• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #132 van Eli

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Weerwolven van Wakkerdam 132
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21204

Gast
En ik maar hopen dat als je jarig geweest zou zijn, je iets volwassener zou zijn dan dit "first"-gedoe. Helaas.

iig, succes aan iedereen :)
 

DeletedUser22651

Gast
Veel succes allen!

Aran wel bm willen zijn, maar Aran dat niet per se hoeven
 

DeletedUser20542

Gast
Succes iedereen :O

Stemmen voor de BM op mij mogen altijd, maar hoeven niet.
 

DeletedUser23053

Gast
Aangezien ik nog geen rol heb, durf ik mij verkiesbaar te stellen als BM!

Overigens vind ik deze post van Aran-Galad opvallend.

Veel succes allen!

Aran wel bm willen zijn, maar Aran dat niet per se hoeven

Probeert op een trollende manier te zeggen "Hey ik wil BM worden, maar omdat er een wethouder inzit, maak ik snel even duidelijk dat ik het niet per se hoef!"

Veel succes!
 

DeletedUser21204

Gast
Ook ik zou graag BM willen worden :)
Kan zeker van pas komen, ook gezien de kans op wethouder :)
Volledige inzet gegarandeerd ;)
 

DeletedUser2057

Gast
Succes iedereen, hierbij even mijn uberspampost des doods waarin ik reageer op alle spam die jullie gespamd hebben en die ik het terugspammen waard vind. Overigens ben ik, zoals vermeld in het inschrijftopic liever geen bm deze keer. Ik moet nog bekomen van het debacle van vorige keer.

First! Succes aan de goedjes

dat "goedjes" blijft me toch altijd storen, je legt wel erg veel nadruk op je eigen goedheid he? Wolf?

Veel succes allen!

Aran wel bm willen zijn, maar Aran dat niet per se hoeven

Sammy liever stemmen op Bm die spellen kunnen

Onderstreept :O

Succes iedereen

Jij legt wel erg de nadruk op je eigen niet-goedheid he? Wolf?

Succes iedereen :O

Stemmen voor de BM op mij mogen altijd, maar hoeven niet.

Dan komen ze waarschijnlijk ook niet.

Zo, verder iedereen veel plezier gewenst en u kunt waarschijnlijk nog een aantal van dit soort diepgaande posts verwachten, aangezien het vandaag dag 1 is.
 

DeletedUser20542

Gast
Dan komen ze waarschijnlijk ook niet.
Dan niet, boeiend. Wat probeer je hiermee duidelijk te maken? Ik zeg namelijk dat ik geen BM hoef te worden, en dan moet ik verdrietig zijn als jij zegt dat dat niet gaat gebeuren?
 

DeletedUser2057

Gast
Dan niet, boeiend. Wat probeer je hiermee duidelijk te maken? Ik zeg namelijk dat ik geen BM hoef te worden, en dan moet ik verdrietig zijn als jij zegt dat dat niet gaat gebeuren?

Ik zeg toch niet dat je verdrietig moet worden, dat is wel het laatste wat ik wil. Daarom wens ik iedereen veel plezier ;).
Ik stoor me er alleen aan dat mensen tegenwoordig zo nonchalant doen over het burgemeesterschap.
 

DeletedUser

Gast
Sam is weer eens aan het trollen, een kwaliteit die niet zo goed is voor een bm.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan