• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #130 - WvW Simpel

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser2057

Gast
en nu heb je ineens weer geen internet, maar toch wel internet. Waar gaat dit nou weer naartoe? Jij bent echt gewoon zo'n wolf he.
 

DeletedUser20542

Gast
Succes en ik stel me beschikbaar voor BM.

Oke deze activiteit had ik niet verwacht...
Mijn BM stem wacht ik nog even mee.

E: Goh ja ik denk dat ... BM moet worden.

E: Waarom denk je dat?

E: Nou die heeft genoeg ervaring.

E: Oke wie denk je dat wolf zou kunnen zijn?

E: Geen idee heb nog niet genoeg informatie.
Zal ik vnv vlak voor de DL stemmen..?

Als ik meerdere posts onder elkaar mocht plaatsten had ik wel een heel gesprek met mezelf gevoerd...
Ow wacht dat doe ik al.

Ik denk dat Eli wolf is omdat ze overactief is.
En tegen haar zelf praat.

E: Nee ik denk dat Eli goedje is.
Wie is verdacht hmm iedereen die nog niks gezegd heeft.
Ga eens een lijstje maken met mijn verdachten.

E: Wat een flut argumenten zijn dit.

E: Sorry had school dus kon ik niks zeggen.

E: Als je me nodig hebt zit ik op skype.

E: Dat komt wolfs over alleen maar op skype zitten.

E: Hey dat voegt niks toe Gerben al weer een BM stem op jezelf zetten. Hmm zal hem eens onder de loep nemen.

E: Sammy is verdacht was wel online maar zegt niks.

E: Ja ik had school dingen te doen.

E: Eli doe even normaal niet iedereen heeft even veel tijd als dat een ander heeft.
1. Jaspenia - heeft nog niks gezegd.
2. Kyraco - zegt wel wat maar heeft te druk op school.
3. Heir - heeft nog niks gezegd.
4. Sammy - zegt wel wat en wil graag BM worden.
5. Ydeger - heeft nog niks gezegd.
6. Gerben - heeft nog niks gezegd.
7. Sanoj - heeft nog niks gezegd.
8. batbeetje45 - heeft iets gezegd standaard succes en wil BM worden.
9. semmieee - heeft iets gezegd en zal eens zien of die na 3 jaar nog wolven kan vangen.
10. Gekko - heeft nog niks gezegd.
11. Wouter - heeft nog niks gezegd.
12. Eli /
13. MoonMonkey - heeft nog niks gezegd.
14. Aeneas - heeft nog niks gezegd.
15. Archer - heeft standaard succes iedereen gezegd.

Gebaseerd hier op gaat nu mijn BM stem naar Sammy

Ik doe maar groen omdat de kleuren er niet bij staan...
En wat is hier het doel van?
 

DeletedUser

Gast
En wat is hier het doel van?

Moet het een doel hebben dan?
Denk zelf eens na waarom ik tegen mezelf aan het praten ben...

E: zo heb je wel iets om over te praten ;)

en nu heb je ineens weer geen internet, maar toch wel internet. Waar gaat dit nou weer naartoe? Jij bent echt gewoon zo'n wolf he.

Je mag niet te veel op een goede speler bashen.
Mocht ze goed zijn hebben we er wat aan zo niet kan ze beter dood gaan.

E: Over 2 uren ben ik een beetje druk en zal dus binnen nu en 2 uur mijn stem moeten maken op wie ik zou moeten gaan stemmen voor Lynch.

Dan heb ik van 20:30 tot de DL 21:45 om bij te lezen en te kijken of ik evt mijn stem moet aanpassen.

Op basis van wat er nu gezegd is gaat mijn stem naar Kyra

Ze is er zo nu en dan, zegt zo nu en dan wat.
Maar ze gebruikt als excuus dat ze geen internet heeft.
Maar kan toch zo nu en dan wat posten.
Zoals ik zei dit is op basis van wat ik nu in het topic heb kunnen vinden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20542

Gast
Moet het een doel hebben dan?
Denk zelf eens na waarom ik tegen mezelf aan het praten ben...

E: zo heb je wel iets om over te praten ;)



Je mag niet te veel op een goede speler bashen.
Mocht ze goed zijn hebben we er wat aan zo niet kan ze beter dood gaan.

E: Over 2 uren ben ik een beetje druk en zal dus binnen nu en 2 uur mijn stem moeten maken op wie ik zou moeten gaan stemmen voor Lynch.

Dan heb ik van 20:30 tot de DL 21:45 om bij te lezen en te kijken of ik evt mijn stem moet aanpassen.

Op basis van wat er nu gezegd is gaat mijn stem naar Kyra

Ze is er zo nu en dan, zegt zo nu en dan wat.
Maar ze gebruikt als excuus dat ze geen internet heeft.
Maar kan toch zo nu en dan wat posten.
Zoals ik zei dit is op basis van wat ik nu in het topic heb kunnen vinden.
Ja, ik denk dat het een doel moet hebben. Anders noemen ze die troep spam. En dat is het ook. Boeiend, jouw discussie met jezelf. En geen idee waarom je dat doet. Misschien heb je het een beetje moeilijk met jezelf. Maar val ons daar dan niet lastig mee, iig niet in dit topic.

En misschien bedoel je met dat 'iets om over te praten' je mooie tegenstrijdige opmerking. Je eerste twee zinnen lijken Kyra te verdedigen, iig Sammy terecht te wijzen, want 'als ze goed is hebben we er wat aan' (oh, wat bedoel je daar nou weer mee) en vervolgens stem je er zelf op, zonder nog iets van vraagstelling. Wat is hier dan ten eerste de logica van, en ten tweede de argumentatie? Ze heeft tussenuur en komt daartijdens on, en dat is verdacht? rofl.
 

DeletedUser

Gast
Ja, ik denk dat het een doel moet hebben. Anders noemen ze die troep spam. En dat is het ook. Boeiend, jouw discussie met jezelf. En geen idee waarom je dat doet. Misschien heb je het een beetje moeilijk met jezelf. Maar val ons daar dan niet lastig mee, iig niet in dit topic.

En misschien bedoel je met dat 'iets om over te praten' je mooie tegenstrijdige opmerking. Je eerste twee zinnen lijken Kyra te verdedigen, iig Sammy terecht te wijzen, want 'als ze goed is hebben we er wat aan' (oh, wat bedoel je daar nou weer mee) en vervolgens stem je er zelf op, zonder nog iets van vraagstelling. Wat is hier dan ten eerste de logica van, en ten tweede de argumentatie? Ze heeft tussenuur en komt daartijdens on, en dat is verdacht? rofl.

Lees dan nog eens goed wat ik zeg bij mijn stem op haar.
Omdat er verder niks verdachts is gebeurd en niemand iets heeft gezegd waar je wat mee kan.

Ik nu nog 1,5 uur heb dan heb ik het druk en vanaf 20:30 ben ik er weer en tijd om de rest bij te lezen en mijn stem aan te passen.

Waarom reageer jij hier zo heftig op?
Als ze goed is en 1 stem op haar heeft zou dat niks uit moeten maken.
 

DeletedUser20542

Gast
Als je zelf niks verdachts ziet gebeuren en je verdedigt Kyra nog even ervoor, dan is dat wel de laatste waar je dan op gaat stemmen. En ik zie mezelf niet heftig doen, ik vind het wel interessant dat je zo tegenstrijdig doet.
 

DeletedUser

Gast
Als je zelf niks verdachts ziet gebeuren en je verdedigt Kyra nog even ervoor, dan is dat wel de laatste waar je dan op gaat stemmen. En ik zie mezelf niet heftig doen, ik vind het wel interessant dat je zo tegenstrijdig doet.

Ik zei dat is het enige wat er tot nu toe in het topic lees dat eens is gezegd en gedaan.

Ja het is wel heftig reageren op mijn gespam en een stem zonder enige echte argumentatie op Kyra.
Maar dat jij daar dan gelijk boven op zit en hapt valt me wel op.

Als je goed oplet was ik reacties aan het uit lokken en die zijn gelukt ;)
 

DeletedUser2057

Gast
rustig jongens, ik was gewoon aan het uitdagen omdat er toch verder niks gebeurde hier. Ik stem vooralsnog op helemaal niemand, aangezien er voorlopig nog geen drol gezegd is. Volgens mij was aan de manier waarop ik bezig was toch wel duidelijk dat ik maar wat aan het uitdagen was?

EDIT:
semmieee zei:
Kyra verdedigt zichzelf iets te graag, just saying
knipoog.png

en jij stookt net iets te graag nog even het vuurtje op zonder iets toe te voegen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik wens ten eerste succes de goedjes!
Ten tweede ik zie hier vooral sam die 'bash' op kyra maar die doet dit waarschijnlijk slechtst voor de grap. Dan is er nog eli die een boeiende discussie heeft over vanalles en niets. Ik zie eigenlijk niets verdachts hopelijk komt dat nog.
En voor degene die me nog niet op skype hebben.
Heir of carthago
 

DeletedUser23053

Gast
Ja, je bent zeer verdacht bezig :O
Als er niet iemand anders komt met betere argumenten dan gaat mijn stem zeker naar jou.



Ow, kijk dat zei ik toch ook tegen mezelf mensen hebben school. :p
Moet je wel goed lezen.



Ja, mee eens Lynchen!
Kyra gedraagt zich als wolf.



Ow dus nu in eens heb je wel tijd op school....?




E: Mijn lijstje:

1. Jaspenia - heeft nog niks gezegd.
2. Kyraco - zegt wel wat maar heeft te druk op school.
3. Heir - heeft nog niks gezegd.
4. Sammy - zegt wel wat en wil graag BM worden.
5. Ydeger - heeft nog niks gezegd.
6. Gerben - heeft nog niks gezegd.
7. Sanoj - heeft nog niks gezegd.
8. batbeetje45 - heeft iets gezegd standaard succes en wil BM worden.
9. semmieee - heeft iets gezegd en zal eens zien of die na 3 jaar nog wolven kan vangen.
10. Gekko - heeft nog niks gezegd.
11. Wouter - heeft nog niks gezegd.
12. Eli /
13. MoonMonkey - heeft nog niks gezegd.
14. Aeneas - heeft nog niks gezegd.
15. Archer - heeft standaard succes iedereen gezegd.

Gebaseerd hier op gaat nu mijn BM stem naar Sammy

Ik doe maar groen omdat de kleuren er niet bij staan...

...
Er zijn mensen die naar school moeten, je loopt nu gewoon alles in dit potje af te kraken omdat dit potje netwerken aan heeft...
En die stem op Kyra is gewoon om te janken, waarom niet gewoon wachten? Je bleef na die stem nog flink doorpraten, dus waarom je zo vroeg stemt begrijp ik echt niet...
Het is daarbij ook gewoon een stem van niets. "Ze zit op school maar post wel, WOLF!!!"

Ik wens ten eerste succes de goedjes!
Ten tweede ik zie hier vooral sam die 'bash' op kyra maar die doet dit waarschijnlijk slechtst voor de grap. Dan is er nog eli die een boeiende discussie heeft over vanalles en niets. Ik zie eigenlijk niets verdachts hopelijk komt dat nog.
En voor degene die me nog niet op skype hebben.
Heir of carthago

Lol waar slaat dit op, Eli is degene die hier nog harder op Kyra basht en zelfs haar lynchstem op haar zet :p

Succes people. Netwerken mag altijd, geen skype atm, dus zal dan via quakenet of pm moeten ;)
 

DeletedUser21204

Gast
Sammy deed het voor de grap, dat zei hij ook nog op skype, en hij zet dan ook geen lynchstem ofzo.

Waarom Eli dan met een lynchstem op mij aan komt zetten vraag ik mij wel heel erg af.
Ik zag dat hele gedoe namelijk als niets meer dan een beetje "trollen", zegmaar.
Ik bedoel, krijg ik nu serieus een lynchstem op me omdat ik een tussenuur heb en dus tijdens school tijd heb om even wat te posten? x)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan