• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #130 - WvW Simpel

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser21204

Gast
Eli, zet geen lynchstem op mensen als ze toch niet serieus bedoeld zijn. Serieus. Schiet niemand wat mee op. Ook al roep je dan steeds van ik kan hem nog veranderen enzo. Dan moet je hem in eerste instantie ook niet neerzetten, als je hem toch wel gaat veranderen.
 

DeletedUser

Gast
Voorlopig zie ik geen andere optie. Maar het is lekker actief, zal wel veranderen. @sem gewoon niet stemmen. Je kan altijd op jezelf stemmen als je niet verdacht wilt worden.
 

DeletedUser21204

Gast
Die lynch op Aeneas was echt complete onzin. Je gaat toch niet zomaar maar ff een inactiefje eruit gooien, zo vroeg voor de deadline, terwijl hij nog niet eens de káns heeft gekregen om actief te worden! En dat alleen maar omdat hij 1 potje inactief was, waarin hij zich zoals hij zelf al aangaf netjes heeft laten vervangen, en dan toevallig wolf was wat daar verder helemaal niets aan verandert.
Ik vind het behoorlijk verdacht hoe Bats en Sem hier zo snel in meegaan. Wel een erg makkelijke lynch.

Wouter blijft wel heeeeel mooie buiten schot met deze bm en lynch stem.

Had je liever gehad dat hij zichzelf ook even verdacht zou maken door op Aeneas te stemmen ofzo, dan?

@sem gewoon niet stemmen. Je kan altijd op jezelf stemmen als je niet verdacht wilt worden.

Wtf is dit dan voor stelling? Dus als je op jezelf stemt, wordt je opeens niet verdacht?
 

DeletedUser11295

Gast
Hij stemt ook op zichzelf en hij vind Kyra een goede BM. Ik zie het probleem niet, uiteindelijk moet er toch een BM komen of niet dan en ik zie niet in dat er iemand op het moment een betere keuze is :p.

Die lynch op Aeneas was echt complete onzin. Je gaat toch niet zomaar maar ff een inactiefje eruit gooien, zo vroeg voor de deadline, terwijl hij nog niet eens de káns heeft gekregen om actief te worden! En dat alleen maar omdat hij 1 potje inactief was, waarin hij zich zoals hij zelf al aangaf netjes heeft laten vervangen, en dan toevallig wolf was wat daar verder helemaal niets aan verandert.
Ik vind het behoorlijk verdacht hoe Bats en Sem hier zo snel in meegaan. Wel een erg makkelijke lynch.



Had je liever gehad dat hij zichzelf ook even verdacht zou maken door op Aeneas te stemmen ofzo, dan?

Je ziet ook dat ik mijn stem heb weggehaald zodra bleek dat hij actief was? Dat doe ik niet omdat ik een wolfje ben en nu opeens ontmaskerd kan worden. Dat doe ik omdat ik daadwerkelijk inactiefjes eruit wil hebben, 2 man die op Aeneas stemmen omdat hij inacitef was het vorige potje. Dat is overtuigend genoeg voor mij om te denken dat dit zo hetzelfde zal zijn ook al was de stem van Bat.

Maar waarschijnlijk word dit toch afgedaan als wolvengedrag dus, who the fuck cares.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Zoals gezegd, ik begreep jullie stem volledig. Maar ik zal dit potje wel degelijk actief zijn. :)

Verder, zie ik geen goede reden om op Eli te stemmen. Voor mij is het alleen maar een poging om het potje actief te krijgen, dat gebeurd wel eens vaker. Mijn voorkeur is, zoals bij genoeg andere, op dag 1 een inactief iemand eruit te stemmen.

Tenzij er natuurlijk heel veel aanwijzingen zijn om iemand als wolf te kunnen lynchen. Voor nu kan ik deze echter nog niet zien.
 

DeletedUser

Gast
Ik zeg gewoon. BM stem op kyr en lynch op jezelf is niet erg controversieel. Maar dat hoeft ook zeker niet.
 

DeletedUser21204

Gast
Wat mij wel opvalt is dat Aeneas nu gepost heeft, en dus niet meer inactief is, maar de 3 stemmen op hem nog steeds staan.
Nu heeft Bats nog niet gepost, dus zou het best kunnen dat hij het simpelweg nog niet gelezen heeft, maar Sem en Heir toch zeker wel.
Zo'n moeite is het niet een stem even door te strepen. Hopen jullie hem alsnog te kunnen lynchen, omdat Bats er dus bijvoorbeeld niet is?
 

DeletedUser

Gast
Nou.. ik houd me liever bezig over andere zaken dan het veranderen van hun stem.

Bijvoorbeeld, waarom liep iedereen zo snel mee op de stem van mij? Er waren overigens genoeg andere inactiefjes.. en echt een 'status' als inactief zijn ben ik niet.

Nja.. een BM stem is vaak niet zo erg. Dus dat Wouter die op Kyra plaatst, zie ik niets verdachts in. Een Lynch stem daarentegen is veel belangrijker en dan vind ik het wel zo respectvol dat hij niet op iemand stemt die wellicht later vanavond actief wordt als Wouter niet meer aanwezig is.

IK zie het gewoon als een veilige stem. Zonder iemand, negatief, te beïnvloeden door zijn lynchstem.
 

DeletedUser20542

Gast
Kyraco

Daar het me niks dan logisch lijkt dat ik naast dat ik haar echt niet verdacht vind haar ook een grotere kans op het zijn van goedje aanhecht omdat degene die ik verdenk van wolf zijn haar lyncht. En ik kan het weten, van dat wolf zijn en dan snel iemand lynchen.
 

DeletedUser11295

Gast
Kyra, ben je blind ofzo? Ik had hem allang weggehaald, heb de tekst laten staan om verwarring te voorkomen maar het is niet meer rood gekleurd.
 

DeletedUser23442

Gast
Wel aenas is weer actief. Dan kunnen we.
1. Ander inactiefje doden
2. Ydeger zijn theorie volgen en eli lynchen

Dus je wilt kiezen uit
1. meelopen
2. meelopen

Echt niet zelf nog wat in te brengen? Want je post veel, maar zegt weinig

En verder vind ik het zoals ik in mn vorige post al zij nog steeds erg vreemd dat heir zo snel zoveel meelopers kreeg op zijn stem op Aeneas. Is zelf nadenken echt zo moeilijk geworden tegenwoordig?
 

DeletedUser11295

Gast
Dus op welke conclusie komen we? Iedereen zit domweg dingen te roepen, de een logischer dan de ander maar we kunnen geen conclusies trekken omdat het dag 1 is.

Jongens, is het niveau zo ver gedaald? Dag 1 is altijd zo, conclusies trekken gaat zowat niet omdat nog geen enkel goedje zijn rol heeft kunnen uitvoeren.

Als er een inactiefje is stemmen we die eruit en anders ga ik gewoon volledig random.
 

DeletedUser11295

Gast
Succes, en tjsa... activiteit is idd ver te zoeken. Ik lees het allemaal wel, maar had niks om te zeggen.

We kunnen ook gewoon spammen en zien wat er van komt. Ik ben vandaag vrij, maar dat wil niet zeggen dat ik 24/7 dit topic in de gaten ga houden ;)

Ow elli ze is tenminste actief

Moonmoon inactief?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan