• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #123: Het ene Ding is het andere niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Lieve kinders

Vandaag trok Jochem naar het zuiden
Daarom wilde ik jullie graag iets beduiden
Die goede jongen viert vandaag met zijn familie het Sinterklaasfeest
Anders was hij hier echt wel aanwezig geweest
Morgen is hij zeker meer aanwezig
Maar deze avond is hij alleen maar druk met zijn vele cadeau's bezig (want Jochem is heel braaf geweest :O )

Geen zorgen, ik kom ook nog wel een keer bij jullie langs de deur
Dus allemaal heel braaf zijn, anders krijgen jullie niets heuwr

Ik geef jullie allemaal de vriendelijke groeten namens Sinterklaas
En namens Jochem een BM stem voor Rabbid, want da's een baas

Groeten
Piet die geen piet is piet
 

DeletedUser19654

Gast
Oh. Inderdaad. Jou zag ik even over het hoofd. Sorry Aeneas (hug).

Speciaal voor jou dan even waarom je op mij zou moeten stemmen.
Nou, ik ben actief. Kijk maar naar de postcount van de vorige wvw, die anonieme. Of eigenlijk van elke wvw waarbij ik minstens dag 2 haalde.
Verder heb ik ook best wel wat ervaring, ik schat het op zo'n anderhalf jaar met maar maximaal 5 gemist wegens vakantie enzo.
Uhm, en dan gewoon mijn hele speeltactiek. Ik speel gewoon flink aanvallend altijd, en kijk kritisch naar elke post (vandaar de hoge postcount? :x) zodat ik voldoende reactie krijg. Oftewel, ik zorg voor leven en discussie in het topic.
Postcounts zegt totaal niks over activiteit. Ik kan vandaag ook 100 post maken en de rest van het potje maar 10, dan heb ik er in totaal 110 en kan ik dan zeggen dat ik actief ben?
Verder moet het aantal post ook gelijk staan naar de inhoud. Bij jou vind ik dat dan uiteindelijk meevallen.

Speelt flink aanvallend? in mijn ogen speel je heel anders. Je speel counterig zeg maar. Als iemand jou verdenkt ga jij daarop bashen. Verschillende spelers hebben al ondervonden dat het gevaarlijk is om vol tegen jou in te gaan.
Aangezien men weet dat jij een van de weinigen bent die echt goede argumenten zo kan noemen dat ze overtuigend zijn (weet niet hoe ik het anders moet noemen) zet jij vaak aan tot een lynch op iemand. Als BM is dit een eigenschap die je totaal niet wilt hebben. Vandaar dat ik ook niet op jou als bm ga stemmen en ik hoop dat andere dit ook niet gaan doen. Stel jij bent wolf haal je er op die manier toch aardig wat goedjes uit.

Heb niets tegen je hoor kyra, maar dat is gewoon mijn reden :p

Verder veel succes nog iedereen.

E: fireas, ik ben niet naar het zuiden geweest... :p
En bm stem vanwege het gedichtje!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23079

Gast
Succes iedereen.

Verder vind ik wat moon hierboven zegt ,zeker waar . je moet als BM een beetje partijdig spelen, niet alleen naar je eigen verdenkingen kijken,
Jouw stem als bm kan soms wel het verschil maken .
Dus ik betwijfel of kyra dat wel kan :x
 

DeletedUser21204

Gast
Laat je niet gek maken door Kyra btw, daar is ze het beste in.
Ik waarschuw je alvast.

Zeg, zit jij hier nu een beetje mensen tegen mij op te zetten?
Want naar mijn idee zit jij wel héél erg te benadrukken dat ik manipuleer enzo, terwijl dat prima meevalt, en al zeker bij jou.

En hieronder even opgesomd waarom je op mij als BMzou moeten stemmen



Verder leer je het nu verkeerd aan Kyr. Postcount =/= actieve nuttige posts. Degene met de meeste posts is niet altijd de meest actieve toevoegende speler( al is dat wel een beetje veranderd sinds gij hier zijt magoed).

In ieder geval, veel succes allen dat er eens nieuwe mensen zotte dingen gaan doen en er wolven gaan uithalen :)

Zeg, maak je eigen campagne, dief! D:

gij (tmi)

En naar mijn idee spam ik nooit echt, dus ik denk dat mijn posts zeker wel wat toevoegen, en dat ik ze op wat uitzondering na natuurlijk wel nuttig kan noemen hoor.
 

DeletedUser21204

Gast
Postcounts zegt totaal niks over activiteit. Ik kan vandaag ook 100 post maken en de rest van het potje maar 10, dan heb ik er in totaal 110 en kan ik dan zeggen dat ik actief ben?
Verder moet het aantal post ook gelijk staan naar de inhoud. Bij jou vind ik dat dan uiteindelijk meevallen.

Speelt flink aanvallend? in mijn ogen speel je heel anders. Je speel counterig zeg maar. Als iemand jou verdenkt ga jij daarop bashen. Verschillende spelers hebben al ondervonden dat het gevaarlijk is om vol tegen jou in te gaan.
Aangezien men weet dat jij een van de weinigen bent die echt goede argumenten zo kan noemen dat ze overtuigend zijn (weet niet hoe ik het anders moet noemen) zet jij vaak aan tot een lynch op iemand. Als BM is dit een eigenschap die je totaal niet wilt hebben. Vandaar dat ik ook niet op jou als bm ga stemmen en ik hoop dat andere dit ook niet gaan doen. Stel jij bent wolf haal je er op die manier toch aardig wat goedjes uit.

Heb niets tegen je hoor kyra, maar dat is gewoon mijn reden :p

Moon, kan jij niet beter bij de anonieme WvW's blijven?
Want je bent weer MoonMonkey, en je post slaat weer nergens op. Dat is wel een beetje vervelend.

Ik speel aanvallend ja, want ik reageer op alles wat er vreemd uitziet.
Hierdoor speel ik dus niet counterig. Je kan het zo opvatten, aangezien ik dus ook reageer op alles wat er tegen mij gezegd word, omdat ik 1) actief genoeg ben mezelf te verdedigen en 2) zoals ik hierboven al zei gewoon op alles reageer en aanval wat er in mijn ogen vreemd uitziet, en een aanval op mij ziet er vaak vreemd uit in mijn ogen, ze kloppen niet altijd even goed, en al zeker niet als ik van mijzelf weet dat ik goedje ben, dan willen er wel eens vreemde dingen in de aanvallen staan.
Dus, het is niet zo dat als iemand mij verdenkt, ik op diegene ga bashen. Ik bash wel op ze als ze me met een uiterst onzinnige reden verdenken, maar dat doe ik ook als diegene iemand heel anders met uiterst onzinnige redenen zit te verdenken. Daar krijg ik dan ook wel eens het commentaar bij dat degene die aangevallen wordt prima zichzelf kan verdedigen.
Dus of het gevaarlijk is vol tegen mij in te gaan? Ligt aan de manier waarop. Als ik inderdaad wolf/neutraal ben, en je hebt gewoon goede redenen die kloppen, lijkt het mij niet bijzonder gevaarlijk. Als je echter uit je nek gaat lopen kletsen, en ik zie dat, kan het inderdaad niet zo goed aflopen.
Ik denk wel dat het klopt dat ik argumenten zo kan noemen dat ze overtuigend zijn. Echter is dit vaak niet met het doel ze zo neer te zetten dat men meeloopt. Het is meer omdat ik graag voldoende toe wil lichten waarom ik een bepaalde persoon verdenk, en niet zomaar maar een stem neer wil gooien en verder buiten het spel wil blijven. En ik denk dat sommige spelers een zwak hebben voor goed toegelichte stemmen, vooral spelers die zelf geen lynchtarget kunnen vinden. Als die dan moeten meelopen, doen ze dat inderdaad over het algemeen vaker op een stem die goed is toegelicht. Of dat mijn fout is? Ik denk het niet. Ik licht mijn stem gewoon goed toe. Lijkt mij niets mis mee.
Verder doe ik dit toch wel hoor, of ik nu BM ben of niet. Dus ik zie niet waarom dat een eigenschap van een BM is die je niet wilt hebben? Want de BM geeft enkel de doorslag bij een gelijkstand, hoor. Dus stel ik ben wolf, haal ik er op die manier hoe dan ook wel aardig wat goedjes uit. Als ik het goed doe komt er namelijk dan helemaal geen gelijkstand, en is de BM niet eens nodig, en hoef ik hem dus ook echt niet te zijn x) Een gelijkstand komt toch vrij weinig voor.

Verder vind ik wat moon hierboven zegt ,zeker waar . je moet als BM een beetje partijdig spelen, niet alleen naar je eigen verdenkingen kijken,
Jouw stem als bm kan soms wel het verschil maken .
Dus ik betwijfel of kyra dat wel kan :x

Ik vind dit een heel vreemde post.
En dan vooral de 1e zin van wat ik gequote heb.
Je geeft Moonmonkey gelijk, en zegt daarna waarin je hem gelijk geeft, of zo lijkt het toch. Maar, dan valt mij wat op, wat jij daarna zegt is helemaal niet wat Moon gezegd heeft!
Moon heeft in zijn post naar wat ik heb gelezen helemaal niet gezegd dat je als BM een beetje partijdig moet spelen en niet alleen naar je eigen verdenkingen moet kijken.
Heel vreemd dus, dit gedeelte. Je zegt dat Moon gelijk heeft in iets wat Moon helemaal niet gezegd heeft.

En dan wát je in je post zegt.
Een BM moet partijdig spelen, en niet alleen naar zijn eigen verdenkingen kijken?
Wat in godsnaam bedoel je daar nu weer mee?
De BM heeft een bepaalde partij (goed/neutraal/slecht), en zal dus altijd automatisch partijdig spelen?
En de BM kent als hij goed is zijn partijgenoten helemaal niet, en hoe wil hij dan partijdig spelen?
En als de BM goed is en hij kent zijn partijgenoten niet, waarom zou hij dan allemaal naar andere verdenkingen gaan kijken, als hij niet weet of ze van een goedje of wolf ofzo komen?
Het enige logische aan die post is dat je zegt dat de BM ook de verdenkingen van anderen moet lezen en op ingaan (althans, zo interpreteer ik het toch na die zin een paar keer overgelezen te hebben). Maar dat is toch gewoon een open deur, dat doet iedereen die een beetje actief is toch wel?

Ik snap dus echt niet wat je in die post probeert te zeggen, en het slaat in mijn ogen dus eigenlijk helemaal nergens op, van begin tot einde.
 

DeletedUser

Gast
Zeg, zit jij hier nu een beetje mensen tegen mij op te zetten?
Want naar mijn idee zit jij wel héél erg te benadrukken dat ik manipuleer enzo, terwijl dat prima meevalt, en al zeker bij jou.
it echt, dus ik denk dat mijn posts zeker wel wat toevoegen, en dat ik ze op wat uitzondering na natuurlijk wel nuttig kan noemen hoor.

Ik wil gewoon niet dat mensen die goed zijn kunnen gaan winnen door middel van hun invloeden, als ze wolf zijn.
 

DeletedUser23079

Gast
Ik vind dit een heel vreemde post.
En dan vooral de 1e zin van wat ik gequote heb.
Je geeft Moonmonkey gelijk, en zegt daarna waarin je hem gelijk geeft, of zo lijkt het toch. Maar, dan valt mij wat op, wat jij daarna zegt is helemaal niet wat Moon gezegd heeft!
Moon heeft in zijn post naar wat ik heb gelezen helemaal niet gezegd dat je als BM een beetje partijdig moet spelen en niet alleen naar je eigen verdenkingen moet kijken.
Heel vreemd dus, dit gedeelte. Je zegt dat Moon gelijk heeft in iets wat Moon helemaal niet gezegd heeft.

En dan wát je in je post zegt.
Een BM moet partijdig spelen, en niet alleen naar zijn eigen verdenkingen kijken?
Wat in godsnaam bedoel je daar nu weer mee?
De BM heeft een bepaalde partij (goed/neutraal/slecht), en zal dus altijd automatisch partijdig spelen?
En de BM kent als hij goed is zijn partijgenoten helemaal niet, en hoe wil hij dan partijdig spelen?
En als de BM goed is en hij kent zijn partijgenoten niet, waarom zou hij dan allemaal naar andere verdenkingen gaan kijken, als hij niet weet of ze van een goedje of wolf ofzo komen?
Het enige logische aan die post is dat je zegt dat de BM ook de verdenkingen van anderen moet lezen en op ingaan (althans, zo interpreteer ik het toch na die zin een paar keer overgelezen te hebben). Maar dat is toch gewoon een open deur, dat doet iedereen die een beetje actief is toch wel?

Ik snap dus echt niet wat je in die post probeert te zeggen, en het slaat in mijn ogen dus eigenlijk helemaal nergens op, van begin tot einde.
Ik geef moonmonkey gelijk en ga dan verder in , in hoe ik ervan denk . Dan ging het om mijn mening.

Wat ik daarmee bedoel is dat je niet als Een robot tunnelig moet gaan bashen . Een BM moet openstaan voor discussie en niet zijn eigen verdenking opdringen.

Btw , met partijdig in deze context bedoel ik ;"respecteer ieders mening". Niet basherig beginnen , geen tunnelvisie Enzo..
Ik weet natuurlijk niet vlekkeloos hoe jouw gedrag is in andere potjes maar wat ik wel overdenk is het gezag wat jij uitstraalt (kan jij ofcourse niks aan doen) maar ik wil liever geen BM die ons al lichtjes dwingt om op degene te stemmen waar jij al op stemt. "Anders*doen we toch raar als we jouw mening niet volgen. " Terwijl jou gewoon volgen als normaal word beschouwd door jou.
Ik heb niet graag iemand met die titel(ja,uiteindelijk stelt het maar een naam voor omdat hij zelden de uitslag bepaalt.).
Ik wil hier gewoon even de toon zetten dat we jouw mening niet al te snel moeten geloven.(want lange posts hebben blijkbaar een invloed op anderen)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21204

Gast
Ik wil gewoon niet dat mensen die goed zijn kunnen gaan winnen door middel van hun invloeden, als ze wolf zijn.

En daarom waarschuw je iedereen voor mij?
Want ik ben ook echt de enige die zoiets misschien zou kunnen doen?


Bert, ik bash echt niet tunnelig. Dat is echt onzin. Het zal vast wel 1 keer voorkomen, maar dat herstel ik snel als iemand me daarop wijst.
Natuurlijk sta ik open voor discussie, ik creeër een groot deel daarvan namelijk zelf, gewoonlijk.
Ik dring mijn eigen verdenkingen echt niet op. Ik uit ze gewoon, en het is dan aan de rest hier om te bepalen of ze volgen of niet, ik ga toch zeker geen volgverbod instellen ofzo.
Ik dwing dus echt niemand.
Kijk maar naar dat anonieme potje. Ik was een keer een hele dag weg, zette 's ochtends een stem en praatte met niemand in pm, en toch volgde men het. Ik drong dus echt helemaal niks op ofzo.
Als ik gezag uitstraal, komt dat door jullie, omdat jullie dan kennelijk zitten te volgen.

En het is onzin dat je speciaal mijn mening niet al te snel moet geloven.
Je moet gewoon nadenken bij iedereens post met hun mening erin, en bij die van mij niet meer of minder.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23079

Gast
ik schrijf me uit dit neemt echt te veel tijd in beslag , ik had hier eigenlijk nooit aan moeten beginnen :/
Ik ben eerder van het motto tegoei spelen of gewoon helemaal niet spelen..

Ciaokes.
 

DeletedUser

Gast
ik schrijf me uit dit neemt echt te veel tijd in beslag , ik had hier eigenlijk nooit aan moeten beginnen :/
Ik ben eerder van het motto tegoei spelen of gewoon helemaal niet spelen..

Ciaokes.

Oke jammer hoop dat er een vervanger voor je is.
 

DeletedUser21204

Gast
Jammer, Bert.
Gooi het anders ook even in het inschrijftopic, valt iets meer op, en dan weet vervanger nummer 1 ook meteen dat hij een pm kan ontvangen en eventueel al kan beginnen met lezen.
 

DeletedUser23053

Gast
Kyraco, altijd een goede speler, ook nu weer, goed actief, etc. the usual stuff...
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Postcounts zegt totaal niks over activiteit. Ik kan vandaag ook 100 post maken en de rest van het potje maar 10, dan heb ik er in totaal 110 en kan ik dan zeggen dat ik actief ben?
Verder moet het aantal post ook gelijk staan naar de inhoud. Bij jou vind ik dat dan uiteindelijk meevallen.

Speelt flink aanvallend? in mijn ogen speel je heel anders. Je speel counterig zeg maar. Als iemand jou verdenkt ga jij daarop bashen. Verschillende spelers hebben al ondervonden dat het gevaarlijk is om vol tegen jou in te gaan.
Aangezien men weet dat jij een van de weinigen bent die echt goede argumenten zo kan noemen dat ze overtuigend zijn (weet niet hoe ik het anders moet noemen) zet jij vaak aan tot een lynch op iemand. Als BM is dit een eigenschap die je totaal niet wilt hebben. Vandaar dat ik ook niet op jou als bm ga stemmen en ik hoop dat andere dit ook niet gaan doen. Stel jij bent wolf haal je er op die manier toch aardig wat goedjes uit.

Heb niets tegen je hoor kyra, maar dat is gewoon mijn reden :p

Verder veel succes nog iedereen.

E: fireas, ik ben niet naar het zuiden geweest... :p
En bm stem vanwege het gedichtje!!

Wat ik dikgedrukt heb vind ik niet kloppen, ze heeft idd vaak wel goede argumenten wat dan kan leiden tot een lynch, dat is toch heel logisch? Dat jij dan wil dat iemand die met goede argumenten komt en daarmee mensen lyncht geen bm hoort te worden vind ik vreemd, juist iemand die goede argumenten kan geven en goed na kan denken zal een goede bm zijn.
Als ze slecht is kunnen er idd nogal wat mensen meelopen, maar ik denk niet dat dat erg van toepassing is. De meeste mensen die nu WvW spelen kennen het spel en zullen ook echt niet zo snel meelopen met Kyra als ze met slechte argumenten aan komt zetten hoor.
Kyra speelt imo btw vaker aanvallend dan verdedigend hoor, er zijn altijd wel mensen die standaard op haar gaan (of gaan bashen zoals Mayco dit potje doet) en dan komen er idd counters van als het gewoon nergens op slaat. Dat vind ik dan niet meer dan logisch, zolang het maar goed onderbouwd is.

Nu zit je eerst kyra af te kraken over hoe zij geen bm moet worden aangezien mensen te makkelijk meelopen, stem jij op fireas als bm omdat die een goed gedichtje heeft geschreven?... Is daar ook wat meer uitleg voor?

Kyra is voor mij dit potje mijn bm stem, zelfs nu vroeg in het potje denkt ze goed na, maakt goede posts en heeft imo gelijk over haar redenen om op haar te stemmen voor bm.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan