• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #123: Het ene Ding is het andere niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
De meeste mensen die nu WvW spelen kennen het spel en zullen ook echt niet zo snel meelopen met Kyra als ze met slechte argumenten aan komt zetten hoor.

Kyra is voor mij dit potje mijn bm stem

Ik wil nu niets speciaals aan het licht brengen ofzo hoor, maar ik quote toch maar even deze stukjes tekst. Zijn misschien later in het spel nog belangrijk, denk je niet Sanhal?

Nu zit je eerst kyra af te kraken over hoe zij geen bm moet worden aangezien mensen te makkelijk meelopen, stem jij op fireas als bm omdat die een goed gedichtje heeft geschreven?... Is daar ook wat meer uitleg voor?

Deze redenering is trouwens even scheef als de toren van Pisa.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser19654

Gast
Moon, kan jij niet beter bij de anonieme WvW's blijven?
Want je bent weer MoonMonkey, en je post slaat weer nergens op. Dat is wel een beetje vervelend.


Ik speel aanvallend ja, want ik reageer op alles wat er vreemd uitziet.
Hierdoor speel ik dus niet counterig. Je kan het zo opvatten, aangezien ik dus ook reageer op alles wat er tegen mij gezegd word, omdat ik 1) actief genoeg ben mezelf te verdedigen en 2) zoals ik hierboven al zei gewoon op alles reageer en aanval wat er in mijn ogen vreemd uitziet, en een aanval op mij ziet er vaak vreemd uit in mijn ogen, ze kloppen niet altijd even goed, en al zeker niet als ik van mijzelf weet dat ik goedje ben, dan willen er wel eens vreemde dingen in de aanvallen staan.
Dus, het is niet zo dat als iemand mij verdenkt, ik op diegene ga bashen. Ik bash wel op ze als ze me met een uiterst onzinnige reden verdenken, maar dat doe ik ook als diegene iemand heel anders met uiterst onzinnige redenen zit te verdenken. Daar krijg ik dan ook wel eens het commentaar bij dat degene die aangevallen wordt prima zichzelf kan verdedigen.
Dus of het gevaarlijk is vol tegen mij in te gaan? Ligt aan de manier waarop. Als ik inderdaad wolf/neutraal ben, en je hebt gewoon goede redenen die kloppen, lijkt het mij niet bijzonder gevaarlijk. Als je echter uit je nek gaat lopen kletsen, en ik zie dat, kan het inderdaad niet zo goed aflopen.
Ik denk wel dat het klopt dat ik argumenten zo kan noemen dat ze overtuigend zijn. Echter is dit vaak niet met het doel ze zo neer te zetten dat men meeloopt. Het is meer omdat ik graag voldoende toe wil lichten waarom ik een bepaalde persoon verdenk, en niet zomaar maar een stem neer wil gooien en verder buiten het spel wil blijven. En ik denk dat sommige spelers een zwak hebben voor goed toegelichte stemmen, vooral spelers die zelf geen lynchtarget kunnen vinden. Als die dan moeten meelopen, doen ze dat inderdaad over het algemeen vaker op een stem die goed is toegelicht. Of dat mijn fout is? Ik denk het niet. Ik licht mijn stem gewoon goed toe. Lijkt mij niets mis mee.
Verder doe ik dit toch wel hoor, of ik nu BM ben of niet. Dus ik zie niet waarom dat een eigenschap van een BM is die je niet wilt hebben? Want de BM geeft enkel de doorslag bij een gelijkstand, hoor. Dus stel ik ben wolf, haal ik er op die manier hoe dan ook wel aardig wat goedjes uit. Als ik het goed doe komt er namelijk dan helemaal geen gelijkstand, en is de BM niet eens nodig, en hoef ik hem dus ook echt niet te zijn x) Een gelijkstand komt toch vrij weinig voor.
Sorry maar dit is onzin. Sinds wanneer is een aanval op kyra vreemd?
Ben jij echt van mening dat als jij goedje bent een ander goedje jou onmogelijk kan verdenken van wolf? Sow, als dat zo is vind ik het toch verontrustend dat al die keren dat dit is gebeurd nog nooit geleid heeft tot een lynch van een wolf.

Jij weet van jezelf dat je vaak volgers krijgt doordat je je argumentatie goed kan opbouwen. En omdat een aanval op jou vreemd is, counter je hier op terug. Vervolg mensen gaan je volgen vanwege je goed opgebouwde argumenten en vervolgens is een goedje de klos omdat hij jou verdacht van wolf. Conclusie: als je wvw speelt ga niet op kyra als je leven je lief is hier.

En aangezien ik nu al zo'n rot reactie terugkrijg hier heb ik echt geen zin meer in. Probeer gewoon normaal te doen en te blijven en meteen al bij mijn eerste reactie zeggen ze dat je weg moet gaan. Van mij zul je geen last meer hebben, zal je rest van potje dan maar compleet negeren.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik wil nu niets speciaals aan het licht brengen ofzo hoor, maar ik quote toch maar even deze stukjes tekst. Zijn misschien later in het spel nog belangrijk, denk je niet Sanhal?



Deze redenering is trouwens even scheef als de toren van Pisa.

Ik denk niet dat het nodig is (mag ofc wel gequote worden), ik denk namelijk dat de mensen die WvW spelen nu toch wel slim genoeg zijn om niet als een schaap achter haar aan te lopen.

Over je 2e punt:
Ik vind die redenering helemaal niet scheef, misschien niet goed uitgelegd, maar niet scheef. Ik bedoel hier gewoon mee dat hij Kyra af zit te kraken om als bm te maken, en vervolgens op fireas stemt omdat hij een mooi gedichtje heeft geschreven, dat vind ik vreemd aangezien dat imo gewoon geen reden is om op iemand te stemmen als bm.

Sorry maar dit is onzin. Sinds wanneer is een aanval op kyra vreemd?
Ben jij echt van mening dat als jij goedje bent een ander goedje jou onmogelijk kan verdenken van wolf? Sow, als dat zo is vind ik het toch verontrustend dat al die keren dat dit is gebeurd nog nooit geleid heeft tot een lynch van een wolf.

Jij weet van jezelf dat je vaak volgers krijgt doordat je je argumentatie goed kan opbouwen. En omdat een aanval op jou vreemd is, counter je hier op terug. Vervolg mensen gaan je volgen vanwege je goed opgebouwde argumenten en vervolgens is een goedje de klos omdat hij jou verdacht van wolf. Conclusie: als je wvw speelt ga niet op kyra als je leven je lief is hier.

En aangezien ik nu al zo'n rot reactie terugkrijg hier heb ik echt geen zin meer in. Probeer gewoon normaal te doen en te blijven en meteen al bij mijn eerste reactie zeggen ze dat je weg moet gaan. Van mij zul je geen last meer hebben, zal je rest van potje dan maar compleet negeren.

Zoals ik al zei denk ik dat de mensen hier nu toch wel slim genoeg zijn om verder te kijken dan hun neus lang is. Als iemand op kyra stemt, daar een counter van terug komt dan zullen ze heus wel goed nadenken voordat ze stemmen hoor. Als het een stem op kyra is die gewoon helemaal niet onderbouwd is en er komt een counter van kyra haar kant terug die gewoon goed onderbouwd is, dan vind ik het niet meer dan logisch dat er stemmen worden geplaatst op die andere persoon omdat die dan zonder reden stemt, maar waar wel reden is om op te stemmen.

Kyra brengt het soms wat bot, maar zo was het denk ik niet bedoeld. Ik interpreteerde die eerste zin meer als: Je was zo goed bezig bij de anonieme WvW, waarom doe je het nu dan anders? Probeer gewoon te spelen zoals je ook ongeveer bij de anonieme WvW deed en het komt denk ik wel goed.
 

DeletedUser21204

Gast
Sorry maar dit is onzin. Sinds wanneer is een aanval op kyra vreemd?
Ben jij echt van mening dat als jij goedje bent een ander goedje jou onmogelijk kan verdenken van wolf? Sow, als dat zo is vind ik het toch verontrustend dat al die keren dat dit is gebeurd nog nooit geleid heeft tot een lynch van een wolf.

Jij weet van jezelf dat je vaak volgers krijgt doordat je je argumentatie goed kan opbouwen. En omdat een aanval op jou vreemd is, counter je hier op terug. Vervolg mensen gaan je volgen vanwege je goed opgebouwde argumenten en vervolgens is een goedje de klos omdat hij jou verdacht van wolf. Conclusie: als je wvw speelt ga niet op kyra als je leven je lief is hier.

En aangezien ik nu al zo'n rot reactie terugkrijg hier heb ik echt geen zin meer in. Probeer gewoon normaal te doen en te blijven en meteen al bij mijn eerste reactie zeggen ze dat je weg moet gaan. Van mij zul je geen last meer hebben, zal je rest van potje dan maar compleet negeren.

Sinds ikzelf een mooie pm heb gekregen dat ik goed ben, en het me dan heel sterk lijkt dat de aanval niet vreemd is, en de ander volkomen gelijk heeft dat ik wolf ben? Die toelichting staat achter je dikgedrukte stukje.
Natuurlijk kan een goedje me dan verdenken van wolf. Maar dan is dat toch voor mij vreemd, en daar ga ik me dan toch tegen verdedigen? Ik weet namelijk dan toch van mijzelf dat ik goed ben?

Het is toch niet mijn schuld dat ik mijn argumenten gewoon fatsoenlijk opbouw, en dat men dat volgt?
 

DeletedUser

Gast
Sinds ikzelf een mooie pm heb gekregen dat ik goed ben, en het me dan heel sterk lijkt dat de aanval niet vreemd is, en de ander volkomen gelijk heeft dat ik wolf ben? Die toelichting staat achter je dikgedrukte stukje.
Natuurlijk kan een goedje me dan verdenken van wolf. Maar dan is dat toch voor mij vreemd, en daar ga ik me dan toch tegen verdedigen? Ik weet namelijk dan toch van mijzelf dat ik goed ben?

Het is toch niet mijn schuld dat ik mijn argumenten gewoon fatsoenlijk opbouw, en dat men dat volgt?

Maar als je slecht bent, ga je ook counteren en word je ook gevolgd. Dat is waar Maan op doelt.
 

DeletedUser21204

Gast
Maar als je slecht bent, ga je ook counteren en word je ook gevolgd. Dat is waar Maan op doelt.

Dat zou kunnen, maar ik denk niet dat het mij echt te verwijten valt als ik als slechtje gevolgd word. Die schuld ligt volledig bij jullie dan, omdat jullie zo stom zijn een wolf te volgen :p
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Kyra en Moon, de kans dat 1 van jullie beide wolf is is zo'n 2/5 ofzo( geen pro in kansrekenen schiet me hier niet voor af)
Zouden jullie de rest van de spelers eens een pleziertje kunnen doen en even zo eens 2 dagen niet op elkaar bashen maar je activiteit naar totaal andere spelers richten. Zo ontstaan er net iets nuttigere discussies.

Wat er nu gebeurt, net zoals gvd elk potje dat jullie elkaar speelswijze verdacht vinden ook al is die hetzelfde als de vorige 7000 potjes en is er niet echt een verandering te opzichte van de goedjespotjes. Jullie trekken alle aandacht onbedoeld naar jullie en laten wolfjes toe tam te gaan liggen.

Ik keur julli activiteit zeer zeker niet. In tegenstelling tot mij zijn julli goed actief bezig maar doe daar dan in godsnaam iets nuttigs mee en ga niet zo lopen bashen omdat he vindt dat ie verdacht is ook al speelt ie echt zo.

Dus pleeaaaaase laten we nu naar echt verdachte dingen kijken, dank.

En tx Eli
 

DeletedUser

Gast
Ik heb met weinig verbazing de discussie tussen Moon en Kyra gelezen, zoals ik het nu zie denk ik dat 1 van de twee best wel eens wolf kan zijn.

Ik acht de kans dan ook aanwezig dat Rabbid (denk ik) ook wolf is, die nu probeert om de aandacht van zijn medewolf af te halen.
 

DeletedUser

Gast
Ik heb met weinig verbazing de discussie tussen Moon en Kyra gelezen, zoals ik het nu zie denk ik dat 1 van de twee best wel eens wolf kan zijn.

Ik acht de kans dan ook aanwezig dat Rabbid (denk ik) ook wolf is, die nu probeert om de aandacht van zijn medewolf af te halen.

Zou je dat willen beargumenteren? Welke van de twee neig je nu naar en waarom.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Wat vind je verdacht?

Ik heb niet zo heel veel tijd momenteel met een examen Wiskunde te studeren, ik heb enkele dingen gezien die ik eigenlijk hooguit vreemd vond. Echt verdachte zaken heb ik momenteel nog niet gevonden. Maar die opmerking van Mayco was oftewel troll oftewel een veel te zwak excuus om van die prangende vraag af te geraken. Maar daar waren al vraagtekens bij gesteld, dus die laat ik even achterwege.

Dat ik voor de rest vrij tot zeer nutteloos ben geweest wil ik eerlijk toegeven, ik verwacht vanaf morgen meer tijd te hebben.

Ik heb met weinig verbazing de discussie tussen Moon en Kyra gelezen, zoals ik het nu zie denk ik dat 1 van de twee best wel eens wolf kan zijn.

Ik acht de kans dan ook aanwezig dat Rabbid (denk ik) ook wolf is, die nu probeert om de aandacht van zijn medewolf af te halen.

Staat er iets nuttigs in? Mijn excuses, ik heb eigenlijk de discussie niet eens gelezen, omdat wanneer ik dat in het verleden wel deed, ik gewoon bullshit en hetzelfde kon teruglezen waardoor het nutteloos was. Misschien was mijn reactie dan toch fout :x. Ik maak er zo snel mogelijk mijn werk van om de posts ook eens te bekijken, aangezien ze blijkbaar nuttig zijn :x

Moon begon, ik verdedigde me enkel D:

Zinloos discussieren doe je met 2.

E:

Dat zou kunnen, maar ik denk niet dat het mij echt te verwijten valt als ik als slechtje gevolgd word. Die schuld ligt volledig bij jullie dan, omdat jullie zo stom zijn een wolf te volgen :p

Wat je nu zegt is dat je voor ons een goede lynch zou zijn, omdat we je geloven als je slecht bent? Dat is echt net letterlijk wat je hebt gezegd. Dat je hetzelfde speelt goed en slecht en indien je slecht bent, je consequent ook gevolgd en geloofd wordt? Nouja, nu maak je het wel heel gemakkelijk hoor Kyra ^^.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser21204

Gast
Ik zeg helemaal niet dat jullie me geloven als ik slecht ben?
Volgens mij is er in dit topic onderhand al tig keer gewaarschuwd voor mij, dus ik betwijfel of ik uberhaupt enige schade aan zou kúnnen richten, mocht ik het willen.

Daarbij, nu lynch je gewoon iemand omdat die toegeeft dat ze in andere potjes wel eens een goede wolf geweest is, omdat ze toen als wolf gevolgd wordt? Betekent dit meteen dat ik nu ook wolf ben? :confused:
Je zegt nu gewoon "je bent goed als wolf dus ik lynch je", en dat slaat nergens op, want nergens zeg je uberhaupt dat ik dan dit potje wolf zou zijn.
 

DeletedUser

Gast
De discussie tussen Kyra en Moon is niet een discussie die ik bijster interessant vind. Het is niet de eerste keer dat zo'n discussie ontstaat, en het lijkt me eerder een botsing tussen speelstijlen dan een discussie tussen een goedje en een (potentiële) wolf, wie van de twee het dan ook is.

Ik snap zelf ook niet zo goed waarom Kyra er überhaupt nog op in gaat, de laatste potjes (behalve het anonieme potje) is deze discussie vaker gevoerd en veel nuttigs heb ik er nog nooit uit zien komen. Ja, je voelt misschien de neiging om je te verdedigen, maar voegt dat echt iets concreets toe? Ik zou het je in ieder geval niet kwalijk nemen als je deze specifieke discussie niet keer op keer wilt voeren.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
@Kyra
Wel, het is eerder de druppel die de emmer doet overlopen. Eerst begin je te zeggen dat jij je enkel maar verdedigt, terwijl jij eigenlijk juist degene bent die op Moon begint aan te vallen. Je valt namelijk zijn redenering aan waarin hij zegt dat hij jouw speelstijl raar vind. Hij zegt enkel dat hij jouw speelstijl raar vind en niet akkoord is met wat je over jezelf zegt. Vervolgens begin jij je aangevallen te voelen en kruip je in de rol van de slachtoffer. En nu reageer je nog alsof je zelf niet in fout was. Tjah. Lijkt me eerder een opgezet plan om Moon weer in de schaduw van bruuske basher te zetten(Omdat je weet dat hij jou in het oog houdt en hij mss nu met kloppende argumenten kan komen want je bent slecht?)

Vervolgens probeer je je redenatie nog goed te praten, maar iets zegt mij dat er delen zijn die gewoon niet kloppen. Moon is volkomen logisch bezig, maar toch blijf je hem afkraken en verplaats je je niet in zijn standpunt(met jullie geschiedenis zou ik dat ook niet doen, dat begrijp ik). Maar hij doet dus niet echt iets fout + ik vind nog wel dat hij sterke punten maakt.(Goed bezig, Moon! Nu ook eens naar andere mensen dan Kyra kijken)

Het punt draait vooral rond het feit dat jij niet kan accepteren dat jij als goedje ook verdacht kan spelen. Dit is wel zo, en het feit dat jij dat probeert te ontkennen kan oftewel aan het feit liggen dat je van jezelf denkt dat je nog beter dan Genade kan WvW'en, wat niet zo is, voor alle duidelijkheid of doordat jij wolf bent en daarom dit op deze manier uitlegt, omdat het voor jou nu logisch is dat wanneer jij verdacht speelt het het eerste is.

Jou kennende is het niet de eerste optie, en blijf je wel bij de grond en ga je niet zweven. Dus dan ga ik er maar vanuit dat jij dat hebt geformuleerd vanuit jouw standpunt, dat van een slechtje.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser21204

Gast
Rabbid, volgens mij heb jij mij niet helemaal begrepen in mijn post.

Ik zeg dat als ik goedje ben, een aanval op mij in mijn ogen gewoon niet klopt. Want als iemand me wolf noemt, dan klopt dat voor mij toch ook niet? Want ik heb toch een pm die het tegendeel bewijst dan? Dat is het enige wat ik daarmee probeerde te zeggen.

Verder verdedigde ik me idd gewoon, want Moon begon de discussie, niet ik. Ik ging enkel op hem in, zoals ik op alles wat een beetje nuttig is in ga.
Hij zegt ook niet gewoon dat mijn speelstijl raar is, hij zegt dat ik bash en alles, en dat klopt gewoon niet, en dat heb ik hem verteld. That's it.
En in mijn ogen is hij helemaal niet logisch bezig, en maakt hij helemaal geen sterkte punten, want wat hij zegt over mij klopt gewoon niet.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Rabbid, volgens mij heb jij mij niet helemaal begrepen in mijn post.

Ik zeg dat als ik goedje ben, een aanval op mij in mijn ogen gewoon niet klopt. Want als iemand me wolf noemt, dan klopt dat voor mij toch ook niet? Want ik heb toch een pm die het tegendeel bewijst dan? Dat is het enige wat ik daarmee probeerde te zeggen.

Re-read pls.
Het punt draait vooral rond het feit dat jij niet kan accepteren dat jij als goedje ook verdacht kan spelen. Dit is wel zo, en het feit dat jij dat probeert te ontkennen kan oftewel aan het feit liggen dat je van jezelf denkt dat je nog beter dan Genade kan WvW'en, wat niet zo is, voor alle duidelijkheid of doordat jij wolf bent en daarom dit op deze manier uitlegt, omdat het voor jou nu logisch is dat wanneer jij verdacht speelt het het eerste is.

Jou kennende is het niet de eerste optie, en blijf je wel bij de grond en ga je niet zweven. Dus dan ga ik er maar vanuit dat jij dat hebt geformuleerd vanuit jouw standpunt, dat van een slechtje.

Verder verdedigde ik me idd gewoon, want Moon begon de discussie, niet ik. Ik ging enkel op hem in, zoals ik op alles wat een beetje nuttig is in ga.
Hij zegt ook niet gewoon dat mijn speelstijl raar is, hij zegt dat ik bash en alles, en dat klopt gewoon niet, en dat heb ik hem verteld. That's it.

Idem
Wel, het is eerder de druppel die de emmer doet overlopen. Eerst begin je te zeggen dat jij je enkel maar verdedigt, terwijl jij eigenlijk juist degene bent die op Moon begint aan te vallen. Je valt namelijk zijn redenering aan waarin hij zegt dat hij jouw speelstijl raar vind. Hij zegt enkel dat hij jouw speelstijl raar vind en niet akkoord is met wat je over jezelf zegt. Vervolgens begin jij je aangevallen te voelen en kruip je in de rol van de slachtoffer. En nu reageer je nog alsof je zelf niet in fout was. Tjah. Lijkt me eerder een opgezet plan om Moon weer in de schaduw van bruuske basher te zetten(Omdat je weet dat hij jou in het oog houdt en hij mss nu met kloppende argumenten kan komen want je bent slecht?)

Slordig verdedigd, Kyra. Deze stem laat ik nog eventjes staan denk ik.



Antwoord eens in het concrete, niet in het abstracte. Ik versterk mijn argumenten met letterlijke voorbeeldjes en hoe ik het topic zie. Weerleg dat dan tenminste met jouw visie in plaats van te zeggen 'Het klopt niet, nah.'
 

DeletedUser

Gast
E. crap, dit moest er nog voor:

Lieve Kinders
Jochem is weer in zijn trouwe woning teruggekomen
En heeft braaf al jullie posts doorgenomen
hij heeft zelfs al een paar verdachten
en ik zal jullie niet langer op zijn argumenten laten wachten

groeten
de piet die geen piet is piet


Wat ik dikgedrukt heb vind ik niet kloppen, ze heeft idd vaak wel goede argumenten wat dan kan leiden tot een lynch, dat is toch heel logisch? Dat jij dan wil dat iemand die met goede argumenten komt en daarmee mensen lyncht geen bm hoort te worden vind ik vreemd, juist iemand die goede argumenten kan geven en goed na kan denken zal een goede bm zijn.
Als ze slecht is kunnen er idd nogal wat mensen meelopen, maar ik denk niet dat dat erg van toepassing is. De meeste mensen die nu WvW spelen kennen het spel en zullen ook echt niet zo snel meelopen met Kyra als ze met slechte argumenten aan komt zetten hoor.
Kyra speelt imo btw vaker aanvallend dan verdedigend hoor, er zijn altijd wel mensen die standaard op haar gaan (of gaan bashen zoals Mayco dit potje doet) en dan komen er idd counters van als het gewoon nergens op slaat. Dat vind ik dan niet meer dan logisch, zolang het maar goed onderbouwd is.

Nu zit je eerst kyra af te kraken over hoe zij geen bm moet worden aangezien mensen te makkelijk meelopen, stem jij op fireas als bm omdat die een goed gedichtje heeft geschreven?... Is daar ook wat meer uitleg voor?

Kyra is voor mij dit potje mijn bm stem, zelfs nu vroeg in het potje denkt ze goed na, maakt goede posts en heeft imo gelijk over haar redenen om op haar te stemmen voor bm.

Ik vind deze post eigenlijk wel vreemd. Ten eerste lees je de post van moon verkeerd (ik ben het overigens niet echt met moon eens, maa r ok): hij zegt dat Kyra eigenlijk beter is in het verwoorden van argumenten. Hierdoor komt ze overtuigender over. Als ik hem goed begrijp zegt hij dat er genoeg andere mensen zijn die ook gewoon prima kunnen beargumenteren en nadenken, alleen dat die minder goed kunnen verwoorden. Ik weet alleen niet waarom het een slechte eigenschap voor een BM is om overtuigend te zijn... (misschien kan je dat uitleggen).

Verder zijn je klachten over de BM stem (die toevallig op mij is) ook niet echt terecht. Moon vind dat Kyra een bepaalde eigenschap heeft die niet goed is als BM. Blijkbaar heb ik die eigenschap niet? Anyway, waar het mij vooral om gaat is dat je je meteen voor Kyra gooit in de aanval tegen Moon, terwijl je net zo goed had kunnen zeggen dat mijn eigen BM stem niet echt geweldig beargumenteerd is. Maar dat sla je dan opeens weer over.


Ik heb met weinig verbazing de discussie tussen Moon en Kyra gelezen, zoals ik het nu zie denk ik dat 1 van de twee best wel eens wolf kan zijn.

Ik acht de kans dan ook aanwezig dat Rabbid (denk ik) ook wolf is, die nu probeert om de aandacht van zijn medewolf af te halen.

Deze post bevalt me niet echt. Weet niet precies waarom. Ik denk omdat je te snel overtuigd bent er ergens vol op inhaakt terwijl 3/4 nog niets van zich heeft laten zien...

Moon begon, ik verdedigde me enkel D:

Ik weet niet of dit zo bedoeld was, maar dit klinkt stiekem als twee kleine kindjes die zijn gaan vechten en net door hun ouders uit elkaar zijn gehaald... xD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan