• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #130 - WvW Simpel

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser2057

Gast
maar je past je strategie aan zodat je dat kan zeggen :O. Slim bedacht wolf.
 

DeletedUser11295

Gast
Sammy deed het voor de grap, dat zei hij ook nog op skype, en hij zet dan ook geen lynchstem ofzo.

Waarom Eli dan met een lynchstem op mij aan komt zetten vraag ik mij wel heel erg af.
Ik zag dat hele gedoe namelijk als niets meer dan een beetje "trollen", zegmaar.
Ik bedoel, krijg ik nu serieus een lynchstem op me omdat ik een tussenuur heb en dus tijdens school tijd heb om even wat te posten? x)

Het is dag 1, trolls everywhere. Alleen Eli niet :p
 

DeletedUser2057

Gast
kunnen we even afspreken wie we gaan beschuldigen dan? dat maakt het makkelijker. Ik zeg: semmieee is wolf. Hij weet zelf best waarom ;)
 

DeletedUser2057

Gast
ja, dat bespaart rabbid weer tijd. Dit potje kan gewoon zichzelf runnen zo.

ik dacht trouwens ook dat Eli maar wat deed. Niet dus.
 

DeletedUser

Gast
...
Er zijn mensen die naar school moeten, je loopt nu gewoon alles in dit potje af te kraken omdat dit potje netwerken aan heeft...
En die stem op Kyra is gewoon om te janken, waarom niet gewoon wachten? Je bleef na die stem nog flink doorpraten, dus waarom je zo vroeg stemt begrijp ik echt niet...
Het is daarbij ook gewoon een stem van niets. "Ze zit op school maar post wel, WOLF!!!"

Lol waar slaat dit op, Eli is degene die hier nog harder op Kyra basht en zelfs haar lynchstem op haar zet :p

Succes people. Netwerken mag altijd, geen skype atm, dus zal dan via quakenet of pm moeten ;)

Lees dan een keer wat ik zeg.
Ik zei toch ook heel duidelijk dat iedereen op school zit.
Ik loop dit niet af te kraken anders had ik niet mee gedaan. ;)
Heeft niks met netwerken uit te staan.
Als ik niet een potje wou spelen met netwerken had ik niet mee gedaan.

Ik bash op niemand wil ik wel gaan doen hoor dan zal je zien wat bashen is. ;)

Sammy deed het voor de grap, dat zei hij ook nog op skype, en hij zet dan ook geen lynchstem ofzo.

Waarom Eli dan met een lynchstem op mij aan komt zetten vraag ik mij wel heel erg af.
Ik zag dat hele gedoe namelijk als niets meer dan een beetje "trollen", zegmaar.
Ik bedoel, krijg ik nu serieus een lynchstem op me omdat ik een tussenuur heb en dus tijdens school tijd heb om even wat te posten? x)

Bang voor een stem op je?
Waar mee ik reacties los heb gekregen.
Lees mijn posts eens beter door.
Ik zeg ook nog gewoon dat dit was om uit te lokken.
Dat mijn stem op jou niks voor stelt en dat ie zonder argumenten is.
Maar dat je daar dan zo heftig op gaat reageren.
Is dan wel weer grappig.

Het is dag 1, trolls everywhere. Alleen Eli niet :p

Dus ik mag niet trollen en ieder ander wel?
Of denk je dat Kyra echt wolf is?

Ja, en ik dacht dus dat Eli ook trollde :s En toen kwam er opeens een lynchstem :s

Dus je mag niet reacties creëren met een Lynch stem te zetten?
Lees eens de reden die ik er bij geef wat ik daarna zeg nog eens goed door weet je ook waarom ik mijn stem neer zette.
Alsof ik mijn stem zou laten staan en bindend is en niet meer kan worden aangepast.
De DL is nog niet geweest dus snap niet dat je gelijk op je achterste benen staan over deze zeer duidelijke niet zeggende stem op jou.
Als je beter had gelezen had je hier niet op gereageerd en had je wel gezien en gelezen dat het nergens over gaat.
Ga eerder denken dat ie dan niet eens zo raar is.


ja, dat bespaart rabbid weer tijd. Dit potje kan gewoon zichzelf runnen zo.

ik dacht trouwens ook dat Eli maar wat deed. Niet dus.

Wat deed ik niet?

Heb speciaal voor jullie nog 15min extra ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Wel als er niets veranderd. Aenas vorig potje inactief en dit potje ook.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Aeneas lijkt me inderdaad een uitstekende keuze, was vorig potje zelfs als wolf inactief, kan je nagaan hoe inactief hij is als ie een kutrol als burger heeft. Schrijf je dan gewoon niet in.

Verder loopt Semmieee weer as usual zich als een idioot te gedragen door trollend te roepen dat iedereen trollt. Post dan gewoon niet, bvd. Maar helaas stem ik toch liever op inactieven.
 

DeletedUser11295

Gast
@Eli, ik bedoelde eerder dat iedereen aan het spammen was behalve jij.

Wat jij nu hebt gedaan is de spotlight op jezelf zetten. Je probeerde Kyra een oor aan te naaien wat zij niet leuk zal vinden, ervaring leert dat je dat vooral bij Kyra niet moet doen :p.

Daarnaast was je veel te serieus bezig waardoor iedereen serieus werd. Je zegt dat je reacties probeert uit te lokken maar denk je nou echt dan een wolfje zich na 130 potjes op dit forum zo makkelijk verraad?

@Bat, het is dag 1. Wat wil je? Ik heb ook pas 2 posts *facepalm*.

Anyways, Aeneas lijkt mij een prima keuze inderdaad. Ik ben altijd voor het eruit stemmen van inactiefjes op dag 1 geweest en hier zal bij mij niets aan veranderen :p.

Vanwege onverwachte activiteit van Aeneas is de bovenstaande stem teruggetrokken. Ik laat de tekst staan om verwarring te voorkomen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Wel ik vind het jammer dat we dit moeten doen, hopelijk verandert er iets.
 

DeletedUser20542

Gast
Ik zei dat is het enige wat er tot nu toe in het topic lees dat eens is gezegd en gedaan.

Ja het is wel heftig reageren op mijn gespam en een stem zonder enige echte argumentatie op Kyra.
Maar dat jij daar dan gelijk boven op zit en hapt valt me wel op.

Als je goed oplet was ik reacties aan het uit lokken en die zijn gelukt ;)
Je gaat nu wel heel dik op jouw goedheid zitten. Je ontkracht je eigen stem volledig maar wuift het weg onder het mom 'reacties uitlokken'. Nou, aardig van je dat je dat voor ons over hebt, dat jij daar zo goed in bent, maar ik vind het ondanks dat je jezelf zo prachtig vindt vrij lachwekkend. Dat je Kyra en mij ook wilt gaan verdenken omdat we iets zeggen op die faalstem.

Verder vind ik de meeloop op Aeneas vrij vaag, is er nou echt niks beters te vinden?

Wat mij betreft iig wel. Eli
 

DeletedUser23442

Gast
Wel als er niets veranderd
Aenas vorig potje inactief en dit potje ook.
Aeneas lijkt me inderdaad een uitstekende keuze, was vorig potje zelfs als wolf inactief, kan je nagaan hoe inactief hij is als ie een kutrol als burger heeft. Schrijf je dan gewoon niet in.

Verder loopt Semmieee weer as usual zich als een idioot te gedragen door trollend te roepen dat iedereen trollt. Post dan gewoon niet, bvd. Maar helaas stem ik toch liever op inactieven.
@Eli, ik bedoelde eerder dat iedereen aan het spammen was behalve jij.

Wat jij nu hebt gedaan is de spotlight op jezelf zetten. Je probeerde Kyra een oor aan te naaien wat zij niet leuk zal vinden, ervaring leert dat je dat vooral bij Kyra niet moet doen :p.

Daarnaast was je veel te serieus bezig waardoor iedereen serieus werd. Je zegt dat je reacties probeert uit te lokken maar denk je nou echt dan een wolfje zich na 130 potjes op dit forum zo makkelijk verraad?

@Bat, het is dag 1. Wat wil je? Ik heb ook pas 2 posts *facepalm*.

Anyways, Aeneas lijkt mij een prima keuze inderdaad. Ik ben altijd voor het eruit stemmen van inactiefjes op dag 1 geweest en hier zal bij mij niets aan veranderen :p.

En waarom nu al? We hebben nog alle tijd lijkt me? Nog veel mensen hebben niets gezegd, maar dat kan zeker nog komen ruim voor de dl. Rond deze tijd komt of is echt iedereen thuis en wordt het vaak al een stuk actiever. Waarom dan nu al kiezen voor inactiefjes?
En misschien nog een betere vraag, waarom volgen bats en semmie zo snel met dezelfde stem? Is wel heel makkelijk om je er maar zo vanaf te brengen om er een goedje (?) uit te krijgen

Als we voor een inactiefje gaan is Aeneas wellicht wel de beste keuze aangezien hij vorig potje inactief bleef, maar op hem stemmen kan best nog wel even wachten. Want lijkt me ook geen stem om "iets uit te lokken" als die toch inactief is, dan valt er nl niet zo veel uit te lokken.

En verder Eli, bedankt voor het (proberen van het) actief maken van dit potje. Niet dat er door jou en andere toen inhoudelijk al iets (nuttigs) is gezegd, is het wel op gang gekomen en maakt het het (hopelijk) makkelijker om iets te vinden om een stem op te baseren.

(oja, succes allemaal!)
 

DeletedUser

Gast
Yeh, een sociaal leven hebben mag niet meer. Woehoe.

Verder, zag ik geen toegevoegde waarde om tussendoor even iets te zeggen, want.. trolls everywhere.
Ook had ik vorig potje, persoonlijke situatie, geen tijd om te spelen.. en daarom heb ik ook direct aangegeven mij te vervangen. Ik heb tenminste dat fatsoen, en niet als inactief iemand te moeten worden vervangen.

Verder vind ik het nu wel grappig. Ik stem altijd op een inactiefje op dag 1, dus jullie keuze begrijp ik volledig. Echter, als ik het doe is het niet goed, want waarom niet op dag 1 moeite doen om een wolf eruit te stemmen?

Iets in die trend wordt dat gezegd, ik zou het moeten terugzoeken, voor de precieze woorden. En nu wordt door drie personen hetzelfde gedaan.

Overigens, waarom mij als inactiefje eruit stemmen?
was vorig potje zelfs als wolf inactief, kan je nagaan hoe inactief hij is als ie een kutrol als burger heeft

Maar natuurlijk, zeer goede argumentatie. Btw, zeg je nu dat actiever spelen = geen burger? (In mijn geval)
Uitermate goed doordacht. Complimenten *sarcasme* :O

Post dan gewoon niet, bvd. Maar helaas stem ik toch liever op inactieven.

Wacht, we mogen niet posten. Maar als we niets posten zijn we inactief en stem je op ons. Wederom een uitstekende redenatie.
 

DeletedUser

Gast
Wel aenas is weer actief. Dan kunnen we.
1. Ander inactiefje doden
2. Ydeger zijn theorie volgen en eli lynchen
 

DeletedUser23053

Gast
Ik vind het nu ook echt zever om zo makkelijk op Aeneas mee te lopen én om Eli te bedanken dat ze het potje "actief" maakt, zo kan ik het ook, een beetje lopen kloten als iedereen slaapt of op school zit...
Het werd sowieso actief na school, heeft nou niet bepaald met Eli's getroll te maken...
Ik moet nu bijna weg, BM stem zet ik alvast op Kyraco.
Waarschijnlijk ben ik voor de lynch nog wel op tijd thuis, maar ik neem geen risico's en zet nu even een random stem op mezelf, wouter, dan stem ik in ieder geval, maar ik denk dat ik die nog aan kan passen voor de deadline :)
 

DeletedUser11295

Gast
Mijn excuses Aeneas, je bent klaarblijkelijk niet inactief en geef zeer goede redenen op. Echter leek het hier wel op ivm het vorige potje. Ik zal mijn stem dan ook terugtrekken op jou, op wie ik dan wel stem weet ik nog niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan