• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #132 van Eli

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser21204

Gast
Even voor iedereens informatie; vandaag deadline 21:00.
Heb ik bij Eli op skype nagevraagd.
 

DeletedUser

Gast
Natuurlijk het zou nogal debiel zijn als ik alleen hallo zou zeggen om dan niks meer te zeggen
 

DeletedUser

Gast
De drukte op dag 1, hopelijk kan dat ook zo doorgaan op de andere dagen. :)

/me dacht: Ik gooi er ook maar even een post tussendoor, zonder enige inhoud.
 

DeletedUser

Gast
Chooter neen, als je verdachte dingen ziet moet je daarover praten. Anders moet je je bek houden.
 

DeletedUser23053

Gast
Overigens Wouter, ik zie er echt niet het nut van in. "Zuiver" spelen bestaat niet in wvw. Tenzij je een potje hebt met alleen burgers en wolven, zelfs dan... Je zorgt misschien nu voor activiteit, maar je kan niets toevoegen. Straks verraad je je eigen rol. In de zin van, geen eer aan doen

Daarnaast hoop ik nu eigenlijk dat je wolf bent en hierdoor jezelf de dood in jaagt. Maak je het ons alleen maar makkelijker mee

Kijk wat het probleem is, ik wil gewoon dat jullie niet denken dat ik inactief ben, dat was voor Aeneas vorig potje een reden om op mij te stemmen...
Als ik hier niks post, maar in andere topics wel, denken jullie gewoon dat ik expres inactief ben, terwijl de reden gewoon is dat ik geen rol heb...

Dus ik moet gewoon hersenloze dingen posten?

Pls niet.
 

DeletedUser23053

Gast
DL 21.00
Wolven lunchen onderling meerderheid bepaald
Wouter leer eens lezen geen pm is pm naar mij!!!
En had je op skype geport je inbox stond gewoon vol bedankt slimpie

Ja gvd dit slaat al helemaal nergens op, ik had gvd een PM gestuurd en heb ook al duizend keer gezegd dat skype kapot is manmanman.
 

DeletedUser23053

Gast
Sorry beetje pissig dat er nu wordt gedaan alsof ik niet deed wat was gezegd en sowieso beetje pissig, erg domme fout gemaakt vanmorgen.
In ieder geval, kga m'n mondje vanaf nu houden tot ik m'n rol heb (tegen 15:00 uur), weten jullie ook waarom ik zo stil ben...
 

DeletedUser22651

Gast
Jezus jongens, waar slaat dit geneuzel op? Gezeur over hoe iemand zijn rol moet opvragen, irritant gespam en allemaal hersenloze posts. Kunnen we nu gewoon beginnen met normaal spelen? Dank u
 

DeletedUser

Gast
We weten het nu wel.

Ga het in privé uitvechten ofzo. Niet hier aub, bvd.

Jezus jongens, waar slaat dit geneuzel op? Gezeur over hoe iemand zijn rol moet opvragen, irritant gespam en allemaal hersenloze posts. Kunnen we nu gewoon beginnen met normaal spelen? Dank u

En wat voegt deze post dan precies toe?

Niet veel beters. :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan