• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #132 van Eli

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser2057

Gast
Waar speelde ik vals?
Ik schreef me gewoon uit omdat ik de spelleider flink waardeloos vond, is mijn goed recht

euhm, je vraagt Eli een specifieke rol? dat lijkt me niet helemaal Koosjer (Sorry Rutger, it had to be done)

Het is niet aan jou je rol zo op die manier bekend te maken en dan verder informatie te verstreken dat het potje kan beïnvloeden. Dit heb jij wel gedaan door te vermelden dat je lunch was en het aantal wolven die er in dit potje zaten. Daarnaast door aan te geven dat jij wolf bent schaad je wellicht andere spelers indirect door middel van relaties tussen jou en hen wat het spel voor bepaalde personen dus onterecht schaad.

Kijkend naar deze feiten acht ik u schuldig aan spelbederf.

+1 aan sammie zijn quote :O
Lijpe shit man!! Dikke neus voor hun 2!! Kijk er maar goed naar!! Jaja!! Boontje komt om zijn loontje!!

bedankt, en dit dus

Nu ik snap. Kyra maakte een gat omdat Eli met dubbele partijen ging kloten.

In ieder geval Kura, je had je ook in stilte kunnen uitschrijven en ons dit gezever besparen, niet? Na het potje zou er dan nog genoeg tijd zijn om te haten.

wederom, +1

E: Hungh Figo, jij ging slapen :O.
 

DeletedUser19654

Gast
Dat er gehaat zou komen was ik me van bewust.
Heb ik ook meerdere keren gezegd tegen bepaalde mensen :p

Nieuwe dingen uit proberen kan niet.
Mocht iemand ooit bedenken zwarte dood te gaan doen meld het dan van te voren anders gaat iedereen boos worden.
Omg dit moet ik dan doen ik wil bose mensjes :D

E: goed dat je je ervan bewust was. Met andere woorden you don't give a shit! Highfive! you rock girl! want dat moet je ook niet echt doen. Alleen kyra haat en ja... kyrahaat wtf... wie geeft daar iets om. Nog voor ze naar bed gaat vind ze je weer lief!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2057

Gast
Dat er gehaat zou komen was ik me van bewust.
Heb ik ook meerdere keren gezegd tegen bepaalde mensen :p

Nieuwe dingen uit proberen kan niet.
Mocht iemand ooit bedenken zwarte dood te gaan doen meld het dan van te voren anders gaat iedereen boos worden.

haatverwachting bevestigd.
 

DeletedUser

Gast
Dat er gehaat zou komen was ik me van bewust.
Heb ik ook meerdere keren gezegd tegen bepaalde mensen :p

Nieuwe dingen uit proberen kan niet.
Mocht iemand ooit bedenken zwarte dood te gaan doen meld het dan van te voren anders gaat iedereen boos worden.

Volgens mij gaat het niet om nieuwe dingen, meer om het feit dat rollen niet duidelijk omschreven zijn met als gevolg een rol die halverwege het potje opeens verandert. Niet om het een of ander, persoonlijk vind ik dat niet kunnen, maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen.
 

DeletedUser2057

Gast
Volgens mij gaat het niet om nieuwe dingen, meer om het feit dat rollen niet duidelijk omschreven zijn met als gevolg een rol die halverwege het potje opeens verandert. Niet om het een of ander, persoonlijk vind ik dat niet kunnen, maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen.

Imrahil brengt de inhoud recht naar uw beeldscherm. +1
 

DeletedUser21204

Gast
Heb rol niet aangepast halverwege.
Stond er mss niet duidelijk genoeg.
En daar was ik het mee eens.
Maar kon er niet alles letterlijk in zetten.

Ik ws nog bezig met uitleggen en toen werd ze al boos.
Ik zei ook leg je zo verder uit.
Maar toen ik terug kwam stond haar verhaal er al.

Dat is onzin. Ik heb je gezegd dat ik ernee zou kappen, duidelijk aangekondigd, en er kwam écht geen "laat me het uitleggen" ofzo hoor. Verder was je geen minuut weg.

En dat is precies wat je moet doen. Alles er letterlijk inzetten.
 

DeletedUser

Gast
Het was idd niet concreet genoeg uitgelegd. En dan zeggen dat ik je potje verpest heb. Sorry, maar dat deed je zelf :x
 

DeletedUser

Gast
Maar het is allemaal gerechtvaardigd, want ze wist dat de haat eraan zat te komen!
 

DeletedUser9104

Gast
Ook goedemorgen iedereen, wat een zooitje hier zeg. Kyra, ik geef je groot gelijk als je zegt dat er een hoop niet klopte aan dit potje, maar om je dan zo uit te schrijven en het voor iedereen te verpesten. Ik weet niet of dat nu wel nodig was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan