• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #132 van Eli

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser20542

Gast
Ik zeg toch niet dat je verdrietig moet worden, dat is wel het laatste wat ik wil. Daarom wens ik iedereen veel plezier ;).
Ik stoor me er alleen aan dat mensen tegenwoordig zo nonchalant doen over het burgemeesterschap.
Nonchalant, nee. Maar als ik geen BM hoef te worden zijn er altijd nog mensen als Rabbid of Kyra die dat wel willen. Problem solved.

Sam is weer eens aan het trollen, een kwaliteit die niet zo goed is voor een bm.
Moet jij nodig zeggen. En hij wil toch geen Bm worden, dus waar zit het probleem?
 

DeletedUser

Gast
ik troll niet en ik ben geen kandidaat voor bm. Dus wat was je punt?

Je trollt niet? Dus je denkt echt dat wij allemaal wolven zijn?
@Yde Het eerste potje dat ik speelde trollde ik, maar hierna heb ik nooit getrolld dus wat bedoel je er mee?
 

DeletedUser20542

Gast
@Yde Het eerste potje dat ik speelde trollde ik, maar hierna heb ik nooit getrolld dus wat bedoel je er mee?
Nou, je staat ondertussen toch wel bekend als de grootste troller van WvW? Maar klopt, je bent niet aan het trollen, dat is een leuke verandering.
 

DeletedUser21204

Gast
ik troll niet en ik ben geen kandidaat voor bm. Dus wat was je punt?

Jawel, want je noemt mensen die de goedjes succes wensen wolf, en de mensen die iedereen succes wensen ook. Wat moet men dan? Alleen de wolven succes wensen? Ik durf te wedden dat ze dan ook wolf zijn volgens jou ;)
 

DeletedUser21204

Gast
Iedereen is kandidaat en je trollt wel gvd.



Weer gezellig samen wolfjes hè <3

Overigens heb ik nog steeds geen rol :mad:
Kan iemand Eli ff porren op Skype? D:

Geen rol = PM, zei ze.
Dus gewoon PM sturen en voor de rest even wachten.
Gaan zitten posten als je nog geen rol hebt is ook nogal onzinnig.
Sowieso is het geloof ik niet de bedoeling dat je het overal rondvertelt als je nog geen rol hebt, maar moet je gewoon een PM sturen en afwachten.
 

DeletedUser23053

Gast
Tja ik heb al een tijdje een PM gestuurd, maar ik kan niet op skype dus lijkt me handig als iemand haar daar ff gaat porren.
Ik reageer nu gewoon op de dingen die ik verdacht vind, lekker zuiver spelen nu.
 

DeletedUser2057

Gast
Wat ik bedoel, is dat je totaal geen idee hebt wat vanuit het perspectief van jouw rol de beste manier van doen is. Voor hetzelfde geld schiet je je zometeen in je eigen voet met dat gezuiver.
 

DeletedUser9104

Gast
Overigens Wouter, ik zie er echt niet het nut van in. "Zuiver" spelen bestaat niet in wvw. Tenzij je een potje hebt met alleen burgers en wolven, zelfs dan... Je zorgt misschien nu voor activiteit, maar je kan niets toevoegen. Straks verraad je je eigen rol. In de zin van, geen eer aan doen

Daarnaast hoop ik nu eigenlijk dat je wolf bent en hierdoor jezelf de dood in jaagt. Maak je het ons alleen maar makkelijker mee
 

DeletedUser

Gast
Om maar even een nuttige post door al dit getroll enzo door te gooien:

MARIANNE 4BM :D

Love ya all :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan