyra zijn redelijk actief maar hebben nog weinig gezegd waar ik wat mee kan.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
En hieronder even opgesomd waarom je op mij als BMzou moeten stemmen

Speciaal voor jou dan even waarom je op mij zou moeten stemmen.
Nou, ik ben actief. Kijk maar naar de postcount van de vorige wvw, die anonieme. Of eigenlijk van elke wvw waarbij ik minstens dag 2 haalde.
Verder heb ik ook best wel wat ervaring, ik schat het op zo'n anderhalf jaar met maar maximaal 5 gemist wegens vakantie enzo. 100 gespeelde potjes, wat niet bepaalt niets is
Uhm, en dan gewoon mijn hele speeltactiek. Ik speel gewoon flink aanvallend altijd, en kijk kritisch naar elke post (vandaar de hoge postcount? :x) zodat ik voldoende reactie krijg. Oftewel, ik zorg voor leven en discussie in het topic.

Verder leer je het nu verkeerd aan Kyr. Postcount =/= actieve nuttige posts. Degene met de meeste posts is niet altijd de meest actieve toevoegende speler( al is dat wel een beetje veranderd sinds gij hier zijt magoed).

In ieder geval, veel succes allen dat er eens nieuwe mensen zotte dingen gaan doen en er wolven gaan uithalen :)
 

DeletedUser

Gast
Veel succes allemaal.

Ik wil best BM worden vanwege mijn superieure spelinzicht :\
 

DeletedUser16774

Gast
Initia is nu al heel oplettend bezig:O



Zou je iets anders zeggen als je slecht bent?
Hoera, ik heb een stemmer!
Maar ik heb jou nauwelijks gebackstabt :(



Ja, dan zou ik hem gelijk geven. Het is namelijk veel makkelijker om als wolf in een hoekje gedreven te worden als je dingen ontkent, dan wanneer je gewoon trollerig hem gelijk geeft dat je wolf bent. Alhoewel ik gewoonlijk in spellen niet zo van het trollen ben. Dus nee, wellicht zou ik eigenlijk toch niets anders zeggen als ik slecht ben.

Verder, Initia oplettend bezig? :rolleyes:
Integendeel, want Sander geeft altijd aan dat hij geen BM wil worden, elk potje :p Zou kunnen dat ie dit potje het wel wil worden, maar ik betwijfel het :p
Sowieso hebben we aan een random stem niet bijster veel.

E: Dit voelt zo goed, niet op hoeven te letten met welk account je post (ja, daar lette ik op, en het ging nog 4x minstens mis :x).
Waarom moet jij altijd mijn glorie bederven?
Veel succes allemaal.

Ik wil best BM worden vanwege mijn superieure spelinzicht :\
Zo word jij de rode burgemeester.
 

DeletedUser

Gast
Nee, de mensen met het superieure spelinzicht :O

Maar, zonder gekheid Initia, zelfspot lijkt me geen reden om iemand te lynchen.
 

DeletedUser

Gast
Veel succes allemaal.

Ik wil best BM worden vanwege mijn superieure spelinzicht :\

Dat klinkt als een zeer overtuigende reden :O

Spelinzicht is mss nodig, maar het meest belangeijke blijft logisch denken en gezond verstand hoor R'tgertje

Klopt en ik denk dat Rutger dat zeker kan, maar we wachten nog af.. de DL is morgen pas. Even wachten of de rest ook nog wat te zeggen heeft.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Les no* 2
Als we allemaal gaan afwachen tot een ander wa zegt komen we nergens ;)
Ds die houding is verkeerd, zelf dingen toevoegen en iets beginnen is dus belangrijk.
 

DeletedUser

Gast
Ik heb les nummero 1 gemist :O

Ik snap je standpunt. Als iedereen zo denkt komen we nergens.. maar toch. Ik zou toch wat meer mensen horen dan de enkeling die tot nu toe heeft gereageerd. Vandaar dat ik ook reageer en niet stil ben. Hopelijk komt dan de rest zichzelf erbij voegen :)
 

DeletedUser

Gast
Rutger4BM de laatste keer dat ik hem WvW heb zien spelen (BE paasvakantie dit jaar) deed hij dat zeer goed, dus ik heb er vertrouwen in dat hij het weer goed zal doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan