• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #132 van Eli

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23053

Gast
Ja sorry hoor, Kyra is misschien niet zo slim geweest om dit allemaal in het topic te gooien en niet in PM, maar als het echt 5 wolven op 15 spelers is hadden we dit potje inderdaad beter af kunnen kappen...
Maar nog altijd als we gewoon door hadden gespeeld had het misschien nog wat kunnen worden, omdat er dan weer een slechtje uit is, jammer dat Eli besluit te stoppen.
 

DeletedUser19654

Gast
Kyra cry baby eigenlijk.. technisch gezien wist ze dat elli graag wilden dat ze mee deed gaat ze dat misbruiken door een rol te eisen die ze wil hebben. Dreigement kun je het noemen ;)
Ik doe niet mee of jij geeft mij die rol. Einde. Nu weer huilen dat niet is als hoe zij het wil. Troll!!!

Elli nog steeds bullshit dat je kyra rattenval hebt gemaakt, corruptie werkt niet #karma
 

DeletedUser23053

Gast
Maar niemands rol is nog bekend (behalve Kyra maar das gewoon dood toch?) dus kunnen we niet gewoon doorspelen? (a)
 

DeletedUser21204

Gast
Woow serieus ga elli niet blamen dat ze kyra rattenval heeft gemaakt. Net of zij de enige corrupte WvW leider is... pff... doe normaal. Ik heb 1x potje gehouden en verschrikkelijk veel mensen kwamen zeuren omdat ze een bepaalde rol wilden zijn. Dat doen ze alleen aangezien het andere keren ook werkte. Jullie zijn allemaal corrupt als de pest en vriendjespolitiek is hier verschrikkelijk hoog. Verpest gewoon heel veel aan dit forum.

Verschrikkelijk eigenlijk, maarja... tis zo.

Verder noemde elli het idd een infectie. Infectie betekent eigenlijk dat je wolf word en idd geen rattenval meer. Snap dat dit onduidelijk is, maarja zielig om elli zo hard te blamen daarvoor. Volgende keer meer duidelijkheid is idd handiger, maar het stond er wel echt.

Ow en maakte toch niet uit kyra had zich toch al keihard verraden door archer te lynchen niet dan?

E: Jullie zijn allemaal rijp voor het modteam. einde.

Je leest het verkeerd. "Je wordt geinfecteerd" gebeurt niet als je lunch bent, maar is situatie 2, waarbij 1 lunch is.
Verder was ik mog geen wolf toen ik Archer lynchte.
 

DeletedUser19654

Gast
Je leest het verkeerd. "Je wordt geinfecteerd" gebeurt niet als je lunch bent, maar is situatie 2, waarbij 1 lunch is.
Verder was ik mog geen wolf toen ik Archer lynchte.
Werd jij geluncht? :O
Ik dacht serieus wolf... nu had ik je niets voor niets beschermd :(

E: lees als in ik DACHT dat ze wolf was, was ze dat niet dan was ze lunch vandaar de bescherming xD zeker niet expres kyra aan het beschermen aangezien ik verwachte dat het niks zou uitmaken.
 

DeletedUser21204

Gast
Kyra, het is niet omdat Eli jouw spelplezier verpest, dat je het onze moet kapot maken.
Niet meer doen pl0x

Dat doet Eli zelf.
Ik schreef me namelijk enkel uit, waarbij ik de reden gaf, en mijn rol meteen bekend maakte.

Ik zeg helemaal nergens dat jullie niet verder kunnen of mogen ofzo. Daar zorgt Eli voor.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Dat doet Eli zelf.
Ik schreef me namelijk enkel uit, waarbij ik de reden gaf, en mijn rol meteen bekend maakte.

Ik zeg helemaal nergens dat jullie niet verder kunnen of mogen ofzo. Daar zorgt Eli voor.

Kyra, je weet zelf ook wel heel goed dat toen je die post maakte je het potje voor de rest stop hebt gezet. Doe nou niet alsof jij zo zielig bent en schuif die schuld niet af.
 

DeletedUser2057

Gast
dus, als ik het goed begrijp, was Kyra een valsspelert en Eli corrupt? Pot verwijt de ketel enzo.
Als gelovig man kom ik in zulke gevallen graag met een bijbelquote.

Bij deze en geniet ervan:

"Hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen."
uit het evangelie volgens Johannes, hoofdstuk 8, vers 7.
 

DeletedUser21204

Gast
Werd jij geluncht? :O
Ik dacht serieus wolf... nu had ik je niets voor niets beschermd :(

E: lees als in ik DACHT dat ze wolf was, was ze dat niet dan was ze lunch vandaar de bescherming xD zeker niet expres kyra aan het beschermen aangezien ik verwachte dat het niks zou uitmaken.

Ik werd geluncht, én zag een wolf.
2 dingen tegelijk dus. Maar met hetzelfde effect.
 

DeletedUser21204

Gast
dus, als ik het goed begrijp, was Kyra een valsspelert en Eli corrupt? Pot verwijt de ketel enzo.
Als gelovig man kom ik in zulke gevallen graag met een bijbelquote.

Bij deze en geniet ervan:

"Hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen."
uit het evangelie volgens Johannes, hoofdstuk 8, vers 7.


Waar speelde ik vals?
Ik schreef me gewoon uit omdat ik de spelleider flink waardeloos vond, is mijn goed recht
 

DeletedUser19654

Gast
Dat doet Eli zelf.
Ik schreef me namelijk enkel uit, waarbij ik de reden gaf, en mijn rol meteen bekend maakte.

Ik zeg helemaal nergens dat jullie niet verder kunnen of mogen ofzo. Daar zorgt Eli voor.
Het is niet aan jou je rol zo op die manier bekend te maken en dan verder informatie te verstreken dat het potje kan beïnvloeden. Dit heb jij wel gedaan door te vermelden dat je lunch was en het aantal wolven die er in dit potje zaten. Daarnaast door aan te geven dat jij wolf bent schaad je wellicht andere spelers indirect door middel van relaties tussen jou en hen wat het spel voor bepaalde personen dus onterecht schaad.

Kijkend naar deze feiten acht ik u schuldig aan spelbederf.

+1 aan sammie zijn quote :O
Lijpe shit man!! Dikke neus voor hun 2!! Kijk er maar goed naar!! Jaja!! Boontje komt om zijn loontje!!
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Nu ik snap. Kyra maakte een gat omdat Eli met dubbele partijen ging kloten.

In ieder geval Kura, je had je ook in stilte kunnen uitschrijven en ons dit gezever besparen, niet? Na het potje zou er dan nog genoeg tijd zijn om te haten.
 

DeletedUser19654

Gast
Omg yes i feel so good now!! Take it yde! :)
Don't like you wouter ik wilde dat geweer! dan had ik yde in koele bloede vermoord. Lees wolf dood en geen bengel of vlammenengel.

E:
Rabbid, ik stemde op moon omdat hij, ( geen verwijt, bijna iedereen speelt hier beter dan mij trouwens) minder goed speelt als een goedje.
sorry... ik ben nog aan het leren... ik vind nooit zo vaak wolven, maar we zitten in zelfde schuitje he.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan